Terra Nullius

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב זה גם שימש את אלכסנדר מוקדון בהקמת

התנחלות יוונית במזרח התיכון ושימש בהמשך את הרומאים והביזנטים וגם מקודם הבבלים האשורים והבבלים גירשו את בני ישראל ואת היהודאים ויישבו במקומם עמים באזורים אחרים שלא חזרו למולדתם עם הצהרת כורש כפי שגם לא כל היהודים חזרו מבבל.
 

סוהי99

New member
יפה אמרת אבל חובה להוסיף ולהדגיש

הריבונות היחידה האמיתית הממוסדת והמאוד ממושכת היתה של מלכות יהודה וישראל שהדרך היחידה לסבס אותה היתה באלימות וכוח צבאי של אימפריות ומעמצמות קולוניאליות עד להגלייתו הפיזית של עם ישראל מארצו הריבונית היחידה.
 

סוהי99

New member
עשית סלט מפירוש החוק הבינלאומי מנקודת מוצא אנטי ישראלית.

העובדות ההיסטוריות שאין לחלוק עליהן קובעות שהריבונות היחידה על ארץ ישראל היתה של מלכות יהודה וישראל (אפרים) שנקטעה רק ע" כיבושים אימפריאליטיים עד החרבת הריבונות היהודית ע"י הרומאים והגליית העם מארץ והפצתו ברחבי העולם.מאז ועד 1948 לא קמה ריבונות אחרת על הארץ אלא היא נכבשה ונשלטה ע"י אימפריות וארצות קולוניאליסטיות תוך שהאחת מדיחה את השניה בכח.
בתוך תקופות אלה פלשו לארץ הנטושה נוודים ערבים מאזור הים התיכון והתישבו בה דרך קבע.נוצר מצב בו תושבים אלה "רכשו" חזקה פרטית על נקודות הישוב שלהם אבל מעולם לא היתה להם או לקודמיהם הכובשים שום ריבונות על הארץ או על חלק ממנה.
ב-1947 החליט האו"מ על חלוקת הארץ בין תושביה הערבים והיהודים ולמרות היותה בלתי אפשרית וחסרת הגיון וצדק,הסכימו לה היהודים והערבים הגיבו במלחמה.תוצאות המלחמה שינו את הגבולות שקבע האו"מ ולמעשה ביטלו אותם וכך קרה גם כתוצאה מהמלחמה ביוזמת הערבים ב-1967.
העם היהודי דורש להחזיר את ריבונותו ההיסטורית על הארץ.יש נכונות לחלק את הארץ כך לתושביה הערבים תינתן האפשרות למסגרת ריבונית משלהם לאחר שיסכימו לגבולות מקובלים והכרה הדדית.חוק ההסדרה לא "גטזל" שום קרקע פרטית מערבי המוכיח את בעלותו עליה,אך "חוק ההסדרה" קובע ששטח שהוקם עליו ישוב יהודי והוכחה בעלות פרטית עליו לא יפונה בהכרח אבל בעלי השטח יפוצו כספית או ע"י הענקת קרקע חילופית.מי שמגדיר את זה כ"גזל" הוא שקרן שכוונותיו עוינות למדינת ישראל.
הערה:חוק ההסדרה אינו רטרואקטיבי ואינו חל על ישובים עליהם כבר פסק בית המשפט את דינו.
 
למעלה