לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר

בהנהלת:

אופן הצפייה:
הסתרת שרשור מעל   תגובות
עץ הודעות:
ממ"ג -מצנח ממונע גלגלי או בשמו העממי "בקאי" /"טרקטורון מעופף" הוא כלי טיס ממונע ,גלגלי דו מושבי בעל כנף רכה הנראית כמצנח.

 הממ"ג הינו כלי הטיס הפשוט והבטוח ביותר להטסה ,עלויות הרכישה ,הפעלה והאחזקה שלו לצד פשטות ההטסה והבטיחות מעניקים לו יתרונות רבים על פני כלי טיס אחרים והמאפשרים כמעט לכל אחד להגשים את חלומו ולהפוך ולהיות טייס..


הכלי קטן וקל,ניתן לאיחסון בחניה הבייתית ולגרירה על ידי רכב משפחתי ממוצע תכונה המאפשרת לו ניידות רבה ולצד העובדה כי ניתן להמריא אתו כמעט מכל שדה פנוי -גם גמישות תפעולית מקסימאלית.

 

הממ"ג נחשב לכלי טייס בטוח במיוחד . מהירות הטיסה נמוכה, הוא אינו "יודע" להזדקר,לצלול , ובכל מקרה של תקלה במנוע - המצנח מאפשר דאייה איטית ונחיתה רכה.

הממ"ג מצוייד בחגורות בטיחות ובקסדות מגן עם אזניות ומיקרופון המאפשרות תקשורת נוחה בין הטייס לנוסע ועם ממ"גים נוספים בזמן הטיסה.


פורום טרקטורון מעופף בקאי,נולד כדי לאגד את "המשוגעים לדבר האמיתי" מטרתו להעניק בית חם לטייסי הממ"ג לחלוק מידע חשוב לשתף בחוויות ,רעיונות וסיעור מוחין אך ומעל לכל לתת לך ,המתעניין הפוטנציאלי, את קרש הקפיצה לתחום וכניסה איטית מדודה ואחראית לעניין.משתתפי הפורום ישמחו להשיב על כל שאלה הקשורה לתחום,סתמית ככל שתשמע, וירתמו לסייע למעוניינים.


משפחת טייסי הממגים היא משפחה קטנה וחמה ,אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.


להתראות בפורום,


ניר


 


 



השכרה עם ביטוח - יש חדש בעיניין ?
19/12/14 09:57
52צפיות
אני  רוצה להתחיל לחסוך כסף לקורס היקר  בתקווה שיהיה מספיק  עד הקיץ   . 
 
 
מכיוון שלקנות כלי  אין מצב שיהיה  לי כסף בשנים הקרובות ( אם לא אזכה בלוטו  ולא אזכה כי אני לא ממלא  )   אני מנסה לבנות על השכרה -  הבנתי  לפחות מברור כללי  שעשיתי בעבר   שלפחות בזמנו   חברות שמשכירות משכירות ללא שום ביטוח מפני נזק - השאלה אם  זה השתנה  ?   
 
כי   גם שיהיה  לי תכסף לקורס    אני לא אעשה אותו   לפני שיהיה לי פיתרון  לעיניין הזה.
 
תודה  בנתיים  .  
הבוקר במנחת רונית
הודעה זו מכילה תמונות
18/12/14 12:31
160צפיות
מי שלא בא - הפסיד!
º
הצבעים.. איזה יופי. יש לי שאלה, לפי שק הרוח זו רוח אנכית?
18/12/14 17:54
56צפיות
מי מכיר את איזור באר שבע
17/12/14 09:31
87צפיות
ויכול להמליץ על מנחתים ומסלולים בסביבת להבים?
שמן מנוע בהמלצת יהודה שרצקי לאחר בדיקה מקצועית
18/12/14 06:18
69צפיות
 
בוקר טוב
שמן מנוע
פז סופר TT מוצר 3252
יהודה
 
עולה  26 ש"ח   אצל סוכני פז שמנים, אני קניתי אצל  רון פז במפרץ
º
רב תודות
18/12/14 07:28
41צפיות
הנה מסלול נחמד
18/12/14 08:11
78צפיות
המראה במנחת רוחמה הקפה של כל העיר
 
תהנה
אבי הרטמן
בדיוק מה שחיפשתי, תודה, כולם מוזמנים להצטרף
18/12/14 09:36
48צפיות
אני מתכנן להיות במנחת רוחמה בשבת בבוקר מוקדם למספר גיחות ככל שמזג האויר יאפשר... מי שרוצה מוזמן להצטרף.
לגעת בשמיים כדור פורח- מישהו עשה?
17/12/14 10:29
75צפיות
מתלבטים...
אנחנו יותר בעניין של מצנחים אבל אולי בפסטיבל כדורים פורחים..
17/12/14 14:31
55צפיות
מישהו התנסה, אני לא. 
היתרון של המצנח הממונע הגלגלי על פני בלון פורח
הודעה זו מכילה תמונות
17/12/14 20:25
75צפיות
הי, צרו עימי קשר ואשמח להסביר את היתרון של המצנח הממונע הגלגלי על פני הבלון הפורח.
הן בחווית הטיסה והן במחיר.
התקשרו : 054-3086665
שגב ברעם
º
דרך אגב אנחנו משתמשים בשמן פז סופר מריןApi tcw -3
15/12/14 19:05
73צפיות
שמן מנוע
15/12/14 20:39
72צפיות
גם אני משתמש בשמן זה, בהמלצת מהנדס הכימיה הראשי של פז המפתח ומומחה לשמנים.
העברתי לו את המפרט של רוטקס וזו הייתה המלצתו
דיברת עם יהודה שרצקי או עופר?
15/12/14 21:08
80צפיות
שניהם המהנדסים הראשים שלנו,והראשון אף הטכנולוג הראשי לשעבר.
ואם כבר, אז כבר....למרות שאני מייצג את פז בן שאר עיסוקי, אני חסיד  TCW 3 רק של סונול.
לדעתי האישית, הטוב ביותר במפרט זה .
אגב, בישראל אין תקן ייבוא לשמנים,לא לייבוא ולא לייצור. כל חברה רשאית לייצר או לייבא מה שרוצה ....תזהרו ממוצרים ללא אבא ואמא....
 
 
º
איפה קונים וכמה עולה?
17/12/14 14:32
36צפיות
קצת מנסיון העבר בממ"גים ובאז"מים. שמן מנועי 2 פעימות
13/12/14 10:25
134צפיות

יש לי "מלוא הדלי" על היסטורית השמן במנועי 2 פעימות. יש לי גם "מיכל מלא" על "ההיסטריה" בנושא. לא אמלא אותכם, את שחוויתי במהלך של 25 שנות נסיון !
השמן המועדף למנועים שלנו הוא  TCW-3 , יכול להיות של יצרנים שונים וגם מתוצרת הארץ .
יש הבדלים בין איכות השמן של היצרנים השונים, אך הם דומים.
שמן סינטטי, הוכח בעבר כי הוא רע עבור המנועים שלנו. הוא גורם לבלאי מואץ ומפייח את המנועים. הוכח לא בדיבורים, אלא ממנועים שנפתחו ונבדקו באז"מים.
עד כאן , מנסיון ובדיקות העבר שלנו בארץ, מנועי האז"מים והממ"גים . גם המנועים מהסוג הישן וגם מהחדישים יותר. כל הכתוב פה מתייחס אך ורק למנועי 2 פעימות מסוג רוטקס  582.
משאבת תערובת מכוונת היטב, אכן מועדפת [זה על פי דעתי האישית] . למה? כי היא נותנת פחות שמן בסל"ד נמוך ויותר בסל"ד גבוה. כי המנוע בזמן גרירה בעגלה שופך מעט דלק מהקרבורטורים , הדלק מתעדה והשמן [אם עורבב במיכל הדלק ללא משאבת שמן] נשאר על המנוע והשלדה ומלכלך.
לפעמים "מתבלבלים" וקרו הרבה מקרים שונים ומשונים, ממלאים דלק "שחושבים " שיש בו שמן והמנוע מקבל דלק ללא שמן והתוצאה ברורה!
במנוע עם משאבת שמן, זה די ברור! או שיש שמן במיכל או שאין! שכחתם למלא שמן "אכלתם אותה" אך יודעים ורואים אם יש שמן או לא. במיכלי הדלק המעורבב, זה ככה: לפני חודשים קניתי דלק, האם כבר ערבבתי שמן , או לא? חבר הלווה ג'ריקן דלק עם שמן, החזיר עם שמן או לא?
והזיכרון שלנו "תמיד אחלה", עד הרגע שאנו שוכחים. יש המון דוגמאות לטעויות , לא אמלא אותכם בדוגמאות.
לעניין רוטקס , האחריות שלו וההוראות שלו .
רוטקס במהלך השנים עשה מנועי 2 פעימות שיש לי הגדרות עבורם. אלו "שלפעמים עובדים" ואלו "שלפעמים עוצרים". ההגדרה הראשונה מתאימה למנועים הישנים. אלו היו "זבל" אמתי. מנוע שתוכנן  רע!!!  ורוטקס לא לקחו אחריות כלל והאשימו את המשתמשים. בין יתר התרוצים היו: שמן מינראלי? השתגעתם? זה רע, צריך סינטטי. דלק עם עופרת? [זה שהיה פעם בארץ 96 אוקטן עם עופרת] השתגעת? זה רע, צריך נטול עופרת. ועוד כל מיני סיפורי מעשיות. המנועים שלהם מהדור הישן הם "זבל" והמנועים מהדור החדש, מה שנקרא אצלנו "עם ראש כחול, הם כבר לא כל כך רעים!
ולהגדרתי "לפעמים עוצרים".
וכן, אין לשמוע ולהקשיב ליצרן המנועים [למנועי 2 הפעימות] אלא לנסיון הנצבר אצלנו. אך להקשיב ליודעים , למנוסים, או למי שאתם חושבים שיודע. היצרן "חירטט" יותר מדי שנים לחוסר המעשה שלו. היצרן לא מצא את התקלה בתכנון , דבר שאני ועוד מנוסים ידענו הרבה זמן לפני שהם הוציאו מנוע "שלפעמים עוצר" והעובדה, לאחר שנים רבות עשה את השינוי ששיפר משמעותי את המנועים.
מיתוס למנוע: "המנוע עובד חם מאוד". זה לא נכון , המנוע עובד קר. עובד קשה בגלל הסל"ד הגבוה אך המנוע קר בכל חלקיו.
כן, למנוע זה יש יחס ביצועים למשקל מצויין וצריכת דלק גבוהה [גרועה] יש לו גם יתרונות, אם צריכים אותם. זול ממנועי 4 הפעימות [אך עולה הרבה] מאוד יקר ביחס לעלות / שעות עבודה.
אהבתי לטוס על 2 פעימות בגלל הביצועים , כל היתר "לא משהו" !  
 
 
תודה רבה....
13/12/14 12:17
77צפיות
על הדעה והשיתוף. ושאלה.....מאיפה הגיע העניין של TCW-3 אם היצרן ממליץ על סוג אחר? מהניסיון פה בארץ?
תודה רבה והמשך סופ"ש מהנה!
אני לא יודע מהיכן הגיע תחילת השימוש בשמן TCW3
13/12/14 17:00
95צפיות
אך, השמן הוכיח את אמינותו!  אני בתוך המנועים האלו רק משנת 1990 והיו קודמים לי בענף הזה.
היצרן מספר סיפורי בדים מלווה בכל טוב של חארטות.  לכן כל מילה של היצרן  לא תלקח ברצינות, זו עצתי.
היצרן הוכיח את  אמינותו הירודה גם בג'ט סקי וגם באופנועי שלג.
לכול ענף, היו להם סיפורים  על שימוש לא נכון  של המשתמש.
ומעניין איך היצרנים השונים לג'ט סקי ולאופנועי שלג שעובדים באותם התנאים אין בעיות במנועים?
למשל בג'ט סקי , אמרו כי המנועים מקבלים מים לתוך המנוע בזמן צלילה.  האחרים לא צוללים לתוך המים?
ובשלג, לא מחממים את המנועים, ובאחרים כן מחממים יותר מאשר בעלי רוטקס?
º
עדות זו טובה מכל מאמר שקראתי בנושא תודה חיים
13/12/14 20:30
68צפיות
בדיקת מעבדה- השוואת שמנים
15/12/14 19:05
77צפיות
לקחתי את נושא השמנים צעד אחד יותר רחוק...
ה TC  יותר מפייח בהשוואה לחברו.
רמת וסוג התוספים שונה בהרכבה וברמתה מה TCW-3
מפרט TC הינו מפרט שמן נמוך בהרכבו ממפרט TCW-3
מפרט ה TCW-3 מתוכנן לעבוד בסביבה ימית קיצונית,להבדיל מחברו ה TC (אך לא להפך).
מחזק כל מילה שכתב ידידי חיים רווה.
אגב,גם בתע"ש אווירית השתמשו בזמנו עוד כשהטיסו עם 2 פעימות רק ב TCW-3.
חומר למחשבה.
גיל.
 
º
ומה עם ה 912 , 4 פעימות?
15/12/14 20:22
47צפיות
912
15/12/14 21:01
73צפיות
912- אך ורק שמן סינטטי מלא ! ! !
ואך ורק מפרט גבוה !!
(יש לפחות 6 רמות של שמן סינטטי), לקחת את הגבוהה ביותר ,תמיד עדיף !
לא חצי סינטטי ובשום פנים ואופן לא מינרלי.
ב 912,השמן בעוקה ולא כתערובת.....
 
למה סינטטי מלא הכי טוב שיש,אם ממילא מחליפים אותו
19/12/14 14:19
17צפיות
כל 100 שעות או שנה,הראשון מבינהם?
 
º
האים כדי מדי כמה שנים ליפתוח את ראש המנוע כדי לנקות אותו ?
13/12/14 14:18
102צפיות
º
נו אז מה בנוגע לפתיחת מנוע?
14/12/14 15:37
53צפיות
פתיחת מנוע ? חס וחלילה !
14/12/14 18:14
89צפיות
אין שום טעם בפתיחת מנוע,ניקוי פיח וכו',וזאת מנסיון של כ-20 שנה במנועים האלה.
עם השנים,גילינו שגם אוברול יזום  (אחרי 300 שעות כמומלץ ע"י רוטקס) לא תורם להארכת חיי המנוע (אבל כמובן שגורם למנוע להיות חזק יותר)
הבעייה העיקרית שהיתהלמנועים האלה -קראנקשאפט מחורבן.
מורי ורבי ,חיים רווה,בדק את הנושא לעומק. שווה להתייעץ איתו. 
º
14/12/14 21:44
11צפיות
באוברהול לפי רוטאקס מחליפים קרנק,או משפצים את הקיים
15/12/14 16:45
60צפיות
שזה אומר החלפת מיסבים ומחזירי שמן,ואיזון .זה בודאי לא מקצר את חיי המנוע.
לגבי פיח בבוכנות.ישנם שתי בעיות. הראשונה,מצטבר פיח בתוך חריצי הטבעות בבוכנה,והטבעות עלולות להיתפש. שניה,בגלל השימון הלא יעיל בסוג מנועים זה הבוכנה והצלינדר נשחקים במהירות גדולה פי כמה מאשר במנוע ארבע פעימות.השחיקה החזקה היא בניצב לגל הארכובה ונוצר רווח הולך וגדל בין הבוכנה לצלינדר.לפי רוטאקס,ברווח המירבי המותר הוא 20 מאיות מ'מ. זה לא אומר שאם תגיע לקצת יותר מיד המנוע יעצר,אבל בגלל הרווח הבוכנה דופקת בצלינדר,ומהר מאד מתחילים להווצר סדקים בבוכנה,בעיקר בחלקה התחתון ששם השחיקה החזקה ביותר.כשנשברת חתיכה מהבוכנה,המנוע עוצר.
הייתרון אצלכם שלא צריך לקחת משכנתה כדי לנקות פיח בבוכנות,כולה שני אטמי צלינדר,ושני אטמי ראש. ואתה ממשיך לטוס בראש שקט,שאתה יודע שלא תיפול בגלל טבעות או בוכנה,אלא בגלל קרנק.
º
זואת אומרת שכן "כידי" ליפתוח ,יש משהוא שעושה עבודה כזואת?
15/12/14 19:00
41צפיות
יש מכונאים שמתמצאים במנועים האלה.היתרון אצלכם,שמי שמבין,
15/12/14 19:46
56צפיות
או יש לו חבר כזה,עושה את זה לבד.
|בטוסטוסים הייתי פעם עושה , אך הוא לא טס
15/12/14 20:23
50צפיות
אני חשבתי ליפתוח רק את הראש ולנקות את הפיח ,
ויש לנו במוסך את כל הכלים כולל מפתח מומט ,אך לא ידוע לי את עוצמת הסגירה וכמובן שצריך  אטם חדש
כדאי? לא !
17/12/14 09:57
35צפיות
מכיוון שמחיר אוברול מלא כזה יכול להגיע ל 10000 ש"ח - לא "כדאי".
מה כדאי?
אולי לעשות הסבה ל-912 ,הסבה שעולה כ-20K .
זה מבחינת "כדאי" .
מדוע? מכיוון שכמו שכתבתי ,גם אחרי אוברול מלא,מנוע יכול "ללכת" אחרי 10/50/100 שעות( תבחר ...) או בתרגום חפשי : גם אחרי אוברול המנוע יכול למות בהפתעה וללא קשר לאוברול !
זאת בעצם הסיבה שהפסיקו לעשות אוברולים למנועים האלה.
חיים רווה (אם קורא את זה בזמן הרלוונטי) יכול להרחיב.
דווקא עושים המון
17/12/14 10:28
44צפיות
אבל בדכ לא אוברול כי במילה הזאת לפי הייצרן חייב להיות החלפה של השאפט (ציר מרכזי)
ולכן כן אפשר למצא מה שקוראים rebuild שהוא אוברול חלקי ויכול לכלול החלפה של הבוחנה וזה כבר הרבה יותר זול
 
עוד אופצייה מעניינת שעולה בסביבות ה10+ היא החלפת מנוע ל670 אחרי rebuild
יש כזה מוסך בנכר (Rotax Rick) שיקח את ה582 שלך ויחזיר לך 670 שנותן 90 כ"ס!
 
נדמה לי שאפי טס על כזה הוא משהו דומה
 
איתן
יש לכם איכות חיים,רק לקרא...
17/12/14 16:16
38צפיות
אצלינו רק המ וע זה כ- 70000שח.
סילחה עוד פעם,מה שאני רציתי זה רק ליפתוח את ראש המנוע
17/12/14 18:40
29צפיות
כדי לנקות את הראש וחלק העליון של הבוכנה ,
במנוע 582 בגלל שיש לך שני פלגים לצלינדר,זה מיותר
18/12/14 13:42
21צפיות
במנועים הישנים שהיו עם פלג אחד לצלינדר,פתחתי כל 50 שעות,וניקיתי פני בוכנה וראש מנוע.
קסדות
15/12/14 11:04
139צפיות
האם מישהו מכיר את הקסדות האלו ?
תודה לעונים
 
נראה טוב.
15/12/14 16:27
66צפיות
מה המחיר?
º
450$ כולל משלוח
15/12/14 17:46
61צפיות
מוכרות,לא להיט....
15/12/14 18:46
79צפיות
יש כאלו כמה קסדות בארץ. טסתי לבדיקה,לא משהו....
לדעתי יכול להיות שנשארו בעפקו כמה כאלה. יותר מותאמות לממ"רים לטייסים סולו ללא חיבור לנוסע.
אינטרקום
15/12/14 18:47
66צפיות
הקסדות עצמם באות עם אינטרקום
אסיפת חברי העמותה תתקיים ב1/1/15
14/12/14 15:37
82צפיות
שלום לכולם,
לאור בקשת מספר חברים לשינוי המועד
תתקיים האסיפה השנתית של העמותה במכון הבינ״ל למנהיגות בבית ברל (כ״ס) ב1/1/2015 19:00 באותו סדר יום שכבר פורסם
18:45-19:00 התכנסות ורישום
19:00-20:00 ארוחת ערב בשרית
20:00-20:30 פתיחה, סקירת אירועי השנה שחלפה והצגת סדר הנושאים: יו״ר וועד העמותה ניר מירב


20:30-22:30
- מאזן 2014
- ביטוח 2015
- דמי חבר 2015, מבצע מקדים לחידוש חברות והצטרפות לעמותה.

האירוע פתוח לחברי העמותה הרשומים בלבד.

להתראות
וועד העמותה
"לאור בקשת מספר חברים לשינוי המועד"
15/12/14 17:57
66צפיות
כמה חברים ? 5-10 ??
לעומת 50-100 חברים שלא ביקשו לשנות....
מסתבר שהקרובים לצלחת תמיד אומרים את המילה האחרונה.
חבל
º
מילים כדורבנות,בדיוק כך גם אני חושב.
16/12/14 01:18
47צפיות
האסיפה השנתית של חברי עמותת טייסי הממ״ג
12/12/14 12:29
128צפיות
שלום לכולם,
רשמו בפניכם: ב31/12/14 19:00
במרכז הבינ״ל למנהיגות בבית ברל (כ״ס), נקיים את האסיפה השנתית של חברי העמותה, פרטים נוספים בהמשך..

להתראות!
ויד העמותה.

מבט על והפעם קרבות הנגב
הודעה זו מכילה סרטונים
11/12/14 13:02
99צפיות
שלוש תחנות משטרה זכו לתהילת עולם – משטרת נבי יושע, משטרת לטרון והמשטרה המפחידה – "המפלצת על הגבעה" – היא מצודת יואב. במאמר זה נרחיב אודות מצודת משטרה זו אשר היוותה השראה למקאמה פרי עטו של חיים חפר ולשיר של נתן אלתרמן.
על זאת ועוד במאמר הפעם כאן
תודות
לאורי הרטמן על העריכה.
לאבי ורטהיים הטייס.
עד הפעם הבאה – נתראה!!!
אבי הרטמן
לו״ז אסיפת חברי עמותת טייסי הממ״ג
12/12/14 14:26
119צפיות
שלום לכולם,
האסיפה השנתית של חברי עמותת טייסי הממ״ג תתקיים ב31/12/14 19:00 במכון הבינ״ל למנהיגות בבית ברל (כ״ס). לו״ז:
18:45-19:00 התכנסות ורישום
19:00-20:00 ארוחת ערב בשרית
20:00-20:30 פתיחה, סקירת אירועי השנה שחלפה והצגת סדר הנושאים: יו״ר העמותה ,  ניר מירב
20:30-22:30
- מאזן 2014

- ביטוח 2015
- דמי חבר 2015, מבצע מקדים לחידוש החברות והצטרפות לעמותה.

* האירוע פתוח לחברי העמותה הרשומים בלבד.

להתראות!
וועד העמותה
º
אני מקווה שהאירוע פתוח גם לאלו הרוצים להרשם באותו הערב?
12/12/14 14:50
105צפיות
תשובה לשמוליק
12/12/14 18:45
120צפיות
אם בידך מכתב הסמכה בתוקף ממדריך מוסמך כי סיימת קורס דרגה 1 (לפחות) והשלמת את כל הדרוש בו על מנת לטוס לבד ובבטחה ויש לך ביטוח צד ג׳ בתוקף או שתרכוש ביטוח במהלך הכנס, תביא את המכתב מהמדריך איתך ובוא .
º
תודה, אגיע.
12/12/14 19:00
75צפיות
מה עם החניכים הלומדים בשעות אלו ואין להם עדיין דרגה 1
13/12/14 12:53
85צפיות
אני חושב שכדאי שיכנסו ל"אווירה" ויורשו להצטרף לאסיפה, תמורת תשלום דמי חבר.
זה ישרת את האגודה, שיהיו לה יותר חברים רשומים ומשלמים וישרת את החניכים שכאמור יכנסו לאווירה דבר שיוסיף למוטיבציה של כולם.. שהרי אותם חניכים תוך מספר חודשים ספורים יהיו טייסים מן המניין..
HAPPY LENDING לכולנו
שמוליק
תשובה:השתתפות חניכים באסיפה וקבלתם לחברות בעמותה
13/12/14 17:22
95צפיות
שמוליק, האסיפה הכללית מיועדת לבחירת ועד ומתן דין וחשבון לחברי העמותה הרשומים. יסיימו החניכים את הקורס, יקבלו מכתב הסמכה מהמדריך המורשה לכך, ישלחו את המכתב למזכירות העמותה, ירכשו ביטוח צד ג׳ ואם הכל כשורה יצורפו כחברים לעמותה אז יוכלו להשתתף בפעילויות  העמותה , להתחבר לאחת או יותר מקבוצות הטיסה ולהכנס לאווירה.
º
קבלתי. הגיוני. תודה!
13/12/14 17:34
48צפיות
איפה מרכז ״לטוס״ של שגב?
12/12/14 19:02
121צפיות
ובאיזה שעות עובד באמצ״ש ובסופ״ש?
צלצל אליו :
12/12/14 19:48
96צפיות
0543086665
טיפול 200 שעות
11/12/14 06:59
149צפיות
במסגרת טיפול 200 החלפתי פלגים,
הפלגים שהוצאתי היו שחורים.
שיניתי בקרבורטור את יחס אויר לדלק
)תערובת עניה יותר). האם שימוש בשמן סינטטי יכול גם הוא לשפר.?
º
איזה מנוע מדובר?
11/12/14 10:00
91צפיות
פלגים שחורים
11/12/14 16:01
92צפיות
מדובר במנוע שתי פעימות 582 ראש כחול
זהירות !!
11/12/14 13:29
128צפיות
תערובת ענייה מסוכנת מאד למנוע.
נכון שההרגשה הרבה יותר טובה והמנוע "סוחב" הרבה יותר טוב אבל (!!!) תערובת ענייה מדי (דגש על מדי) תגמור מנוע.
שים לב בזמן הטיסה לטמפרטורות EGT - זה קריטי. אם החיישנים לא מחוברים או תקולים תקן אותם דחוף.EGT בטווח נורמלי יעיד על כיוון נכון של התערובת.
אני מניח שאתה מתכוון ל582. האים שינית את התערובת
11/12/14 14:02
97צפיות
עי' הזזת גובה המחט בתוך הבוכנה בקרבורטור?
אם כן,ואם כרגע אתה לא בנתוני רוטאקס,כדאי מאד שתיהיה לך אפשרות למדידת טמפ' פליטה.
שמן מנוע
11/12/14 16:04
90צפיות
האם שמן סינטטי ישמור על פלג נקי מפיח
גומיות לקרבורטורים ....
11/12/14 14:35
110צפיות
אהלן
 
האם יש למישהו גומיות ספר שהוא מעוניין למכור לפני הזמנה מהדוב? מדובר על 582 ראש כחול.
תודה רבה וסופ"ש מהנה!
 
 
º
תחזור אלי לפרטי 0522545057 יש ויש עוד כמה דברים
14/12/14 21:53
27צפיות
פורום עסקים

פורום עסקים החדש

המקום החדש שלך להתחבר לעסקים כנסו ושתפו בכל נושא >>>


עסקים נבחרים

עוד...
רוצה שהעסק שלך יופיע בתפוז עסקים?

האזור שלי בפורום
עוד בנושא הפורום


Flix
מקרא סימנים
ללא תוכן תגובה להודעה
הודעה חדשה אורח בפורום
הודעה מקורית הודעה נעוצה