WR450F במבצע

החלטתי לחכות חודשיים ל-250f

ה- 450f קוסם לי. לא אשקר. הבנתי שהתחזוקה לא לפי שעות אלא כל 500 קמ.
&nbsp
אבל החלטתי לחכות חודשיים. בינתיים נצא לסיבובים על אופנועים של אחרים. נצבור קצת נסיון וידע. כשיגיע ה 250f החדש לארץ ניקח את שניהם למבחן ונחליט...
&nbsp
במקרה הכי רע אם ה 250f לא יגיע, או שיגיע וה 450f ימצא חן בעיני יותר: אז הפסדתי מבצע של 5 אלף שקל, לא נורא. אז נקנה ב 60 אלף, לא סוף העולם הרי רק הביטוח יעלה לי סכום כזה.
&nbsp
מודה לכל מי שענה. ואשמח לקבל עצות גם בפרטי.
מי שיכול ומוכן לשתף מה ההוצאות אחזקה ותחזוקה של 250 4t מוזרק בכלל באופן כללי לאיזה בור אני נכנס, אני אשמח לשמוע.
 

DAN TAL

New member
יאללה,קנה כבר משהו ושחרר אנרגיות בשטח,איזה סיפור...

כסף והרבה זה כבר יעלה לך.
4T או 2T.
 

Mister Blonde

New member
אם אתה חושק ב 450 אין לך מה לחכות כי לא יהיה יותר 450 כזה

בשנה האחרונה אני התגוררתי בפראג. בימים אלו ממש חוזר לארץ. רכבתי על הwr450 הקודם הישן זה שאתה מדבר עליו. וגם על החדש דגם 16 שבקרוב אני מניח יגיע לישראל. הדגם הישן שאתה מדבר עליו הוא דגם ידידותי. שזה דבר נדיר שלא היה ואני לא יודע אם אי פעם יהיה כזה 450 ידידותי וסלחני ולא מאיים. אני עדיין לא חושב הוא מתאים לרוכב מתחיל לגמרי שבחיים לא עלה על אופנוע אבל הוא כן מתאים לרוכב מתחיל+קצת נסיון. מצד שני: הדגם החדש לעומת זאת זה דגם רייסרי אפילו כסטוק הוא אלים וחד ולא מתאים אפילו לרוכבים די מנוסים כי צריך עליו גם יכולות רכיבה וגם כושר גופני. הwr450 החדש אפילו רוכבים ותיקים שכבר ראו הכל הוא יכול להעיף אותם באוויר. אז דע לך שזה לא רק נחכה וננסה משהו אחר ומכסימום נפסיד מחיר מבצע ונקנה ב 60 במקום 55. כי אם הדגם הישן הזה אוזל והוא יוחלף בדגם החדש אתה תוכל למחוק את המספר 450 מהרשימה שלך.
 

yoe66

New member
דווקא לדגם הזה היו בעיות אמינות קשות

עם לא מעט לקוחות שאכלו אותה חזק בארץ אתו
כמובן שאני מדבר על לפני הרבה שנים
פשוט כתגובה על תישן בשקט עם יפן שכתבת
 
אני רוכב מתחיל על 125 דו"פ

לא חסר כח. לפעמים אפילו קצת מפחיד. לדעתי עם 450 הייתי מנסה להימנע ממצבים שאני מעז להיכנס אליהם עם ה 125.
&nbsp
חסרון של 125 הוא בשבילים או בכבישים בדרך לשטח. אני בטוח ש 250 נותן מענה לא רע למצבים האלה
 
למעלה