מקבץ חדשות

מצב
הנושא נעול.

הרדוף3

New member
מקבץ חדשות
אגד הפעילה את הקו האלחוטי הראשון שלה
אגד הפעילה את הקו האלחוטי הראשון שלה, בקו 480 המשרת בעיקר סטודנטים מקמפוס הר הצופים בירושלים הנוסעים מי-ם לת"א. באוטובוס הותקנה מערכת WiFi המאפשרת גלישה חופשית לכל הנוסעים באוטובוס. מדובר בפיילוט, כאשר את החיבור לאינטרנט מקבלים במודם סלולארי המתחבר לבסיס ה- WiFi שבאוטובוס. בעבר, נבחנה אופציה כזו ברכבת, אך היא לא יצאה לפועל, מטעמים כלכליים. כעת, מקווים שיותר קווים באגד יצוידו במערכות WiFi לרווחת הנוסעים בהם. בחו"ל פתרונות מסוג זה נפוצים בקווים הציבוריים (רכבות ואוטובוסים) במדינות רבות. פורסם באתר thecom
 
מקבץ חדשות
"פרויקט הרכבל: החודש ייבחר היצרן"
פרויקט הפיל הלבן החיפאי (אולי נקרא לו הפסל הקינטי?) הקרוי משום מה רכבל, קורם עור וגידים "במהלך החודש הקרוב צפויה ההכרזה על הזוכה במכרז לייצור הרכבל התחבורתי שיקשר את מפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטה" הרכבל יעלה כ200 מליון שח, ויהיה הפסדי מהיום הראשון וחוץ משעה ביום (בכל כיוון) הוא יהיה ריק מנוסעים החלופה שהצעתי - אוטובוס מלב המפרץ בחינם כל 5 דקות לטכניון ולאוניברסיטה תעלה שבריר מעלות הרכבל אבל היא הרבה פחות סקסית...
 

Wraith10

New member
מקבץ חדשות
ח"כ בן ארי למען הנוסעים ברכבת
ח"כ בן ארי קורא לציבור לפנות עליו באמצעות מערכת התגובות ולעלות תלונות הנוגעות לאי הסדרים בתנועת הרכבות, על מנת שנוכל להפנות במרוכז את תלונות הציבור לשר התחבורה! http://www.mbenari.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=43294 רק אני מאוד פסימי בקשר לזה?
 

connex

Active member
מקבץ חדשות
עדכוני ויאוליה מלוד
החל ממחר יהיה ניתן להנפיק כרטיסי רב-קו בעיר בשלושה מוקדים: 1-התחנה המרכזית בלוד (וכאן המקום לשאול שאלה שרציתי לשאול הרבה זמן: למה המקום מכונה "המוצב"?) 2-מתנ"ס גני אביב 3-היכל התרבות לא יצא לי לבדוק עדיין אם יש לויאוליה כבר משרדים בעיר. חוץ מזה הוצבו תחנות חדשות בעיר בעקבות השינוי בקווים הפנימיים עדיין לא ראיתי אם בתחנות הקיימות שונו הפרטים
 

amit1270

New member
אגד הפעילה את הקו האלחוטי הראשון שלה
אגד הפעילה את הקו האלחוטי הראשון שלה, בקו 480 המשרת בעיקר סטודנטים מקמפוס הר הצופים בירושלים הנוסעים מי-ם לת"א. באוטובוס הותקנה מערכת WiFi המאפשרת גלישה חופשית לכל הנוסעים באוטובוס. מדובר בפיילוט, כאשר את החיבור לאינטרנט מקבלים במודם סלולארי המתחבר לבסיס ה- WiFi שבאוטובוס. בעבר, נבחנה אופציה כזו ברכבת, אך היא לא יצאה לפועל, מטעמים כלכליים. כעת, מקווים שיותר קווים באגד יצוידו במערכות WiFi לרווחת הנוסעים בהם. בחו"ל פתרונות מסוג זה נפוצים בקווים הציבוריים (רכבות ואוטובוסים) במדינות רבות. פורסם באתר thecom
ידיעה די ישנה
הודעה מלפני חודש
 

Image of me

New member
שתי ידיעות רק"ל ירושלמיות
1. סוחרי מרכז העיר דורשים (בצדק רב לדעתי) תחנ באזור כיכר ציון. mynet 2. מלחמה תקשורתית מלוכלכת בין עיריית ירושלים לסיטיפס. nrg
לפי המפה הישנה שהבאת אתמול
באמת היתה אמורה להיות שם תחנה. נראה שהתחנה בכיכר ציון היא ההבדל היחיד בין המפה הזאת לתכנית הנוכחית. אתה יודע למה ביטלו אותה?
 
אוף. שוב התייקרות במחירי התח"צ

התחבורה הציבורית מתייקרת ב-1 בינואר בשיעור ממוצע של כ-4.5%! http://www.news1.co.il/BringHtmlDoc.aspx?docid=224068&subjectId=1
ישראל כץ ומנכל"י האוצר הם המיץ של הזבל
רוב מנכל"י האוצר הורסים לנו את המדינה כל פעם מחדש ועכשיו הם יחד עם המשת"פ שלהם ישראל כץ מעלים לנו את מחיר התח"צ בחמישה אחוזים ,איפה הבושה,ישראל כץ שבמקום לדאוג לשיפור התח"צ,עסוק כל היום בלאכול פרגיות ולעשות על האש,עכשיו גם חותם על העלאת מחיר הנסיעה בחמישה חודשים,אחר כך מתפלאים למה יש תאונות ישראל כץ הוא 53 46 6538 מפני ש 53 זה הגיל שביבי מינה אותו לשר תחבורה 466 זה קו לילה שהוא לא מקדם 5 זה קו בכפר סבא שזקוק לשיפור מסלול ותדירות 38 זה קו שנדפק ששותפו ליברמן העביר לחברת קוים
 

easylivin

New member
"פרויקט הרכבל: החודש ייבחר היצרן"
פרויקט הפיל הלבן החיפאי (אולי נקרא לו הפסל הקינטי?) הקרוי משום מה רכבל, קורם עור וגידים "במהלך החודש הקרוב צפויה ההכרזה על הזוכה במכרז לייצור הרכבל התחבורתי שיקשר את מפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטה" הרכבל יעלה כ200 מליון שח, ויהיה הפסדי מהיום הראשון וחוץ משעה ביום (בכל כיוון) הוא יהיה ריק מנוסעים החלופה שהצעתי - אוטובוס מלב המפרץ בחינם כל 5 דקות לטכניון ולאוניברסיטה תעלה שבריר מעלות הרכבל אבל היא הרבה פחות סקסית...
והנה עוד ידיעה לא פחות הזויה מחיפה...
חשש במגזר העסקי מהקפאת הרכבת הקלה בחיפה רשפ"ת (הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי) עלולה להקפיא את המכרז להקמת הרכבת הקלה בחיפה וזאת מאחר שמשרד התחבורה לא כלל במכרז סעיף המחייב רכש גומלין. סעיף כזה מחייב חברה זרה שתזכה במכרז לרכוש בישראל רכש גומלין בהיקף של 20%-35%... - קישור לידיעה בתרגום חופשי: הישראבלוף שעיריית חיפה מתעקשת לקרוא לו "רכבת קלה" מתברר כישראבלוף גדול עוד יותר משחשבנו...
 
הכי קרוב לרכבת קלה
תמיד נוכל לדמיין
לא קרוב ולא נעליים
המטרונית קרובה לרק"ל כמו אוטובוס רגיל, אין שום הבדל. לפי אותו עקרון הרי שבת"א יש כבר מאות קווים של רק"ל ולא ברור למה להוציא כסף על בניית הקו האדום! זה שעתונאים בורים ועצלנים קוראים למטרונית "רכבת קלה" זה לא אומר שצריך לחזור אחרי השטויות שלהם.
 

down under

New member
לא קרוב ולא נעליים
המטרונית קרובה לרק"ל כמו אוטובוס רגיל, אין שום הבדל. לפי אותו עקרון הרי שבת"א יש כבר מאות קווים של רק"ל ולא ברור למה להוציא כסף על בניית הקו האדום! זה שעתונאים בורים ועצלנים קוראים למטרונית "רכבת קלה" זה לא אומר שצריך לחזור אחרי השטויות שלהם.
כהרגלך אתה ממהר להתלהם, וחבל
לא כל אוטובוס עירוני הוא מטרונית. ממש לא. בכדי שאוטובוס עירוני יחשב למטרונית צריכים להיות שלושה דברים גם יחד (מה שבלוגיקה ובמחשבים נקרא תנאי AND). 1. אוטובוס ארוך (מפרקי או דו מפרקי, קרי שלושה פרקים) 2. מסלול נפרד לחלוטין, מה שנקרא מת"ץ 3. תדירות גבוהה של יציאת אוטובוס בשעות הלחץ. נניח בין כל שתי דקות לכל 7 או 8 דקות במקרה הרע. כמעט ואף אחד מהתנאים הללו לא מתקיימים, לא כל אחד לחוד וקל וחומר לא יחדיו (וכאמור עליהם להתקיים יחדיו על מנת להחשב כמטרונית), מכאן שבת"א יפו בפרט או בגוש דן בכלל יש לכל היותר 0 (אפס) רכבות קלות.
 

amirv

New member
כהרגלך אתה ממהר להתלהם, וחבל
לא כל אוטובוס עירוני הוא מטרונית. ממש לא. בכדי שאוטובוס עירוני יחשב למטרונית צריכים להיות שלושה דברים גם יחד (מה שבלוגיקה ובמחשבים נקרא תנאי AND). 1. אוטובוס ארוך (מפרקי או דו מפרקי, קרי שלושה פרקים) 2. מסלול נפרד לחלוטין, מה שנקרא מת"ץ 3. תדירות גבוהה של יציאת אוטובוס בשעות הלחץ. נניח בין כל שתי דקות לכל 7 או 8 דקות במקרה הרע. כמעט ואף אחד מהתנאים הללו לא מתקיימים, לא כל אחד לחוד וקל וחומר לא יחדיו (וכאמור עליהם להתקיים יחדיו על מנת להחשב כמטרונית), מכאן שבת"א יפו בפרט או בגוש דן בכלל יש לכל היותר 0 (אפס) רכבות קלות.
וקצת אתקן
לרוב האוטובוס הוא לא רק ארוך אלא רחב יותר, ועם דלתות רבות לאיסוף והורדה מהירים, תשלום בכניסה לתחנה או ליד כל דלת ולא רק אצל הנהג. המסלול לא חייב להיות נפרד לחלוטין לכל אורכו, אך בקטעים המרכזיים והצפופים שלו הוא חייב להיות מופרד פיזית ובעל רציפות והעדפות ברמזורים (אחרת זה ישראבלוף). הוא חייב להיות ברמת שירות גבוהה מבחינת מידע לציבור, (מידע בזמן אמת בתחנות, כריזה על האוטבווס וכו') ובעצם לתפקד כרכבת קלה ללא מסילה.
 

Wraith10

New member
"פרויקט הרכבל: החודש ייבחר היצרן"
פרויקט הפיל הלבן החיפאי (אולי נקרא לו הפסל הקינטי?) הקרוי משום מה רכבל, קורם עור וגידים "במהלך החודש הקרוב צפויה ההכרזה על הזוכה במכרז לייצור הרכבל התחבורתי שיקשר את מפרץ חיפה לטכניון ולאוניברסיטה" הרכבל יעלה כ200 מליון שח, ויהיה הפסדי מהיום הראשון וחוץ משעה ביום (בכל כיוון) הוא יהיה ריק מנוסעים החלופה שהצעתי - אוטובוס מלב המפרץ בחינם כל 5 דקות לטכניון ולאוניברסיטה תעלה שבריר מעלות הרכבל אבל היא הרבה פחות סקסית...
על סמך מה אתה מניח את ההנחה הזאת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה