לא חבל על האוטובוס החדש? הרי זה הדבר הטוב היחיד שאפשר לומר

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
וחבל גם על המבנה שנפגע

לא חבל על האוטובוס החדש? הרי זה הדבר הטוב היחיד שאפשר לומר
בינתיים על אפיקים בפתח תקוה...
[URL]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4885806,00.html[/URL]
וחבל גם על המבנה שנפגע
זה נראה כמו המבנה של המעבר התת קרקעי שנבנה שם עבור תחנת הרק"ל העתידית
 
לא הייתי בימים האחרונים בעיר,ודווקא כשחזרתי הנסיעה שהייתי

רק נסיעה אחת? אני נתקלתי כבר בחמש נסיעות רצופות שלא בוצעו
לא הייתי בימים האחרונים בעיר,ודווקא כשחזרתי הנסיעה שהייתי
צריך לא יצאה... אז לא נתקלתי ביותר מנסיעה אחת.
&nbsp
 
אני נתקלתי בנסיעה שלא יצאה ונתקלתי פעם אחרת בחמש נסיעות

לא הייתי בימים האחרונים בעיר,ודווקא כשחזרתי הנסיעה שהייתי
צריך לא יצאה... אז לא נתקלתי ביותר מנסיעה אחת.
&nbsp
אני נתקלתי בנסיעה שלא יצאה ונתקלתי פעם אחרת בחמש נסיעות
רצופות ולמעשה היה מדובר ביותר מחמש (קרוב לעשר), כי במשך כמעט שעתיים לא יצאה נסיעה באף אחד מהכיוונים.

אני מתחיל לחשוב שהסתרת הקו הזה, בתחנות לאורך המסלול, מכוונת, כדי שלא יהיה ביקוש רב לקו ויהיה אפשר להעלים נסיעות.
אם אני טועה - חובת ההוכחה על משרד התחבורה ואפיקים שמיודעים היטב על בעיית השילוט של הקו.
 
אגב שילוט

אני נתקלתי בנסיעה שלא יצאה ונתקלתי פעם אחרת בחמש נסיעות
רצופות ולמעשה היה מדובר ביותר מחמש (קרוב לעשר), כי במשך כמעט שעתיים לא יצאה נסיעה באף אחד מהכיוונים.

אני מתחיל לחשוב שהסתרת הקו הזה, בתחנות לאורך המסלול, מכוונת, כדי שלא יהיה ביקוש רב לקו ויהיה אפשר להעלים נסיעות.
אם אני טועה - חובת ההוכחה על משרד התחבורה ואפיקים שמיודעים היטב על בעיית השילוט של הקו.
אגב שילוט
גם בשלטים חדשים שאפיקים מתקינים יש בעיות, למשל בתחנה שמשתמשים בה הרבה אנשים: קופ"ח רוטשילד. לקו עם תחנה להורדה בלבד מצאו מקום, אבל לקו תדיר אחר וותיק יותר של אותה חברה לא


 
ו 78 כבר לא נוסע כלל דרך רוטשילד

אגב שילוט
גם בשלטים חדשים שאפיקים מתקינים יש בעיות, למשל בתחנה שמשתמשים בה הרבה אנשים: קופ"ח רוטשילד. לקו עם תחנה להורדה בלבד מצאו מקום, אבל לקו תדיר אחר וותיק יותר של אותה חברה לא
ו 78 כבר לא נוסע כלל דרך רוטשילד
טוב...לרשות התח"צ הארצית אין זמן לעסוק בבעיות השילוט. היא עסוקה בהמצאת קווים חדשים וקלקול או הריגת קווים קיימים לפי גחמות פייסבוק ועצומות כאלה ואחרות.
 

Bus Nerd

Active member
לשמור את התמונה שהעלית ולתייג כ"כשלון שילוט"

אגב שילוט
גם בשלטים חדשים שאפיקים מתקינים יש בעיות, למשל בתחנה שמשתמשים בה הרבה אנשים: קופ"ח רוטשילד. לקו עם תחנה להורדה בלבד מצאו מקום, אבל לקו תדיר אחר וותיק יותר של אותה חברה לא
לשמור את התמונה שהעלית ולתייג כ"כשלון שילוט"
ואולי הגיע זמן לפתוח דף פייסבוק כזה, לכישלונות שילוט בתח"צ בארץ ובכלל.

בשלט התקני אין מקום לכל כך הרבה קווים והפתרונות המאולתרים שמראים כאן (או הפתרון של הוספת דגלונים נוספים) הם מביכים ונוראיים ונראים בדיוק כמו שמערכת התח"צ שלנו נראית: טלאי על טלאי שמבוסס על תכנון ישן מדי שפשוט מפחדים לשנות ולעדכן כדי ליצור כאן רשת אמיתית שבאמת *נראית* כמו רשת ונראית כמו מערכת.

צירפתי תמונה של תצוגה במוזיאון התחבורה של לונדון, שבה הסבירו כמה מחשבה נכנסה לשילוט תחנות האוטובוסים, ובצד ימין בתמונה יש דיאגרמה שמראה איך השלט יכול (באלגנטיות) להתאים גם לתחנות עם הרבה קווים, וגם לתחנות עם מעט קווים.

הגיע הזמן להוציא את תמרור 505 לגמלאות.

 
אני נתקל בכל כך הרבה "כישלונות שילוט"

לשמור את התמונה שהעלית ולתייג כ"כשלון שילוט"
ואולי הגיע זמן לפתוח דף פייסבוק כזה, לכישלונות שילוט בתח"צ בארץ ובכלל.

בשלט התקני אין מקום לכל כך הרבה קווים והפתרונות המאולתרים שמראים כאן (או הפתרון של הוספת דגלונים נוספים) הם מביכים ונוראיים ונראים בדיוק כמו שמערכת התח"צ שלנו נראית: טלאי על טלאי שמבוסס על תכנון ישן מדי שפשוט מפחדים לשנות ולעדכן כדי ליצור כאן רשת אמיתית שבאמת *נראית* כמו רשת ונראית כמו מערכת.

צירפתי תמונה של תצוגה במוזיאון התחבורה של לונדון, שבה הסבירו כמה מחשבה נכנסה לשילוט תחנות האוטובוסים, ובצד ימין בתמונה יש דיאגרמה שמראה איך השלט יכול (באלגנטיות) להתאים גם לתחנות עם הרבה קווים, וגם לתחנות עם מעט קווים.

הגיע הזמן להוציא את תמרור 505 לגמלאות.
אני נתקל בכל כך הרבה "כישלונות שילוט"
שפייסבוק יקרוס אם אני אעלה לשם את כולם

&nbsp
 

alantan

New member
טמטום נוסף הוא שבקטע זה קווים 16 ו-62 זהים ואין צורך לבזבז

אגב שילוט
גם בשלטים חדשים שאפיקים מתקינים יש בעיות, למשל בתחנה שמשתמשים בה הרבה אנשים: קופ"ח רוטשילד. לקו עם תחנה להורדה בלבד מצאו מקום, אבל לקו תדיר אחר וותיק יותר של אותה חברה לא
טמטום נוסף הוא שבקטע זה קווים 16 ו-62 זהים ואין צורך לבזבז
שורה נוספת על 62 - הרי לציון 16א המיותר מצאו מקום.
&nbsp
עם זאת, התקן של משרד התחבורה קובע שבמקרים כאלה אמורים להציב דגל נוסף לצד הדגל הראשון, עם 8 שורות נוספות. 14 שורות היו מספיקות בשביל כל הקווים ועוד היו נשארות שורות ריקות.
 

Bus Nerd

Active member
יש תחנות שבהם מוסיפים כמה דגלים בצורה מאוד לא מסודרת

טמטום נוסף הוא שבקטע זה קווים 16 ו-62 זהים ואין צורך לבזבז
שורה נוספת על 62 - הרי לציון 16א המיותר מצאו מקום.
&nbsp
עם זאת, התקן של משרד התחבורה קובע שבמקרים כאלה אמורים להציב דגל נוסף לצד הדגל הראשון, עם 8 שורות נוספות. 14 שורות היו מספיקות בשביל כל הקווים ועוד היו נשארות שורות ריקות.
יש תחנות שבהם מוסיפים כמה דגלים בצורה מאוד לא מסודרת
הקווים כמובן לא ממוינים ברשימות לפי סדר הגיוני כלשהו, והדגלים מוצבים בצורה מאולתרת למדי ולא נוחה. בעיקר כשמציבים אותם על גג התחנה, מה שדורש לצעוד כמה צעדים לאחור ולהסתכל למעלה כדי לקרוא. וכמובן שהצד שבו כתוב באנגלית בד"כ מוסתר כשזה המצב...
&nbsp
אני עדיין בדעה שהתקן הזה מיושן ושצריך משהו שיותר דומה לדגל התחנה הלונדוני.
 
שינוי תקן לא יעזור כי חסר ראש אנושי שיחשוב על כל שלט.

יש תחנות שבהם מוסיפים כמה דגלים בצורה מאוד לא מסודרת
הקווים כמובן לא ממוינים ברשימות לפי סדר הגיוני כלשהו, והדגלים מוצבים בצורה מאולתרת למדי ולא נוחה. בעיקר כשמציבים אותם על גג התחנה, מה שדורש לצעוד כמה צעדים לאחור ולהסתכל למעלה כדי לקרוא. וכמובן שהצד שבו כתוב באנגלית בד"כ מוסתר כשזה המצב...
&nbsp
אני עדיין בדעה שהתקן הזה מיושן ושצריך משהו שיותר דומה לדגל התחנה הלונדוני.
שינוי תקן לא יעזור כי חסר ראש אנושי שיחשוב על כל שלט.
כשאין ראש, זה לא משנה מה התקן - השילוט יהיה גרוע.
 
היום וגם שבוע שעבר עברתי בשעות השיא בערב ליד הספורטק בפ"ת

אני נתקלתי בנסיעה שלא יצאה ונתקלתי פעם אחרת בחמש נסיעות
רצופות ולמעשה היה מדובר ביותר מחמש (קרוב לעשר), כי במשך כמעט שעתיים לא יצאה נסיעה באף אחד מהכיוונים.

אני מתחיל לחשוב שהסתרת הקו הזה, בתחנות לאורך המסלול, מכוונת, כדי שלא יהיה ביקוש רב לקו ויהיה אפשר להעלים נסיעות.
אם אני טועה - חובת ההוכחה על משרד התחבורה ואפיקים שמיודעים היטב על בעיית השילוט של הקו.
היום וגם שבוע שעבר עברתי בשעות השיא בערב ליד הספורטק בפ"ת
ולא חנה שם שום אוטובוס של אפיקים שסיים לבצע 64 או שאמור להתחיל 64
 
אני חושב שמשרד התחבורה ואפיקים מנסים לבצע לקו סיכול ממוקד

היום וגם שבוע שעבר עברתי בשעות השיא בערב ליד הספורטק בפ"ת
ולא חנה שם שום אוטובוס של אפיקים שסיים לבצע 64 או שאמור להתחיל 64
אני חושב שמשרד התחבורה ואפיקים מנסים לבצע לקו סיכול ממוקד
אין דרך אחרת להסביר את מה שקורה בקו הזה.
 

mister K

New member
נסעתי היום בקו 64 כבר פעם שלישית מאז שהחל לפעול

אני חושב שמשרד התחבורה ואפיקים מנסים לבצע לקו סיכול ממוקד
אין דרך אחרת להסביר את מה שקורה בקו הזה.
נסעתי היום בקו 64 כבר פעם שלישית מאז שהחל לפעול
אכן, מדי יום יש נסיעות שלא יוצאות.
אבל באופן מפתיע יש לקו לא מעט נוסעים ואפילו מפתח תקווה. זאת למרות אי הוצאת הנסיעות ולמרות הבזיון בשילוט.
אגב, בתחנת מחלף אונו הותקן לוח מסלולי קווים הכולל גם את מסלול קו 64. שילוט על התחנה לעומת זאת, נאדה!
הבזיון הזה לא נוגע רק לקו 64. בתחנת בר אילן למשל חסרים הרבה קווים, כולל כמה שכבר היו רשומים והוסרו בשלומיאליות לא ברורה. בנוסף, את קו 268 הדביקו על התחנה הלא נכונה.
 
אני די סלחן לגבי נסיעות שמדי פעם לא יוצאות, אבל לא להוציא

נסעתי היום בקו 64 כבר פעם שלישית מאז שהחל לפעול
אכן, מדי יום יש נסיעות שלא יוצאות.
אבל באופן מפתיע יש לקו לא מעט נוסעים ואפילו מפתח תקווה. זאת למרות אי הוצאת הנסיעות ולמרות הבזיון בשילוט.
אגב, בתחנת מחלף אונו הותקן לוח מסלולי קווים הכולל גם את מסלול קו 64. שילוט על התחנה לעומת זאת, נאדה!
הבזיון הזה לא נוגע רק לקו 64. בתחנת בר אילן למשל חסרים הרבה קווים, כולל כמה שכבר היו רשומים והוסרו בשלומיאליות לא ברורה. בנוסף, את קו 268 הדביקו על התחנה הלא נכונה.
אני די סלחן לגבי נסיעות שמדי פעם לא יוצאות, אבל לא להוציא
חמש נסיעות רצופות, אני בספק אם זו תקלה מקרית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה