לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2194621,946 עוקבים אודות עסקים

אודות הפורום תחבורה ציבורית

x
הודעה מהנהלת הפורום
f
 
 
המשך >>

לצפיה ב-'נתוני נוסעים של רכבת ישראל לשנת 2017'
נתוני נוסעים של רכבת ישראל לשנת 2017
<< ההודעה הנוכחית
09/06/2018 | 16:15
41
764
קיבלתי באדיבות רכבת ישראל את נתוני הנוסעים לכלל תחנות הרכבת בארץ לשנת 2017. אני מתכבד להעלות את הקובץ כאן.

מייד אעלה גם את נתוני הנוסעים לשנה אחת קודם – ההשוואה מאלפת. במספר תחנות מרכזיות (אך לא בכולם) יש ירידה ניכרת בכמות הנוסעים(!) וקשה לי להאמין שניתן לתרץ אותה בהשבתות קצרות שאירעו פה ושם במהלך השנה. בכל אופן – זוהי הסטטיסטיקה הרשמית.

תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'והנתונים לשנת 2016'
והנתונים לשנת 2016
09/06/2018 | 16:16
3
203
לצפיה ב-'תחנת ספיר נגסה בתחנת נתניה ומשום מה יש ב-2017 ירידה'
תחנת ספיר נגסה בתחנת נתניה ומשום מה יש ב-2017 ירידה
09/06/2018 | 23:03
2
235
לעומת שנת 2016 סך הכל בשלוש תחנות נתניה.
 
בחישוב הממוצעים של תחנות אחיהוד וכרמיאל יש טעות גסה - החישוב מתבסס על שנה שלמה ולא על ארבעה חודשים.
ב"תחרות" בין כרמיאל לעפולה יש נצחון מוחץ - תחנת כרמיאל עשתה בשליש שנה כמעט את מה שתחנת עפולה עשתה בשנה שלמה.
 
בתחנת רחובות יש ירידה לא מוסברת במספר היורדים ב-2017 לעומת 2016.
 
תחנת בית שמש עשתה קפיצה גדולה.
 
ותחנת קרית אריה ממשיכה לצמוח בקצב גבוה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לגבי כרמיאל ואחיהוד:'
לגבי כרמיאל ואחיהוד:
09/06/2018 | 23:50
1
211
הנתונים קיימים רק מיום הפתיחה ב- 20.9 כלומר לתקופה של שלושה חודשים ושליש. בטבלת הליגה צריך לנרמל זאת לכדי הערכה שנתית כדי לתת קנה מידה להשוואה. בחרתי להכפיל את הנתון בשלוש (כאילו התחנות פעלו סה"כ ארבעה חודשים) כדי לקזז במקצת את ההתנפלות של הימים הראשונים החינמיים. נתון שנתי מלא יהיה זמין רק לשנת 2018 ואז אפשר יהיה לדעת האם הנרמול היה סביר או לא. 
 
עוד מוזרות בנתונים היא לגבי תחנות חיפה: לב המפרץ עלתה בדומה לעליה הכלל ארצית, חוף הכרמל קפאה על מקומה ואילו חיפה מרכז ובת גלים עלו עליה בולטת של 18% ו- 27% בהתאמה. לרכבת ישראל הפתרונים...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'העליה בחיפה מרכז ובת גלים לא מפתיעה לאור העובדה שבת גלים'
העליה בחיפה מרכז ובת גלים לא מפתיעה לאור העובדה שבת גלים
09/06/2018 | 23:55
235
מהווה תחנת קצה למחצית מרכבות קו העמק בשעות השיא.
לב המפרץ לא רלוונטית לקו העמק.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ליגת התחנות חוזרת!'
ליגת התחנות חוזרת!
09/06/2018 | 16:19
2
448
ליגת התחנות הופיעה לראשונה בבלוג המצוין "הרוכב לאוטובוסים":
 

הלכתי בעקבות אמיר והרכבתי את הליגה לשנה הנוכחית. מי שיקרא את הרשומה המקורית בבלוג ימצא בה גם תחזיות שחלקן התממש בשנה העוקבת. סה"כ היו 64.602 מיליון נסיעות בשנת 2017 לעומת כ- 59.5 מיליון בשנת 2016 (עליה של 8.5% לערך).
 
מספרי הנוסעים המעוגל של כל תחנה ניתנים כאן באלפים. לצידם, מספר הנוסעים באותה תחנה בשנה הקודמת והשינוי באחוזים עגולים. סימנתי באדום תחנות ש"ירדו ליגה" ובירוק תחנות ש"עלו ליגה". באדום גם סומנו השינויים באחוזים כאשר התרחשה ירידה לעומת שנה קודמת. עליות בולטות במיוחד (מעל 20%) נצבעו בירוק.

הערות טכניות:
1. חישוב מספר הנוסעים לכל תחנה בוצע בשיטה המועדפת עלי – הממוצע בין מספר הנוסעים העולים בה לבין מספר הנוסעים היורדים בה
2. לשתי התחנות שנפתחו השנה – כרמיאל ואחיהוד – אין כמובן נתונים לגבי שנה קודמת. נתוני הנוסעים שלהם מיום 20.9.17 ניתנים כאן יחד עם הנתון השנתי המשוער – הכפלה פי 3 (קצת כדי לצנן את פקטור התלהבות של הימים החינמיים הראשונים)
3. תחנות קו העמק ותחנת נתניה ספיר אשר לגביהן הנתונים השנתיים של 2016 הינם חשודים סומנו אף הם בכוכבית
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מוזר מאוד לראות ירידה כזאת בכמות הנוסעים בשתי התחנות החזקות'
מוזר מאוד לראות ירידה כזאת בכמות הנוסעים בשתי התחנות החזקות
10/06/2018 | 22:49
1
158
בייחוד כשיש עלייה כללית במספר הנוסעים ברכבת. יש לדעתך הסבר אפשרי לתופעה הזאת?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הסבר אפשרי - שיבוש בנתונים'
הסבר אפשרי - שיבוש בנתונים
11/06/2018 | 09:29
150
הוזכר בשרשור זה שבעבר היו החלפות מידי פעם בין הנתונים של תחנות הנמצאות באותו עיר. קשה לעלות על טעויות כאלה בהעדר נתונים חודשיים. נקווה שנתוני שנה הבאה יעשו סדר ולא יוסיפו מבוכה... זו אחת הסיבות שטרחתי להוסיף את עמודת השינוי באחוזים.
 
בגדול, גם אם הייתה זליגה מת"א מרכז או השלום לטובת האוניברסיטה, התמונה הארצית לגבי חוזקן היחסי של התחנות היא די ברורה .
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'חבל שרכבת ישראל'
חבל שרכבת ישראל
09/06/2018 | 18:29
3
311
הפסיקה לספק את נתוני העולים והיורדים בתחנות השונות לפי חודש כפי הייתה עושה בעבר. אין ספק שהנתונים קיימים ברכבת והם מוסתרים מאיתנו הגולשים/ משלמי המיסים. אפשר היה ללמוד מנתונים אלו המון לגבי התפתחויות במגמות השינוי במספר המשתמשים בתחנות השונות (למשל, השפעת העונתיות על תחנת נתב"ג או השפעה של הפסקת פעילות של קווים לרגל עבודות או תקלות).
הסבירות שמספר המשתמשים בתחנת ארלוזרוב ירד בשנת 2017 ב- 10% ולעומת זאת חלה עליה של 22% בתחנת האוניברסיטה נשמע קלוש. לפעמים ישנה טעות  בנתונים שמסופקים על ידי הרכבת, אבל עם מידע כל כך חלקי כנראה שלעולם לא נדע...
זאת ועוד, אין התאמה בין הנתונים שבקבצים שהעלית לבין הקבצים שאני קיבלתי בעבר. אז מה יותר מהימן?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שאלה טובה!'
שאלה טובה!
09/06/2018 | 18:47
1
191
בהחלט כמה מן הנתונים מתמיהים (למשל, הצניחה בתחנת נתניה שאינה יכולה להיות מוסברת על ידי ההתחזקות של תחנת ספיר). למעשה, הירידה הריאלית בת"א מרכז היא של יותר מעשרה אחוז שכן הייתה עליה כוללת של מספר הנוסעים לרבות בתחנות שמהם מגיעים אליה, לכן עליה של 5-10 אחוז היא בעצם "דריכה במקום". לא ניתן לדעת עם הבעיה היא עם הנתונים שסופקו כעת או בעבר. 
 
אני פניתי אליהם בכתב בהסתמך על חוק חופש המידע וזה הקובץ שקיבלתי. את הקובץ של 2016 שלפתי מהבלוג של אמיר - גם שם זו תשובה רשמית לפניה דומה. 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'היו מקרים בעבר'
היו מקרים בעבר
09/06/2018 | 23:27
136
שהייתה בטעות "הצרחה" בנתונים בין שתי תחנות באותו הקו, נגיד בין כפר סבא והוד השרון למשך 2-3 חודשים. כשיש פירוט טוב יותר אפשר לעלות על הבעיה. גם אם היתה סגירה של קו בפירוט חודשי אפשר לעלות על זה די בקלות. בפירוט שנתי אין לדעת השפעה של כמעט שום דבר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הו, אני רואה שמר נויברגר הצעיר נמצא בפורום'
הו, אני רואה שמר נויברגר הצעיר נמצא בפורום
09/06/2018 | 20:46
157
אשמח אם הוא יתייחס למה שהבאתי על עליה בכמות הדוחות בנת"צים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה נסגר עם דימונה?'
מה נסגר עם דימונה?
09/06/2018 | 19:02
20
101
לצפיה ב-'מה נסגר? חבל שלא תחנת דימונה'
מה נסגר? חבל שלא תחנת דימונה
09/06/2018 | 20:54
258
בשנה יש בה פחות נוסעים מאשר בחדרה ביום!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'באותו נושא - למה תחנת גן החיות התנכ"י עדיין קיימת'
באותו נושא - למה תחנת גן החיות התנכ"י עדיין קיימת
09/06/2018 | 22:19
16
121
לצפיה ב-'אולי מנסים לשבור שיא גינס?'
אולי מנסים לשבור שיא גינס?
10/06/2018 | 01:29
243
אולי גם הרכבת כמו הציבור שכחה מקיומה משלב מסויים ולכן לא סוגרים אותה?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני חושב שהנתונים שם שגויים'
אני חושב שהנתונים שם שגויים
10/06/2018 | 06:55
224
אבל לאף אחד לא אכפת כנראה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה רק רציף רוב הרכבות לא עוצרות בה'
זה רק רציף רוב הרכבות לא עוצרות בה
10/06/2018 | 23:21
12
183
ולמשפחות עם ילדים שבאו לגן החיות זה טרטור גדול לנסוע כמה תחנות לקניון מלחה ולרדת לתחנת הרכבת שם בשביל לחזור לבית שמש\המרכז.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הטיעון הזה היה מתקבל אם היינו בבריטניה'
הטיעון הזה היה מתקבל אם היינו בבריטניה
11/06/2018 | 00:20
6
157
שם תחנות יכולות להיות "רק רציף" בלי מאבטחים וכל הבלאגן
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מניח שמספר המאבטחים לא בחגים לא גדול'
מניח שמספר המאבטחים לא בחגים לא גדול
11/06/2018 | 09:57
5
59
לצפיה ב-'הפתרון הבריטי הוא שגן החיות ישתתף בעלויות.'
הפתרון הבריטי הוא שגן החיות ישתתף בעלויות.
11/06/2018 | 10:58
4
145
כרגע הלו"ז שם הוא בדיחה, רכבות מבית שמש באות פעם בשעה -שעתיים בבוקר ואז "שומרים צהריים". מגן החיות לבית רכבות מתחילות אחרי 10 בבוקר (כך שזו לא אופציה ליוממים מדרום מערב העיר) ומסתיימות ב 19:30. עם לו"ז כזה מה הפלא שהתחנה לא ממריאה.
 
אם עלויות האבטחה הן התירוץ למצב אז גן החיות יכול להשתתף או בעלויות  האבטחה או בחיבור פיזי של התחנה למתחם הגן. לגן יש אינטרס בחיבור תחבורתי ארצי ולכן שיתוף פעולה בינו לבין ר"י כדי לאפשר ליותר רכבות לעצור בו ועם תדירות הקו הישן לירושלים השאיפה צריכה להיות כולן כי זה לא שיש מספר רכבות בשעה (או שעתיים) שדילוג לא ייצור חור משמעותי בלו"ז.  
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'התחנה הזאת משרתת רק את גן החיות. אין סיבה להפעיל שם רכבות'
התחנה הזאת משרתת רק את גן החיות. אין סיבה להפעיל שם רכבות
11/06/2018 | 22:30
3
81
מחוץ לשעות הביקור. גם התדירות לא כ"כ קריטית כי זאת רכבת לצרכי פנאי. לדעתי יש טעות ברישום הנתונים שם.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש שכונות שהתחנה תחסוך להן סיבוב למלחה וחזרה. '
יש שכונות שהתחנה תחסוך להן סיבוב למלחה וחזרה.
12/06/2018 | 01:23
2
79
ישנה תחנה וחבל שבמקום לתת לתושבים לבחור אם להשתמש בה מגדירים אותה ככזו שלא תשמש אותם.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה זניח'
זה זניח
12/06/2018 | 06:10
1
72
(כמו כל הקו הזה, פחות או יותר)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש הכוונות שטוענות שהקו רלוונטי מדרום העיר בשעות העומס. '
יש הכוונות שטוענות שהקו רלוונטי מדרום העיר בשעות העומס.
12/06/2018 | 13:10
59
גבעת משואה, חצי משכונת מלחה, וכל שכונות עיר גנים קרובות יותר לתחנת גן החיות מאשר לתחנת מלחה עצמה.
 
אזור מלחה מסוגל להיות עמוס בבקרים. יש שם קניון ומתחמי משרדים המעסיקים תושבים מכל רחבי העיר, האזור מקושר היטב הודות לכביש בגין. תחנה שניה במרחק קילומטר מתחנת מלחה היא אולי לא הפיזור האידאלי אבל היא מאפשרת גישה מופחתת עומס לרכבת אפילו מקריית היובל.
 
התחנה היא בדיוק מסוג הטריקים והשטיקים שמכוויני הפורום היו נהנים להכווין את תושבי השכונות האלו אליהם לו כל הרכבות היו עוצרות בה בגלל החיסכון בסיבוב של 2 ק"מ למלחה, כמו כן ניתן לשלב את חניון גן החיות או חניון חדש על צלע הגבעה שמעל לתחנה כאלטרנטיבה לחניון במלחה אם הוא מתמלא.
 
נכון שכל זה עומד להשתנות בקרוב עם פתיחת הקו הסטנדרטי אבל ב13 השנים האחרונות השתמשו בלו"ז כדי לחנוק במתכוון את הפוטנציאל של תחנת גן החיות כתחנת יוממים פרברית לבית שמש וגוש דן.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא נכון. כל הרכבות בשעות הרלוונטיות עוצרות שם'
לא נכון. כל הרכבות בשעות הרלוונטיות עוצרות שם
11/06/2018 | 22:26
4
35
לצפיה ב-'כוונתי שבמלחה עוצרות כל הרכבות ורובן לא עוצרות בגן החיות'
כוונתי שבמלחה עוצרות כל הרכבות ורובן לא עוצרות בגן החיות
11/06/2018 | 23:56
3
26
לצפיה ב-'אבל זה לא נכון'
אבל זה לא נכון
12/06/2018 | 06:09
2
23
לצפיה ב-'4 רכבות עוצרות שם אאל"ט'
4 רכבות עוצרות שם אאל"ט
12/06/2018 | 12:50
1
17
לצפיה ב-'6 בהלוך (מבית שמש), 9 בחזור'
6 בהלוך (מבית שמש), 9 בחזור
12/06/2018 | 22:22
16
לצפיה ב-'למה לסגור? זו התחנה המצטיינת בכל הארץ!'
למה לסגור? זו התחנה המצטיינת בכל הארץ!
11/06/2018 | 09:34
199
בשנת 2017 מספר הנוסעים העולים + היורדים בה היה 10,746 לעומת 3,320 שנה קודם - עליה של 323%!!
 
אם כל התחנות היו מפגינות ביצועים דומים היו יותר מ 190 מיליון נוסעים בשנה...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תמיד אמרתי שצריך להעביר את התחנה לאזור הזה. '
תמיד אמרתי שצריך להעביר את התחנה לאזור הזה.
12/06/2018 | 19:21
55
תחנה על המסילה הקיימת בין שדרות הרצל לשדרות הנשיא תתחבר טוב יותר לעיר מהתחנה במסוף המטענים המרוחק. נשאלת השאלה אם מספיק שיהיה תיאום בינה לקווים לב"ש מרכז בב"ש צפון או אם הקשת לב"ש מרכז היא חובה בהפיכת הקו לאטרקטיבי.
 
מעניין אם יש הגיון כלשהו בתחנת ביניים על המסילה באזור שישרת את עומר ותל-שבע ואם דבר כזה יגביר את האטרקטיביות אם יהיה שם שירות חצי שעתי אם ישנם פקקים בכנוסה לבאר שבע עצמה.
 
בעבר חשבתי שהתוכנית ארוכת הטווח היא לחבר את הקו לקו הנגב המערבי, מה שימנע מצב של קו שאטל שדינו ייעול וסגירה (קורה גם במערכות מפותחות בהרבה מזו של ר"י). צריך לחשוב איך להשתמש בתשתית הזו בצורה טובה יותר מהבדיחה בת הקטר וקרון הניהוג הדו קומתי שתמונתה פורסמה בפורום. לקו במתכונתו הנוכחית יש בעיה של אנטי לו"ז ותחנה במקום בעייתי שהופכים את קווי האוטובוס לאטרקטיביים יותר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מעניין - תודה'
מעניין - תודה
11/06/2018 | 09:14
39
לצפיה ב-'תחנת אופקים'
תחנת אופקים
11/06/2018 | 12:01
150
לפי הנתונים שקיבלתי מדן בדרום
בשבוע עלו על אוטובוסים בתחנת הרכבת כ3500 נוסעים כולל חיילים, כלומר רק שליש מהנוסעים ממשיכים באוטובוס מתחנת הרכבת.
יש איפשהו מידע על נסיעות המשך מהרכבת בכל הארץ?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה אדיה'
תודה אדיה
11/06/2018 | 12:51
2
152
מאחר ואנחנו נוקטים בגישות שונות (אני לוקח רק עולים וצלך יש ממוצע של עולים ויורדים), עדכנתי את הפוסט והוספתי תובנות.
 
תובנה אחת עיקרית שאולי תעיד על השנים הקרובות ואולי לא.
ב-2016 20 מליון נוסעים עלו בארבעת תחנות תל אביב.
ב-2017 גם בערך 20 מליון נוסעים עלו ב-ארבעת תחנות תל אביב (ירידה במרכז ועליה באוניברסיטה, סה"כ מתקזז), וזאת למרות שמספר הנוסעים ברכבת ישראל ככלל עלה בכ-5 מליון נוסעים.
במרבית התחנות של רכבת ישראל יש עליה. 
 
מה שזה אומר, שיש יותר נוסעים ברשת שמוצאם/יעדם אינו ארבעת תחנות תל אביב. הריכוזיות של תחנות תל אביב עוד קיימת, אבל קצת נחלשה ב-2017.
 
זה כמובן בגלל שעיקר השינוי ברשת השנה היה בחיזוק הרשת הצפונית, ואכן תחנות חיפה התחזקו כולן.
סיום לולאת השרון יביא דווקא לחיזוק מרכז הרשת ולכן זו תופעה זמנית.
תחנת ירושלים האומה-נבון תפעל לשני הכיוונים,מצד אחד היא תייצר מוקד חזק נוסף שיקטין את ההגמוניה של מרכז תל אביב, ומצד שני מרבית הנוסעים שמוצאם ירושלים יגיעו עם הרכבת לתל אביב... אז נחכה ונראה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'חן חן על עדכון הרשומה המקורית!'
חן חן על עדכון הרשומה המקורית!
11/06/2018 | 15:08
1
99
לגבי החוקים - אתה הג'יימס נייסמית של הענף הזה...
 
לגבי ניתוח הנתונים : הקיפאון בתחנות תל אביב יכול להיגרם רק מאוד חלקית בגלל התחזקות הנסיעות הפרבריות בצפון. כאשר למעט מספר מוגבל של חריגים יש התחזקות ברורה בכל תחנות ליגה לאומית, ליגה א' וליגה ב', נתח משמעותי מהנסיעות החדשות היה צריך להגיע אל תחנות תל אביב.  
 
יובל (לא אדיה - זה סתם כינוי עתיק..)
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עוד תובנה'
עוד תובנה
12/06/2018 | 09:36
90
חוף הכרמל ירדה קצת.
 
את הירידה בחוף הכרמל אני מסביר כך - פתיחת מסילת כרמיאל הביאה לכך שבחוף הכרמל כבר אין מקום לעלות לרכבת ולכן יש נוסעים חיפאים שמעדיפים לעלות לרכבת כבר בחיפה מרכז או בבת גלים כדי שיהיה להם מקום לשבת. ואכן מספר הנוסעים הכולל בתחנות חיפה (לא כולל מרכזית המפרץ הרחוקה יותר) עלה מ-4.32 ל-4.50 מליון בשנה למרות הירידה בחוף הכרמל.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני חושב שהנתונים מראים את החוזק של תחנת כרמיאל'
אני חושב שהנתונים מראים את החוזק של תחנת כרמיאל
13/06/2018 | 13:56
3
59
השוואתי בין תחנות הגליל המערבי: עכו, כרמיאל ונהריה ואני חייב לציין שכרמיאל היא תחנה מאוד חזקה.
יתרונות לתחנות עכו ונהריה.
1. תדירות גבוהה יותר. 2-3 רכבות בשעה לתל אביב, לעומת 1-2 רכבת בשעה לתל אביב/ חיפה.
2. רכבת לילה שישה לילות בשבוע בתדירות שעתית בתחנות עכו ונהריה.
3. רכבת בראשון בבוקר לבאר שבע מנהריה עוקף תל אביב.
נתוני נוסעים:
עכו 1.2 מיליון עולים ומספר שווה של יורדים.
נהריה 1.4 מיליון עולים ומספר שווה של יורדים.
כרמיאל 1.3 מיליון עולים ומיליון יורדים.
הכפלתי את מספר העולים ויורדים בתחנת כרמיאל ב4  למרות שזה לא משקף כי בשלושת החודשים הראשונים הנסיעות היו חינם.
וחשוב לזכור שתחנת כרמיאל ממש לא מנצלת את הפוטנציאל שבה, אומנם לצפת באמת יש קישור מספר עם תחנת כרמיאל, אבל לקרית שמונה, לחצור הגלילית ולקצרין הקישור אינו מספק. וכמובן ברגע שתדירות קו 500 תשתפר, מספר הנוסעים יעלה משמעותית הן בגלל התושבים והן בגלל החיילים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הקפצה'
הקפצה
13/06/2018 | 16:14
17
לצפיה ב-'כרמיאל היא ללא ספק תחנה חזקה'
כרמיאל היא ללא ספק תחנה חזקה
14/06/2018 | 08:26
1
36
אך יש קושי מובנה לקבוע את כמות הנוסעים השנתית שלה לפני שפעלה שנה מליאה - בפרט שבתקופה החינמית הראשונה שיוצאת על תקופת חגים הרבה נוסעים בשביל החוויה.
נראה לי שהכפלה ב- 4 נותנת מספר נוסעים מופרז במקצת (זה גם הנסיון מתחנות קו העמק בשנה הקודמת) לכן בחרתי להכפיל ב- 3 ולקבל כ- 900 אלף נוסעים בלבד.
 
כשיהיו נתוני שנת 2018 לפנינו להשוואות עם שאר תחנות הגליל יהיה יותר תוקף. ברור עם זאת מהנתונים שפתיחת הקו והתחנה מוצדקים ביותר. עם זאת, סביב הנחיצות של תחנת אחיהוד מרחף סימן שאלה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כרמיאל עוד תגדל'
כרמיאל עוד תגדל
14/06/2018 | 09:43
36
אני שותף להערכתו של אדיה שבכרמיאל 2017 מספר הנוסעים שווה ערך ל-900,000 "בלבד" אך לא אתפלא אם כבר ב-2018 יהיו בה כמליון נוסעים בשנה.
היא תחנה במיקום טוב הקישור המצויין באוטובוסים לכל הצפון (שבטח ישתפר עוד עם הזמן) מבטיח שפוטנציאל הנוסעים בה גדול מהיקף החניות לרכבת הפרטי.
אפשר להגיד שהיא צריכה להיות באותה רמה של עכו ונהריה, לא יותר ולא פחות. 
 
אגב מעניין לציין שתחנת עכו גדלה ב-2017 למרות שכרמיאל ואחיהוד לכאורה "גונבות לה נוסעים".
תחבורה ציבורית >>

הודעות אחרונות

16:25 | 16.11.18 עמוד השדרה
17:57 | 14.11.18 עמוד השדרה
17:05 | 14.11.18 אברהם שטרן15
17:04 | 14.11.18 אברהם שטרן15
21:38 | 23.10.18 האלמוני המאושר
14:19 | 10.10.18 אלכס גרנשטיין

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ