|
|

פיונה – כל סוגי הפרחים במקום אחד!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

צריכים משלוח של זר פרחים יפייפיה ואיכותי? בין אם עבור בת הזוג, קרוב משפחה או חבר טוב – פיונה כאן בשבילכם. אנו מבצעים משלוחי פרחים ברחבי ירושלים שיגרמו לכל אדם לחייך ולשמוח.

4/4/2021, בשיתוף פיונה – חנות פרחים בירושלים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

טריים מהשדה, פרחים מעוצבים ומסודרים על ידי פיונה

פרחים וצמחים הם תמיד מתנה נהדרת עבור מי האנשים היקרים לכם או אפילו כפינוק לעצמכם. בין אם אתם קונים פרחים ליום הולדת של אמא שלכם ובין אם אתם רוצים להפתיע את הבעל במשרד עם זר צבעוני ושופע, אנחנו נעשה זאת בשבילכם.

עיינו בקטלוג זרי הפרחים שלנו ותמצאו שם זרים מהממים גדושים בפרחים ייחודיים או בסידורי הפרחים המעוצבים שלנו שלא תוכלו למצוא במקום אחר. לא משנה באיזה אירוע מדובר, משלוחי פרחים יגרמו ליום שלכם או של האהובים שלכם להיות פשוט טוב יותר!

אם אתם מעוניינים בזר הכולל גם פינוקים אכילים, דפדפו בין זרי הפרחים שלנו אליהם מתווספים גם שוקולדים ופרלינים טעימים ואיכותיים. כמובן שאם אתם רוצים להשלים את החוויה ולשדרג לזר הכולל גם בקבוק יין מעולה, אנו נעשה זאת עבורכם. אז שלחו פרחים עוד היום והאירו את השבוע של חבר, בן משפחה או מישהו מיוחד.

משלוח זרי הפרחים המושלם, בין אם זה יום מיוחד או סתם יום רגיל

פיונה הוא האתר המושלם למשלוח פרחים לכל אירוע, בין אם זה החג החשוב לכם ביותר או כל יום רגיל הקורא להפגנת הערכה ספונטנית. הזרים המרשימים שלנו ניתנים להתאמה אישית עם עיצוב על פי בחירתכם או הוספת פינוק מתוק כדי להתאים לסגנון המקבל. מתצוגות רומנטיות של ורדים אדומים ועד ערבוב בין שלל סוגי פרחים צבעוניים, שלחו פרחים כדי להעלות חיוך בפניו של מישהו מכל סיבה שהיא.

האדם הקרוב אליכם יהיה מאושר כשיקבל את זר הפרחים בתוספת הפינוק שתבחרו, אשר נאצרו באהבה על ידי צוות המומחים של פיונה. ואנחנו כאן כדי לתמוך בצרכי המתנה שלך גם כאשר האירוע אינו משמח. אנו מספקים גם זרי פרחים לאירועים מצערים, כולם מסודרים בטוב טעם ונמסרים במשלוח עד למקום המבוקש, כדי לעזור לכם להביע את תנחומכם העמוקים בתקופה רגישה. כל זר שלנו מתוכנן כדי לעזור לכם להעביר את המסר הנכון. ולמרבה המזל משלוחי הפרחים שלנו מהירים וקלים!

 

יותר ממומחי פרחים בלבד, אנו מקצוענים במתנות

אנו יודעים לעשות רושם מתמשך לא רק פרחים. בעוד שהסחלבים המדהימים שלנו יכולים להאיר כל מרחב מחיה, לפעמים האירוע דורש גם חתיכות שוקולד מענגות כדי לספק טעם מתוק. לאוכלים המודעים יותר לבריאות, יש זרים המגיעים עם יין משובח, אידיאלים לכל אירוע.

זרי הפרחים המושקעים שלנו מעוצבים בצורה מרשימה ומיוחדת, ובדיוק כמו סידורי הפרחים שלנו, כל זר פרחים נמסר עם מסר אישי, כך שהאיחולים החמות שלכם יגיעו לאדם הקרוב אליכם.

שירות לקוחות מעולה ומשלוח פרחים מהיר

אנו בפיונה רוצים שכל לקוח יזכה לחוויה נהדרת. אנו יוצאים מגדרנו בכדי לספק שירות לקוחות מעולה ולהבטיח שאתם מרוצים מההזמנה שלכם. בנוסף לכך שאנו דואגים לסידורי פרחים יפים וזרי פרחים מעוצבים במבחר רחב, אנו גם דואגים שהפרחים שלכם יועברו במהירות האפשרית. הסיבה לכך היא ששביעות רצון הלקוחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו.

אם יש לכם שאלות כלשהן עבורנו, אנו זמינים לדבר בכל זמן במהלך שעות הפתיחה שלנו. אל תהססו להתקשר אלינו שלנו כדי לקבל את העזרה שאתם צריכים עם ההזמנה שלכם.

פרחים מזמינים רק מפיונה

כשאתם מזמינים פרחים באתר האינטרנט של פיונה, אתם עוזרים לתמוך בעסקים הקטנים בקהילה הירושלמית. אנו גאים למכור פרחים יפים, איכותיים ומרשימים, מבלי להשתייך לאחת מהרשתות הגדולות שפועלות בישראל. אנו מקפידים לשתף פעולה רק עם מוכרי פרחים מקומיים שאנו סומכים עליהם, ועם כאלו בעלי אותם סטנדרטים גבוהים כמו שלנו. באמצעות שותפויות אלה אנו יכולים להציע לכם סידורים טריים ואספקת פרחים בכל יום.

אז כל מה שנותר לכם זה לבחור את זר הפרחים המתאים ביותר עבור הבן אדם אותו אתם רוצים לשמח, או את סידור הפרחים המושלם עבור האירוע שלכם, ולהזמין אותו מאיתנו. אנו מתחייבים שלא תתאכזבו ושתיהנו מפרחים מהממים ויפיפיים.

פיונה – חנות פרחים בירושלים

רח אביזוהר 8, רמת בית הכרם, ירושלים

טלפון: 02-5668550

וואטסאפ: 052-2894868

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם