מקבץ חדשות

מצב
הנושא נעול.

Image of me

New member
על סמך מה אתה מניח את ההנחה הזאת?
על סמך קווים 141, 142 שאותם הרכבל יחליף.
הקווים האלה נוסעים בתדירות גבוהה בשעות הבוקר לכיוון הטכניון והאוניברסיטה, אבל אחר הצהריים ובערב לא פועלים כלל! ובכיוון ההפוך הם מתחילים לפעול מהצהריים. מאיפה בדיוק יופיעו באורח ניסי עוד מספיק נוסעים כדי שהרכבל לא יהיה שומם ברוב שעות היום? ומה ההיגיון להפעיל רכבל שזמן הנסיעה בו יהיה בדיוק כמו זמן הנסיעה הנוכחי בקווים 141, 142?
 

scooby5

Member
על סמך קווים 141, 142 שאותם הרכבל יחליף.
הקווים האלה נוסעים בתדירות גבוהה בשעות הבוקר לכיוון הטכניון והאוניברסיטה, אבל אחר הצהריים ובערב לא פועלים כלל! ובכיוון ההפוך הם מתחילים לפעול מהצהריים. מאיפה בדיוק יופיעו באורח ניסי עוד מספיק נוסעים כדי שהרכבל לא יהיה שומם ברוב שעות היום? ומה ההיגיון להפעיל רכבל שזמן הנסיעה בו יהיה בדיוק כמו זמן הנסיעה הנוכחי בקווים 141, 142?
בהחלט מיותר
גימיק שווה ערך לרכבל השני של חיפה.
 
על סמך קווים 141, 142 שאותם הרכבל יחליף.
הקווים האלה נוסעים בתדירות גבוהה בשעות הבוקר לכיוון הטכניון והאוניברסיטה, אבל אחר הצהריים ובערב לא פועלים כלל! ובכיוון ההפוך הם מתחילים לפעול מהצהריים. מאיפה בדיוק יופיעו באורח ניסי עוד מספיק נוסעים כדי שהרכבל לא יהיה שומם ברוב שעות היום? ומה ההיגיון להפעיל רכבל שזמן הנסיעה בו יהיה בדיוק כמו זמן הנסיעה הנוכחי בקווים 141, 142?
בשעות המתות אפשר להפעיל את הרכבל ע"פ דרישה
 
על סמך מה אתה מניח את ההנחה הזאת?
יש לימודים 28 שבועות בשנה
בוא נעגל ל150 יום בשנה שבו יהיו נוסעים לרכבל (בשאר הימים אגד מוציאה אוטובוס לשעה וגם זה רק בשעות הבוקר). לסטודנטים יש חופשי שנתי בעלות של 100 שח לחודש - נניח כי אפשר יהיה לסחוט מהם 50 שקל לחודש לטובת הרכבל אז בוא נחשב כמה נוסעים צריך כדי להחזיר את ההשקעה...
 

amit1270

New member
"פרויקט הרכבל: החודש ייבחר היצרן"
פרויקט הפיל הלבן החיפאי (אולי נקרא לו הפסל הקינטי?) הקרוי משום מה רכבל, קורם עור וגידים "במהלך החודש הקרוב צפויה ההכרזה על הזוכה במכרז לייצור הרכבל התחבורתי שיקשר את מפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטה" הרכבל יעלה כ200 מליון שח, ויהיה הפסדי מהיום הראשון וחוץ משעה ביום (בכל כיוון) הוא יהיה ריק מנוסעים החלופה שהצעתי - אוטובוס מלב המפרץ בחינם כל 5 דקות לטכניון ולאוניברסיטה תעלה שבריר מעלות הרכבל אבל היא הרבה פחות סקסית...
פיל לבן
שרשור מלפני מספר חודשים
 

amit1270

New member
מעליב לקרוא לכרמלית מעלית
בכל זאת מדובר בסוג של רכבת הרי היא לא יושבת בתוך בניין ומי יודע אולי עוד כמה שנים אחרי שישקמו את הדר כמות הנוסעים תגדל.
מה לעשות, זה יותר דומה למעלית מאשר לרכבת
ועדיין אין בזה כל פסול. יש הרבה פוניקולרים מוצלחים מאוד בעולם, ואין שום סיבה שהכרמלית לא תהיה אחר מהם.
 

kalil

New member
"פרויקט הרכבל: החודש ייבחר היצרן"
פרויקט הפיל הלבן החיפאי (אולי נקרא לו הפסל הקינטי?) הקרוי משום מה רכבל, קורם עור וגידים "במהלך החודש הקרוב צפויה ההכרזה על הזוכה במכרז לייצור הרכבל התחבורתי שיקשר את מפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטה" הרכבל יעלה כ200 מליון שח, ויהיה הפסדי מהיום הראשון וחוץ משעה ביום (בכל כיוון) הוא יהיה ריק מנוסעים החלופה שהצעתי - אוטובוס מלב המפרץ בחינם כל 5 דקות לטכניון ולאוניברסיטה תעלה שבריר מעלות הרכבל אבל היא הרבה פחות סקסית...
אני מעדיף את הרכבל
אני לא מסכים שהוא יהיה ריק. בנוסף לזה ככלי תחבורה (נקי ראוי לציין) זה ישמש גם כאטרקציה תיירותית. זה יותר נקי. בימינו צריכים לחשוב גם על איכות הסביבה.
 
אני מעדיף את הרכבל
אני לא מסכים שהוא יהיה ריק. בנוסף לזה ככלי תחבורה (נקי ראוי לציין) זה ישמש גם כאטרקציה תיירותית. זה יותר נקי. בימינו צריכים לחשוב גם על איכות הסביבה.
בעיר מדיין בקולומביה הרכבלים הם חלק מהמטרו
מדובר בעיר השנייה בגודלה בקולומביה המערכת כוללת מספר קווים של רכבת עילית המתחברים בקצותיהם לרכבלים המזינים אותם מהפרברים ההרריים הרכבלים נחשבים בעלי חשיבות חברתית היות ובהרים גרה האוכלוסיה החלשה והענייה של העיר כל המערכת פועל על כרטוס משותף (נסיעה ברכבל וברכבת באותו מחיר) הרכבלים מאוד מצליחים ויש תכנון האריך אותם ולהוסיף רכבלים נוספים
 

yaron419

New member
ישראל כץ ומנכל"י האוצר הם המיץ של הזבל
רוב מנכל"י האוצר הורסים לנו את המדינה כל פעם מחדש ועכשיו הם יחד עם המשת"פ שלהם ישראל כץ מעלים לנו את מחיר התח"צ בחמישה אחוזים ,איפה הבושה,ישראל כץ שבמקום לדאוג לשיפור התח"צ,עסוק כל היום בלאכול פרגיות ולעשות על האש,עכשיו גם חותם על העלאת מחיר הנסיעה בחמישה חודשים,אחר כך מתפלאים למה יש תאונות ישראל כץ הוא 53 46 6538 מפני ש 53 זה הגיל שביבי מינה אותו לשר תחבורה 466 זה קו לילה שהוא לא מקדם 5 זה קו בכפר סבא שזקוק לשיפור מסלול ותדירות 38 זה קו שנדפק ששותפו ליברמן העביר לחברת קוים
איך אתה מדבר?
גם אם אתה צודק שהעלאת המחירים לא מוצדקת (והיא לא מוצדקת), אל לך להתבטא כך בייחוד שלצד שמך בכינוי מצוי שמו של ארגון רשמי. בשנים האחרונות העם מרשה לעצמו לפתוח את הפה על מנהיגיו בגיבוי התקשורת שיותר מושחתת מחברי כנסת ששמם נקשר בפלילים לאחרונה. "עסוק כל היום בלאכול פרגיות ולעשות על האש" פשוט גועל נפש.
 

Tutti86

New member
איך אתה מדבר?
גם אם אתה צודק שהעלאת המחירים לא מוצדקת (והיא לא מוצדקת), אל לך להתבטא כך בייחוד שלצד שמך בכינוי מצוי שמו של ארגון רשמי. בשנים האחרונות העם מרשה לעצמו לפתוח את הפה על מנהיגיו בגיבוי התקשורת שיותר מושחתת מחברי כנסת ששמם נקשר בפלילים לאחרונה. "עסוק כל היום בלאכול פרגיות ולעשות על האש" פשוט גועל נפש.
מישהו יודע?
מה יהיה מחירו של כרטיס חופשי חודשי אגד בקוד 53? או איפה אפשר לברר?
 
איך אתה מדבר?
גם אם אתה צודק שהעלאת המחירים לא מוצדקת (והיא לא מוצדקת), אל לך להתבטא כך בייחוד שלצד שמך בכינוי מצוי שמו של ארגון רשמי. בשנים האחרונות העם מרשה לעצמו לפתוח את הפה על מנהיגיו בגיבוי התקשורת שיותר מושחתת מחברי כנסת ששמם נקשר בפלילים לאחרונה. "עסוק כל היום בלאכול פרגיות ולעשות על האש" פשוט גועל נפש.
ירון, קבל ח"ח. ירבו כמותך!
 

raminec

New member
לפי המפה הישנה שהבאת אתמול
באמת היתה אמורה להיות שם תחנה. נראה שהתחנה בכיכר ציון היא ההבדל היחיד בין המפה הזאת לתכנית הנוכחית. אתה יודע למה ביטלו אותה?
יש תחנה בצומת של קינג ג'ורג'
שזה בדיוק 200 מטר מכיכר ציון.
 

amit1270

New member
יש תחנה בצומת של קינג ג'ורג'
שזה בדיוק 200 מטר מכיכר ציון.
זה לא מספיק!
המרחק הוא אמנם כ-200 מטר, אבל רק לאורך רחוב יפו. מה עם הרחובות הצדדיים (נחלת שבעה, רח' שמאי, החבצלת)? אזור כיכר ציון הוא הלב של מרכז ירושלים, ואי אפשר להשאיר אותו בלי תחנה, גם אם המרחק מהתחנות הסמוכות קצר (ואגב, מדדת את המרחק בין קינג ג'ורג' לדווידקה או בינה לבין מחנה יהודה?), ודווקא שם יהיה החור הכי גדול לאורך רחוב יפו, שזה ממש לא מתקבל על הדעת. ההשפעה על רציפות הנסיעה תהיה זניחה, כי זה אזור שבו הרכבת תיסע במהירות של פחות מ-30 קמ"ש ("מדרחוב יפו"). לדעתי אי-הקמת תחנה סמוך לכיכר ציון (אפשר גם ליד בית יואל) תיצור לחץ לא סביר בתחנות האחרות וגם תפגע בעסקים בנחלת שבעה ובמדרחוב בן יהודה.
 

ymaluly

New member
זה לא מספיק!
המרחק הוא אמנם כ-200 מטר, אבל רק לאורך רחוב יפו. מה עם הרחובות הצדדיים (נחלת שבעה, רח' שמאי, החבצלת)? אזור כיכר ציון הוא הלב של מרכז ירושלים, ואי אפשר להשאיר אותו בלי תחנה, גם אם המרחק מהתחנות הסמוכות קצר (ואגב, מדדת את המרחק בין קינג ג'ורג' לדווידקה או בינה לבין מחנה יהודה?), ודווקא שם יהיה החור הכי גדול לאורך רחוב יפו, שזה ממש לא מתקבל על הדעת. ההשפעה על רציפות הנסיעה תהיה זניחה, כי זה אזור שבו הרכבת תיסע במהירות של פחות מ-30 קמ"ש ("מדרחוב יפו"). לדעתי אי-הקמת תחנה סמוך לכיכר ציון (אפשר גם ליד בית יואל) תיצור לחץ לא סביר בתחנות האחרות וגם תפגע בעסקים בנחלת שבעה ובמדרחוב בן יהודה.
זה ניראה מוזר ולא עניני להעלות את הבקשה
להעלות את הבקשה/ דרישה בשלב זה של העבודות
 

JayZed

New member
אגד הפעילה את הקו האלחוטי הראשון שלה
אגד הפעילה את הקו האלחוטי הראשון שלה, בקו 480 המשרת בעיקר סטודנטים מקמפוס הר הצופים בירושלים הנוסעים מי-ם לת"א. באוטובוס הותקנה מערכת WiFi המאפשרת גלישה חופשית לכל הנוסעים באוטובוס. מדובר בפיילוט, כאשר את החיבור לאינטרנט מקבלים במודם סלולארי המתחבר לבסיס ה- WiFi שבאוטובוס. בעבר, נבחנה אופציה כזו ברכבת, אך היא לא יצאה לפועל, מטעמים כלכליים. כעת, מקווים שיותר קווים באגד יצוידו במערכות WiFi לרווחת הנוסעים בהם. בחו"ל פתרונות מסוג זה נפוצים בקווים הציבוריים (רכבות ואוטובוסים) במדינות רבות. פורסם באתר thecom
כבר יצא לי לנסוע באוטו הזה ולגלוש.
אחלה של דבר, צריך יותר כאלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה