תשוקה וכח - ספיישל פתיחה

תשוקה וכח - ספיישל פתיחה


טלנובלה מקסיקנית בכיכובם של חורחה סלינס, סוזנה גונזלס ופרננדו קולונגה בימי חול(א-ה) ב21:40. הטלנובלה קטפה כמה פרסים וזכתה לטלנובלה הכי טובה של השנה.

 
♧עלילה♧

מגולל את את מאבק בין שני גברים לוחמנים תחת מלחמה על עסקים ועל אהבתה של אישה אחת.
&nbsp


חוליה(סוזנה גונזלס) עמדה להתחתן עם ארתורו(חורחה סלינס) אך החתונה בוטלה לאחר שזה בגד בה והכניס להריון אישה אחרת. חוליה התחתנה עם אלדיו(פרננדו קולונגה) שמאוהב בה ולהם ילד, דויד(חוסה פבלו מינור) אשר אלדיו מכחיש את אבהותו שכן הוא משוכנע שהוא בנו של ארתורו. בזמן הזה רתורו נאלץ להתחתן עם האישה שהכניס להריון בשל לחץ משפחתי. כעבור זמן מה האישה יולדת את בנם, מיגל(חאומה מתאו) ומתה בלידה. ארתורו נושא אישה אחרת, לאחר שמגלה שחוליה כבר נשואה. לארתורו יש ילדים עם האישה הנוספת, נינה(מרלן פבלה): אריק(אלחנדרו נונייז), רחינה(מישל רנאוד) ודניאלה(אירינה באאבה). הגורל מפגיש מחדש בין חוליה לארתורו ומגלים שהם לא שכחו אחד את השני למרות השנים שעברו. אלדיו לא מוכן לאבד את חוליה ויעשה הכל כדי להשאיר אותה לצידו ומצד שני נינה לא מוכנה לאבד את מה שיש לה ומה שקיבלה מנישואיה עם ארתורו. העניינים מסתבכים כאשר רחינה ודויד מתאהבים והם ייאלצו להלחם על אהבתם למרות התנגדותם של נינה ואלדיו.

 
אלדיו גומז לונה


המוצא שלו עני, עבד קשה מאוד מגיל 12.&nbsp; הוא גברי, בעל יזמה, חכם וערמומי.<br>
לא יודע להפסיד ומוכן לעשות הכל על מנת להשיג את מה שהוא חפץ. הוא בעלה של חוליה, אביו של דויד, עימו יש לו מערכת יחסים גרועה, הסנדק של פרנקו. הוא אויבו של ארתורו מונטנגרו בעסקים ויריבו על ליבה של חוליה.
&nbsp
מגולם ע&quot;י פרננדו קולונגה שמוכר לנו מ: מריה מריה, אזמרלדה, לעולם לא אשכחך, חבקי אותי חזק, אהבת אמת, הזר, תשוקות, מחר ולתמיד, אשת הברזל.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן בהחלט ונראה ששכחתי את הסדרה בה היו לו שפם

שביגר אותו כי המתחזה הייתה לפני חבקי אותי חזק ולעולם לא אשכחך שבעם עוד היה צעיר מאוד. המתחזה היא מסתבר גם הסדרה היחידה שבה הוא התחיל כבר כאבא כי בכל הסדרות עוד עכשיו הוא התחיל כרווק למרות גילו המבוגר של השחקן במחר ולתמיד ובאשת הברזל. אה סליחה גם בהזר הוא היה נשוי, אבל אישתו לא הצליחה להחזיק הריון ולכן הפך לאבא רק עם לוסרו.
 

Don Nirtin

New member
כן, אבל הוא היה גם אבא במריה מריה באמצע הטלנובלה


ובחבקי אותי חזק הוא נחשב אבא עד שהתברר שהאבא של התינוק הוא בכלל פדריקו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בחבקי אותי חזק הוא היה אבא לתינוק

גם באהבת אמת והזר ותשוקות הוא הפך לאבא ובאהבת אמת ובהזר הילד שלו הגיע לגיל שלוש-ארבע. אכן במריה מריה הוא היה אבא לנער מתבגר אולי אפילו בגיל של דוד, בגלל קפיצת הזמן.
 
חוליה ויאדו


אישה יפה, באה משושלת, אמה נפטרה מגיל צעיר, גדלה ע"י אביה, גבר סמכותי, שמרן ושתלטני אשר מעולם לא העריך אותה. עמדה להתחתן עם ארתורו אך ביטלה את האירוסין לאחר שזה הכניס להריון אישה אחרת. אימא אוהבת לדויד, סבלה את אלדיו בשל היותה חסרת ביטחון ופחדנית. לא יודעת להעריך את עצמה, לא מתנגדת לאלדיו כי חוששת שיפסיק לממן את טיפול הרפואי של אביה ושיסגור את דלתות הכניסה לעולם הבנייה לדויד. מעולם לא חדלה לאהוב את ארתורו.
&nbsp
מגולמת ע"י סוזנה גונזלס אשר מוכרת לנו מ: כואב הלב, תשוקות, אהבות אמיתיות



 
ארתורו מונטנגרו


חכם, החלטי, בעל יזמה.
היה ארוס של חוליה כאשר הכניס אישה אחרת להריון. התחתן איתה מתוך לחץ משפחתי. כאשר ילדה את בנם, מיגל, היא נפטרה בלידה. בזמן הזה חוליה כבר הייתה נשואה לאלדיו אז הוא התחתן עם נינה עימה חולק שלושה ילדים: אריק, רחינה ודניאלה. כאשר הוא נפגש מחדש עם חוליה הוא מבין שהוא עדיין אוהב אותה ומחליט להלחם עליה.
מגולם ע"י חורחה סלינס אשר מוכר לנו מ:אתה גורלי, הדרך אל האושר, לילות מריאנה, יפה היא לא.

 
נינה פרז דה מונטנגרו


היא ערמומית ואינטרסנטית. כאשר הבינה שאין לה מספיק כישרון כדי להצליח כשחקנית ניצלה את הנתוניה הפיזיים כדי להתחתן עם ארתורו ולצאת מהעוני. מתעבת את בנו הבכור של ארתורו, מיגל. חולקת עם ארתורו שלושה ילדים: אריק, רחינה ודניאלה.
מערכת היחסים עם ארתורו מבוססת על תשוקה גדולה. היא לא מקבלת את הקשר של רחינה עם דויד מאחר והיא מתנגדת שבתה תתחתן עם בנה של האישה שגונבת לה את בעלה.
&nbsp
מגולמת ע"י מרלן פבלה שמוכרת לנו מ: הפולשת, חתולה פראית, רובי, כנגד כל הסיכויים, בטי, אחים דל מונטה.

 
דויד גומז לונה


בנם של חוליה ואלדיו. חתיך, נדיב, מכובד, חרוץ והחלטי. דויד רוצה להתקדם בכוחות עצמו למרות היותו יורש של אלדיו, עימו יש לו מערכת יחסים גרועה.
מעריץ את אימו, אוהב את בת דודתו, גבריאלה כאחות ומאוהב ברחינה. מחליט להילחם כנגד הכל וכנגד כולם כדי להיות מאושר עם רחינה. מנסה להסתדר עם אביו אך חווה ממנו הרבה אכזבות.
&nbsp
מגולם ע"י חוסה פבלו מינור, לא מוכר במחוזותינו.

 
רחינה מונטנגרו


נדיבה, חרוצה, מוכשרת ומופנמת. אוהבת מאוד את האדריכלות. לא מסתדרת עם אמה ועם אחייה בדם(חוץ מאחיה למחצה, מיגל). ידידה הטוב והחשאי הוא מיגל. היא מסתדרת מעולה עם גיסתה, אשת אחיה, קונסאלו. היא דבוקה לאביה. היא מאורסת לג'הושוע אך מסיימת עימו את הקשר וכעבור מעט זמן היא מתאהבת בדויד אשר יגרום לה לגלות בעצמה אישה יפה, בעלת אופי חזק שמגינה על מה שהיא רוצה.
&nbsp
מגולמת ע"י מישל רנאוד שמוכרת לנו מ: רבלדה וזיקיות

 
אריק מונטנגרו


גבר חתיך, לא בוגר, שחצן ושאפתן. התחתן מגיל צעיר מאוד עם קונסאלו אך עם השנים הנישואים שלו נהפכו להיות כאוטי. לא מעריך את מיגל, נינה גרמה לו להאמין שלו מגיע להיות היורש של ארתורו ולא אחיו למחצה.
&nbsp
מגולם ע"י אלחנדרו נונייז שמוכר לנו ממילה של אישה.

 

elall

Member
מנהל
העיקר שהוא בשנה אחת יותר גדול מ"אימא" שלו


 
למעלה