WR450F במבצע

WR450F במבצע

שלום.
בימים האחרונים קראתי פה הרבה אך זו הודעה ראשונה שלי בפורום הזה.
עושה רושם שיש פה אנשים שמבינים עניין.

אני מצטער אם זה נשאל פה בעבר. מערכת החיפוש פה היא איומה.

ראיתי את הכתבה הזו:
http://wheelz.co.il/ימאהה-wr450f-ב-55-אלף-שח/

אני לפני קניה של אופנוע ראשון. למען האמת כל הזמן חשבתי על ה-WRF250 החדש והמוזרק שאמור לנחות כאן בחודשים בקרובים,
חברים קשקשנים שכבר לא רוכבים (אבל עדיין חברים) אמרו לי שהוא יהיה מושלם בשבילי. לכן חשבתי לחכות עד שיגיע.
אבל עכשיו כששמעתי על ה 450 הזה, במחיר הזה, זה משנה הכל...

שאלתי: ה-450 הזה שכעת במבצע - זה הדגם החדש של 2016 עם המנוע ההפוך? אני מבין מעט מאוד. אבל לפי מה שכן הבנתי מדובר בדגם חדש עם שינויים משמעותיים. האומנם?

שאלה נוספת:
ראיתי את הסרטון הזה: https://www.youtube.com/watch?v=ctUAg6mbZBM

הבוחן שם (שלפי מה שהבנתי הוא שפיץ) אומר בסרטון בפירוש שזה דגם שמתאים גם לרוכב מתחיל...
שאלתי היא האם ה450 הנ"ל באמת יתאים לרוכב מתחיל? אפשר פירוט בקטע הזה?

אני אשמח לכל מי שיכול לתת תשובה מפורטת. בטח אם יש לו נסיון אישי על האופנוע הזה. אפילו נסיון קצר. זה יעזור לי.
 

wrr

New member
זה גם אמור להיות המחיר של ה WR250F

פלוס מינוס כמה מאות שקלים אז לא עדיף לך לחכות ?
ה 450 חזק מאוד ולא מתאים למתחילים.
 

two times

New member
wrr Vs wrf

ה wrr הוא אופנוע דו"ש מצויין. אומנם "קרבי" מוטה לשטח, אבל עדיין זה אופנוע דו"ש.
ה wrf הוא אופנוע אנדורו מצויין. זהו אופנוע שטח מקצועי 100% לרכיבה off road.
&nbsp
שני האופנועים נחשבים מוצלחים אמינים ואיכותיים - כל אחד בנישה שלו.
בישראל יש להם גם שוק יד-2 טוב.
&nbsp
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מסכים לחלוטין. סה"כ כלים מאד שונים

בהיבט משקל ,מומנט- כוח,תדירות טיפולים וכו'. כמו שכתב two time וצדק מאד ,כלים אמינים. שניהם מטופלים במרווחי קמ'. בדגם ה -f הטיפול צפוף יותר בהרבה,גיר קצר לא נוח בעליל בכביש הציבורי ביחס לדגם ה R. נכון שהוא גם לא אידיליה של נוחות אבל אין מה להשוות.זה ככה על קצה המזלג.
 

yoni1120

New member
תודה , האם WRF הוא ברישוי צהוב ? ו....

מתי מגיע לארץ ?
ומה מחיר משוער ?

תודה רבה
 

two times

New member
wrf

ה- wrf זהו כלי אנדורו, לא מוטוקרוס ובעבר נמכר פה תמיד רק עם רישוי צהוב. בשנת 2015 ימאהה הוציאו דגם חדש וחדיש עם צילינדר הפוך והזרקת דלק. הביקורות בחו"ל מאוד מחמיאות. אבל נכון להיום עדיין לא משווק לארץ כי יש לו בעיות תקינה.
כרגע ניתן לקנות רק יד-2 מודל 2014 ומטה.
&nbsp
-מתי הדגם החדש יקבל תקינה וסוף סוף יגיע לארץ?
השמועות וההערכות מדברות על אפריל בערך, עם מחיר של 56 אלף. ככה לפחות פורסם בזמנו כשמטרו עשו הערכת סוף שנה, בדצמבר האחרון.
אם למישהו אחר פה יש ידיעות אקטואליות יותר אולי יוכל לשתף.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל


 

המחשמל 64

New member
מנהל
לגבי הדגם המדובר. מדובר בדגם 15 האופנוע

עם המנוע הרגיל למיטב ידיעתי ,שמעתי זאת מחבר קרוב שהתעניין.
אני מסכים עם wrr בנוסף . ה- 450 הוא לא כלי למתחילים ובאמת אם עוד מספר חודשים יש סיכוי שמגיע הדגם החדש ותהיה לו תקינה כדאי להמתין לדעתי.
ה- 250 יהיה מתאים הרבה יותר מה-450 לרוכב מתחיל.
 

מיכהWR

New member
אין שחור ולבן בדברים האלה אבל רוב הסיכויים שתהנה פי כמה

ותתקדם הרבה יותר מהר על ה WR250F.
יש אנשים מוזרים שממשיכים לרכב עליו כל החיים - עד כדי כך זה כיף של אופנוע (ועם אמינות ושרידות של סלע בתור בונוס).
 
לכל המגיבים מעלי

תודה.
אני מבין מה אתם אומרים.
גם לי מלכתחילה היה נשמע ש 450 זה קפיצה מעל הפופיק ו 250 זה מה שאני צריך להתחיל איתו.

אבל..
אז בא הקטע של הסרטון הזה שצרפתי שהבוחן שם (שהבנתי שהוא היה הבוחן בפול גז שהיה פעם) שבסרטון בדקה 2:38 הוא אומר בפירוש שזה אופנוע אנדורו מצויין שמתאים גם לרוכב מתחיל.

ואז חיפשתי בגוגל באנגלית וראיתי עד כמה זה דגם אמין.

וגם כמובן המחיר שלו... שמע זה דגם 450 שיותר זול כמעט מכל אופנוע 250 שנמכר כיום.
וממה שראיתי לפני שנתיים שלוש - אופנוע כזה היה עולה בארץ 80 אלף שקל!
אז באמת כמו שמפורסם זה באמת מבצע. זה מחיר מציאה.
לכן הדילמה. לכן גם אני מחפש מישהו מעבר לקלישאות (אני לא אומר את זה בחוצפה אלא כביטוי) שיש לו נסיון אישי ויכול לשפוך אור.

ללכת לנסיעות מבחן נראה לי לא שווה כלום.
אני בן 30 וקצת. טירון ירוק לגמרי.
בקשתי מחברים של חברים של חברים שכן מחזיקים אופנועי אנדורו לתת לי סיבוב קצר (האמת כולם היו 250) אבל אחד היה עם קטמ ואחד היה עם גאסגאס... לא הרגשתי שום הבדל שיכולתי להבחין בו.
וזה כל הקטע אני טירון מדי כדי לבחון אופנוע. וכל אחד משום מה ממליץ על מה שיש לו.
 

Fengluzon

New member
כמו שהמליצו מעלי. אין קשר למחיר, יש קשר להנאה.

אופנוע 450 אינו אופנוע למתחילים בלי קשר לכל מגזין שיכתוב איי פעם שזה כן.
מאחר ואתה מתחיל, מציעים לך את ה 250 (4 פעימות) מאחר והוא אופנוע מצויין למתחילים, לא מעייף, לא מתסכל ולא מאיים. (דבר שהוא הכרחי לרוכב מתחיל בשטח).
אופנוע חזק, יאיים עליך, יגרום לך לרכוש הרגלי רכיבה לא נכונים. עד היום לא פגשתי רוכב אחד מתחיל שהסתדר מהתחלה עם 450 (בלי קשר לדגם).
אתה רוצה לרכוש בשל המחיר? בהצלחה.
זו לא הסיבה בעיני שרוכשים אופנוע.
מעבר לכך, נסה לבקש מהיבואן אופנוע להדגמה ותראה בכלל עם אתה מתחבר לאופנוע הזה או כל 450 אחר.
 

מיכהWR

New member
ולגבי הנסיון האישי שאתה מחפש

מספיק להסתכל מסביב ולראות כמה אנשים (יחסית) רוכבים על כאלה.
התשובה היא מעטים, והסיבה היא שזה אופנוע נפלא רק לחתך לא רחב במיוחד של רוכבים ושימושים, בשעה ש250 (או 300) מרוב"פ הוא "אול אראונדר" כלומר יודע לעשות הכל והרבה יותר בקלות (ודאי ובודאי שתחת ידיים לא מנוסות).
אני מכיר אישית כמה רוכבים מנוסים ש"ירדו" מ450 ל250 והיתה להם סיבה טובה.
עזוב את המחיר בצד, מה זה קשור לדיון?
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני מבין את שאתה כותב אבל מזדהה

לחלוטין ומסכים עם מיכה wr ועם feng. אתה תקנה 450 ואתה במקום להתקדם שלב אחר שלב תתעסק כל הזמן בסוג של מלחמה לרסן את עצמך ברכיבה בטח ובטח כחסר נסיון אז למה לסבול? אופנוע חזק זה לא תמיד חיוב ובמקרה כשלך זה יהיה לך לרועץ ויקשה עליך. אל תסתכל על המחיר זה אמנם שיקול ברכישה של אופנוע אבל ואבל גדול אתה צריך לשאוף לקנות כלי שיטיב איתך, יתן לך להכנס לשטח ברגל ימין ויאפשר לך להנות וגם להתקדם ברכיבה כזה שלא יכביד עלייך. לכן תנסה לדעתי להתמקד ב 250 ארבע פעימות ולשם תכוון. כל מי שענה לך עד כה כתב נכון מאד. בהצלחה!
 

hananlv

New member
אין שום אבל...

המגיבים מעלייך היו עדינים ...
אין לך מה לחפש ב WR450 והצרפתי שכתב את זה כנראה היה אחרי הרבה בקבוקי יין.
 
האופנוע הזה לא מתאים לרוכב מתחיל. אין בו שום יתרון

עבור רוכב מתחיל רק חסרונות.

הוא חזק מדי וינחיל לך הרגלים לא טובים.
עודף כח הוא לא טוב למי שמגדיר עצמו ירוק לחלוטין (בעצם לאף אחד)
ביננו, זה אופנוע שמתאים אולי ל 15% מאוכלוסיית הרוכבים.

לך על 250 מרובע, אין לו שום חיסרון ותיהנה.
 

yoe66

New member
סתם כדי לאזן את התמונה

בזמנו היתה אופציה לקנות קטמ 400 ו 450
ה 450 נחשב לפחות עדיף לרוכב שאינו רייסר
רכבתי על שניהם גב לגב ולא ראיתי שום הבדל מהותי בינהם
אפילו קניתי את ה 450 ומאוד נהנתי ממנו
אבל באותו זמן יצא לי לקחת סיבוב על הימאה 450 וממש היה לי קשה אתו
יכול להיות שמאז הם השתפרו ויכול להיות שהוא לא היה מכוון נכון לי
אבל ממש לא אהבתי אותו
את אחיו הקטן מאוד אהבתי וקניתי אחד ששרת אותי היטב
פשוט כלי מושלם בעיני בתנאי שלא רוב הרכיבות שלך הם טיולים ארוכים
&nbsp
מה שמביא אותי לשאול משהו שנדמה לי שלא שאלו פה
מה לדעתך יהיה סגנון הרכיבה שלך?
אתה הולך לתקוף סינגלים או סתם לטייל במדבר?
 
ל hanan ו yoe66

ל hanan - כנראה התנסחתי לא טוב. הבוחן בסרטון זה לא אדם צרפתי אלא אביעד אברהמי בפולגז שהיה פעם, ולפי מה שקראתי הוא דווקא נחשב אחד מהכתבים והבוחנים המקצועיים והאיכותיים שיש לנו פה.

ל yoe66 - בהתחלה אני כנראה אלך לכל מקום שאלו שיסכימו לרכב איתי (וללמד אותי) ילכו... אבל אם בעתיד לאחר מכן בכללי הייתי אומר לך שכן אני מתכוון לעשות הרבה שבילים (גם רגועים וגם כסאח), והרבה שטחים פתוחים ומדבריות: אז כן היית ממליץ על ה 450f ?

דרך אגב בדקתי וזה אכן דגם 2015... מוזרק אבל בלי המנוע ההפוך ושאר השיפורים שהתווספו למודל 2016 (דגמי 2016 עדיין אין בארץ)

&nbsp
 
למעלה