Merry Christmas אחיי ואחיותיי

SupermanZW

Well-known member
האם אתה מוחה נגד מילת גברים

כפי שאתה מוחה נגד מילת נשים? אם כן לפחות אתה נאמן לעקרונותיך, אם לא אתה צבוע.
&nbsp
כפי שיש פוליגמיה בקרב הבדווים יש גם פוליאנדריה בשבטים מסוימים בהודו, מדוע אתה חושב שלתרבויות שונות אין זכות להתנהל כרצונן לאור העובדה שעליך לא כופים לחיות בדרכן? חיה ותן לחיות.
 

חביף1

New member
אתה עסוק עכשיו

בשיח שאינו "מאזין, מכיל ונאור" כלומר אם אתה חושב שאתה נאור, נכון? חשוב לך להראות שאתה צודק. אעשה זאת קל מאוד - אתה צודק., זהו
לגבי ברית מילה דומני שאין עמדתי שונה מיחס לקיצוץ הדגדגן של האשה [ ובטח סופרמן כמוך יודע את ההבדל בין כריתת עור לבין כריתת איבר מין, נכון?! ].
 

SupermanZW

Well-known member
דין פרוטה כדין מאה

העורלה היא איבר בדיוק כפי שהדגדגן הוא איבר.

נכון ששיח זה אינו נאור גם מהצד שלי, אבל לפחות חשפתי את צביעותך.
 
הסבא של אובמה מוסלמי מה שהופך את אביו ואותו למוסלמים

אם הוא התנצר במשך הזמן זה עניין אחר אבל כל עוד הוא לא עלפי האיסלם הוא מוסלמי וזה מסביר את שינאתו לישראל שהיא לא רק אנטישמית.
מה שלא ברור לי זה למה איש מצליח כמוהו התחתן עם קוף.

 
למה לא?

בן אדם! אתה שטו7ף שנאה בלתי נשלטת שלא ראיתי כמותה. כל הדיבורים שלך זה רק רצון למוטט עלינו את עולמינו ולהחריב עלינו את בתינו ואפילו לתוך הנשמה שלנו נכנסת וקבעת שהגזענות היא חלק בלתי נפרד ממנה. רוע הלב נשפך ממך בגלונים. אתה מייחל שהשמאלנים יעזבו את הארץ וישאירו אותכם כאן להתבוסס בקיא של עצמכם. אני מכיר חברים רבים שלי שחוגגים את הכריסטמס והם לא שמאלנים ואפילו מצביעים לביבי הדפוקים האלו. באו מרוסיה וזה מזכיר להם את הילדות שלהם ואת המתנות שהיו מקבלים ובשבילם זה היה חג משפחתי מהנה מאוד.
 

dory141

New member
אתמול נפגשתי עם חבר וראיתי תערוכת כריסמס בדיזנגוף סנטר בת"א

זה היה על הדרך. אכלנו במסעדת דים סאם, במקרה שלי מרק מיסו טעים מאוד. אגב, אני ממש לא מתחבר לחג. אני יהודי וחוגג את חגי היהודים בלבד . עם זאת, אם אקלע לאירוע שבו אאלץ להיות חלק מהחגיגה, אשתתף.
 

חביף1

New member
יקירי - אני ישראלי נטול דת

אני חוגג רק מה ש"בא לי", ללא הבדל גזע, דת ומין.
 
למעלה