בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ממ"ג -מצנח ממונע גלגלי או בשמו העממי "בקאי" /"טרקטורון מעופף" הוא כלי טיס ממונע ,גלגלי דו מושבי בעל כנף רכה הנראית כמצנח.

 הממ"ג הינו כלי הטיס הפשוט והבטוח ביותר להטסה ,עלויות הרכישה ,הפעלה והאחזקה שלו לצד פשטות ההטסה והבטיחות מעניקים לו יתרונות רבים על פני כלי טיס אחרים והמאפשרים כמעט לכל אחד להגשים את חלומו ולהפוך ולהיות טייס..


הכלי קטן וקל,ניתן לאיחסון בחניה הבייתית ולגרירה על ידי רכב משפחתי ממוצע תכונה המאפשרת לו ניידות רבה ולצד העובדה כי ניתן להמריא אתו כמעט מכל שדה פנוי -גם גמישות תפעולית מקסימאלית.

 

הממ"ג נחשב לכלי טייס בטוח במיוחד . מהירות הטיסה נמוכה, הוא אינו "יודע" להזדקר,לצלול , ובכל מקרה של תקלה במנוע - המצנח מאפשר דאייה איטית ונחיתה רכה.

הממ"ג מצוייד בחגורות בטיחות ובקסדות מגן עם אזניות ומיקרופון המאפשרות תקשורת נוחה בין הטייס לנוסע ועם ממ"גים נוספים בזמן הטיסה.


פורום טרקטורון מעופף בקאי,נולד כדי לאגד את "המשוגעים לדבר האמיתי" מטרתו להעניק בית חם לטייסי הממ"ג לחלוק מידע חשוב לשתף בחוויות ,רעיונות וסיעור מוחין אך ומעל לכל לתת לך ,המתעניין הפוטנציאלי, את קרש הקפיצה לתחום וכניסה איטית מדודה ואחראית לעניין.משתתפי הפורום ישמחו להשיב על כל שאלה הקשורה לתחום,סתמית ככל שתשמע, וירתמו לסייע למעוניינים.


משפחת טייסי הממגים היא משפחה קטנה וחמה ,אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.


להתראות בפורום,


ניר


 


 



מבט על והפעם קיסריה ומספר מילים על העורך
17/04/14 06:13
176צפיות
קיסריה היא אחת מהישובים היפים והמעניינים ,שילוב של חדש וישן עם חוף קסום ולעיר זו מוקדש המאמר .

את הפתיחה אנצל והרחיב על תפקידו של העורך במאמרים של מבט על ( עורך התוכן ולא עורך הסרטים כפי שחלקכם שיערו).

תכנון המסלול והחומר זה החלק הקל ביותר עבורי כיוון  שאלו הנושאים שאני מכיר ובמשך שנים רבות רכשתי יידע רב ושליטה בהם., חומר זה קורא אני בשעות הפנאי מגיל מאוד צעיר , הנושאים האהובים עלי הם:  טבע ,היסטוריה, דמויות ארכיטקטורה ועוד .

משימתי  היא מלאכת הסינון שבה אני אמור להחליט אזה חומר להכניס? ,איזו תקופה לבחור? ,אתר בו אבחר להרחיב ולספר ? ועוד כהנה וכהנה, אכן משימה שקלה עבורי.
כשכתיבתי מסתיימת מתחילה המלאכה הקשה באמת והיא : שליחת החומר לעורך שתפקידו לעניין את הקורא בכך שקריאתו תהיה קלילה וברורה ותהפוך לחוויה שלא תישכח.

כאן מתחיל הקשר שלי עם העורך הכוללת: טלפונים, הודעות לנייד מעיין סידרה של שאלות "אבי מה התכוונת כשכתבת....?" או " אבי זה חומר יותר מידי פוליטי לא כדאי ש...."
כמובן שהעורך מקבל ממני חופש בחירה לערוך את החומר כראות עיניו ,מלאכה שאורכת לפחות שבועיים ימים.
לאחר העריכה מגיע השלב בו אני מכניס צילומים ,מעלה לאתר וממתין לתגובות..

החלק האחרון  מוקדש לפגישה ושיחות  תוכן . עמיר ציין: " הייתי שמח להיפגש עם אוליפנט" ואני לעומתו אמרתי פעם: "הייתי שמח להיפגש עם מזכירו אימבר על כוס יין בבר"  ולבסוף היינו מגיעים להסכמה שהדבר המרתק ביותר היה להיפגש עם אליס אשתו היפה של אוליפנט ......
עבודה מרתקת ומהנה כאחד שהיה לי הכבוד לעשותה יחד עם עמיר שלום ידידי שנטל את חייו.
במהלך השבעה בעודי מתאבל על אובדן חברי הקרוב , התנדב בני בכורי אורי והציע עצמו להפוך ולהיות העורך שלי, כמובן שהסכמתי ועל כך אני מודה לו מאוד.

חג שמח
תודות :
לאורי הרטמן על העריכה.
ליאנה מרקשייד הטייסת .
עד הפעם הבאה- נתראה!!!
אבי הרטמן
כתובות אינטרנט מצורפות:
º
מרתק ומעניין! כל הכבוד אבי
17/04/14 09:24
56צפיות
צובט
17/04/14 09:46
92צפיות
יש הרבה סיפורים מרתקים בהיסטוריה שלנו, אבל הסיפור האישי שמחובר בורידים ל"מבט על" הופך את זה למשהו אחר.
אני מאחל לאורי שיפיק מזה את ההנאה שאני בטוח שעמיר הפיק מזה ושהמאמרים הבאים יהיו חוויה שונה אך טובה מבחינת תהליך ההפקה שלהם.
ארוך מקיף ומרתק. כל הכבוד על
17/04/14 13:54
68צפיות
ההשקעה והשיתוף בידע.
אגב,איך מילאו במים את החפיר שמחוץ לחומה כשהוא גבוה מפני הים?
או שאולי יצרו אותו כדי להגביה למעשה את גובה החומה?
לעניין החפיר
17/04/14 20:29
65צפיות

בתחומי ארץ ישראל כל החפירים היו יבשים ללא מיים גם החפיר בקיסריה גם בעכו כוכב הירדן
והם מילאו את אותו תפקיד , בלימת הסתערות על החומות ויצירת שטח מוות לפני החומות
שני משוגעים בלופ
20/04/14 04:55
50צפיות
עוד מופרע
20/04/14 05:10
42צפיות
מאוד מרגש
17/04/14 15:45
91צפיות
הטיסה באזור קיסריה הייתה מהיפות שטסתי.

שיתפתי את עמיר בחוויית הטיסה המדהימה ואמרתי לו שבוודאי יצפה
בחלקים ממנה כשיערוך את המאמר.

עמיר היה המדריך שלי, אני הייתי צוות הקרקע שלו לגלישה האווירית שכה אהב
ומעל הכל הייתה בינינו חברות גדולה.

עמיר איננו, עדיין בלתי נתפס, אבל אנחנו ממשיכים לטוס.

אבי היקר,
בין היתר, אנו חולקים את החברות לעמיר ובימים אלה מנסים לנחם ולהתנחם.
הדרך בה בחרת להנציח את עמיר, לקשור את זכרו עם האתר החשוב שהקמת "מבט על", נפלאה בעיני.

המאמר מרתק ושופך אור על יישוב מקסים (קרוב למקום מגוריי) בעל שורשים עמוקים בהיסטוריה.

אורי, בכורך, שהיה בעצמו מקורב לעמיר סגר/פתח מעגל וערך המאמר באופן מושלם.

תודה לאורי, תודה לך.

ליאנה
צער עמוק מהול בהמשך שמחת החיים
17/04/14 20:23
107צפיות
אבי וליאנה היקרים,
הצער העמוק ניכר מכתיבתכם ומהשיחות שניהלנו לאחר מותו של עמיר, חברכם.
אני שב ומבקש לחזק אתכם באופן אישי ומאחל לכם להמשיך ולדבוק בטיסה ובתרומתכם לענף המיוחד שלנו  כפי שעשיתם זאת עד היום באמצעות המשך קיום היוזמות, ההתנדבויות, ארגון התחרויות וכמובן הסרטונים והמאמרים המקצועיים של "מבט על".
כל הכבוד לכם ולכל מי שמסייע בידכם.
בהערכה עמוקה,
שגב
כל זה בלי מילה אחת על שלמה ארצי?
18/04/14 19:38
74צפיות
מהי אותה אנדרטה שבסרטון?
זו לא אנדרטה זה אובליסק
18/04/14 21:10
68צפיות
אני מעריך כי הכוונה לדקה 3:41 בסרטון
זה הסיפור
מאוחר יותר להפודרום שבנה הורדוס שגם מופיע בסירטון ליד הים
ניבנה עוד היפורדום מזרחית יותר הפורדום זה נבנה במאה השניה לספירה
ובמרכזו אובליסק ששימש כסימון הכן להסתובב  
זה האובליסק היחידי מסוגו בארץ !!!

אבי
תודה. לזה התכוונתי
19/04/14 03:28
58צפיות
קצת מוזר לי שניתן לטוס חופשי באזור שנחשב קצת רגיש. האם האזור פתוח גם לתעופה הספורטיבית?
אילן נגעת בנקודה חשובה
19/04/14 09:13
79צפיות
קטע ממפת הבועות
האזור הינו רגיש גם בגלל הסגירות של תחנת הכוח וגם בגלל מגורי ראש הממשלה
אבל אם תפתח את מפת הבועות תוכל להבחין כי האיזור העתיק נמצא
בדיוק בן הסגירות מדרום של תחנת הכח , ומצפון של הישוב קיסריה
מהתאטרון ועד קצה אמת המים ניתן לטוס בסופי שבוע ,זה בתחום הבועה החומה.
מצורף קטע המפה המדובר
חג שמח
אבי
איפה ניתן לנחות באיזור?
19/04/14 21:52
61צפיות
האם מותר לנחות בשטח החנייה הנרחב שליד האמפי שמיועד לחניית מכוניות בזמן הופעות? או שמא יש שטח אחר לנחיתה באיזור?
º
אין מה לעשות אתה עושה לכולנו בית ספר
19/04/14 22:14
49צפיות
מנחתים
20/04/14 06:45
64צפיות

לטיול לקסריה יש מספר מנחתים
1. טיסה מחוות רונית
2. חניית הרכבים ליד התיאטרון
3. צומת בנימינה מדרום לתחנת הדלק

כך או אחרת אן מושג "מותר לנחות " אן מנחת מורשה לממגי"ם .

יש הגיון סביר לא נוחתים היכן שהנחיתה מסכנת את האחרים מפריע לחיים של האחרים ומסכנת אתכם

אבי
תודה על הפרטים
20/04/14 13:08
33צפיות
המינוח "מותר" היה מוטעה. הכוונה היתה האם אפשרי לנחות שם או שישנם מכשולים באיזור החנייה שלא יאפשרו זאת.

בכל מקרה, תודה וחג שמח.
חיבור שני מפסקי מגנטו - למה? טוב או רע?
19/04/14 21:16
78צפיות
חיבור שני מפסקי מגנטו - למה? טוב או רע?
בהרבה מהכלים החדשים שמגיעים יש שני מפסקים נפרדים לניתוק ההצתה. כל אחד אחראי על מערכת אחרת.
אנו משתמשים במפסקים בזמן החימום ולפני המראה בכדי לבדוק את מערכת ההצתה הכפולה.
ראיתי כמה כלים בארץ ותמונות מרחבי העולם שבהם מחברים את שני מפסקי המגנטואים על ידי צינורית.

כפי שניתן לראות בתמונה, אפשר לחבר את שני המפסקים בחיבור גמיש.

בכלים אחרים יש מפסק ראשי אחד שאחראי על הכיבוי, ושני מפסקים לחיצים קפיציים שמנתקים לרגע את מערכות ההצתה.


למה?
חיבור שני המפסקים ביחד מאפשר הורדתם ביחד בקלות יחסית.
ללא החיבור, אנו לעיתים מורידים אחד ורק אז בתנועה נוספת את השני. כיבוי שכזה דורש תשומת לב.
לאחר נחיתה, בזמן שעלינו לדאוג שהמצנח ירד בצורה יפה מאחור, או בזמן לחץ כאשר אנחנו צריכים בזריזות לבטל המראה, אין לנו יכולת להתרכז בחיפוש שני המפסקים ווידוא הורדת שניהם.
החיבור מגדיל את המפסק ומאפשר בשליחת יד זריזה אחת, להוריד את שני המפסקים.

טוב או רע?
זה טוב מהסיבות שהעלתי למעלה - כיבוי קל ומהיר כשצריך.
זה רע משום שאנו מגדילים את המפסק ואת האפשרות שבטעות נכבה את המטוס ללא כוונה.
זה גם עלול להקשות על הבדיקה החשובה בזמן החימום ולפני המראה.

הבנו, בסדר, אז מה בכל זאת?
קלות כיבוי בזמן חירום חשובה ביותר, והסיכוי שאולי בלי לשים לב נכבה את המפסקים באוויר נמוך ביותר.
אם כך דעתי האישית היא בעד.
הייתי מחבר את שני המפסקים עם צינורית אדומה שתהיה מאד בולטת וברורה (עדיין לא מצאתי כזו).



מה דעתכם?

יריב

בקאי בריז 4 פעימות למכירה
19/04/14 17:15
116צפיות
בקאי בריז 4 פעימות למכירה
בצער רב מהול בשמחה אני מוכר את הבריז שלי ומחליף במטוס חדש.

מטוס בריז אפור ששימש אותי להדרכה.
מטופל על ידי מכון בדק בעין ורד ועל ידי עמי.
מנוע 912, 80 כח סוס.
גלגלי בלון.
שני קפיצים בכל צד לשיכוח נחיתות.
לוח שעונים עם שעונים תעופתיים אנאלוגים
כולל קשר פנים חדש באריזה לפי הזמנת הקונה של גודל וצבע
מצנח מנטה 550 צהוב עם 50 שעות

מחזיק את שיא הגובה בארץ  - 13,000 רגל :)

הבריז הוא אחד המטוסים החזקים, העמידים והיציבים ביותר שיוצרו מעולם. בצירוף מנוע 4 פעימות חזק, הוא הופך למכשיר טיסה נוח ביותר ובטוח.


מוזמנים ליצור קשר

יריב
052-8113439
כתובות אינטרנט מצורפות:
באקאיי Dream machine בצבע כחול למכירה
18/04/14 21:41
127צפיות
באקאיי Dream machine בצבע כחול למכירה
באקאיי Dream machine בצבע כחול, במצב מעולה - למכירה.
מנוע 582 מטופל היטב ובמסירות רבה, 185 קילו דחף.
משאבת פריים חשמלית חדשה לגמרי.
צירי גלגלים אחוריים ייחודיים ומשככי זעזועים חזקים במיוחד.
מצנח הייבריד 500 של אפקו חדש לגמרי (10 שעות אוויר).
עגלה מרושיינת ומבוטחת, סגורה ומיוחדת במינה, כולל תאורה פנימית.
הערה חשובה - הכלי נמכר עקב מעבר ושדרוג לכלי עם 4 פעימות.
כל הקודם זוכה
לפרטים נוספים בבקשה לפנות לשגב ברעם 054-3086665
º
תמונה נוספת
18/04/14 21:43
89צפיות
תמונה נוספת
º
נוספת נוספת
18/04/14 21:43
78צפיות
נוספת נוספת
º
אחרונה להפעם
18/04/14 21:44
86צפיות
אחרונה להפעם
לו"ז טיולים מתוכננים מטעם העמותה
16/04/14 10:47
137צפיות
חברים,

מצ"ב לוח טיסות ואירועים  המאורגנים מטעם עמותת הממגים :

שבת ה 26-04-14 - מסע מים לים ,מים התיכון לים כינרת וחזרה כולל תדלוק ביניים. (אדום)
שלישי ה 06-05-14 מטס יום העצמאות מחוות רונית.(ירוק)
שבת ה 17-05-14 -חד יומי טיול סובב מצדה.(כחול)
שישי ה 27-06-16 טיסת בקעת בית נטופה -הר ארבל ,שפת הכנרת.(ירוק)
שבת 12-07-14 -מסלול נחל ציפורי .(כחול)

טיולים ואירועים מתוכננים נוספים שעדיין לא נקבעו בלוח השנה:

גבוה בגלבוע -מופע האוויר הגדול בישראל -בארגון גיל בליצבלאו.
עמק החולה- דרום רמה"ג (להבות הבשן בריכת המשושים, הירדן ההררי).(כחול)
גליל עליון מזרחי .(אדום)
הקפת הכינרת (אדום).
חוצה ישראל - *(לא טיול עמותה) בהנחיית אבי הרטמן
יום גיבוש משימתי (צוותים ומשימות) צפון.
יום גיבוש משימתי -(צוותים ומשימות) דרום.

כל התאריכים לא סופיים והם לפי תוכנית בלבד ותלויים במתן מרשי טיסה ומזג אוויר מתאים.
נשמח מאוד לקבל רעיונות למסלולי טיול נוספים ואנשים טובים שיסכימו לארגן אותם בעבור החברים (המארגנים מבוטחים).

הודעות עדכונים והרשמה יועברו באמצעות משרדי העמותה.
שלכם ובשבילכם,

וועד העמותה.

מטס יום העצמאות ושבירת שיא גינס
16/04/14 10:32
128צפיות
חברים יקרים ,

כמסורת השנים נקיים גם השנה מטס יום העצמאות לכבודה של מדינת ישראל.
המטס יצא מחוות רונית בתאריך ה 6-6-14 בשעה 0730 בדיוק.

על הכלים להתכנס במנחת ,לתפוס מקומם להמראה ,לחמם מנועים, פריסה מלאה כולל בד"ח ,קשירת דגלים- עד לשעה 0630
לאחר מכן ייערך תדריך לטסים וחלוקה לדבוקות.

הכוונה היא להעלות כלים לאוויר לפחות כמו מספר השנים של מדינת ישראל, ובכך למעשה לשבור את שיא גינס לטיסה קבוצתית בממ"ג.

אנו מזמינים את כל הטייסים חברי העמותה לבוא ולקחת חלק בטיסה החוויתית הזו.

תזכורת תשלח במייל לחברי העמותה.


ניר
תיקון טעות
18/04/14 17:04
54צפיות
יום העצמאות חל השנה ב-6 במאי, ולא כפי שפורסם.
לו"ז טיולים מתוכננים מטעם העמותה
16/04/14 11:14
113צפיות
ניר שלום, וכל הכבוד , לגבי 26.04.14 מסע מים לים ניתן להירשם כבר ?
הכבוד לכל חברי העמותה
16/04/14 11:17
100צפיות
עדיין לא ניתן להרשם מפני שמשרדי העמותה סגורים בחג ,ההרשמה תחל ברגע שישלח מייל הפרסום מהמשרד לכל חברי העמותה.

שריינו תאריכים ביומנים -ומהרו להרשם ברגע שתפתח ההרשמה -מפני שאנחנו מוגבלים לכמות כלים מסויימת (שדה המראה ולוגיסטיקה).


ניר
כל הכבוד לאירגון.
16/04/14 13:23
97צפיות
קח בחשבון שכששדה ההמראה קטן,אפשר להמריא בשתי קבוצות או יותר,ולא צריך לקחת יותר מאשר 10 דקות בין סיום המראה של קבוצה אחת
לבין תחילת המראה של הקבוצה שבאה אחריה.
אחד הדברים החשובים בתכנון טיסה קבוצתית
16/04/14 13:45
102צפיות
בממ"ג הוא לא רק ההמראה ,איתה אין בעיה מיוחדת ,אלא דווקא הנחיתה... מספיק טייס אחד או כמה ללא משמעת עצמית ,שיפילו מצנח באמצע השדה (בהנחה שהוא מוגבל) וכל השאר עושים מעגלים מלמעלה ויכולים לחכות גם רבע שעה עד שהכלים זזים ...
לכן הגבלת הכלים.

אבל תודה על הטיפ בכל מקרה.
ניר
יאללה יצא המייל- ההרשמה פתוחה
16/04/14 13:46
96צפיות
ותודה לטלפו שהסכים לעבוד עבורנו בחג.
ניר
למי שלא זוכר ולמי שלא עוסק בסקי שלג
17/04/14 10:57
97צפיות
מה משמעות הצבעים...
זה עוזר?
18/04/14 12:31
58צפיות
מצנח אילן 500 למכירה
16/04/14 21:50
90צפיות

היי
אני מעוניין למכור מצנח אילן 500 לאחר בדיקה והחלפת מיתרים .
המצנח במצב מצויין.
2200 שח

0545520832

עופר
מעוניין לטוס באזור בית נטופה אודה למי טס היום
16/04/14 10:27
88צפיות
שלום מעוניין לטוס באזור עמק בית נטופה לכיון הארבל וכו'  .
אודה למי שמכיר את האזור ליצור קשר, אני מחפש איפה אפשר להמריא במקום ואינפורמציה .
היום טס בקאי במקום .

תודה מראש

שי

shay.meee@gmail.com
050-3363373
שדה המראה בבועת נטופה
16/04/14 16:24
91צפיות
הי שי
אני טסתי שם היום, המראה באזור 8, מזרחית 5-10 קמ"ש, קצת טרמיקות, נוף מדהים.
המסלול - מהמראה עד הררית - צומת גולני - בית רימון - חנתון וחזרה לנחיתה.
הקציר בעיצומו ושדות המראה בשפע, נכנסתי לשטח בכניסה מול הושעיה (אם הגעת מדרום, נכנס ימינה להושעיה מבצע פרסה ויוצא ברמזור ישר לתוך השטח), נוסע מקביל לכביש עד שמגיע לשטח גדול קצור ונקי המאפשר המראה ונחיתה לכל הכיוונים, ממליץ לא להתקרב לגבעה ממזרח (למרות שהיא נראית נמוכה).

לא ראיתי שנאמר פה, אבל בדקתי עם "פלוטו" וקיבלתי אישור שבועות סופ"ש פעילות כל חול המועד..

טיסה מהנה

הנמר המעופף
שיא גינס
13/04/14 10:41
175צפיות
מה דעתכם על כמות הטרקטורונים באוויר הגדולה בעולם

איתן
לפני מספר חודשים
13/04/14 20:33
143צפיות
היינו בטיסה בשדה בוקר כ21 כלים על מסלול ההמראה ,ובסוף כמדומני המריאו עשרים כלים בפרק זמן קצר.
האם אתה מכיר יותר שיא מזה? אם כן שתף אותנו.
חג שמח.
באירוע העמותה באפק ב 2012 המריאו 23 כלים
15/04/14 10:52
101צפיות
במטס יום העצמאות (בארגון גם השנה) ברונית לפני הרבה שנים המריאו יותר כלים..
באירוע הכדורים הפורחים בגלבוע ,המריאו כ 30 כלים... ובקיצור... יש למה לשאוף
נשמע לי כמו אחלה אתגר
15/04/14 23:47
57צפיות
מעוניין לייצר שיא רשמי? אני בעניין
º
גם אני בעניין!
16/04/14 07:40
51צפיות
שבע וחצי הבקר,חמישה ממגים בCTR
12/04/14 13:06
223צפיות
שלנו.
יפה מאד, אפילו שלא הגיעו לומר חג שמח.
הם טסים ממש ממש לאט.
האמרה הידועה על טייסי ממ"ג:
12/04/14 21:56
165צפיות
PPC pilots go's Low and Slow....h
º
איפה זה הCTR שלנו?
13/04/14 13:35
103צפיות
שני מייל מסביב למנחת מושב פארן.
13/04/14 16:01
119צפיות
אין לי טענות,הם חלפו בדיוק שהמראנו בשבע וחצי. עברנו לידם,זה נראה כאילו עוברים ליד עצם נייח.
לדעתי הם לא קוראים כאן,וכנראה שלא שמעו על המנחת שלנו.
הם המריאו וחזרו מכושי.
חג שמח.
אז ראשית,נעים מאד...
13/04/14 17:03
111צפיות
אנחנו קבוצה מאזור נען שהחליטה להדרים לטיול קצר....עקב ההכרות עם כושי,אז הלינה והטיסות היו משם.
מבטיח שפעם הבאה נמריא ממנחת פארן שאגב ראינו אותו מהאויר,או מקסימום נשתה קפה יחד..
נכון שיחסית אליכם,אנחנו איטיים,אבל ככה נהנו יותר מהנוף ומהמישור המדהים של האזור שלכם.
יש לנו אפילו כמה תמונות שלכם שהספקנו לצלם....מבטיח להעלות...
אז אנחנו קוראים כאן ומחכימים ממך ומאחרים נוספים...
כשתגיעו בפעם הבאה ,תיצרו קשר ותקבלו טיפים
13/04/14 17:45
104צפיות
למסלולים מקסימים בהתאם לטווח שתרצו לטוס, כולל מקומות מצויינים לנחיתה עבורכם. האיזור שלנו הוא לא רק מישור מדהים, הוא תחילתה של רמת הנגב, ויש טופוגרפיה מכל הסוגים כבקשתכם .
מקווה שלא השארנו לכם מערבולות, הנחיתי את מי שעבר לידכם לא לחתוך לפני ממ'ג כדי לא להשאיר מערבולת בדרכו.
º
אלוף אתה... אתם לא הפרעתם..הרוטורים מההרים כן
14/04/14 09:06
75צפיות
לא בשעה הזו. נחתתי אצל כושי שהכלי
14/04/14 11:30
96צפיות
האחרון קיפל את המצנח. היה בערך בעשר וחצי, והאויר כבר היה מעורבל קצת.
תקומו יותר מוקדם, ותנחתו יותר מוקדם.
חג שמח.
זה הייתי אני
14/04/14 11:37
95צפיות
אז אתך דיברתי?
איזה מצחיקים אנחנו

איתן
אני מכיר כמה מאנשי הבקאי מפעמים
14/04/14 12:33
100צפיות
שיצאו וחזרו מהמנחת   בפארן. הייתי בלחץ זמן כשעברתי שם
,וכשראיתי שיש עוד כלי שעסוק בקיפול נחתתי לראות אם זה מישהו מוכר.
כשזה היה לא, המשכתי.אני יודע שכושי סגור בשבת וחשבתי שכולם עזבו.
אם הייתי יודע שאתם מגיעים הייתי קופץ בשישי בערב לבקר ולהכיר.
מילא,בפעם הבאה...
פאדיחה שלנו.... לא ידעתי שאתם מהאזור הזה
14/04/14 12:41
83צפיות
אגב,כושי נשאר איתנו כל השבת,בעקבות ההכרות עימו.נישאר לקריוקי ולעל האש.בהחלט הייתם מוסיפים לאווירה...
פעם הבאה...
עליי

הטיסה החלה ב7 בבוקר.והאחרון שקיפל המשיך
14/04/14 12:36
93צפיות
טיסות לחברים שבאו...אז הוא התעכב...
קמנו מוקדם...חזרנו ב9 וחצי והמשכנו לטיול ג'יפים בציר המעיינות...
כל הכבוד על המודעות לרוטורים
15/04/14 10:48
75צפיות
מעטים לוקחים את הנתון הזה בחשבון ,אבל ממ"גים רגישים לרוטורים מאוד , בערך כמו שאולטרלייטים רגישים לרוטורים של מטוסי קרב שחותכים מולם.... (הסיפור מהדרום).

כל הכבוד שזכרת את זה והודעת בקשר לשאר חברי הקבוצה שלך.

ניר
אני לא יודע מה מגבלות כנף רכה,
15/04/14 13:28
68צפיות
אז פשוט לא עוברים לפניה.
הבעיה עם ממגים, שאי אפשר לתקשר איתם באויר.
אתם בהאזנה תמידית על תדר האולטרהלייטים?
15/04/14 19:10
63צפיות
אם לא על איזה תדר מוצאים אתכם , לחלק מהממגים יש קשר חוץ בתדרי GA
אנחנו על תדר האוטראליט ,ושניים מאיתנו
15/04/14 20:09
69צפיות
שיש להם האזנה לשני ערוצים מאזינים גם לבקר.בשבתות וחגים אחד
מהקבוצה  דווח לבקר בשם כולם על  מיקומינו.
º
רמי,מה התדר שלכם?
16/04/14 19:46
23צפיות
תדר האזמים הוא 123.70.
16/04/14 20:53
34צפיות
אם תראה אז'מ בודד והוא לא יענה לך,הוא כנראה נמצא בתדר הבקרה השולטת באותו אזור.
הארץ מחולקת לשני אזורי פיקוח, כשבתוכם יש איזורי פיקוח מקומיים בחצרים,תל נוף,ורמת דוד.
תזכורת כואבת
13/04/14 13:20
189צפיות
חברים ,

נוכח התאונות האחרונות בהן היו מעורבים ממ"גים ובהם נגרמו נזקים לצד ג  , נזקים בשווי עשרות אלפי שקלים אותם שילמו (וישלמו) מכיסם הטייסים שלצערם לא היו מבוטחים ,מוצא לנכון לציין שעונת הטיסות מתחילה ובגדול וזה הזמן להזכיר לכל מי ששכח ,שלא טס, שלא היה בעניין ,ושסתם סומך על המזל-  להצטרף לעמותה ולביטוח החברים שלה.
ביטוח צד ג הכולל גם את הנוסע נתון לשלוש רמות כיסוי לבחירה שכל אחת מהן כשלעצמה טובה ומספקת.

אל תטוסו בלי ביטוח! זה בשבילכם יותר מאשר לכל אחד אחר..

טיסה נעימה,

ניר
בברכת חג פסח שמח
13/04/14 13:21
106צפיות
לכם ולבני ביתכם.

office@ppc.org.il

ניר
º
חג שמח ונעים לכולם.
13/04/14 15:18
77צפיות
לא מדוייק
13/04/14 23:27
124צפיות
ממבט ראשון זה נראה כאילו הסיכון הוא עשרות אלפי שקלים.
טעית בסדר גודל כלפי מטה!
הנזק בשתי התאונות של כבלי החשמל הוא של שש ספרות ואפילו שבע.
זה בלי הנזק הגופני לאף נוסע, רק תביעה לחברת החשמל.

עם כאלו תביעות אנשים מאבדים את הבית.
זה בכלל בלי דבר על נזק גופני לנוסע שיכול להגיע לסכומים עצומים.

ולמי שחושב שהפיתרון הוא לקחת לטיסה רק קרובי משפחה:
אם אעשה תאונה עם אחי ואשאיר אותו נכה, אני רוצה שיהיה לי מאיפה לשלם לו. זה שהוא אחי לא אומר שהמשפחה שלו והוא צריכים להדפק מזה מעבר לכמה שהם נדפקו עם כזה קרוב משפחה. זו אחריות בסיסית גם כלפי הנוסע שלך, לדעת שהגנת עליו גם מבחינת כיסוי ביטוחי.
ואם....
14/04/14 06:53
107צפיות
הביטוח לא מאבדים את הבית בתביעה של 7 ספרות?

שלא נדע חק שמייאח וטיסות מהנות ובטוחות.
מה הפתרון?
14/04/14 11:01
103צפיות
ראשית, לתחזק את הכלי ולטוס על פי כל הכללים מבלי לחפף.
שנית, ומכיוון שתמיד יש לצפות לבלתי-צפוי, צריך לרכוש עבור חברי העמותה ביטוח מטריה בסכום של 5 - 10 מיליון שקל למקרה או לתקופה.
הלוואי שזה היה אפשרי
14/04/14 20:38
80צפיות
למרבה הצער, אין כרגע חברת ביטוח שמוכנה למכור לנו ביטוח מטריה שכזה. מאחר ואנחנו קבוצה סגורה, מבחינת חברת הביטוח ביטוח כזה הוא דומה מאוד לביטוח עבור כל אחד בנפרד בסכום הזה. ביום שתהיה תביעה כבדה כנגד הביטוח של אחד החברים, חברת הביטוח תעשה שקלול מחודש ובשנה שלאחר מכן נרגיש את זה כולנו בפרמיות.
אז.....
15/04/14 09:40
60צפיות
האם נכונה ההערכה שגם הביטוח שיש לא "שווה" הרבה אם , ח"ח, קורה מקרה ביטוחי?

למה בעצם טוב הביטוח שיש לנו כרגע?

תודה על כל הבהרה בעניין והמשך חג שמח!
לא. הטענה לא נכונה
15/04/14 10:05
70צפיות
אם גרמת נזק לצד שלישי כמו בתאונות האחרונות,  כלומר גרמת לנזק לחברת חשמל, זה בסכומים שהביטוח מכסה. אם פגעת במרצדס בהתרסקות או נחתת לתוך חממה וכן הלאה, אלו סכומים שהביטוח מכסה.
נכון, אם השארת את הנוסע שלך נכה סיעודי לכל החיים,  סכום הכיסוי רחוק בצורה משמעותית מערך התביעה הצפוי. אבל! אם חברת הביטוח תצטרך לשלם יותר ממיליון שקל, היא תילחם איתך בבית משפט עם עוכרי הדין שלה בריטיינר,  תעמוד לצדך ותילחם בעוז על מנת לשלם כמה שפחות.  
הביטוח של חברי העמותה מציאותי
15/04/14 10:33
74צפיות
הוא תואם פחות או יותר את הסטוריית התאונות והפגיעות שחוו חברי עמותה בעבר.
סכומי הביטוח הם המקסימאליים שהצלחנו לקבל במשא ומתן ארוך מול כמה חברות ביטוח ,בכל מקרה הביטוח הזה מצמצם משמעותית את הנזק הכלכלי שייגרם לטייס בכל מקרה של תאונה חו"ח גם אם כיסוי הביטוח אינו מלא במקרה של גרימת נכות קשה לצד ג..

יש הבדל עצום לטייס שיש לו את הביטוח לטייס שטס בלי גם במקרים של נזקים נמוכים לצד ג לצורך העניין נחיתה על חממה או פגיעה ברכב כפי שצויין וודאי וודאי בפגיעה בקווי מתח של חברת בזק או חברת החשמל שם העלויות קופצות ל 6 ספרות ברגע... טייס מבוטח פשוט סיים את הפרשה בהפעלה הביטוח טייס לא מבוטח נפרד מתוכנית חיסכון של הילדים במקרה הטוב , או מוכר את האוטו המשפחתי ומוסיף הלוואה כדי לעמוד בהוצאות.
זה לא צחוק! החיים של המשפחות יכולים להשתנות ברגע ולצערי יש כאלו שלוקחים את הצאנס מתוך נקודת מבט "שלי זה לא יקרה". אז זהו , שלצערי זה יכול לקרות לכולם ומספיק רגע אחד של חוסר תשומת לב כדי להכנס לסטטיסטיקה..

הביטוח שלנו גם מחשיב את הנוסע כצד ג ללא צורך בהצהרה שמית טרם טיסתו , כלומר כל נוסע שעולה על הכלי מבוטח גם הוא.
הטיולים שלנו ,בין אם של חברי העמותה ובין אם לאו ,הרבה יותר מרגיע לדעת שאני טס עם אנשים מבוטחים שממריאים ונוחתים לי ליד האוטו ,שמניעים ליד האורחים שלי מדחפים שמסתובבים במהירות הקול ועוד ,הביטוח של הטייס שליידי הוא בעצם הביטוח שלי ,ולכן אני נמנע ככל שביכולתי לטוס עם כאלו שאינם חברי עמותה. זה בדיוק כמו חיסון , אם כולם יהיו מחוסנים ,כולנו נהיה מוגנים וזה האינטרס של כל אחד מאיתנו לשאוף שכולם יהיו חברי עמותה מבוטחים.

חשוב שתדעו , הפוסט הזה הוא עבור כל אלו שאינם מבוטחים ,חברי העמותה המבוטחים מובטחים ואין לנו אינטרס מעבר לבטחון שלכם שתצטרפו לביטוח ,למעשה כל טייס נוסף בביטוח הוא מקדם סיכון לשאר המבוטחים.. אבל כפי שציינתי טובת הפרט כאן גוברת.

טייס שמוותר על הביטוח חוסך כ 300$ לשנה , כלומר  25$ לחודש פרמיה... אבל בתמורה הוא מסכן הכל...

תעשו חושבים בפסח... ותקבלו החלטות חדשות.

אימייל המשרד kלקבלת טפסים ופרטים:
office@ppc.org.il

ניר
º
תודה על ההבהרות!
15/04/14 14:18
37צפיות
º
חג חירות שמח לכל המרחפים
14/04/14 08:06
145צפיות
חג חירות שמח לכל המרחפים
עשית לי...
14/04/14 09:33
82צפיות
את היום עם התמונה הזאת.
סחתיין:)
º
צילום מדהים. חג שמח.
14/04/14 11:27
46צפיות
º
חג שמח לכולם
13/04/14 21:09
50צפיות
º
חג שמח לכולם
13/04/14 17:38
55צפיות
בהתחלה הם קצת פחדו
13/04/14 11:20
184צפיות
אח"כ רצו עוד, כדאי לראות עד הסוף....
כתובות אינטרנט מצורפות:
יפה מאד.....
13/04/14 12:10
95צפיות
בני כמה הם? נראים חמודים מאד.

מאיפה המראת? זה באיזור מודיעין?
º
כן באיזור מודיעין בני 10 ו-7
13/04/14 13:01
71צפיות
ידידי אסף
13/04/14 20:30
81צפיות
כיף להיות אבא שמטיס את ילדיו,זה מטבע הדברים גורם לך להיות מפוקס רגוע וממוקד מאוד,מניסיון.
אבל הנסיעה עם הילדים על העגלה,לדעתי לא במקום.אפילו הצלחת להרגיז אותי.ברקס קטן,וילד שובר שיניים במקרה הטוב.
אנא דעתך על הנושא.
חג שמח.
אני לא רוצה להתערב כאן,אבל הנסיעה בסוף
13/04/14 13:29
130צפיות
אינה במקום.
אם היה ילד שלי על העגלה, הייתי רותח, אבל גם אם הילדים הם שלך, זה ממש מכעיס.
זה לא דבר שמבוגר אחראי אמור לעשות.
רמי - אתה צודק!
13/04/14 14:32
104צפיות
ושיהיה לכולנו חג שמח ובטוח
תאונת ממ"ג
11/04/14 10:56
210צפיות
http://youtu.be/pEw_BBcB72I
האם יש למישהו פרטים נוספים על המקרה?
האם יש למישהו מחברינו המלומדים השערה מה בדיוק קרה כאן?
º
ראה שירשור מלפני כחודש
11/04/14 12:19
103צפיות
º
תחפש ב 12-02-2014
11/04/14 12:23
88צפיות
תודה, עכשיו אני נזכר.
11/04/14 16:29
99צפיות
סיפור עצוב ולקחו בצידו...
תאונת ממ"ג
12/04/14 19:42
121צפיות
רוח גב ( להערכתי למעלה מ-30 קמ"ש ) , טיסה בגובה נמוך , תוואי שטח מתאימים להיווצרות רוטורים , חוסר אחריות של הטייס לטוס בכלל בתנאים אלו.
º
התאונה בה נהרגו האנק ואשתו בארה"ב
12/04/14 21:54
86צפיות
טיסת שבת עם אנשים טובים
11/04/14 21:36
174צפיות

טיסת שבת לפניי שבוע (05/04/2014) בחברת אנשים  טובים  באיזור חוף דור  דרומה  לקיסריה מזרחה לגבעת עדה  ומערבה  לזכרון  


https://www.youtube.com/watch?v=SMhXT6t-Jr0#t=18
טיסה במסלול יפה מאד...
11/04/14 21:53
116צפיות
שיחקתם אותה!
תודה!
לא שילמתם לי אגרת המראה ואוויר
12/04/14 06:48
101צפיות
איזה יופי..
כדאי לשחרר וי ליין שמאלי חצי סיבוב
º
לא היתה רוח חזקה מידי היום?
12/04/14 19:26
51צפיות
º
יפה מאוד
12/04/14 23:38
37צפיות
מאוד מעניין עמוד 6 מעניין
11/04/14 20:17
155צפיות
ראו את הקישור
כתובות אינטרנט מצורפות:
מקווה שלנואל ירחיב
11/04/14 20:29
97צפיות
1.מלחמות היהודים.
2. פוליטיקה.
3. מלחמות אגו.

גיורע רום מדבר על "תוחלת נזק" ומתעלם מהנזק בפועל.
במצנחי רחיפה סבלנו ממוצע קטסטרופלי של הרוג כל שנתיים !
זאת לא "תוחלת נזק" זה אסון.
מנגד החוקר הראשי הפריח דו"חות שכל קשר בינם למציאות רופף ביותר והקשר העיקרי של הדו"חות הוא לשלושת הסעיפים הנ"ל.
הבירוקרטיה בתפארתה.
אתה לא מבין את גישתו של גיורא.
11/04/14 21:00
96צפיות
לא ממש מענין אותו הרוג כל שנתיים במצנחי רחיפה.תוחלת הנזק
שהוא מתכוון אליה היא לצד שלישי.
מצנחי הרחיפה לא רוצים רגולציה, ובצדק, ומרחפי המצנחים צרכים
להיות מספיק מקצוענים. בסוף מדובר בחייהם ולא של גיורא.
שירת הברבור ואגו נפוח.
11/04/14 23:02
103צפיות
אבי,

לצערי שני הצדדים צודקים.

צודק גיורא לגבי עודף חקירה ומסקנות + המלצות שמטרתן ניגוח רת"א, פוליטיקה ושאר ירקות.

מצד שני צודק החוקר הראשי שת"א בהנחיית גיורא מנסה לצמצם אחריות למינימום (לדעתי ולדעת רבים) על חשבון בטיחות.

גיורא פירסם דו"ח והודיע על התפטרותו.

כתב קים שגיורא "קיבל" משר התחבורה "הצעה" שהוא לא יכל לסרב לה ולכן התפטר.

בואו נקווה לעתיד טוב יותר.
º
היום כבר היספקתי ליראות את ההרקולס החדש
10/04/14 14:05
118צפיות
פרסום בתפוז - תפוז עסקים

לפרסום העסק שלך בתפוז

השאר פרטים כאן >>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה