MOON אהמ אהמ.

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אני נשארת נאמנה לדג בסושי

 

Gargeran

New member
גם אני זיהיתי ירידה ברמה במון בשנה האחרונה...

היו שטענו שזה "החך שהתבגר", אבל אני עומד על דעתי שרמת ההקפדה נפגמה שם.

אני חושב שמאז ומעולם לא הייתי חובב גדול של ה-Devil Inside ושאר הרולים עם הכבד אווז (כי הכבד אווז לא היה מבחינתי מספיק דומיננטי אף פעם ולכן לא הצדיק את הסיפור שלו)
את הרולים עם גבינת השמנת אני מחרים מאז ומעולם.
דווקא הסלאוואז הוא הרול שהתאהבתי בו מאז שהוא עוד הופיע כספיישל ולא נכנס לתפריט, אבל כאמור בשנה האחרונה הרמה שלו ירדה לחלוטין. דווקא מצחיק, כי מבחינתי הרמה שלו ירדה בגלל שה"ביצי העין" מביצת השליו הגיעו קרות (ומעט עייפות) ולכן גם הקרמיות שהחלמון המתפוצץ הוסיף בפה וגם הבדלי הטמפרטורות (שאתה ראית כחסרון) היו ממש מרעננים מבחינתי.
בפעמים האחרונות גיליתי שבשנה האחרונה עדיף להצמד לבייסיק, רולים שלא עמוסים ביותר מידיי מרכיבים שונים. דווקא מאלו שמגיעים בשישייה נהנתי (וגם התמורה למחיר מן הסתם גבוה יותר בהם) וגם נהנתי מה-Don't worry או be happy (זה מביניהם עם הטוביקו הכתום) שהיה פשוט אבל הרגיש טוב.

באשר לעניין מרקם האורז שהזכרת, נשמע כמו פיקשוש חד פעמי (לא שזה הופך את זה לבסדר). האורז שלהם לרוב יותר טוב, אבל פעם גם הסושי באופן כללי היה יותר טוב משהוא היום.
חברים שלי אמרו שהם רוצים ללכת למון או ליומנגס (יחי ההבדל..) במהלך השבוע הקרוב או השבוע הבא. אז במידת ו.. אתן גם את רשמיי :)

תודה על הדיווח ואל תוותר על הקטנה. ממליץ דווקא להתחיל עם מנות של אינסייד אאוט שם האצה מורגשת פחות ;)
 
למעלה