צער בעלי חיים? + התייעצות לגבי תזונה

SUNLIGHT10

New member
צער בעלי חיים? + התייעצות לגבי תזונה

אני יודעת שזה פורום טבעונות ולא צער בעלי חיים אבל זה די הפורום היחיד שאכפת לו מבעלי חיים שעדיין פעיל ואין לי פייסבוק. לכן אנסה פה.
עברתי לשכונה חדשה בעיר .יש כאן שכן שמשאיר את הכלב שלו ואת הכלבה שלו (הלא מעוקרת) בחוץ משוחררים לאורך כל היום. מבחינת סכנת הידרסות- אין כזו בגלל המבנה של השכונה אבל! מה שקורה זה שהכלב הקטן של השכן לא מפסיק לנבוח לי על הכלב והיום כמעט תקף אותו והפרדתי בינהם.. בנוסף הכלב שלי עולה על הכלבה ואני מנסה להפריד ולפעמים לא מצליחה.. כתוצאה מכך הטיול ממש ממש מתארך, הכלב שלי "שוכח" לעשות את הצרכים שלו ואני מתעכבת איתו מאוד כשאני מתחילה לעבוד מספיק מוקדם ממילא.. הכלב הקטן לא מפסיק לנבוח לי על הכלב והשכנים מתעצבנים עליי כי חושבים שאלו הכלבים שלי (אנשים מבוגרים שלא ממש מבינים עברית היטב). שאלתי היא מה לעשות?
אני לא יודעת אם לפנות לשכן כי אני ארגיש אשמה אם הכלבים יהיו בבית כל היום (יש לשכן הזה עוד 2 כלבים ולפעמים הכלבה בורחת מהם כי הם עולים עליה ומתיישבת לי מחוץ לדלת.. אני לא יכולה להכניס אותהכי יש לי חתול ממש ממש פחדן עם בעיות של סטרס).
מה אתם הייתם עושים?


שאלה שניייה היא בקשר לתזונה.
העיכול שלי התקלקל בעקבות חודש שלם שאכלתי רק פירות...מאז חזר לי ההליקובטר שהיה לי ואני לא מסוגלת לאכול יותר פירות (ממש כאבים כאילו הבטן נקרעת לי.. כל הפירות למעט תמר)... כואב לי נורא הבטן כשאני אוכלת קטניות..אפילו אם הן מושרות 24 שעות וטחונות בבלנדר (קטניות קלות לעיכול)..הבטן מתנפחת וכואבת.. ומלאה בגזים... התופעה הזו לא הייתה קיימת לי לפני ההליקובקטר והחודש השטותי הזה של הפירות... אני מתאמנת חזק (כוח) וצריכה חלבונים.. סויה מעכבת לי את המחזור (גם החלב)... מאיפה אני יכולה להשיג חלבונים? ואגוזים אני אוכלת אבל לפי ההנחיות שקיבלתי אסור לי יותר מידי שומן (בגלל החיידק שהיה) ובאמת זה מכביד על הקיבה יותר. למישהו יש עצות? תודה :)
 

האלזה

New member
קיוטי לשירות לקוחות

הי סנלייט, ברוכה הבאה

בעצם אין לי ממש תשובות אז קראתי לקיוטי לגבי הכלבים :D
לגבי התזונה, זה נשמע ממש חמור. אני לא חושבת שכדאי שתקחי החלטות כאלו בפורום, אלא כדאי לראות רופא/ תזונאית (רצוי שניהם).
תזונאית פה:
http://veg.anonymous.org.il/dietitian
חלבונים פה:
http://veg.anonymous.org.il/art4.html
אבל כנראה שתצטרכי להתייעץ עם תזונאית בגלל בעיות העיכול.
יקירתי רק בריאות...
&nbsp
 

RSPA

New member
אולי "קיוטי לקופה ראשית" יעבוד יותר טוב?


 

l coyote l

New member
אין לי מושג לגבי הכלבים. דברים שונים - לטפל בכלבים ולהתעסק

עם אנשים שבאחריותם יש כלבים.
מה שבד"כ מציעים זה - אין מנוס - להתחיל בלדבר, על העיקור, על השוטטות.
דברים יותר קיצוניים זה להפעיל את העירייה/משטרה על השוטטות, אבל זה לעתים קרובות פועל נגד הכלב.
 
למעלה