היי

ggbhtk

New member
היי

פריצת דרך חחחח יש לי חבר שלא הולך לו עם בנות (האמת גם לי לא) הוא אומר יאללה הכי טוב ללכת לנערת ליווי 100 200 ש"ח וזהו כל שבוע אתה מחליף והם יפיפיות (שהוא לא יכול להסיג במציאות) האמת הוא שכנע אותי שזה הכי קל והכי טוב כי אין לנו מוסג איך להתחיל עם בחורות וכל הבלגן הזה מה אתם אומרים? אפשר באמת לחיות ככה? גם אם לא מה אפשר כבר לעשות? הוא די מיואש
 
הרפס או עגבת זה לכל החיים

אתה כול לחיות עם זה ? אם מבחינתך סבבה שאחותך ואמא שלך יהיו נערות ליווי , אז תלך לנערת ליווי , כל עסקי המין האלה - זה סבל לנשים !
 

aaronc76

New member
פעם בשבוע 100-200 ש"ח

זה יוצא 450 - 900 ש"ח לחודש. אם אתה יכול לעמוד בזה מבחינה כלכלית, זה אחלה רעיון! כוסיות שחבלז. לא משחקות אותה קשות להשגה. יורדות. בולעות. מגרגרות ומה שרק לא תרצה. נשמע לי פתרון אידיאלי!
 

ישראל147

New member
לדעתי זה יוצא פחות כסף..

כמו בכל מקום שאתה לקוח קבוע אז יש הנחות ושירות Vip
 

aaronc76

New member
לא לקחתי עדיין את המחירון של ספטמבר

אני ניזון מהתעריפים של פותח השירשור.
 
לא שווה את זה

אפשר באמת לחיות ככה? אני לא יודעת אבל לי נראה שאם תתחילו ללכת לנערות ליווי אתם בעצם תגררו את עצמכם למעגל שאי אפשר יהיה לצאת ממנו. לא הולך עם בנות --> הולכים לנערות ליווי --> כיוון שיש נערות ליווי לא מנסים עם בנות --> לכן הולכים לנערות ליווי... ואם תלכו לנערות ליווי (לפי דעתי) תרגישו עוד יותר רע עם עצמכם שאתם נאלצים לשלם על סקס - זה די משפיל ואני מניחה לא עוזר עם הערכה העצמית. ואחרי זה - אם בכל זאת תמצאו חברות - הרבה נשים (ואני מדברת על עצמי גם כן) לא יראו את זה בעין יפה... מה אתם כן יכולים לעשות? תבקשו מידידה טובה להגיד לכם מה אתם עושים לא נכון. אולי החבר שלך יותר מידי דביק. אולי אפשר לשנות משהו במראה. תשאלו עצות מידיד שכן מצליח לו - מה הוא עושה שאתם לא.. תבנו את הביטחון העצמי שלכם... יש בטח עוד דברים שאני לא חשבתי עליהם. מה שחשוב זה שללכת לנערות ליווי זה לא פיתרון! זו בריחה מהבעיה.
 

פרא 3

New member
ולחיות שנים על גבי שנים בלי סקס...אפשר?

ואם הוא מכוער שאף אחת לא רוצה לשכב איתו? ואולי האופציה היחידה שלו לסקס בחינם, זה עם מישהי יותר מכוערת ממנו שהוא לא נמשך אליה בשיט וגם היא לא נמשכת אליו ושניהם חייבים להתפשר בטירוף כדי לשכב אחד עם השני והם בעצם בררת מחדל אחד של השני... אז מה עדיף, המצב שתיארתי, או ללכת לנערת ליווי?
 
פיזית?

ברור שאפשר - הוא יכול לספק את עצמו מינית לבד. ולא נראה לי שיש הבדל רב בין לספק את עצמך מינית לבין ללכת לזונה כי לא נראה לי שתקבל שם תשוקה רבה - זה יהיה כמו לעשות סקס עם בובה כי לא יהיו שם רגשות... אני לא גבר, כן, אז כאשר אתה בא ואומר לי אוי ואבוי זה או שהוא לא יעשה סקס בכלל או ילך לזונה - זה לא גורם לי לרחם עליו... ולפי דעתי להיות עם מישהו מכוער לא צריך להחשב כבררת מחדל כי אני אישית נמשכת אל האישיות של הבן אדם. אני רצינית, נכון יש בחורים שאני בטח לא אוכל אף פעם לחשוב שהם חתיכים אפילו עם אישיות כובשת. אבל יש בחורים שאני לא אגע בהם עם מקל כי הם מניאקים אבל הם חתיכים עם חוש הומור ועיניים כחולות (אני אוהבת עיניים כחולות) המצב שאתה מתאר זה נשמע שהאופציות היחידות זה למות או ללכת לנערת ליווי. לבחור יש אופציות אחרות - כמו למשל לברר מדוע לא הולך לו עם בנות, לשנות את התדמית שלו, לצאת יותר ועוד ועוד ללכת לנערת ליווי זו האופציה הקלה! זה לא פותר כלום (חוץ מהתיסכול המיני)
 

Krishi

New member
עכשיו קבל תשובה ממישהו שמבין

דבר ראשון כל הממבו ג'מבו הזה על זה שנערות ליווי זה סבל לנשים זה שטויות. מדובר בבחורות שרובן הן בעצמן סטודנטיות ועוסקות בתחום מבחירה כדי לשלם על הלימודים/אוטו/דירה וכד' (ותוך כמה חודשים הם ישיגו מספיק כסף שבחורה בעבודה רגילה לא תשיג גם אחרי 3 שנים). אתה מתקשר אליה, שואל מה היא מוכנה או לא מוכנה לעשות ובאיזה מחיר, וקובעים להיפגש אצלך בבית או בבית מלון והיא מגיעה עד אליך. גם לגבי זונות, ברוב בתי הזונות הזונות עובדות שם מרצונן ועושות יחסית אחלה כסף (נסיבות ההגעה זה כבר עניין אחר ואני לא מתכוון לסחר בסמים. כל אחד מי שמגיע לעבודה לא הכי "יוקרתית" כזאת אחרת יש לו את הסיבות שלו). לא אומר שאין מקומות שהזונות עובדות שם מכפיה והגיעו לשם כתוצאה מסחר בנשים, אבל רוב המקומות האלה הם אנדר-גראונד ולא תמצא אותם במגזינים שבהם מפורסמים בתי זונות (כמו "בננה" שאפשר להשיג כמעט בכל קיוסק בת"א). דבר שני לגבי מחלות. הן שומרות על עצמן מצויין, דורשות שתתקלח לפני והן בעצמן מתקלחות לפני ואחרי. משתמשות בקונדום ועושות מדי פעם בדיקות לעצמן כדי לבדוק שהכל בסדר. דבר שלישי חבר שלך זיין שכל אמיתי כי כל נערת ליווי שמכבדת את עצמה דורשת סביבות 600-900 שקל לשעה (וישנן כאלו שאפילו יותר). וזה עוד לא כולל כל מיני תוספות לסקס (אנאלי, 2 גברים וכד') וכמובן - טיפ בסוף (כן כן, נהוג לתת להן טיפ). ב-200 שקל אתה תשיג מקסימום זונה בבית זונות, ושם תאמין לי קשה מאוד למצוא יפיפיות ובכלל כל ההרגשה הרבה פחות נעימה כי היא מבחינתה שתבוא תגמור תוך 2 דקות ויאלה סע. בעוד שאצל נערת ליווי אפשר לשבת קצת על איזה דרינק, לדבר קצת, להזדיין. אתה יכול לקחת אותה לאירוע כלשהו (תשלום לפי שעה, כן?). בקיצור נערת ליווי. ב-100 שקל אולי תשיג זונה בצומת. וגם אז אצל חלקן זה יספיק רק למציצה. עכשיו לגבי הליכה לנערות ליווי/זונות באופן שגרתי. בתור פתרון לייאוש מחוסר הצלחה עם בנות (במיוחד אם אתה בתול) זה המקום האחרון שאני ממליץ ללכת אליו. הכי טוב לנסות כמה שיותר עם בחורות שלא דורשות כסף, גם טוב להרגשה העצמית וגם טוב לארנק (למרות שלבזבז על גם על בחורות "רגילות" בימינו זה לא כזה זול תאכלס.. חחחח). אם כבר הגעת לשפל המדרגה והחלטת ללכת רק על נערות ליווי, קח בחשבון שזה הרבה כסף ושלך תדע מתי תצא מזה. אני יכול להביא לך דוגמא מחבר אחד שלי, היה צ'אבי כזה, ביישן, לא ידע מה זה בחורה לא בתיכון ולא בצבא (במעט זמן שהוא היה שם), אחרי שהגיע לאוניברסיטה התחיל ללכת לנערות ליווי בלי הפסקה. הלך גם להתאמן בחדר כושר. בסופו של דבר עלה לו הביטחון (בנוסף למסת שריר) והתחיל לזיין סטונדטיות. עכשיו יש לו חברה כוסית הלוואי עלי, לא מזמן חזרו מטיול בפריז. אבל שמע, זה סיפור שלא בהכרח יכול לקרות לכל אחד אז זה קצת סיכון. אבל זה אפשרי.
 
אני מצטערת אבל...

כל עוד לא תבחר מבחירה שגברים זרים יבואו ויתקעו לך דברים לחור התחת ויגמרו לך בפה בזמן שהם מחזיקים בשטרות של כסף מול העיניים שלך - אתה לא יכול להגיד שאתה מישהו שמבין...
 

Krishi

New member
אני מצטער אבל...

כל עוד לא אמרתי שאני מבין באיך זה להיות זונה, ההודעה שלך לא קשורה לכלום.
 
אני מדברת בהקשר לזה

* מדובר בבחורות שרובן הן בעצמן סטודנטיות ועוסקות בתחום מבחירה כדי לשלם על הלימודים/אוטו/דירה וכד' * ברוב בתי הזונות הזונות עובדות שם מרצונן ועושות יחסית אחלה כס לתאר את עניין הזונות כמשהו מאוד אקטרטיבי לבנות בגלל הכסף זו דעה מאוד פשטנית. ההודעה שלך פשוט צועקת - אל תרגיש רע בגלל הבנות שעושות את מה שהן עושות הן מקבלות על זה מלא כסף. וזה מסר שאתה לא יכול להגיד - כי אתה לא בנעליים שלהן, ואתה לא יכול להגיד שמה שהן עוברות כידי לקבל את הכסף זה לא התעללות.
 

Krishi

New member
אבל זה כבר הקשר אחר

זה לא קשור לאיך זה להיות זונה, זה קשור לאיך הן הגיעו לשם והאם הן עושות את זה מבחירה.
 

פלטרון

New member
2 שאלות..

קודם כל הבהרה - אני נגד תופעת הזנות, ונגד ללכת לזונה/נערת-ליווי או איך שלא יקראו לזה בימינו. יאללה - לשאלות: 1. אני שמעתי על בחורה (חברה של חבר) שפרסמה מודעת "קשר דיסרטי", התקשרו אליה גברים, היא סיננה את מי שרצתה, והם שילמו לה. היא סטודנטית, מרוויחה מספיק בשביל לבקר באירופה כמה פעמים בשנה, להחזיק דירה, ולשלם על הלימודים. כמובן שהיא יכלה באותה מידה לעבוד במלצרות, אבל.. היא בחרה שלא, כי הכסף קל יותר ולה לא היה איכפת. מא את אומרת, מבחירה? 2. מה ההבדל בין לנקות שירותים מלאים בחרא של אנשים אחרים בשביל כסף, כדי שהאישה (או גבר) תוכל להאכיל את ילדיה/לשלם משכנתא וכו' (את מוזמנת להכנס בכל קניון לשירותים ולמצוא שם את האנשים האלו).. לבין בחורה ששוכבת בשביל כסף, בוחרת מי כן ומי לא וכו'? נכון, לא לכולם יש עבודה איכותית (עבודה = עושים משהו שלא תמיד רוצים בשביל כסף). יש כאלו שמנקים שירותים, יש כאלו שמתקתקים על המחשב 12 שעות ביום, ויש כאלו שבוחרות לשכב עם גברים. מה פסול פה מוסרית? והנה שוב למי ששרד את השאלות - אני נגד ללכת, נגד להיות, וחושב שזה מזיק לנפש ולנשמה.
 
התשובות שלי ...

1. קראתי פעם מאמר שאמר שרוב הנשים שעוסקות בזונות הם נשים שעברו התעללות מינית. אז יש את הנשים שגם יוצאות ומשתכרות ואז שוכבות עם גברים שהן לא מכירות - וזה הרי לא נחשב לזונות - הן עושות מה שבא להן וזה סבבה. אז זהו שלא, לטעמי בחורות שעושות את זה לא מכבדות את הגוף שלהן ואת עצמן מספיק. אני לא אלך אל הבחורים ואגיד אתם מתעללים ומנצלים בחורות שיכורת (למרות שזה נכון) אבל אני גם לא אגיד - הבחורה עושה מה שבא לה - כי אני מבינה שיש דברים סמויים מתחת לפני השטח ויש סיבה למה היא מתנהגת ככה... בקשר לחברה שלך - ברור שהיא עשתה את זה מבחירה. אבל שוב לקחת את החלטה שאת נותנת למישהו לאנוס אותך בהסכמה (וכך אני רואה את זה) צריכים להיות דברים מתחת לפני השטח - כי לא כל בחורה הייתה מסכימה לזה. 2. נכון אתה צודק, גם זונות וגם להיות מנקה אלו עבודות. אבל כאשר אומרים לך א' עובדת כמנקת רחובות אתה ישר מבין שכנראה לא' יש קשיים גדולים אם היא מוכנה לעבוד כמנקה - עבודה בהחלט מלוכלכת, קשה ומגעילה. לעומת זאת אם יגידו לך ב' עובדת כמנקת רחובות אתה תחשוב - וואלה ב' רוצה להשיג קצת כסף הרי היא יכולה להיות מלצרית אבל לא היא פשוט רוצה לנסוע לאירופה. למרות שהעבודה שלה תהיה מלוכלכת, קשה ומגעילה. וזה מה שמפריע לי - הנסיון הזה להראות שנשים שהולכות לזונות עושות את זה מבחירה כאשר זה לא המצב (לפחות לא לרוב הנשים) - כל אחד מנסה להיות סרסור של המקצוע - להראות עד כמה הנשים נהנות וההטבות שמגיעות עם זה וכו' וכו' כאשר האמת היא שיש סיבות למה נשים עושות את זה (כמו שאמרתי התעללות מינית, סמים וכו').
 

פלטרון

New member
תשובות בחזרה (וניסיתי קצר.. לא הלך ../images/Emo13.gif )

1. מה שאת אומרת זה - שגם הבחירה היא לא בדיוק חופשית, אלא מתחת לפני השטח יש דברים (בגדול אני מסכים שזו הכללה טובה). השאלה מאיפה ממשיכים מכאן? ניתן להעלות על הדעת הרבה סיטואציות בהן "יש דברים מתחת לפני השטח". אז.. מה הנקודה לגביהם? מעניין שציינת את הבחורות המשתכרות, אבל לא גברים. למה יש הבדל? מה דעתך על הדוגמא הבאה - גבר חסר ניסיון בגיל מבוגר יחסית לחברה שלנו (נקרא לזה 20 פלוס.. ובפורום נתקלנו כמה פעמים בכאלו). רוב הגברים האלו ייכנסו למערכות יחסים חסרות משמעות, ואני מוכן להתערב שרובם ישכבו מלחץ חברתי ולא מאהבה או כחלק מקשר אמיתי. חלק גדול מהלחץ הוא שהמצב שלהם לא יתקבל בעין יפה אצל בחורות, ושהם "יפספסו" בגלל זה. אז.. הם מנוצלים (בגלל המתחת לפני השטח וכו')? בסופו של דבר אני חוזר לבסיס - חוץ מהאלמנט המיני, יש עוד מיליון דוגמאות תקפות. למה האלמנט הזה משנה? וגם עם האלמנט המיני, יש מיליון דוגמאות. 2. תשימי לב לטענה שלך - הבעיה היא לא בתופעת הזנות, אלא בסירסור ובניצול. שוב עניין הבחירה, ואני שוב שואל - במה שונה הבחירה של בחורה להיות זונה (כמו הדוגמא שהבאתי), מהבחירה של בחורה לנקות בתי שימוש בקניון?
 
למעלה