הי דודה... לא הבנתי מאיפה נפלו

עכשיו הגעתי .... מהמפגש../images/Emo41.gif

סתם..... אני לא מאמינה ששוב אני זאת שכותבת את הלהודות.... מה זה ..... כולם הלכו לישון אחרי המפגש?
רציתי להודות לורד המקסימה החייכנית בעלת העניים היפות ולבעלה התותח על.
היה מפגש חבל על הזמן, נהנתי מכל רגע, איזה הפתעה נעימה עשו לי עם לוליק... זה משהו שבטוח לא אשכח המון זמן.
נו... איך האוכל היה הפעם? לא היה חסר בכלל.... כמה פיתות נשארו? ורד? פינת ה.. להודות קודם לורד ולבעלה ללקסיגלי שנהלה את הערב בצד הכי טוב שיכול להיות לרפי לחן רמיל .... ולחתיך ההוא שתמיד שוכחת את שמו. לדורית שעשתה הכל בשביל להגיע ולכולם ............ אוהבת אותכם תמיד. דרך אגב... מזל טוב למנהל החדש.
 
הי דודה... לא הבנתי מאיפה נפלו

עלי חיבוק ונשיקה ממאיר תקליטים עד שהוא הסביר לי... תודה מתוקה, חושבים עלייך פה.
 
מה נאמר, מה נגיד...

מפגש מקסים ויוצא דופן, מהטובים ביותר שהיו ואולי הטוב מכולם מאיפה ניתן בכלל להתחיל, גם האירוח היוצא דופן בלבביותו ונדיבותו, גם האוירה הנעימה כל כך במסיבת גן אשר כזאת, כמובן המוני מפליאי הזמר והנגינה ידועי השם שהפכו את הערב לשרשרת של אירועים, ובסוף בסוף אסור לשכוח שגם שרנו והיה כיף עצום. לי ישארו במיוחד שני רגעים יוצאי דופן שרק ערב סלבי אשר כזה יכול לייצר, השיחה הארוכה והמחכימה בתחילת הערב עם לוליק ורעייתו שהתחילה מאמנון ברנזון והסתיימה במערכת החינוך, והביצוע יוצא הדופן של "כמו ציפור מטורפת" שניגנו נחצ'ה וצליל בארבע ידיים לרטט ליבות הקהל.
 

קוליפון

New member
היה מקסים ../images/Emo45.gif

זה היה אחד הערבים הקסומים והמרגשים ביותר עבורי בתקופה האחרונה
האירוח של נחצ'ה וורד
, הנגנים המדהימים
, לוליק, חני וכלף שהנעימו זמירות
וכמובן חברי הפורום הוותיקים והחדשים
. מאחר וזה מפגש הפורום האחרון שלי בתור מנהל הפורום חרגתי ממנהגי ונשארתי יותר מחמש דקות
ואני לא מצטער לרגע על כך. זכיתי לשוחח
עם אנשים אהובים,
לשיר בצוותא עם זמרים מן השורה ועם חברי הפורום ולהרגיש עוד קצת מנהל פורום מוזיקה עברית ישנה וחדשה. תודה לארי ולחדשה ואוהדת על הטרמפ,ללוליק על השיחה המאלפת, לשלילנד על החיבוקים והנישוקים, לדורותי שהגיעה למרות הכל, ללקסיגלי על השיחה הממצה ולאביבית הקולגה והחברה מס' 1. נתראה במפגש הבא
 
ורד. נפלת על הראש?

ומה? רק ממאיר תקליטים? שלחתי בערך עם כל אחד ואחת שאני מכירה. שיתנהגו יפה כן? חושבת על כולכם חזק חזק. שולחת אנרגיות חיוביות לרוב. ונשיקות .
 

actress

New member
אומנם חזרתי מוקדם אבל נהנתי מכל רגע

ורגע, לא האמנתי עד כמה הנשמות הטהורות בפורום, הן טהורות. הגעתי נבוכה וביישנית ויצאתי עם חיוך ע-נ-ק על השפתיים. כמה שאני נהנתי אחחחח אין אין , אולי אני מצטערת שלא הגעתי לכל המפגשים, אבל היום שאני רואה את זה בפרספקטיבה של היום, אני מבינה שאכן יש על מה להצטער. כל אחד ואחד כאן פשוט עולם ומלואו תודה איזיקו על הטרמפ
שמחתי לראות את כולכם ולהכיר את הפרצופים שמאחורי הניקים, בפעם הבאה אשאר עד אור הבוקר
 

אביב ש

New member
הנה אני כבר בבית../images/Emo3.gif

ככה זה כשאמא עוברת מחלון וחלון ולא נרגעת או הולכת לישון עד שהיא לא שומעת את האוטו חונה. בכל אופן, סיכום מוקדם כשאתם עוד מפעילים את הגרון: היה מפגש ראשון כיפי ואדיר בשבילי, חוויה נהדרת להכיר את כולם. זה בטח ישמע מאוד בנאלי, אבל זה באמת מדהים לראות איך כל הניקים הופכים לאנשים בשר ודם. תודה ענקית לכל מי שהיה, ובעיקר למארחים הנהדרים שפתחו את ביתם ודלתם בצורה כה נפלאה.
 
שמחה לשמוע שנהינת. גם אני בבית

חזרתי אבל לא ממפגש. חיכיתי לראות תגובות. ושמחתי למצוא שתים. בפעם הבאה לא עוזבים מוקדם מה? מסתבר שהחגיגות נמשכות. ממשיכה לשבת לי כאן בחושך. עכשיו גם כאן. ולחכות כמו בכל מפגש לחוויות כי אני בטוחה שיש.
 

ימימה 1

New member
חשבתי שאני הפולניה היחידה

הכי כואב שישבת בחושך, אין אצלכם חשמל? מעבר לזה שכל ביקור אצל נחצ'ה וורד זה חוויה אמיתית, היה ערב מדהים. נהנתי לפגוש כל כך הרבה אנשים מקסימים שכייף להיות איתם. בשבילי זה היה המפגש הראשון אבל ההרגשה הייתה כאילו אני בין הותיקים. החום, הפתיחות של כולם,הידע הרב, השמחה לפגוש אחד את השני וכמובן...השירה. מאוד נדיר היום למצוא קבוצה כזאת גדולה שכל אחד בפני עצמו הוא כל כך מקסים וכולם ביחד זה חבל על הזמן.
 

tiramisu1

New member
מצטרף לשאר הטירונים...

היה פשוט מדהים. מזמן לא נהניתי ככה, ומכיוון שהיה לי שבוע מסריח זו סיבה מיוחדת להודות לכולכם עוד יותר, כי פשוט עשיתם לי טוב על הלב. היה כיף אדיר להכיר את האנשים, להתוודע לרוטינות של הפורום, ובעיקר לשיר את השירים הנפלאים עם חבורת המוכשרים הנפלאה שנגנה ללא לאות. כל הכבוד ! דברים נוספים בשעות יותר שפויות...
 

D o r o t h y

New member
כוס?

מותק, זה רק מתחיל בדלי. לפעמים אפילו מוציאים זרנוק ויאללה .. מיםםםם
 

tiramisu1

New member
אם את קוראת לקבלת פנים יפה ולבבית

זובור, אז כן - עשו לי זובור.
 

ramil

New member
בוקר טוב, פתח תקווה!

למטה בסלון עדיין יושבת חבורת מטורפים ושרה בלי הפסקה. כל הנגנים הלכו לישון מזמן, אבל גם זה לא מפריע להם. איפה להתחיל? כנראה צריך להתחיל בתודה ע-נ-ק-י-ת לוורד ולנחצ'ה שפתחו בפנינו את ביתם וסיפקו לנו חוויה מוזיקלית יוצאת דופן, שאני לא זוכר דומה לה בשלוש שנים שאני בפורום הזה. למען ההגינות צריך לציין שהרעיון הוא של ורד, וגם חלק הארי מהביצוע, כולל הזמנת האורחים. תודה לכל הזמרים הנפלאים שכיבדו אותנו בנוכחותם בערב המיוחד הזה - חני, עופר, חן ולוליק. תודה לנגנים, שהכל כבר נאמר עליהם ובכל זאת תענוג להודות להם כל פעם מחדש - עמית, מירון, גלעד, רפי ומוגג, והפעם, בהופעת אורח מקסימה - גם צליל. תודה כל הבשלנים, המרשרשים, הזמזמנים, השרים והמזייפים, שהופכים את המפגשים שלנו לתענוג צרוף, שכיף לחוות. הפעם התענוג היה מתוק מתמיד, גם בגלל הייחודיות של המפגש הזה וגם כנראה בגלל שההגעה שלי היתה מוטלת בספק עד ערב המפגש ממש, עם תהפוכות ואי ודאות מהסוג שרק צה"ל מסוגל לספק. אין לי מושג מתי ואיך אני משלים את שעות השינה האבודות שלי, אבל אני יודע שזה היה שווה את זה. המפגש הבא - כנראה בחנוכה (ביום ה' כמובן - אפשר לבדוק בלוח השנה מה התאריך המדוייק). פרטים נוספים ומועד סופי בהמשך.
 
למעלה