לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים

הנהלת הפורום:

אודות הפורום צרכנות

שלום לגולשי פורום צרכנות! צרכנות היא ים של נושאים ותחומים. כל אחד הוא צרכן. מישהו מוכר, אנו קונים. יש צרכים, רצונות, לחצים ופרסומות. אנו קונים מוצרים . אנו קונים שירותים. לפעמים אנחנו בטוחים שאנו מבינים ויודעים הכל, לפעמים נשאר טעם מריר בפה ובכיס, אולי סידרו אותנו. בפורום ננסה לנווט בין הגלים, המושגים והשאלות. נשאל שאלות וננסה לענות. הכל בגוף "רבים", כי אנחנו כולנו נשתתף. יש מה לדעת, יש מה לשפר !! אזהרות והבהרות בהרחבה במאמרים
הוספת הודעה

צרף
תמונה וידיאו קובץ
קבצים המצורפים להודעה

x
הודעה מהנהלת הפורום
 כללי כתיבה בפורום            בכתיבתכם חובה לשמור על כללי חוק הוצאת לשון הרע /הוצאת דיבה. על החוק ומשמעויותיו :he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99_%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9F_%D7%94%D7%A8%D7%A2

 

על מנת לשמור על סביבה וירטואלית נעימה לכולנו, אנא שמרו על הכללים הבאים:

1. כתבו הודעות ושאלות  בנושאים הקשורים בנושא הפורום בלבד.

2. הימנעו ממסירת פרטים אישיים שלכם או של אנשים אחרים,

3. פרסום מסחרי אסור.

4. הפניה לבלוגים או תוכן בקישורים באתרים אסורה. (למי שיש מה לכתוב, יש לכתוב בהודעות בפורום עצמו ).

 

הקפידו על דיון תרבותי ושמירה כללי חוק הוצאת לשון הרע / הוצאת דיבה ,  והימנעו משימוש בשפה לא הולמת.

           אין להשתמש במילים כמו:

           הזהרו מ....

          שקרנים. נוכלים. גנבים, מנוולים . וכד'.   יש לתאר את המקרה עצמו ללא כל הדבקת תוויות מילים כמו שצויינו .

הודעות שלא תעמודנה בכללים אלו תימחקנה על ידי מנהל  הפורום.

המשך >>

לצפיה ב-'אנטנה לעידן פלוס?'
אנטנה לעידן פלוס?
23/07/2017 | 08:45
16
140
יש לנו טלוויזיה חכמה (וגם סטרימרים לטלוויזיות טפשות)
ויש לנו רצון להתנתק מהוט ולהתחבר לסלקום
הבנו שצריך עידן פלוס וכנראה שאנחנו לא צריכים את הממיר עצמו אלא רק אנטנה
איפה קונים אנטנה כזו, ואיפה אפשר למצוא הוראות איך לסרוק ולראות אם יש לנו קליטה של עידן פלוס (ענין רגיש ביישוב שלנו בפריפריה הרחוקה)?
תודה מראש לעונים!
לצפיה ב-'אנטנה'
אנטנה
23/07/2017 | 10:28
77
סריקה לפי המוסבר בספר למשתמש של הטלויזיה
 
לצפיה ב-''
23/07/2017 | 12:36
54
אם אתה מתחבר לסלקום טיוי אז העידן+ מובנה בממיר שלהם ובנוסף לערוצים שהם מוסיפים
הם מביאים אנטנה לטובת קליטת עידן+ וסורקים את הממיר לקליטה.
אופציה שניה זה אנטנה יעודית ל TV שלך ואז אין צורך בממיר כלשהו...הTV שלך יסרוק ויינעל על הערוצים
לצפיה ב-'סלקום TV לא חייב עידן פלוס. על הממיר הייעודי'
סלקום TV לא חייב עידן פלוס. על הממיר הייעודי
24/07/2017 | 21:38
13
51
אפשר לקלוט את ערוצי עידן פלוס באנטנה או דרך האינטרנט.
ב APPLE TV רואים את כל הערוצים דרך האינטרנט
לצפיה ב-'איך באפל tv רואים את ערוצי עידן+ דרך האינטרנט?'
איך באפל tv רואים את ערוצי עידן+ דרך האינטרנט?
25/07/2017 | 01:48
1
26
לדעתך זו אפליקציה?
כי אם כן, למי שמריץ את סלקום עצמאית דרך השיאומי
יש כאלה שלקחו דרכם או יש כאלה שרכשו אותו
אז אולי אפשר להוריד את האפליקציה ולהתקינה. השיאומי הזה הוא הרי כמו מחשב, כמו פלאפון אם הבנתי נכון
 
איפה האיכות טובה יותר של ערוצי עידן+
באינטרנט
או באנטנה?..
לצפיה ב-'ב Apple TV אפשר לראות את כל הערוצים דרך האינטרנט וזו אפליקצי'
ב Apple TV אפשר לראות את כל הערוצים דרך האינטרנט וזו אפליקצי
25/07/2017 | 04:13
29

אפליקציה
אני מנחש שאם אין לך בעיות באינטרנט אז האכות זהה.
האנטנה יותר חשופה לבעיות קליטה
האינטרנט יותר חשוף לבעיות של ניתוקים

לצפיה ב-'לא מכיר דרך'
לא מכיר דרך
25/07/2017 | 07:20
9
28
עם ממיר סלקום  TV לקלוט עידן+ ללא אנטנה...
 
או דרך האינטרנט כפי שאתה אומר
הסבר איך קולטים עידן+ דרך אינטרנט?
לצפיה ב-'סלקום משדרים את ערוצי עידן פלוס על גבי האינטרנט'
סלקום משדרים את ערוצי עידן פלוס על גבי האינטרנט
25/07/2017 | 07:56
8
11
לצפיה ב-'משדרים דרך האינטרנט, אבל'
משדרים דרך האינטרנט, אבל
25/07/2017 | 08:03
7
82
עד כמה שידוע לי, זאת אפשרות שלא קיימת בממיר הרגיל שלהם.
דרך האפליקציות ל IOS, אנדרואיד ואנדרואיד TV, השידור באמת נעשה דרך האינטרנט.
לצפיה ב-'אין לי כרגע ממיר כדי לבדוק'
אין לי כרגע ממיר כדי לבדוק
25/07/2017 | 11:21
10
לצפיה ב-'הם טוענים שאתה צודק'
הם טוענים שאתה צודק
25/07/2017 | 12:32
10
לצפיה ב-'מדויק'
מדויק
25/07/2017 | 17:25
4
5
לצפיה ב-'מה שאומר שזו החלטה שיווקית'
מה שאומר שזו החלטה שיווקית
25/07/2017 | 18:36
3
5
לצפיה ב-'אין לך ממיר סלקום, נכון?'
אין לך ממיר סלקום, נכון?
25/07/2017 | 19:09
2
25
אז לי יש
ולא ניתן לקלוט עידן+ באמצעותו ללא אנטנה,וזה מה שכתבתי.
אתה טענת שניתן, עדיין לא הסברת איך (פשוט לא ניתן)
נכון שניתן לראות סלקום TV באפליקציה, אבל לא את עידן+
והדיון הוא על קליטת עידן+
שיווקי/טכני/שמיימי/אלחוטי/חללי...פחות רלוונטי.
 
לצפיה ב-'בסך הכל הסכמתי איתך והנחתי שזו החלטה שיווקית של סלקום'
בסך הכל הסכמתי איתך והנחתי שזו החלטה שיווקית של סלקום
25/07/2017 | 20:23
1
3
לצפיה ב-'זה נראה לי טכני יותר'
זה נראה לי טכני יותר
25/07/2017 | 21:32
1
נראה לי שאם זה היה תלוי בהם אז זה היה חוסך להם את האנטנה וההתעסקות עם קליטה, זמן, הגדרות, קליטה טובה, שהלקוח יהיה מבסוט בסוף
לעיתים הם נאלצים להתקין אנטנה חיצונית בבניין/מחוץ לבית...זה עולה להם כל הסיפור של העידן+
אני בטוח שהיה להם נח להזרים את עידן+ על גבי האינטרנט כמו שאר התוכן שלהם לו היו יכולים.
נראה לי.
לצפיה ב-'יש לי סמארטיוי של LG'
יש לי סמארטיוי של LG
25/07/2017 | 11:39
35
לכן אני לא צריכה את הממיר של סלקום. האם הממיר המובנה של LG יוכל להתמודד עם ערוצי עידן פלוס דרך האינטרנט? (הדרך המועדפת עלי - אני לא חובבת אנטנות בכלל ובפרט ביישוב שלנו הקליטה חלשה ולכן נצטרך אנטנה חזקה במיוחד).
לצפיה ב-'דמי מעבר וביטול עסקת שרות'
דמי מעבר וביטול עסקת שרות
23/07/2017 | 20:02
17
96
אם עברתי מתכנית א לתכנית ב ושילמתי דמי מעבר של 99 ש"ח בחברת תקשורת.
האם ניתן להתחרט תוך 14 יום ומהם דמי הביטול שצריכים לשלם?
לצפיה ב-'לדעתי התשובה היא 5 ש"ח דמי ביטול (כלומר אקבל 95 ש"ח בחזרה'
לדעתי התשובה היא 5 ש"ח דמי ביטול (כלומר אקבל 95 ש"ח בחזרה
23/07/2017 | 22:47
14
50
מדמי המעבר).
בנוסף כמובן צריך לשלם את דמי השימוש השבועיים באותו שבוע לפי התכנית החדשה.
וכמובן שאפשר לבטל את העסקה בתנאים האלו ולא צריך טובות של בית העסק.
אשמח לשמוע דעות אחרות
לצפיה ב-'לטענת המוקדן לא ניתן לבטל את העסקה ללא ויתור על דמי המעבר.'
לטענת המוקדן לא ניתן לבטל את העסקה ללא ויתור על דמי המעבר.
24/07/2017 | 18:30
13
40
נציב פניות הציבור הסכים לבטל את העסקה (אם אני רוצה)
בנוסף הוא הסכים להקטין את דמי המעבר ב 50 ש"ח ל 49 ש"ח (כמו דמי התקנה)
לצפיה ב-'תסלח לי אם זה מצחיק אותי?'
תסלח לי אם זה מצחיק אותי?
25/07/2017 | 12:41
12
33
אני לא ממש מצליח להבין מדוע אתה אמור לשלם דמי מעבר.
כנראה שמשהו דפוק אצלי אבל עברתי שלוש חברות אינטרנט וסלולריות ואף אחת לא חשבה שמגיעה לה אגורה.
מוזר, נכון?
לצפיה ב-'הוא כתב מעבר בין תוכניות באותה חברה'
הוא כתב מעבר בין תוכניות באותה חברה
25/07/2017 | 13:17
9
24
אם לא היו גובים דמי מעבר, אז בכל פעם שהם היו יוצאים בתוכנית חדשה כדי לפתות לקוחות חדשים, רוב הלקוחות הקיימים היו מבקשים לעבור לתוכנית היותר אטרקטיבית.
 
לצפיה ב-'ולמרות זאת, יש חברות שדורשות דמי מעבר של 0 ש"ח (הוט)'
ולמרות זאת, יש חברות שדורשות דמי מעבר של 0 ש"ח (הוט)
25/07/2017 | 13:28
27
5-20 ש"ח ( 012MOBILE)  ו 49-99 ש"ח (גולן טלקום) .
 
כמו שיש חברות שדורשות דמי חיבור או דמי התקנה
בחינם - הוט ויס, בזק במחיר 49 (במבצעים שקיימים היום), 30 בגולן
לצפיה ב-'נו, ואז?'
נו, ואז?
25/07/2017 | 16:11
7
38
אני יודע שאני חי במדינה מוזרה אבל איכשהו כשיש תוכנית יותר אטרקטיבית לא דורשים ממני דמי ניוד.
סתם שולחים לי מייל, מספרים לי שיש להם הצעה שיותר כדאית לי ומזמינים אותי לגשת למשרד
לחתום על ההצעה העדכנית. לא חושבים לרגע לגבות על זה תשלום.
מדינה מוזרה כבר אמרתי?
כשלפני שנתיים רציתי לעבור חברה אבל להישאר עם אותו מספר טלפון אמרו לי לגשת לחברה ולהחתים אותם על טופס. זה לקח פחות זמן ממה שלוקח לי להקליד את זה.
עברו שתי דקות והחלטתי להישאר בחברה הקודמת.
שוב חלפה דקה, חתמתי שוב על טופס ונשארתי שוב באותה חברה.
כמובן שהמעברים האלו לא עלו כלום.
ואין שום סיכוי שאצליח להשתמש בשיחות הטלפון או באינטרנט שהחבילה מאפשרת לי.
לצפיה ב-'לגשת למשרד? באיזה שנה אתה חי?'
לגשת למשרד? באיזה שנה אתה חי?
25/07/2017 | 17:09
6
26
ביימינו (ובמדינתנו) עושים הכל באינטרנט. לא צריך להחתים אף אחד וחס וחלילה לא להגיע למשרדי החברה.
כנראה שבמדינה שלך הצורך בלגשת למשרדי החברה מהווה גורם מרתיע מספיק כדי שרוב האנשים לא יעברו בין חברות. בארץ, מכיוון שהמעבר כ"כ קל (2 דקק על המחשב בבית) אז צריכים שיהיה גורם כלשהו שימנע מאנשים לעבור כל שני וחמישי.
לצפיה ב-'באלפיים וקצת כמדומני.'
באלפיים וקצת כמדומני.
25/07/2017 | 18:42
4
18
למרבה הפלא כאן במשרדים יודעים לתת שרות, מה שאצלכם שכחו.
ראיתי כבר מה קורה עם האינטרנט בישראל.
כולי תקווה שאתה חי עם זה בסדר.
לצפיה ב-'תגיד, זה לא מרגיש לך פאתטי?'
תגיד, זה לא מרגיש לך פאתטי?
25/07/2017 | 19:30
3
16
כל פעם שאתה משווה וכותב איך זה שם בתאילנד לעומת פה?
מישהו שואל על מקרר ואתה מספר על המקרר שלך שיש לך בתאילנד
ושבכלל לא נמכר בארץ....(והוא לא נמכר בארץ, בדוק)
וכעת איך זה מעבר חבילה בתאילנד...נו באמת
 
והכל מתוך התנשאות על "חבורת הבבונים" שנשארה בארץ הקודש.
שחרר אותנו מתובנותיך אלא אם הן רלוונטיות לארץ, כל עוד אתה כותב על איך זה שם...מעניין לי ת%&ת
לצפיה ב-'בדוק?'
בדוק?
25/07/2017 | 19:52
2
18
אתה ממש יודע איזה מקרר יש לי?
לא זה ממש לא נראה לי פאטתי.
אם משהו נראה לי פאטתי זה מי שבחר מרצונו לחיות באופן מוגבל.
כן, חבורת הבבונים מצחיקה אותי ואין לי שום אינטרס לעניין אותך.
לצפיה ב-'בדוק'
בדוק
25/07/2017 | 20:17
1
15
דיברת על מקרר אלקטרולוקס שהתעקשת שנמכרים בארץ והם לא...
אבל אתה באמת לא רואה את חוסר הרלוונטיות שלך איך בתאילנד הדברים עובדים?
קטונתי, תהנה לך שם
סוואדיקאפ (שוב הפנמתי)
לצפיה ב-'קטונת, אין ספק.'
קטונת, אין ספק.
25/07/2017 | 21:13
1
לצפיה ב-'דמי מעבר של 5-10 ש"ח בצורה ממוכנת ו 10-20 ש"ח במוקד'
דמי מעבר של 5-10 ש"ח בצורה ממוכנת ו 10-20 ש"ח במוקד
25/07/2017 | 19:34
9
הם הגיוניים.
דמי מעבר של 50-100 ש"ח הם מוגזמים וכל מטרתם להציג לך עלות חודשית זולה יותר למראית עין בלבד
לצפיה ב-'הם לוקחים דמי מעבר כי הם יכולים.'
הם לוקחים דמי מעבר כי הם יכולים.
25/07/2017 | 13:31
1
21
פלאפון לדוגמא הורידו את דמי המעבר של 79/99 ל 49 בגלל שהם בתחרות.
 
אם עולה לך 49 ש"ח לעבור לחברה אחרת בתוכנית מעט יותר זולה,
או 798 ש"ח דמי מעבר למסלול אחר בחברה בה אתה נמצא, האם תתנייד?
 
לצפיה ב-'78 לא 798 כמובן'
78 לא 798 כמובן
25/07/2017 | 20:39
1
לצפיה ב-'שאלה נוספת - האם לעסקה כשזו צריכים לקבל סיכום עסקה בכתב'
שאלה נוספת - האם לעסקה כשזו צריכים לקבל סיכום עסקה בכתב
23/07/2017 | 23:07
1
45
כמו כל עסקה (לפי חוק הגנת הצרכן - עסקת מכר מרחוק) 
סעיף
14ג. (ב)
לצפיה ב-'לטענת המוקדן לא שולחים סיכום עסקה והעסקה מתועדת בחשבונית.'
לטענת המוקדן לא שולחים סיכום עסקה והעסקה מתועדת בחשבונית.
24/07/2017 | 18:27
37
לטענת נציב פניות הציבור שולחים סיכום עסקה בדור רגיל
לצפיה ב-'האם יש הבדל בין חבילות הגלישה בחו"ל של החברות הישראליות?'
האם יש הבדל בין חבילות הגלישה בחו"ל של החברות הישראליות?
25/07/2017 | 19:32
11
שלום רב,
 
אני לפני נסיעה לחו"ל ומעוניין להצטרף לחבילות גלישה והודעות מהארץ.
האם יש הבדל בין החברות השונות? כי הפערים במחיר הם מאוד גדולים.

לדוגמה, חבילה דרך גולן טלקום עולה 99 ש"ח ואילו אותה חבילה דרך סלקום עולה 239 ש"ח (ודרך 012 מובייל לדוגמה - 199 ש"ח).

האם זה "קריטי" דרך איזו חברה בארץ לרכוש חבילות חו"ל? הרי מה שהן עושות זה משייכות אותך למפעילות מקומיות לפי העיר שאתה נמצא בה (אני מניח).

יכול להות שיש הבדל במפעילות שאיתן הן עובדות? לדוגמה, סלקום גובה מחיר יותר גבוהה, מפני שהקליטה דרכם בחו"ל תהיה יותר יציבה ואיכותית? 

אשמח לדעתכם בנושא. תודה מראש וסליחה על הבורות.
לצפיה ב-'מעבר מקופ"ח מאוחדת לכללית'
מעבר מקופ"ח מאוחדת לכללית
25/07/2017 | 19:07
17
אנחנו עוברים דירה וליד הדירה החדשה יש קופה גדולה של כללית, אנו רוצים לעבור מטעמי נוחות, אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים על כללית, תודה!
לצפיה ב-'רכישת תוכנת המרה'
רכישת תוכנת המרה
25/07/2017 | 15:30
1
35
שלום רב
אני רוצה לרכוש תוכנה שממירה קבצי פידי אף בעברית ובאנגלית לוורד
שמעתי על ניטרו
זה עולה 650שח 
מאתר מסוים לא מופיע לי כרגע שמו
אשמח להמלצה זו התוכנה הכי טובה? המחיר הגיוני?
אולי יש מתחרים ?תודה
לצפיה ב-'ראשית, אם תקני ישירות מהחברה המפתחת זה יעלה לך פחות'
ראשית, אם תקני ישירות מהחברה המפתחת זה יעלה לך פחות
25/07/2017 | 18:44
17
גם במחיר המלא, ולמעשה עד סוף החודש יש מבצע אז זה יעלה לך כמעט 200 שקל פחות.
שנית - הכנסי לאתר החברה, הורידי את גרסת הנסיון בחינם ותראי אם את מרוצה ממנה לפני הרכישה. חשוב לראות איך היא מתמודדת עם קבצים בעברית, כי זה מורכב יותר מאנגלית.
לצפיה ב-'המלצה'
המלצה
25/07/2017 | 18:34
16
שלום, מחפש המלצות על דאודורנטים ג'ל ללא אלומיניום, תודה
לצפיה ב-'בי קיור לייזר'
בי קיור לייזר
25/07/2017 | 18:13
18
יש למישהו מידע בנושא ?
לצפיה ב-'גרופון'
גרופון
25/07/2017 | 17:07
29
מה שעושה גרופון זה גניבה לאור יום, אינני מבין מה התהילה. הם לוקחים כסף ממישהו שרוצה לתת מתנה, ותמורת פרסום נותנים שובר שעבורו מקבלים יחס גרוע משפיל ואם תתלוננו אתם לא קניתם את הגרופון 
בכל מקרה הם בונים על זה שלא נעים לפנות לזה שנתן את המתנה כיוון שהוא התכוון רק לטוב!!
לצפיה ב-'ניידתי 2 קווים מהוט מובייל צריך להחזיר להם את הסים?'
ניידתי 2 קווים מהוט מובייל צריך להחזיר להם את הסים?
25/07/2017 | 01:46
3
38
הבנתי שהחוק שונה, ושהיום לא צריך. או צריך, אבל יש הארכה של כמה חודשים עד שניתן להחזיר?
קצת מבולבל...

אם זה משנה מתי הסימים הופעלו (אולי החוק מתיחס לזה אחרת)
אז בשנת 2015
לצפיה ב-'ממה שאני יודע סלקום (ורק הם) דורשים'
ממה שאני יודע סלקום (ורק הם) דורשים
25/07/2017 | 04:25
41
את הסים בחזרה
לצפיה ב-'כשאני התנתקתי מהוט מובייל הייתי צריך להחזיר את הסימים'
כשאני התנתקתי מהוט מובייל הייתי צריך להחזיר את הסימים
25/07/2017 | 08:48
1
42
אני לא זוכר מתי היה תאריך הניתוק, אבל אאל"ט קיבלתי מהם הודעות SMS שמזכירות לי שעלי להחזיר את הסימים על מנת שלא ייגבו עליהם כסף.
בחוזה התחברות איתם היה מצויין כי הסימים הם בהשאלה וכי עלי להחזירם בעת הניתוק.
 
הכי טוב שתתקשר לשאול או שתבדוק מה רשום בחוזה ההתחברות, כי הדבר הזה כל הזמן משתנה.
 
לצפיה ב-'אתקשר תודה'
אתקשר תודה
25/07/2017 | 15:47
21
ברור לך שרציתי להימנע מזה כשמדובר בחברה הזאת אבל זו הדרך הכי חכמה ונכונה
תודה
לצפיה ב-' אירוח בנושא קצבת הבטחת הכנסה '
אירוח בנושא קצבת הבטחת הכנסה
( לעמוד שלי בתפוז )
25/07/2017 | 14:40
3

 קצבת הבטחת/השלמת הכנסה משולמת ע"י ביטוח לאומי למי שאין להם הכנסות או שהכנסתם נמוכה. 
 
 יש לכם שאלות בנושא
ביום שני, 31.7, נארח בפורום ביטוח לאומי את הגב' בתיה כהן, מנהלת בכירה בתחום הכנסה בביטוח לאומי.
 
מוזמנים להעלות את שאלותיכם כבר עכשיו בשרשור האירוח
 
 
 
 
לצפיה ב-'אזהרה מאקספון'
אזהרה מאקספון
23/07/2017 | 13:09
8
164
היום התקשרתי *לראשונה* לתמיכה כדי שיסבירו לי איך לחבר את הראוטר. הנציג דיבר בחוסר סבלנות ובנימה לא נעימה שהלכה והחריפה. לא היטבתי להבין את ההסברים שלו ומספר פעמים הוא אמר לי "לקרוא למישהו שיעזור לי". בשלב מסוים ביקשתי ממנו שיפסיק לומר את זה ויגלה קצת יותר סבלנות, ובתגובה מייד אמר ביי וניתק את השיחה. חזרתי לשירות לקוחות כדי להתלונן על היחס, הנציגה התחילה לשמוע את הסיפור ומיד העבירה אותי שוב אל התמיכה הטכנית. בסוף חיברתי את הראוטר. אבל בשורה התחתונה התלונה לא באמת עניינה אף אחד, וכל ההמתנות ארכו נצח. ב-20 שנה בבזק בחיים לא קיבלתי יחס כזה מנציג וגם לא משהו קרוב. וניתוק בפרצוף לא קיבלתי מנציג של אף חברה מעולם, וכאמור לא היתה שום סיבה שתצדיק את היחס הזה. אני ממש מתחרט שעברתי אליהם.
לצפיה ב-'נסה לפנות לתלונות הציבור שלהם'
נסה לפנות לתלונות הציבור שלהם
23/07/2017 | 13:53
1
88
 
נשמע לי כמו נציג שסרח, הניסיון שלי איתם שונה וגם אם הצדק לגמרי איתך זו לא סיבה להאשים את כל החברה.
לצפיה ב-'הכי יעיל זה תמיד פניות ציבור'
הכי יעיל זה תמיד פניות ציבור
24/07/2017 | 02:41
55
ואמון הציבור. אולי גם משרד התקשורת. יש שר חדש. נראה קצת הזוי אבל תנסה
לצפיה ב-'גם לי היה אתמול סיפור עם אקספון'
גם לי היה אתמול סיפור עם אקספון
24/07/2017 | 08:06
4
80
יום חמישי העברתי את המודם מיקום (לא משנה כרגע את הסיבה, אבל לא יכולתי להשאירו במיקום הקודם). גיליתי כי שקע הבזק כנראה לא מחובר כמו שצריך ואין סינכרון בנקודה החדשה.
פניתי לאקספון ושם נאמר לי כי היות ומדובר על בעיית תשתית בתוך הבית הטכנאי הוא בתשלום. בסדר. אמרו לי כי יתקשרו במהלך היום או לכל המאוחר למחרת לתאם מועד טכנאי.
אתמול, יום ראשון, לאחר שלא יצרו איתי קשר, פניתי אני מיוזמתי לאקספון. ורק אז נאמר לי כי ביום חמישי מי שאחראית על שיבוץ טכנאים הכניסה הערה למערכת כי אין טכנאים באילת.
כאשר רציתי להתחבר לא היתה בעיה לשלוח טכנאי (כנראה של בזק) אבל כאשר יש לי תקלה ואני אפילו מוכן לשלם תשלום עבור טכנאי פתאום אילת לא מקבלת שירות.מעבר לכך, האם מישהו טרח להתקשר אלי ליידע אותי? לא. מבחינתם הייתי ממשיך לשלם גם עוד שנה קדימה בלי לגלוש באינטרנט.
 
באותו מעמד שיחה התנתקתי מהם והיום אמור להגיע טכנאי (כנראה של בזק, אבל חיבור דרך חברה אחרת) ע"מ לחבר אותי.
לצפיה ב-'איכס-פון'
איכס-פון
24/07/2017 | 10:25
3
63
אם היו לי אילו מחשבות בקשר אליהם, מה שאני קורא לאחרונה מבטיח שאני לא אהיה לקוח שלהם גם אם הם יציעו את השירותים בחינם.
 
לצפיה ב-'לדעתי הבעיה היא בבזק ולא באקספון'
לדעתי הבעיה היא בבזק ולא באקספון
24/07/2017 | 20:01
2
36
כי הרי התשתית של בזק ולכן הם מערימים קשיים על החברות האחרות כדי שיחזרו לבזק.
היה לי את זה גם .
לצפיה ב-'יש סיכוי שאתה צודק, לאור מה שנאמר לי ע"י הטכנאי אתמול'
יש סיכוי שאתה צודק, לאור מה שנאמר לי ע"י הטכנאי אתמול
25/07/2017 | 08:34
31
בהמשך לסאגה ביום ראשון עברתי לאינטרנט של חברת פרטנר.
במעמד שיחת ההתחברות וידאתי כי מגיע טכנאי לסדר נקודה תקינה ועובדת במיקום שאני מעוניין בו בתוך הבית. הנציג אמר שכן והם שולחים טכנאי של בזק שיעשה זאת.
אז הגיע אתמול טכנאי וטען כי הכבל עצמו שבתוך הקיר פגום (אף אחד מארבעת זוגות הגידים לטענתו אינו תקין) וצריך להחליף את הכבל בצינור. עניין של לחבר כבל ישן לכבל חדש ולמשוך (עשינו משיכות קצרות והוא ראה שהכבל חופשי בתוך הצינור). רק מה, הוא לא עושה את זה תחת הכובע של פרטנר. אני מוזמן להתחבר דרך בזק ואז הוא ישמח לחזור למחרת (היום) בשביל להחליף את הכבל.
אחרי שיחה עם פרטנר נאמר לי שאכן בזק אחראים לתשתית עד ארון התקשורת בלבד והיום יגיע טכנאי נוסף, שלהם (!), על מנת לבצע את התיקון.
לא ברור לי מלכתחילה מדוע הייתי צריך טכנאי של בזק, אם במעמד ההתחברות אמרתי להם מספר פעמים ובאופן ברור ביותר שיש לי תשתית של בזק שהיתה פעילה עד אותו בוקר ואני צריך שיתקנו לי את נקודת הבזק המבוקשת ששם אין סינכרון.

 
לצפיה ב-'נראה שאכן כך'
נראה שאכן כך
25/07/2017 | 10:58
18
אבל מי שטרק את הטלפון היתה מוקדנית של איכספון.
לצפיה ב-'מרגיז. לשמחתך יש מספיק תחרות בתחום. נסה לעבור ל CCC למשל'
מרגיז. לשמחתך יש מספיק תחרות בתחום. נסה לעבור ל CCC למשל
24/07/2017 | 08:22
67
או כל ספק אחר.
 
 
לצפיה ב-'ביטוח רכב - ביטול עסקה'
ביטוח רכב - ביטול עסקה
25/07/2017 | 08:00
2
44
חידשנו ביטוח רכב לפני יותר מחודש.
הפוליסה הגיעה באימייל לפני כשבוע.
מה אפשרויות ביטול עסקת הביטוח ומהו הקנס?

אנ י יודע שחוק הגנת הצרכן לא חל על חברות ביטוח (גם לא במכר מרחוק)
האם בחוק חוזה הביטוח יש התיחסות לנושא של 14 יום?
לצפיה ב-'למיטב ידיעתי'
למיטב ידיעתי
25/07/2017 | 09:53
1
44
1. לפי חוק חוזה הביטוח - הביטוח מתבטל תוך 3 ימים מהיום שאתה מודיע על רצונך לחברת הביטוח
2. על ביטול ביטוח חובה אין קנס ואתה מקבל החזר על התקופה היחסית, בביטוח מקיף (וכמדומני גם צד ג') אתה מקבל החזר חלקי, יש לחברה שיטה לחשבו אבל כלל אצבע - אתה משלם "קנס" בערך בגובה חדשיים ביטוח, תוכל לברר בחברה בדיוק כמה
לצפיה ב-'תודה'
תודה
25/07/2017 | 19:04
2
לצפיה ב-'תשבחות ל-IROBOT'
תשבחות ל-IROBOT
23/07/2017 | 09:41
2
105
ברשותנו ROOMBA 650 כבר שנה חמישית של עבודה יעילה (כולל איסוף שיער הכלבה). מידי פעם אני מזמין חלפים ברשת. זולים וזמינים.
 
לאחרונה נשחקו תושבות ציר הגלגל הקדמי ונדרש להחלפה. בדקתי ברשת וראיתי מחירים בחו"ל. התקשרתי ליבואן וקיבלתי מענה אדיב ומהיר. החלק - מחירו 45 ש"ח. משלוח: 20 שח. יותר זול מכל הזמנה. ביצעתי הזמנה ולמחרת טלפון מFDX שרוצים להגיע...
דחיתי לראשון והיום על הבוקר הגלגל המקורי הגיע באריזה יפה.
 
לידיעת כל משתמשי ומתלבטי הרובוטים למיניהם.
 
לצפיה ב-'ולעומת זאת'
ולעומת זאת
24/07/2017 | 20:11
1
81
Irobot 870 ששירת אותי שנתיים וחודשיים - שבק הלוח הראשי.
פנייה ליבואן העלתה כי הם בכלל לא מתקנים תקלות כאלה בלוח, ואפילו לא מחליפים לוח. מה שהם יכולים להציע במקרה כזה זה החלפת המכשיר כולו במכשיר מחודש בתמורה לכ- 1,900 או 1,800 ש"ח (לא זוכר אם זה הראשון או השני). כמובן למכשיר 3 חודשי אחריות בלבד.
 
בהתחשב בזה שניתן לרכוש 876 חדש בכ- 2,400 ש"ח עם שנתיים אחריות ולהשאר עם 2 רובוטים (אחד עבור חלקי חילוף), או לחלופין לרכוש 870 יד שניה בכ- 1,200 ש"ח ולהשאר עם 2 רובוטים וים חלקי חילוף - הפתרון שלהם לדעתי רע מאוד, והתאכזבתי עמוקות.
 
בסופו של דבר הזמנתי לוח חדש מאיביי יפן, עלה לי 710 ש"ח לאחר משלוח אקספרס ו-130 ש"ח עמלות ל-EMS ומע"מ כמובן.
לצפיה ב-''
25/07/2017 | 07:57
7
לצפיה ב-'פרטנר מחקו לי את כל אנשי הקשר'
פרטנר מחקו לי את כל אנשי הקשר
23/07/2017 | 18:38
12
106
(תיקיות) באאוטלוק. בכל תיקיה היו מיילים מאוד חשובים. הם לא מסוגלים להחזיר לשחזר. הם מאוד לא מקצועיים. הציעו פיצוי של חודש. עושים צחוק. איימתי בתביעה. כמובן שלא מזיז להם. מה לעשות חוץ מלקחת טכנאי פרטי. תודה
לצפיה ב-'קרה לי גם כמה פעמים...גם כאשר חתמתי על טופס שאני לא '
קרה לי גם כמה פעמים...גם כאשר חתמתי על טופס שאני לא
23/07/2017 | 19:19
3
80
מאשרת צריבה...
 
אין מה לעשות...
 
בסופו של דבר, בעקבות תקלות חוזרות וכל פעם המכשיר חזר מתיקון לא תקין ושיקרו שהחליפו סוללה ועוד...פניתי למועצה לצרכנות והם איכשהו השיגו פשרה בינונו..
לא מתה עליהם אבל לא מצאתי משהו יותר טוב אז נשארתי....
 
לצפיה ב-'זה במחשב, לא בטלפון'
זה במחשב, לא בטלפון
23/07/2017 | 19:37
2
24
לצפיה ב-'גם במחשב שכחתי '
גם במחשב שכחתי
23/07/2017 | 21:16
1
19
לצפיה ב-'אופס....חשבתי שמדובר בשרשור אחר...איך הגיעו '
אופס....חשבתי שמדובר בשרשור אחר...איך הגיעו
24/07/2017 | 16:20
13
שמחה שבסוף הכל הסתדר...
לצפיה ב-'איך הם הגיעו לגדעת במחשב שלך ולמחוק תיקיות של outlook?'
איך הם הגיעו לגדעת במחשב שלך ולמחוק תיקיות של outlook?
23/07/2017 | 20:04
6
19
לצפיה ב-'יש להם מה שנקרא אקסטרה סרוויס. ביקשתי שיסדרו לי משו קטן. לא '
יש להם מה שנקרא אקסטרה סרוויס. ביקשתי שיסדרו לי משו קטן. לא
23/07/2017 | 21:35
5
72
רק שלא סידר, מחק לי את כל אנשי הקשר הדביל..
לצפיה ב-'משו שלא קשור בכלל לתיקיות..'
משו שלא קשור בכלל לתיקיות..
23/07/2017 | 21:40
4
12
לצפיה ב-'כידון אפשר לשחזר?'
כידון אפשר לשחזר?
23/07/2017 | 21:43
3
16
לצפיה ב-'עשו צחוק, הציעו לי חודש חינם. איימתי בתביעה (לא אתבע. אין לי'
עשו צחוק, הציעו לי חודש חינם. איימתי בתביעה (לא אתבע. אין לי
23/07/2017 | 21:45
2
71
כוחות לזה)  כמה פיצוי הם אמורים לתת לי..
לצפיה ב-'איןו הגדרה כמה פיצוי הם צריכים לתת לך'
איןו הגדרה כמה פיצוי הם צריכים לתת לך
23/07/2017 | 22:43
1
12
לצפיה ב-'בינתיים טכנאי סידר לי את זה..'
בינתיים טכנאי סידר לי את זה..
24/07/2017 | 02:28
61
ברוך השם..תודה ליחס שלך
לצפיה ב-'אי אפשר לקבל על זה איזה פיצוי משהו? תעדכנו שנלמד'
אי אפשר לקבל על זה איזה פיצוי משהו? תעדכנו שנלמד
25/07/2017 | 15:51
2
לצפיה ב-'טרה VS תנובה'
טרה VS תנובה
24/07/2017 | 14:54
1
83
איך זה שכל פעם כשאני בסופר, ומגיעות שקיות חלב חדשות, תמיד לטרה יהיה תאריך ארוך יותר? אם הם לא מכניסים משהו לשקית שלהם וזה רק חלב טרי מפוסטר... 
לצפיה ב-'הם פשוט מגיעים יותר מהר לסניפים.'
הם פשוט מגיעים יותר מהר לסניפים.
24/07/2017 | 19:59
20
לצפיה ב-'מישהו יודע מה רמת הקרינה בלחצן מצוקה לקשישים'
מישהו יודע מה רמת הקרינה בלחצן מצוקה לקשישים
24/07/2017 | 09:12
13
57
והאם זו קרינה מסוכנת?

תודה.
לצפיה ב-'אין שום סכנה'
אין שום סכנה
24/07/2017 | 10:21
12
52
כל ההיסטריה סביב הקרינה הבלתי מיננת (ותודה ל"עושות חשבון" על מיחזור הנושא תוך הפגנת עיתונאות עלובה) מוגזמת ביותר, ואין ספק שלחצן מצוקה שמופעל לעיתים נדירות אינו מסוכן גם לתינוקות, שלט לדבר על קשישים.
 
קצת על המצב המחקרי בעניין הקרינה ממכשירים סלולריים ודומיהם (אבל לא ממקררים; אם שדה מגנטי בתדר 50Hz היה מזיק כולנו כבר היינו מתים מזמן) אפשר לקרוא למשל כאן. לשם שינוי, כותב המאמר הוא לא מי ממתפרנס מגילוי קרינה בבית אזרחים תמימים אלא, רחמנא ליצלן, מדען.
לצפיה ב-'התכוונתי לעצם העובדה שהוא מחובר לחשמל'
התכוונתי לעצם העובדה שהוא מחובר לחשמל
24/07/2017 | 10:42
11
48
ולא לזמנים שבהם הוא מופעל.
 
אז בדיקות קרינה של מכשירים חשמליים הן חסרות משמעות?
לצפיה ב-'ציטוט מהקישור שהבאתי:'
ציטוט מהקישור שהבאתי:
24/07/2017 | 10:52
1
50
"לפי ארגון הבריאות העולמי, ההשפעות הביולוגיות והבריאותיות של קרינה לא מייננת נחקרו ופורסמו בקרוב ל- 25,000 מאמרים ב 30 השנה האחרונות. והידע המדעי בתחום הוא רחב ומקיף יותר מאשר למרבית הכימיקלים אליהם אנחנו נחשפים. לפיכך, נכון להיום ארגון הבריאות העולמי מוצא שאין ראיות להשלכות בריאותיות מחשיפה לרמות נמוכות של קרינה אלקטרומגנטית." (הדגשה שלי).
 
 
לצפיה ב-'נקווה שמתישהו זה לא ישתנה. תודה :)'
נקווה שמתישהו זה לא ישתנה. תודה :)
24/07/2017 | 12:12
7
לצפיה ב-'כן, הן חסרות משמעות'
כן, הן חסרות משמעות
24/07/2017 | 13:11
8
37
אין לי מושג מי מחליט לבדוק קרינה ממכשירים חשמליים ולמה שהוא יעשה דבר כזה, חוץ מכדי להרוויח לכיסו. 
הבתים שלנו, היום, מרושתים כולם בחווטי חשמל, לאורך ולרוחב. בכל בית יש בכניסה ארון חשמל. מתחת לכל בית יש עמודי חשמל, ובכל רחוב.
לכולם יש בבית היום מכונות כביסה, מקררים, תנורים, טלוויזיות, ועוד ועוד מכשירי חשמל שונים שכולם מחוברים לרשת החשמל.
אין סיבה להיבהל מעוד מכשיר חשמלי יותר ממה שנבהלים ממכונת הכביסה. 
כך שלאור החיים המודרניים שלנו ואיך שהם נראים, זה נראה לי קצת מוזר, שלא להגיד תמוה, להחליט שמכשירים חשמליים זה סכנה. גם נניח לשם העניין שהיה מדובר במשהו מסוכן, מה הפתרון? לעבור לגור במערה כנראה, הרחק מכל מקום יישוב. זה לא באמת פתרון. 
אם אדם זקוק ללחצן מצוקה, סביר הוא שהוא עלול לסבול ממצוקה שתסכן את חייו יותר מכל דבר אחר, ולכן אני לא רואה טעם לחקור בשאלה הזו אפילו לרגע. (ואם חלילה יסבול מפרפור חדרים, שיבקש שלא ייתנו לו מכת חשמל כי זה מסוכן ויש בזה קרינה)
 
לצפיה ב-'תראי, זה שיש מכשירים חשמליים'
תראי, זה שיש מכשירים חשמליים
24/07/2017 | 13:30
7
36
לא אומר שזה לא מסוכן (אני מתייחסת כרגע רק למשוואה שלך קיים = לא מסוכן).
יש הרבה דברים שקיימים ונפוצים והם מסוכנים.
 
ממכונת כביסה אפשר להתרחק, אם יש צורך.
לחצן המצוקה נמצא חצי מטר מהמיטה והראש של אמא שלי ומלווה אותה כל לילה, כל הלילה, והשאלה שלי הייתה אם הוא מסוכן בעצם זה שהוא מחובר לחשמל, ולא בזמנים שמשתמשים בו.
אם הוא פולט קרינה מסוכנת, אפשר להעביר אותו למקום אחר, למשל.
 
אם אדם נמצא בסכנת חיים עם פרפור חדרים ומכת חשמל זה מה שיציל אותו, אז ברור שעניין הקרינה לא יכנס כאן למערך השיקולים.
 
לצפיה ב-'את לא רוצה להעביר את הלחצן מצוקה לשום מקום'
את לא רוצה להעביר את הלחצן מצוקה לשום מקום
24/07/2017 | 13:38
6
38
לא סתם הוא ליד המיטה וליד האדם. לא  שמים אותו שם דווקא ליופי.
אם את אומרת שיותר מפחיד אותך הלחצן מצוקה, ממצוקה אפשרית של אמא שלך, אז אל תעשי לחצן. יש הרבה אנשים, לא בריארים, קשישים, שחיים בלי לחצן מצוקה. גם לחצן מצוקה אמור להציל חיים. או לפחות לתת אפשרות להציל חיים. או שמסתכלים על זה ככה או שלא. אם את לא מרגישה שהוא אמצעי חיוני  אז באמת, מכל הלב, חבל על הכסף. 
 
 
לצפיה ב-'אני לא אומרת שום דבר...'
אני לא אומרת שום דבר...
24/07/2017 | 13:48
5
30
את לוקחת את זה לכל מיני כיוונים מבלי שאת יודעת את העובדות.
זה לא שחור/לבן, במקרה הזה - "או שמסתכלים על זה ככה או שלא".
 
הלחצן כבר קיים, הוא הועיל בעבר, הוא יכול להיות גם במקום אחר, הכסף הוא לא מה שחשוב כאן.
לצפיה ב-'נו, אז על מה כל הדיון הזה?'
נו, אז על מה כל הדיון הזה?
24/07/2017 | 13:50
4
8
לצפיה ב-'על האם לחצן מצוקה לקשישים פולט קרינה מסוכנת או לא.'
על האם לחצן מצוקה לקשישים פולט קרינה מסוכנת או לא.
24/07/2017 | 13:53
3
13
לצפיה ב-'זה ברור'
זה ברור
24/07/2017 | 14:40
2
42
השאלה אם זה דיון רלוונטי. שוב, אם יש צורך בלחצן מצוקה (וחשוב שהלחצן יישאר ליד המיטה), אז מה זה משנה אם יש קרינה או לא.
עדיין צריך את הלחצן ועדיין צריך אותו במיקומו הנוכחי עם קרינה או בלי קרינה. 
לצפיה ב-'התשובה לשאלה ששאלתי היא רלוונטית לי. תודה :)'
התשובה לשאלה ששאלתי היא רלוונטית לי. תודה :)
24/07/2017 | 15:19
1
8
לצפיה ב-'את התשובה כבר קיבלת מ SicTransit'
את התשובה כבר קיבלת מ SicTransit
24/07/2017 | 23:59
3
לצפיה ב-'האם יש פה מישהו שיש לו מנוי לאתר ALLJOBS?'
האם יש פה מישהו שיש לו מנוי לאתר ALLJOBS?
24/07/2017 | 14:27
56
אשמח לעזרה באיתור פרטי הקשר של המעסיק שפרסם את זה
 
 
לצפיה ב-'חלמאות פקידות לשכה של שר'
חלמאות פקידות לשכה של שר
24/07/2017 | 02:51
1
115
 לא ידעתי מי מטפל בנושא אז החלטתי לשלוח מייל לשר הכלכלה (בנושא כרטיס האשראי. כתבתי על זה לפני כשבוע)
להפתעתי קיבלתי תשובה מאחת הפקידות בלשכה שהם יעבירו לגורמים הרלוונטים בתוספת מס פניה. לאחר כמה ימים קיבלתי שוב הודעה הפעם מפקידה בכירה עלק שכותבת שהנושא לא קשור אליהם ושאני אפנה (אני!!) למקום הרלוונטי. איזה אבסורד..
לצפיה ב-'לא הבנתי. '
לא הבנתי.
24/07/2017 | 09:06
73
מי אמור לפנות אם לא את? אני? השכנה? מי?
לצפיה ב-'גופיית לחץ לאחר ניתוח'
גופיית לחץ לאחר ניתוח
23/07/2017 | 22:48
2
72
אני אמור לעבור ניתוח בחזה ונאמר לי שאני צריך לשים חודש גופיית לחץ.
כמה המחיר אמור לעלות? קיבלתי מחיר מהמרפאה של הרופא ונאמר לי 480 שקלים. אבל זה נראה לי מעט יקר. את הניתוח אני עובר במסגרת ניתוח פרטי. האם הביטוח פלטינום של כללית מכסה עלות אביזרים שמגיעים כתוצאה מהניתוח ותומכים?
לצפיה ב-'מתקשרים ומבררים'
מתקשרים ומבררים
24/07/2017 | 06:23
46
ואולי כדאי להתקשר גם ליד שרה ו"חברים לרפואה" לשאול
לצפיה ב-'אמור להיות כיסוי חלקי'
אמור להיות כיסוי חלקי
24/07/2017 | 07:42
40
 יש השתתפות עצמית שאני לא יודעת מה גובהה. לעיתים יש צורך בהפניית רופא מומחה על מנת לקבל את ההחזר, לא זוכרת לגבי פלטינום. 
עוד מקומות לבדוק בהם הן חנויות אורתוופדיה (לא יהיה  משמעותית יותר זול  לדעתי) ובתי מרקחת. 
 
 
 
לצפיה ב-'הפרת חוזה - תיקון מכשיר במעבדה - חברת "באג"'
הפרת חוזה - תיקון מכשיר במעבדה - חברת "באג"
23/07/2017 | 10:39
4
102
שלום
יש ברשותי מכשיר סלולרי שנרכש מחברת "באג", המכשיר עדיין תחת אחריות.
הטלפון נמסר לתיקון בתאריך 10/7/2017 ועל טופס שליחת מכשיר לתיקון במעבדה נכתב
"זמן טיפול: עד 10 ימי עסקים מיום המסירה לנקודת האיסוף כקבוע בחוק".
היום, תאריך 23/7/2017, עברו 10 ימי עסקים - וכביכול עד היום הייתי אמור לקבל את מכשיר הטלפון בחזרה מתיקון.
התקשרו אליי היום ממעבדה של "באג" ואמרו לי "יש לנו את המכשיר שלך פה, מה בדיוק הבעיה שצריך לתקן?" .
אמרתי להם שהטלפון נמסר לתיקון לפני שבועיים והיום אני אמור לקבל אותו והטכנאי השיב לי "אני לא יודע לגבי זה, אנחנו פה מנסים להבין מה התקלה."
כלומר רק היום, לאחר שעברו 10 ימי עסקים, הם רק מתחילים להתעסק עם המכשיר טלפון שלי.. 
האם ניתן לעשות משהו? ואם כן, מה?
תודה מראש
לצפיה ב-'האם ניתן לדרוש פיצויים לדוגמה על מקרה כזה?'
האם ניתן לדרוש פיצויים לדוגמה על מקרה כזה?
23/07/2017 | 17:01
3
65
שנית
האם ימי עסקים נספרים מיום למחרת המסירה?
כלומר אם מסרתי את המכשיר לתיקון ב10/7 בשעה 12:56 , האם מתחילים לספור רק מה11 לחודש?
לצפיה ב-'אם אתה סופר את זה בדקות'
אם אתה סופר את זה בדקות
23/07/2017 | 19:27
2
58
זה נראה די קטנוני.
בכל מקרה, גם בית משפט ישאל אותך מה אתה עשית בשביל עצמך לפני שרצת אליו.
לכן תפנה קודם אל החברה בכתב, ספר את השתלשלות העניינים ובקש פיצוי. 
 
לצפיה ב-':| אני לא סופר את זה בדקות..'
:| אני לא סופר את זה בדקות..
23/07/2017 | 21:14
1
43
ציינתי את השעה כי חשבתי שאולי זה משפיע על מניין ימי עבודה אם המסירה נעשתה בשעה 10:00 בבוקר, ב14:00 או ב22:00..
לצפיה ב-'אם זה עניין של יום'
אם זה עניין של יום
23/07/2017 | 21:34
48
שאתה לא בטוח אם כן או לא, אז כבר תחכה עוד יום. לחוץ מזה לא רצים לתבוע על איחור של 24 שעות. 

חם בפורומים של תפוז

אירוח בנושא השלמת/הבטחת הכנסה
אירוח בנושא...
בתיה כהן, מנהלת תחום הבטחת הכנסה בביטוח לאומי,...
אירוח בנושא השלמת/הבטחת הכנסה
אירוח בנושא...
בתיה כהן, מנהלת תחום הבטחת הכנסה בביטוח לאומי,...
תחרות להורים: זוכים בכרטיסים ומבלים עם הילדים
תחרות להורים: זוכים...
כותבים על פעילות ייחודית לילדים בחופש וזוכים...
תחרות להורים: זוכים בכרטיסים ומבלים עם הילדים
תחרות להורים: זוכים...
כותבים על פעילות ייחודית לילדים בחופש וזוכים...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

בעלי מקצוע

קופרברג, עזרא ושות'- רואי חשבון ויועצים עסקיים
קופרברג עזרא ושות'- רו"ח
פיתרונות
יש לכם בעיות בעסק?
המקור לאשראי עסקי
זקוקים לתוכנית עיסקית?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ