הפעם הראשונה שהעזתם לבגוד

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
הפעם הראשונה שהעזתם לבגוד

שעשיתם צעד הלבטים ועוד, אשמח לשיתוף שלכם/ן.
 
לא מימשתי

אבל הייתי קרוב בשיחות וריגוש מטורף והפסד לא מעט של זיונים,וזה מהסיבה שעבדתי צמוד..
לא הייתי מגיע למיטה ,רק מהמחשבה על הרס משפחה הוריד לי את החשק אחרי הפנטזיה ,בעיני אין בגידה אם זה בהסכמת שני הצדדים,אני מחכה לתשובה מחברת פייסבוק שאזרתי אומץ לשאול אותה אם היא ביחסים פתוחים ,הם לא נשואים חברים עם 2 ילדים משותפים
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
שחומי אתה לא גבר נשוי!!!!!


ולא משנה מה תכתוב ומה ניסית-אתה לא נשוי.
וזה בדיוק כמו לשאול אותי - מה הקשר בין מחט לתחת?
 
מה הקשר ?רק נשואים בוגדים חושקים ומפנטזים?

הייתי במערכות יחסים ארוכות ראיתי וחויתי לא מעט ,ואפילו הייתי ערום בחדר עם קבוצת נשואות סוינגרס..

נכון שזה מאפיין נשואים ביחסים לא משהו ופוזלים החוצה ,אבל יש גם פנויות בזוגיות שבוגדות כשבא להן וכו
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
צר לי יקירי

גם אני אישה רווקה כמוך ועדיין כנראה אין לך באמת את ההבנה והיכולת להבדיל בין גבר נשוי עם משפחה וההחלטה לבגוד,להעיז ולחשוש להרוס משפחה לבין גבר פנוי ולא התייחסתי למונח "בגידה" באופן כללי שפה ושם זיינת או שלא בטעות או פינטזת וכו'.
אתה מבולבל.
 
תראי כשלא הייתי מאמין ושומר דת ושבת וכשרות

יצא לי להיות עם כמה פרודות באוטו ,וביוזמתן גם בצהרי היום בחניון ברחוב אחוזה ברעננה קיבלתי מציצות ואוננתי להם וירדתי להן,אני בכונה מתאר לך לא חשבתי על זה וואו נשואה בוגדת וכו,אלא מישהילהתפרק איתה מינית ,אז ידעתי בכלליות שאסור מסיבה דתית לזיין נשואה ,לא חשבתי על משפחתה ובעלה ,בעיני הייתה תפישה מי שמובילה ומסכימה להפגש זה מבחירה שלה והשלכות על זה הן באחריותה ,אפילו שלא היה בעל בסביבה שיכול להפגע ,אלא נשים לפני הגט ,רק שהתחזקתי הבנתי כמה מאמצים עושים ברבנות וכו גם במצב שפרודים ,לנסות ולהשכין שלום בינהם!
זאת הייתה תקופה חרמנית מאוד ,גרתי בחולון פרסמתי שירותי עיסוי אירוטי לנשים במדור מודעות הסקס בעיתון לאשה ,כיום אין מצב שאהיה עם פרודה ,אמרתי שוב אני יכול להבין למה בוגדים ומהיכן נובע והכול ,אבל עם זאת אני לא מצדיק את זה את המעשה!

הינה בטינדר נדלקה עלי באר שבעית גרושה פלוס 3 ,מרוב הרצון שלא תיפגע ממני מיזה שאני רק רוצה סקס ולהעלם,אמרתי לה את האמת שאני מחפש קשר דיסקרטי לא מחייב ויחסי חברות פתוחים,ושנצרף למיטה את מי שאנחנו אוהבים ונמשכים בנוסף,והסברתי לה שלקשר רציני אני פועל בכיון של שידוך מקצועי ולא אפליקציה !

גבר נשוי פלוס שמחליט ועושה מהלך כזה ,אני משער שהוא סובל מאוד מאשתו ועם חסכים וכו לכי תסבירי לאישה למה בעלה אמור לסבול ממנה?
וכנל אישה אם אתה בעל שלא מעניק נותן תשומי וכו ושקוע בעצמך,אז אל תתפלא שלא יעסיקו אותה ברשת ומכאן הדרך קצרה לבגידה...
הבוגדים לא חושבים על הרס משפחות אלא על הרומן והסקס והשלמת חוסרים,הרס המשפחה זה בגלל שהם נתפסו ופגעו בבני הזוג ,אולי האישה והבעל היו מסכימים ליחסים פתוחים אם היו מדברים ולא עושים בשו שו?

עצם זה שניהלת רומן עם גבר נשוי ולא היו לך נקיפות מצפון כי היית עוצרת את זה על התחלה ,לא היית נותנת לו טלפון שלך אפילו!
אם האישה לא בקטע לצרף אישה או להיות בחילופי זוגות ,אז כל גבר או אישה שבוגדים לוקחים סיכון גבוה מאוד בנושא..
 
בוקר טוב:)

מה שלומך?מה שלום אימך?

בגידה לא מחייבת שתאפיין רק נשואים,נכון שזה יותר נפוץ אצלם,אבל מי שיש לו את הנטייה לבגוד לרצות מישהו אחר שלא שייך לו ,הוא גם בהגדרה של בוגד ,אני לא הסתרתי ייתכן ואני משלם מחיר על זה כיום,אז אצלי זה בראש עוצמות גירוי מטורפות שנתקלתי ונתקל ,לא הצלחתי לדכא לגמרי ,למגות שאני יודע שלא אגיע למצב של חדירה לנשואה או רומן!

את יודעת כמה פנויים אני מכיר שחושקים בנשואות?זה זמין נוח דיסקרטי וללא מחוייבות,הבעיה היא שיש מישהי שעוללה להקשר רגשית ,אבל מבחינת הסטוץ אם הוא זכר אלפא פנוי אז לא תהיה לו בעיה למצוא,היא תעדיף נשוי בכדי שיהיה לה קלף מה שנקרא ,רווק אין לו מה להפסיד רק להעלם ושהבעל הנבגד לא ימצא אותך!

ראיתי פנויות שמנהלות כמה קשרים במקביל ויש גבר לכל מה מטרה כמו בסופר,אז יש לא מעט עם נטייה לבגוד ,אני מזהה כבר מהכרות ראשונית ומהשיחות בהתחלה,לכן גם פחות מתאכזב...

אני עד היום לא מצליח להבין אך חירטטו פנויות וניהלו איתן קשר רומנטי גברים נשואים !

יכול לומר לך שאם הנשואות 90 אחוז אם הן היו פנויות, סביר להניח שלא הייתי חושק מינית ממש ונכנס עולם פנטזיה מרגש ומגרה..

לבגוד לדעתי זה דבר טבוע באדם,אני בקשרים שלי לא בגדתי או ניהלתי שיחות אלא רק פינטזתי מהצד ,אין שליטה על זה לפעמים זה קורה נתקלתי בדמויות מושכות גם פנויות,אבל עצר אותי המחשבה שאני הולך לפגוע בבת הזוג ומישהו שיקר יפגע ממני ויפגע שמי הטוב
 

alongrin

New member
מה זה קשור?

אז מה אם שחומי לא נשוי...??
&nbsp
אני לא נשוי ברבנות.
אם אני אשכב עם אשה אחרת זו לא תהיה בגידה בבת זוגי?
&nbsp
ונניח שאני רווק לגמרי ושוכב עם אשה נשואה.
עצם המעורבות שלי במעשה בגידה, לא הופכת אותי לבוגד גם כן?
&nbsp
אין שום קשר בין הרבנות, מרשם התושבים של משרד הפנים ומעשה הבגידה.
במקרה זה, מעשה הבגידה הוא בין שני אנשים ולא קשור המעמד החוקי שלהם כלפי המדינה.
 

Anigodin75

Member
לאיפה הלכת
בחיאת בנאדם. אתה משווה החלטה לבגוד של בנאדם נשוי או בנאדם בזוגיות משמעותית לבין החלטה של בנאדם פנוי להיות שותף למעשה בגידה? אלה באמת דילמות שוות ערך מבחינתך?
זה כמו שמישהו יילך להגיב בפורום שבו נשים נשאלות על חווית ההריון. ואז הוא יגיד אז ההוא שיגיב יצטט אותך ויגיד 'גם הגבר שותף למעשה ההריון'.
לא מדובר פה על מיהו בוגד, אלא על החלטה לקום יום אחד ולעשות את המעשה הזה.
אתה רוצה להגיד לי שמדובר באותם סיכונים ואותם מחירים?
לא אתה דיברת על מערכת סיכונים בין נשואה לרווקה?
 
הדילמות הם

מה אתה מרויח ומה אתה מפסיד מעצם מעשה הבגידה ,זה שהחלטת לבגוד זה פשוט מרמז שהמצב לא בהכרח על הפנים בכדי לבגוד ,ייתכן ונתקלת בקלולס שסובבה אותה וכו ,זה קרה עם קרוב משפחה חודש נהיינה ולא פירקו את הבית והיום יש להם עסק מצליח..
אם אני פנוי גם בזוגיות חברית ונתקלתי בנעימה וקסומה ובא לי ,אז לא משנה מה ואך תהיי הזוגיות שלי ,ברגע שחשקתי וכו אני אעשה את הצעד הנל בנושא,אישית לא בגדתי בבנות הזוג שלי,ברגע שהיחסים לא היו טובים ומספקים וכו חתכתי יפה את הקשר והמשכתי הלאה!

אצל הלא פנויים בגלל שזה בית ילדים רכוש משותף משפחות מסביב ,,אז זה מורכב יותר ולהבדיל מפנוי שיכול להלכת פתאום ,כאן יש את המורכבות של הבית,אבל כמעשה בגידה ברגע שיש את זה בנטייה אז רק הניצוץ הידלקות הכרות הקסומה תניע את המעשה..

קח את עולם הסווינג ,אני נפגשתי רק עם פנויים ,והייתי בחלל כצופה עם לא פנויים,אז רובם הם פשוט טיפוסים שרואים שהם יפזלו או מועדים לנפילות ולפזילה ולרצות ולהכיר אחרים,אז פשוט מה יותר טוב שבן הזוג שותף לזה ?ואז ככה הבגידה עוברת כביסה לחילופים בהסכמה..

ברגע שקיבלת את החלטה לעשות את הצעד לבגידה אז אתה בסטטוס בוגד,בסווינג לדעתי בגלל שזה בהסכמת בני הזוג זה לא נקרא בגידה ,אבל המעשה ברגע שבן הזוג לא שותף לו הוא בגידה !
 

alongrin

New member
לא רק...

אני גם כתבתי למעלה שבתור נשוי הייתה לי מערכת יחסים עם רווקה (למרות הסיכונים).
ומה לעשות, עד כמה שנשים אוהבות לתפוס בעלות על ההריון, עדיין צריך זרע של גבר לצורך העניין.
ואם הן עדיין חושבות שלגבר אין 50% מהשותפות לעניין - אדרבא, שיפטרו אותו מ-100% האחריות לפרנס את אותו הילד אח"כ.
&nbsp
לגבי השאר...אני מעולם לא טענתי שאלו הן אותן דילמות ושלכולן אותו משקל.
&nbsp
מצד שני אני לא הייתי מקל בהן ראש.
גם בתור רווק לא בטוח שהייתי רוצה לקחת חלק במערכת יחסים אסורה, למרות שהסיכון עלי הוא אפס.
&nbsp
אבל אלו הן תובנות של שני העשורים האחרונים.
בעבר בתור רווק היו לי מערכות יחסים עם נשואות.
&nbsp
 

Anigodin75

Member
נו
אז אם אלה לא דילמות שלכולן אותו משקל אז מה יש להדחף לפוסט שלא קשור אליך (ולא מדבר עליך כמובן), וזה עם כל הקלישאה הידועה שזכותו של כל אחד להגיב לאיזה פוסט שבא לו ועל מה שבא לו.
ועוד מילא הוא היה כותב על חוויה שדומה לזה, הוא מדבר על כמעט ובלי קשר למה ששאלו. זה כמו שישאלו אם יש רופא בקהל אז הוא יצעק "יש לי ידידת פייסבוק שפגשתי במסיבת חילופי זוגות ולא אמרה לי שלום למרות שתמיד אמרתי לה מזל טוב בפייסבוק אחרי שהיא התעלמה ממני ובעלה כמעט היה רופא".
 

ראש מיוחד1

Well-known member
מנהל
אתה לא רציני

אני לא שאלתי על סוגיות המונח בגידה אלא כגברים נשואים/אות על המחשבה להעיז ומתי ולפי תשובתך לא הבנת אותי נכון..אייך אתה יכול להשוות גבר רווק שמתעסק עם נשואה (שלהזכירך אין לו מה להפסיד)לבין גבר נשוי שעלול לחוות "חיזור גורלי",עכשיו מקווה שהבנת.
שבת שלום ומבורך.
 
האקסית שלי הכי לא מיתלוגית מזכרון יעקב

היא הדוגמא לכך שאישה רוצה חושבת וחושקת וכו אז גם יוזמת ,חצי שנה הייתה על גחלים ורטיבות ושיחות כל יומיים ,בלי לחשוש שתתפס על ידי הילדים בווטאספ וברשת ובנייד ,היא זכרה שאהבתי אותה מאוד לפני 12 שנה...

אז כיום היא פלוס 2 ביקשה שאשמור עליה מלאבד שליטה לקראת הסוף ,הבינה שרומן וסקס לא יצא כאן ,רצתה להתגרש הפסדתי בית עם נוף למעגן מיכאל..

אם נשואה מאוד רוצה ונפל בחלקה רווק,ובא לך להעיף את הבעל היא תקבל גבר עם תיק נקי ולא גרוש עם מיטה חולה ברוב המיקרים..

קל יותר לשמור על שו שו ברומן מאשר עם רווק ,הרווקים אופס בא להם פתאום לדבר בערב וכו,נשוי ברומן יוצא מהמאהבת והצימר ושוכח עד המפגש הבא..
 

alongrin

New member
יש הבדלים מהותיים...

בין סיכונים לבין דילמות.
אם לקחת סיכון או שלא, ואם הסיכון שווה את זה... זו דילמה בפני עצמה.
&nbsp
אבל גם אם פותרים את הסוגיה הזו יש דילמות נוספות שצריך להתמודד איתן:
&nbsp
1. מה זה עושה לי בתור בן אדם מבחינה מוסרית (כן גם רווק הוא סוג של בן אדם)?
&nbsp
2. יש פה גם אלמנטים של סיכון (ביחוד אם הבעל הוא גרוזיני עם שן זהב, מאבטח חמוש, חייל במשפחת פשע, או לפעמים שוטר).
&nbsp
3. גם אם אין סיכון, האם אני רוצה להיות מעורב בכזו דרמה? בכל זאת זו אי נעימות.
&nbsp
4. כל העניין של הריון - 10% מהילדים נולדים לנשים שקיימו יחסים מחוץ לנישואים.
&nbsp
לחבר שלי, שהוא דווקא עורך דין ממולח זה קרה.
שבוע לפני החתונה שלו, הוא קיבל פתאום תביעה להכרה באבהות ומזונות מאישה נשואה שהוא ניהל איתה רומן בעבר.
בעלה גילה את הבגידות שלה, זרק אותה לכל הרוחות והיא חיפשה מפרנס לילד.
כמובן שהחתונה שלו התבטלה והוא לא התחתן יותר לעולם.
&nbsp
&nbsp
 
היי

משיחות שניהלתי לא מעט רואים את הרומן או סטוץ כהנאה נטו ולא לגזול אותה ממשפחה ושמשפחה תתפרק,דוקא היום שאלתי רבנים לגבי חטא הניאוף והנשואים,ברגע שהאישה קיבלה חדירה מלאה מגבר זה לא אונס,הבעל חייב לגרש ולא לגעת בה ,ואז הנישואים אינן תקפים מבחינה דתית,יש כאלו שנשארים עם האישה מסיבות כלכליות וכו אז היא עדיין נקראת נשואה ,אין פטור הלכתי לזיין נשואה גם אם זיינו אותה אחרים !

ב. לדעתי במצב של היום בשיא הכנות צריך בדיקת רקמות עוד במהלך הריון ,לי אישית לא מתאים לי לגדל ילד של מישהו אחר,ומה גם שהוא ממזר ואישה שנאפה בקיצור סלט אדיר,אישית אני מאמין שאני אעשה בשו שו להיות רגוע מה שנקרא!

ג. כיום בגלל לחץ הסקס כל נקבה סבירה וגם שמנה הופכת לאובייקט מבוקש בגלל החשק הרב..
ד.אני מכיר מישהי התחתנה בגיל 38 כל חייה הייתה מלאה פלוס ,גדלה עם הסבתא,אימא כנראה הייתה יותר מידי קלת דעת ולבידו גבוהה והוא לא רצה להתגרש רק שתפסיק,בסוף חזר ממילואים שם את הילדה בגן שכב איתה ,הרג אותי עם הגלילון והשאיר מכתב והתאבד,ואחיו דאג שביום הזיכרון לחיילי צהל שיצויין נהרג בנסיבות טרגיות ,ומאז לא הייתה הכי שמחה במשפחה הנל,אח אחד חוגג עם רוסיות רווק בן 60אחיות גרושות ורק אח אחד נשוי,נראה שכולם הושפעו מהמקרה הנל
לכן אחד הסיבות שנמנעתי מרומן ומגע מיני מלא זה רק בגלל שלא לגרום צער,גם אלו שבהסכמה וביחסים פתוחים וכו אני נמנע..
 

alongrin

New member
הפעם הראשונה.

פרק א' שלי לא היה משהו ששווה לרוץ לספר עליו לחבר'ה.
ההחלטה להתגרש מבחינתי כבר התקבלה.
החיים בבית מבחינתי היו די בלתי נסבלים בלשון המעטה..
לעזוב את הבית, לא בא בחשבון. הילדים היו קטנים מדי.
אז הייתי צריך למצוא פתרון זמני כדי לשמור על שפיות, עד שהילדים יגיעו לגיל בו אוכל לפרוש.

אז אחרי לבטים התקבלה ההחלטה העקרונית לבגוד.
זה ישב פחות או יותר על השולחן במשך עוד שנה ולא עשיתי שום צעד בכיוון.

לחברה שבה עבדתי הגיעה עובדת חדשה.
בחורה צעירה רווקה (רוסיה) אחת כזו שכל הגברים בחברה ריירו עליה וניסתו להכניס אותה למיטה.
אני לא גיליתי בה שום עניין כי הראש שלי היה עסוק בבעיות שלי.

היא לקחה אותי בתור "פרוייקט". הצעות מרומזות, טיזינג וכו'. אני לא שיתפתי פעולה.
השיא היה כאשר החברה הוציאה את כל העובדים לסופ"ש בפראג.
הבחורה ניגשה אלי מול כל העובדים של החברה ושאלה אם אהיה מוכל להיות שותף שלה לחדר...

אמרתי לה מול כולם בלי להתבלבל "לא"!!
(וזה סוג של בחורה שממש אבל ממש לא רגילה לקבל לא)

אחר כך לקחתי אותה לשיחה ואמרתי לה שאני לא מתעסק עם נשים ממקום העבודה שלי.
וככה היא סוג של ירדה ממני.

עברו כמה חודשים. הבחורה עזבה לעבוד בחברה אחרת.
הייתה מסיבת פרידה (שתיה עוגות)..
היא נתנה לי חיבוק צמוד ונשיקה ארוכים מהרגיל (שוב מול כולם).

יום למחרת אני מקבל ממנה טלפון.
"תשמע..אנחנו כבר לא עובדים ביחד, אז כבר נגמרו לך התרוצים."
"אני רוצה אותך עכשי!!"

יום לפני הייתה אחת מהמריבות היותר איומות בבית...
אז השיחה שלה באה לי בדיוק בעיתוי הנכון, וזה היה הצעד הראשון שלי בעולם האסור.

היינו המון שנים ביחד..
היו לה חברים במקביל, היא התחתנה, הולידה ילדים..
בכל הזדמנות אפשרית היינו נפגשים לסשן של זמ"ע..
 
למעלה