קו הרכבת לכרמיאל

מצב
הנושא נעול.

asifp

New member
קו הרכבת לכרמיאל

קו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
 

Bus Nerd

Active member
לדעתי אחד מאלו שמסיימים בנהריה היום

קו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
לדעתי אחד מאלו שמסיימים בנהריה היום
 

asifp

New member
כן זו גם הייתה הסברה שלי

לדעתי אחד מאלו שמסיימים בנהריה היום
כן זו גם הייתה הסברה שלי
מה שיותר מעניין אותי אם זה יהיה הקו למודיעין או הקו לב"ש
 

DanBus43Maalit72

Active member
הקו למודיעין רב הסיכויים. הקו מבאר שבע ימשיך להסתיים בנהריה.

קו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
הקו למודיעין רב הסיכויים. הקו מבאר שבע ימשיך להסתיים בנהריה.
 

gsi13579

New member
כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת

קו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
בטווח הארוך התיכנון הוא מסילה בוואדי ערה או כביש 70.

כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
&nbsp
בטווח הארוך התיכנון הוא מסילה בוואדי ערה או כביש 70.
מסילת העמק לא נועדה לקשר את עפולה לתל אביב אלא לחיפה. החיבור לתל אביב יתבצע במה שנקרא "מסילת עירון" וכשזו תיבנה היא תחתוך מעמק יזרעאל לאזור חדרה ללא מעבר בחיפה.
&nbsp
בשלב זה יש איזה תיכנון לכלול בעסק קו לטבריה ולדרוש שהחיבור לתל אביב יעשה במסילה המזרחית אבל עד שיבנו את המסילה הזו בעוד עשור פלוס התוכניות המדוייקות ישתנו.
 

ofirg4

New member
אין היגיון בלנסוע מעפולה לתל אביב דרך חיפה.

כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
&nbsp
אין היגיון בלנסוע מעפולה לתל אביב דרך חיפה.
בניגוד לכרמיאל. מדובר על סיבוב שמאריך ב 50 ק"מ.
 

gsi13579

New member
אני יודעת את זה.. אבל אני חושבת שזה עדיף מכלום

אין היגיון בלנסוע מעפולה לתל אביב דרך חיפה.
בניגוד לכרמיאל. מדובר על סיבוב שמאריך ב 50 ק"מ.
אני יודעת את זה.. אבל אני חושבת שזה עדיף מכלום
מסילת עירון שתקשר את עפולה לתל אביב אפילו לא אושרה, יקח כל כך הרבה שנים עד שזה יקרה.. אז מה שאני מציעה הוא כרגע פתרון חלופי שיהיה יותר נוח מהחלפת רכבת במרכז השמונה - (להוסיף מסילה נוספת בחוף ובאיילון וכך יהיה אפשר לקשר גם את העמק לתל אביב לפחות באופן זמני עד שיחלו העבודות למסילת עירון), להוסיף מסילה זה אמנם גם עבודה אבל לא כמו להקים קו חדש, יש צורך בלהוסיף מסילות גם לקו העמק, גם לקו חיפה-ת"א וגם לאיילון כפי BUS NERD ציין
&nbsp
 
גם המסילות הנוספות הללו אלה פרויקטים למספר שנים

אני יודעת את זה.. אבל אני חושבת שזה עדיף מכלום
מסילת עירון שתקשר את עפולה לתל אביב אפילו לא אושרה, יקח כל כך הרבה שנים עד שזה יקרה.. אז מה שאני מציעה הוא כרגע פתרון חלופי שיהיה יותר נוח מהחלפת רכבת במרכז השמונה - (להוסיף מסילה נוספת בחוף ובאיילון וכך יהיה אפשר לקשר גם את העמק לתל אביב לפחות באופן זמני עד שיחלו העבודות למסילת עירון), להוסיף מסילה זה אמנם גם עבודה אבל לא כמו להקים קו חדש, יש צורך בלהוסיף מסילות גם לקו העמק, גם לקו חיפה-ת"א וגם לאיילון כפי BUS NERD ציין
&nbsp
גם המסילות הנוספות הללו אלה פרויקטים למספר שנים
ובתסריט האופטימי ביותר, ורק אם יעבירו את הפרויקטים הללו לראש סדר העדיפויות ויקצו להם את מירב המשאבים, הם יושלמו לכל המוקדם במחצית השניה של העשור הבא.
כך שמה שאת מציעה זה ממש לא "כרגע פתרון חלופי".
כרגע הפתרון הרכבתי היחיד לעפולה, על מנת להגיע למרכז המדינה, זו החלפה בחיפה.
 

ofirg4

New member
אוטובוס לתחנת הרכבת בחדרה

אני יודעת את זה.. אבל אני חושבת שזה עדיף מכלום
מסילת עירון שתקשר את עפולה לתל אביב אפילו לא אושרה, יקח כל כך הרבה שנים עד שזה יקרה.. אז מה שאני מציעה הוא כרגע פתרון חלופי שיהיה יותר נוח מהחלפת רכבת במרכז השמונה - (להוסיף מסילה נוספת בחוף ובאיילון וכך יהיה אפשר לקשר גם את העמק לתל אביב לפחות באופן זמני עד שיחלו העבודות למסילת עירון), להוסיף מסילה זה אמנם גם עבודה אבל לא כמו להקים קו חדש, יש צורך בלהוסיף מסילות גם לקו העמק, גם לקו חיפה-ת"א וגם לאיילון כפי BUS NERD ציין
&nbsp
אוטובוס לתחנת הרכבת בחדרה
ומשם להחליף לרכבת נראה לי הכי הגיוני.
אם כי נראה שאין אוטובוס כזה.
 
בעשור הבא יהיה קו כזה, כי תחנת הרכבת בחדרה תהפוך למרכז

אוטובוס לתחנת הרכבת בחדרה
ומשם להחליף לרכבת נראה לי הכי הגיוני.
אם כי נראה שאין אוטובוס כזה.
בעשור הבא יהיה קו כזה, כי תחנת הרכבת בחדרה תהפוך למרכז
תחבורתי ואז כנראה גם הרכבות הבינעירוניות יעצרו בחדרה.
(אבל לפי מה שפורסם אתמול, השאלה כיצד קו כזה וגם כיצד קווים 825 ו 821 יסעו בין עפולה לחדרה. יצטרכו לסלול כביש חדש, עוקף ואדי ערה...)
 

Bus Nerd

Active member
הבעיה היא לא רק מסילה נוספת בחוף, אלא גם באיילון

כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
&nbsp
הבעיה היא לא רק מסילה נוספת בחוף, אלא גם באיילון
 

segevk

Member
מה עם נצרת עילית?

כיף לכרמיאל שתקושר ישירות לת"א בקו רכבת
ועפולה היחידה שבלי קו רכבת ישיר לת"א (וכמובן שגם דימונה אבל דימונה זה דימונה..)
ושאר תחנות העמק גם.. אבל בעפולה הביקוש לקו ישיר לת"א הוא גבוה בהרבה מבית שאן
ולא להגיד לי שיש את קו 825.. הקו הזה לא ישיר אם הוא עוצר בכל כך הרבה תחנות ונוסע בכביש החוף שפקוק ולוקח 3 שעות אם לא יותר עד שמגיעים לתא ורכבת לעומת זאת שאין בה פקקים, אם כבר קו ישיר אז שיסע בכביש מהיר ולא יעצור בתחנות.
חבל שלא משדרגים את מסילת החוף, אני בטוחה בזה שאם הייתה מסילה שלישית מחיפה לת"א אז עפולה גם הייתה נהנת מקישור ישיר אפילו שזה דרך חיפה.. זה עדיף מאשר כלום.. עד שיבנו את מסילת עירון (אם יבנו) זה יקח עשרות שנים ויותר
&nbsp
מה עם נצרת עילית?
לפחות לכם יש רכבת.. לנו יש את קו 826 המאסף שעובר בכל חור אפשרי ואת קו 833 שאמנם מהיר הרבה יותר מ826 אבל עם לוז דליל והקו גם לא מגיע לתחנה המרכזית החדשה
ניסיתי לנסוע לתל אביב ברכבת (קו 356 עד לרכבת עפולה) ואני באמת חייב להגיד לך שזה בסדר גמור, לפחות יש לכם אופציה של רכבת. נגיד ויש עומס בכבישים אז אתם יכולים פשוט לנסוע ברכבת ולהגיע בזמן מדויק, לא נורא שיש החלפה. יש קישור רכבתי כלשהו וזה מה שחשוב, ההחלפה גם מאוד נוחה - באותו רציף ומחכים רק כמה דקות
חבל רק שאין התאמה בין קו 356 לרכבת, הקו מגיע לתחנת רכבת על הקשקש ואז מחכים שעה לרכבת הבאה\:
 

אורי404

New member
תכניות (או דיבורים) זכורות לי מלפני הרבה שנים

מה עם נצרת עילית?
לפחות לכם יש רכבת.. לנו יש את קו 826 המאסף שעובר בכל חור אפשרי ואת קו 833 שאמנם מהיר הרבה יותר מ826 אבל עם לוז דליל והקו גם לא מגיע לתחנה המרכזית החדשה
ניסיתי לנסוע לתל אביב ברכבת (קו 356 עד לרכבת עפולה) ואני באמת חייב להגיד לך שזה בסדר גמור, לפחות יש לכם אופציה של רכבת. נגיד ויש עומס בכבישים אז אתם יכולים פשוט לנסוע ברכבת ולהגיע בזמן מדויק, לא נורא שיש החלפה. יש קישור רכבתי כלשהו וזה מה שחשוב, ההחלפה גם מאוד נוחה - באותו רציף ומחכים רק כמה דקות
חבל רק שאין התאמה בין קו 356 לרכבת, הקו מגיע לתחנת רכבת על הקשקש ואז מחכים שעה לרכבת הבאה\:
תכניות (או דיבורים) זכורות לי מלפני הרבה שנים
על תכנון (בין אם מתקדם או רק דברים ראשוניים ביותר) על קו רכבת נצרת-חיפה יצא לי לראות לקראת הבחירות בתחילת שנת 2003. מפלגות שונות מצדדים שונים תיארו פרויקטים רכבתיים שונים, כמו למשל הקו לכרמיאל או קו נצרת-חיפה.
אני מסכים איתך, כי חבל מאוד שלא פיתחו שירות רכבתי לנצרת. בין אם זה ברכבת פרברית או/ו רכבת קלה או תחתית.
 
פרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת נכלל בתוכנית הכלכלית של הממשלה

תכניות (או דיבורים) זכורות לי מלפני הרבה שנים
על תכנון (בין אם מתקדם או רק דברים ראשוניים ביותר) על קו רכבת נצרת-חיפה יצא לי לראות לקראת הבחירות בתחילת שנת 2003. מפלגות שונות מצדדים שונים תיארו פרויקטים רכבתיים שונים, כמו למשל הקו לכרמיאל או קו נצרת-חיפה.
אני מסכים איתך, כי חבל מאוד שלא פיתחו שירות רכבתי לנצרת. בין אם זה ברכבת פרברית או/ו רכבת קלה או תחתית.
פרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת נכלל בתוכנית הכלכלית של הממשלה
לשנים 2017-2018 ונמצא באחריות חברות חוצה ישראל ויפה נוף.
[URL]http://www.hozeisrael.co.il/template/default.aspx?PageId=305[/URL]
[URL]http://www.yefenof.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%A0%D7%A6%D7%A8%D7%AA/[/URL]
 

אורי404

New member
תודה על המידע

פרויקט הרכבת הקלה חיפה-נצרת נכלל בתוכנית הכלכלית של הממשלה
לשנים 2017-2018 ונמצא באחריות חברות חוצה ישראל ויפה נוף.
[URL]http://www.hozeisrael.co.il/template/default.aspx?PageId=305[/URL]
[URL]http://www.yefenof.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%A0%D7%A6%D7%A8%D7%AA/[/URL]
תודה על המידע
לפי הקישור, שמסרת פרויקט זה הוא בשלב תכנון. לפיכך הפעלת הקו לא תהיה בשנים הקרובות.
 

נייף

New member
אני לא מבין

קו הרכבת לכרמיאל
היי, רציתי לדעת איזה קו במערכת ישרת את כרמיאל.
כמובן שהתכנון העתידי זה קו האומה-הרצליה-כרמיאל, אבל אני מתעניין (אם כבר ידוע) איזה קו "יוחלף" בשביל לשרת את כרמיאל עם הפתיחה.
אני לא מבין
מדוע הרכבת לא משחררת מידע על מסלול הקו, הפעלה בלילה וכו'.
זה סודי ?
יתכן שהדברים אינם סגורים עדיין או אולי חוששים מלחצים שונים ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה