טיסה לוושינגטון

טיסה לוושינגטון

הי לכולם
טיסה טרנסנאטלנטית ראשונה שלי
טסה לוושינגטון לבד בסוף מאי
אשמח לעזרה של בעלי ניסיון:
קשה לי בטיסות (מבחינת לא נוח) והאורך מלחיץ אותי.אני מחפשת דרכים להקל. ביזנס לא בתקציב, פרימיום/פלוס אולי כן. המחירים כבר די גבוהים בשלב זה.
טיסה ישירה אין בכל מקרה.
טיסת לילה זה רק יונייטד או אל על - אין לי ניסיון טוב עם טיסות אל על וקראתי גם כאן שהרוב לא ממליצים. איך יונייטד? אם לשפוט לפי הסיט גורו שום דבר לא טוב... ודווקא המרווחים והרוחב באלעל יחסית טובים (דרך בוסטון).
אופציות נוספות על הפרק - בריטיש, אייר קנדה וארופלוט. אשמח לחוות דעת מבעלי נסיון . החיסרון העיקרי שמדובר בטיסות בוקר (חוץ מארופלוט שזה חצי חצי). פתוחה גם להצעות אחרות.
שאלה נוספת, כמה קשה להגיע מדולס לעיר עם מזוודה? האם להתעקש על נחיתה ברייגן - זה די מצמצם את האפשרויות.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
דאלאס לעומת רייגן, טיסת לילה ועוד
יש מספר חברות שטסות דרך ארופה ונוחתות בוושינגטון שלדעתי זו האופציה הכי נוחה וטובה, אם כי לגבי המחיר אנני יודעת.
אלו הטיסות משך טיסה 14 ש 40 ד, 1+ עצירות ביניים (מינימום)
תל אביב-יפו (TLV) לוושינגטון די. סי., ארצות הברית (כל נמלי התעופה)
14 ש 40 ד+
לופטהנזה
דרך פרנקפורט
15 ש 15 ד+
יונייטד איירליינס
דרך ניו יורק
15 ש 40 ד+
אוסטריאן דרך וינה
15 ש 45 ד+
אייר פראנס
דרך פריז
15 ש 50 ד+
טורקיש איירליינס
דרך איסטנבול
סוויס דרך ציריך
קלמ דרך אמסטרדם
תחפשי דרך מנוע החיפוש של גוגל או אקספדיה או כל מנוע חיפוש אחר
ותראי מחירים. לא פעם לופטי מצליחה להכות את כולם במחיר. לשבת בתיירים זה ממש לא נוח אני מסכימה איתך לחלוטין ושווה לפעמים להוסיף עוד כסף ולנסוע בפרמיום.

דאלאס יותר רחוקה מהעיר מאשר רייגן כל השאר לא ממש משנה (כלומר מונית לדאלאס תעלה יותר מלרייג)ן. יש שאטלים ואוטובוסים בקיצור אין כל בעיה פרט למרחק כ-27 מייל ולזמן שלוקח להגיע. לגבי מזוודה לא משנה איפה את נוחתת. https://www.tripsavvy.com/getting-to-dulles-1040463
יש עשרות חברות שעושות שאטל וכו' חפשי בגוגל שאטל from IAD to Washington
 

yossialef

New member
להתרחק מהאמריקאיות. שד"ת רייגן מחובר במטרו לעיר

כפי שכתבת ובצדק, נחיתה ברייגן מצמצמת את האפשרויות אבל זה השדה הכי קרוב לעיר עם קישור ישיר בעזרת המטרו. כמובן שהנוחות/כדאיות תלויה בגודל המזוודה כושר הנשיאה שלך, ואם היעד שלך בוושינגטון קרוב לתחנת מטרו.
בכל מקרה קבלת מדניאלה לינק לאמצעי התחבורה משדה התעופה דולס לעיר.
מרשימת חברות התעופה של דניאלה, המלצתי האישית הן לחברות התעופה הבאות: לופטהאנזה, אוסטריאן, בריטיש. כלומר חניה באירופה.
שימי לב, עם אייר קנדה את טסה הרבה מאוד זמן לכן זו כמעט כמו טיסה ישירה. אפשר להוריד חברה זו מהפרק ע"פ מה שכתבת כולל האמריקאיות.

אישית טסתי לוושינגטון גם עם אייר קנדה, גם עם לופטהאנזה וגם עם אוסטריאן.
הנחיתות היו בדולס והשתמשתי בדר"כ בשאטלים שהוזמנו מראש !
 
למה להתרחק מהאמריקאיות?

כדי לשבור את אורך הטיסה?
אבל מצד שני מאבדים יום.
לגבי אוסטריאן פעם אחת טסנו איתם לוינה והתרשמנו שהמושבים לא נוחים. אולי זה לא מעיד על הכלל.
להבנתי לופטהנזה וסוויס עושות קוד שייר עם יונייטד לחלק הטרנס אטלנטי.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
נכון אבל אפשר לבחור טיסות שהן לא של יונטד
כנסי לאתר של לופטי תכתבי ת"א-וושינגטון ותקבלי רשימה ארוכה של אופציות.
אגב, סוויס הם הכי טובים גם תצורת המטוס מאד נוחה הם עדיין טסים עם המטוסים הישנים שזה שנים ארבע שניים. אם תצליחי לשריין לך את אחד מהשניים (בשני הצדדים) יהיה לך נוח.
 

yossialef

New member
למה לא אמריקאיות ולמה לא לטוס ישירות לארה"ב

למה לא לטוס ישירות:
בישירות ובהלוך לארה"ב, את נגררת עם במזוודות כאשר נחתת בשדה תעופה אמריקאי, עד שאת מעבירה אותן לטיסת הפנים לוושינגטון (סיפור של ביקורת גבולות). אגב בחזור מארה"ב אין את הבעיה הזאת (דניאלה כתבה על כך מספר פעמים). בטיסות דרך אירופה אין את הבעיה הזאת, מוסרת בישראל ומקבלת אותן בוושינגטון.
כפי שכתבת את שוברת את ההתחושה של להיות סגור זמן רב במטוס.
מאחר ואין טיסות ישירות לוושינגטון מישראל. לא הבנתי את הגדרתך "מאבדים יום". הרי את צריכה להמתין בכל מקרה למטוס נוסף שיקח אותך לוושינגטון. מה זה משנה באם זמן ההמתנה בארה"ב או באירופה. גם זמן הטיסה מתקזז. באם תטוסי ישירות לארה"ב עדיין תצטרכי עוד זמן טיסה לוושינגטון מהשדה שבו נחתת בארה"ב.

למה לא חברות אמריקאיות:
האנשים המטפלים בסידורי הקרקע בארה"ב גם לא חכמים במיוחד וגם לא אדיבים במיוחד. רק דיילות קרקע של חברות התעופה האמריקאיות מסוגלות לאיים עליך שלא תעלה לטיסה. באם למשל עזרת לאדם מבוגר עם המזוודה בגישה לדלפקים ועברת את הקווים, אתה נחשב למטרד ואדם שמפר את הסדר. מיד האיומים שלא תעלה למטוס כבר נשמעים באוויר. הם כל כך דבקים בנוהלים שלהם מבלי להבין ולקלוט מה קורה. למשל, כמעט הפסדתי טיסה לישראל מוושינגטון דרך טורונטו שבקנדה רק בגלל שבנוהלים של חברת התעופה האמריקאית לא נכתב שאזרח ישראלי לא צריך ויזה בכניסה לקנדה . ראש קשה ומצח נמוך קוראים לזאת.

על היחס המשפיל והגס של הדיילים והדיילות לנוסעים בחברות האמריקאיות נכתבו והוצגו באינטרנט עשרות דוגמאות (כולל יונייטד). זה שהם מבוגרים יותר מהממוצע משום מה הופך אותם לרעי לב . לדוגמה, באם במטוס ישנם כמה מקומות נוחים לידך, הדיילות בחברות האירופאיות דווקא מעודדות עם חיוך שתעבור אליהם באם בקשת. בחברות האמריקאיות אתה כמעט ולא יכול לעשות זאת, כאילו זה עולה בבריאות של הדיילים, קשה להם לתת שרות נחמד.

בהקשר לסוגי המטוסים בטיסות לארהב דרך אירופה:
אכן לסוויס מטוסים רחבי גוף ופחות צפופים בטיסות לציריך (איירבוס 330 בדר"כ).
גם לבריטיש כמה מטוסים מהסוג הזה בטיסות בין ת"א ללונדון.
אכן, טיסות לופטהאנזה ואוסטריאן בקטעים מת"א לאירופה לא מצטיינות בנחות מי יודע מה. אבל בקטעים מאירופה לארה"ב זה משתפר בהרבה.
אוסטריאן טסים בקווים מוינה לוושינגטון במטוסי בואינג 767.
לופטהאנזה מפרנקפורט לוושינגטון בדר"כ משתמשים במטוסי בואינג 747-8 .
ממינכן לוושינגטון בדר"כ כל מיני סוגי איירבס.


טיסה טובה.
 
מאבדים יום

הכוונה שבטיסת לילה יוצאים סביב חצות ומגיעים בבוקר של אותו יום וכל היום לפניך. יחד עם זאת ברור שזה יום עייף ואומלל...
תודה רבה על ההסבר המפורט. החכמתי.
ככל שבדקתי סוויס כלל לא מציעים טיסה שלהם בין שווייץ לארהב אלא רק קוד שייר עם יונייטד. בלו פטה זה ואוסטריאן זה כן קיים.
 

iris mom of two

New member
הקטע עם המזוודות הוא ממש לא ספור

רק בקונקשיין קצר. לפני שבוע חזרתי בטיסה של יונייטד, קונקשיין של שעה וחצי. הטיסה מישראל איחרה, אני הגעתי לטיסה הממשכת, בריצה ולחתום אנשים בתור, המזוודות הגיעו בטיסה הבאה ובאו אלי הביתה 4 שעות מאוחר יותר. כולם היו אדיבים, כולל אלו שחתכתי בתור.
&nbsp
מה שכן לחכות המזוודות כשאני יודעת שכבר עולים לטיסה המתמשכת היה מלחיץ. מצד שני ידעתי לפי האפליקציה של יונייטד שהם שמו אותי על הטיסה הבאה, ומקסימום אגיע הביתה שעתיים יותר מאוחר.
&nbsp
לי היה שווה לרוץ, שהמזוודה תגיע הביתה עצמאית. היה לי יותר זמן בבית עם הבן
 

RonspotNL

New member
היה לי משהו דומה בפגסוס

החברה הטורקית המצויינת כשטסתי לישראל היה איחור של המטוס בטיסה הראשונה כשביציאה מהמטוס כשנחתנו כבר המתינו לנו שוברים לטיסה החלופית הבאה כשהמזוודות הגיעו לפנינו רק במסלול אחר ..
 

yossialef

New member
כתבתי מפורשות כי בחזרה מארה"ב אין בעיית מזוודות !

לצערי איני מבין מה כתבת. באם לא הובנתי כותב בשנית. בטיסות הישירות של חברות התעופה האמריקאיות מישראל לצפון אמריקה עם טיסות המשך בארה"ב (כמו במקרה שלנו לוושינגטון), את חייבת "לפגוש/לאסוף" את המזוודות פעמיים !! פעם בירידה מהטיסה הבינלאומית הכניסה לארה"ב והמעבר לטיסת הפנים. בפעם הנוספת ביעד הסופי, בו את אוספת את המזוודות עוד פעם מהמסוע.
מה שאין בטיסות לארה"ב דרך אירופה, מוסרים מזוודות בישראל ורואים אותן רק ביעד הסופי. אשמח לדעת באם זה לא סיפור קצת מסורבל ומקשה.

בטיסות חזרה מארה"ב לישראל אין בעיות "קישור" עם המזוודות !! באחריות חברת התעופה לדאוג במקרה של עיכובים ושאר בעיות אחרות. במקרים הנורמליים מוסרים את המזוודות בארה"ב ורואים אותן בישראל.

את כנראה מספרת (אני חושב) על המצב של טיסות חזרה לישראל עם יונייטד ומשליכה זאת על הטיסות הישירות מישראל לארה"ב . לא זה לא המצב, כדאי שתבדקי את הנושא.

ט.ל.ח
 

iris mom of two

New member
זו היתה טיסה לארה"ב

אני גרה בארהב. ירדתי מהטיסה מישראל, עברתי את בקורת דרכונים בזריזות, אני אזרחית ארה"ב. אספתי את המזוודה באיטיות, כי היא לא הגיעה המון זמן.
&nbsp
הלכתי את החמש מטר לביקורת מכס, עברתי אותה במהירות. נתתי את המזוודה, שאלתי את הבחור אם אני אגיע לטיסה הממשכת בזמן, הוא אמר כן אם ארוץ, אז רצתי.
&nbsp
הגעתי לטיסה עם 2 דקות לפני סגירת הדלתות. המזוודות לא הגיעו. כשהגעתי בבוסטון, הגעתי לקרוסלה, כל המזוודות מהאישה שלי היו שם, חוץ משלי.
הלכתי לחלון של אובדן כבודה, אישה נחמדה טיפלה בי ודיברנו שהמזוודה תגיע הביתה. הגעתי הביתה, התקלחתי, נמתי, ואז המזוודה הגיעה. מאוחר מדי לעשות כביסה.
&nbsp
זה ממש לא ספור לאסוף את המזוודה ולהפקיד מחדש. בשבילי זה יתרון, כי עם טלפון אמריקאי ובוחרים אין עניין של עוד מטבע, ואני מקושרת לעולם. בניגוד לאירופה בשדות התעופה האמריקאים יש ווי פיי בכל מקום
 

YosMan1

New member
מה שתיארת נשמע לי סיפור גדול, לא מבין איך זה לא סיפור

 

iris mom of two

New member
חוץ מלחכות למזוודה בניו ארק

הכל היה חלק. צוות הקרקע היה אדיב. אני גם טסה הרבה יותר ממה שאני רוצה לטוס, ובהחלט יודעת איך להתנהל בשדות תעופה, בעיקר אמריקאיים, אבל לא רק, כדי שדברים יזוזו ביעלות מירבית בשבילי.
&nbsp
אם היה מספיק זמן בין הטיסות, הקטע של לקבל את המזוודה ולהחזיר בחזרה זה ממש לא נורא. שוב, לי נוח שחניית הביניים היא על אדמת ארה"ב בעיקר בגלל המטבע והסלולרי. אה, ואם זו חנייה ארוכה גם המטען.
&nbsp
בארה"ב, ברוב שדות התעופה הוויפיי הוא חינם, יש המון עמדות טעינה. מה שדי הפתיע אותי בשדות תעופה באירופה זה שזה לא המצב.
 

RonspotNL

New member
תודה

אני כרגע בבדיקות של העניינים האלה ואני רוצה שיעבור יחסית חלק ולכן אני לא סגור גם על יעדים עדיין ומאוד גמיש עם זה לבינתיים אבל יש מה לעשות בבוסטון? שווה לעצור בה?
 

iris mom of two

New member
לדעתי כן, אבל אני גרה לא רחוק וקצת מוטה

העיר עצמה חביבה מאד והטבע מסביב משגע
 

RonspotNL

New member
אז מאוד ייתכן שזה מה שיקרה

שוב תודה הקטע הוא שאני לא יודע אם זה ריאלי להתחיל במזרח הצפוני בעיר כמו בוסטון ולסיים את המסלול במערב ואולי טיפה בדרום בגלל המרחק אני אהיה נייד עם רכבות ואוטובוסים כנראה אלא אם אמצא טיסה שתתן לי יומיים שלושה עצירה איפהשהוא שאולי תעזור בזה אבל עזרת לי מאוד כי בוסטון באה בחשבון למרות שהיו לי הרבה לבטים לגביה אבל שוב אני מתלבט אם להתרכז בצפון מזרח המזרח בכלל ואולי מרכז (כמו שיקגו וושינגטון טיפה למטה יותר אולי פילדלפיה ועוד דוגמאות אבל לא אעשה את כולן אצטרך לבחור )ואז לסיים טיפה דרומה או מערבה יותר או להתרכז בצפון מערב מקנדה ולרדת למטה יותר ואז לסיים במערב או דרום מערב ...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה די זוועה, בפרט שקל מאוד לפספס כך את טיסת ההמשך

וצריך לקחת בחשבון שלמי שלא חוזר לביתו בארה"ב אלא מתחיל טיול, מזוודה שלא נוחתת איתך זה בכלל לא נעים (קרה לי).
&nbsp
עוד חיסרון הוא שטיסות פנימיות בארה"ב הן במטוסים קטנים ובלי אוכל בטיסה. זה לא נעים להעביר כך את השעות האחרונות בטיסה מתישה. לעומת זאת אם עוצרים באירופה, החלק הראשון הוא במטוס לאירופה (סביר) והוא קל יותר ובשלב שבו עוד יש כוח; אחרי העצירה באירופה הטיסה היא טרנס-אטלנטית, במטוס מרווח יותר בד"כ, עם אוכל... לדעתי זה עדיף.
 
למעלה