ביוץ ליום ה'

פיק ניק

New member
הי, סידרתי לך את הגרף

היו חסרות כמה נוסחאות. מקווה שמעכשיו יעבוד בלי בעיות
 
היי בנות , אפשר את דעתכן?

אז ככה, כבר 4 ימים שבדיקת ביוץ ביתית הראתה שני פסים , רק אתמול באמת היה ניתן להגיד שאולי הם שווים ,היום כבר הפס של העלייה בהורמון בהחלט היה כהה יותר מזה של הבדיקה. .. בבוקר, ואני ממש מתנצלת מראש על התיאור, הייתה לי הפרשה צמיגית ממש דמית! חומה שממש נוטה לאדום. בחודש הקודם זאת הייתה הפעם הראשונה שהופיע לי מעין דימום כמו זה באמצע המחזור, אבל לפי חום השחר זה לא היה ממש בביוץ.(בהנחה שהחום עולה יום אחרי הביוץ). התייעצתי אז עם הרופא והוא אמר שזה כלום וכנראה מהביוץ. למישהי קרה כזה דבר? ומה נראה לכן, ההפרשה הזאת והבדיקה יכולות להעיד שהביוץ התרחש היום? תודה רבה..
 
../images/Emo84.gif../images/Emo84.gif../images/Emo84.gifהציור השבועי לילד

להתחיל מחדש והבעלול עבדו קשה מאוד החודש מדדו טמפרטורה בעיקביות, עשו הרבה
ותיעדו את הכל בתמונה המצורפת... אבל למרות העבודה הקשה הם לא הצליחו לזהות את הביוץ
אנא עזרו ללהתחיל מחדש לדעת האם היה ביוץ...
 
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gifהתחרפנתי קלות.ההסבר.../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

מי שקראה את ההודעה שמעלי בטח שמה לב.. אבל אני לא מצליחה לזהות את הביוץ.. הוא אמור היה להיות בי"מ 19 ואני לא מצליחה להחליט אם הוא היה כבר בי"מ 17 או שרק לפני יומיים.. אם ישהי יכולה לעזור לי אני אשמח.
 

simoneta

New member
נראה שבייצת בימים האחרונים

אני חושבת שבי"מ 23, אבל לא בטוחה. תמשיכי למדוד, ואולי נחכים בימים הקרובים.
 

טאקית24

New member
../images/Emo24.gifהיי להתחיל,

נראה לי שהיה ביוץ בי"מ 23... תשתדלי לשים לב להפרשות כל יום ולעקוב, כך שלהבא (והלואי ולא תצטרכי), נוכל לזהות יותר בבירור מתי היה ביוץ.. אבל היתה קפיצה לא רעה..ועבדתם יפה החודש.. עוד שבועיים עכשיו לספירה..
 
תודה רבה על התגובות../images/Emo140.gif

היום הטמפרטורה נשארה גבוהה עד היום זיהיתי ממש יפה את הביוץ כי היתה קפיצה של 0.4 במעלות ורק החודש הוא החליט לאחר לי..ולשגע אותי עם הטמפרטורה. ממש מזל שאני בודקת חום שחר אחרת היינו מפספסים את החודש וכמו שאמרת טאקית24 עכשיו מתחיל החלק היותר קשה... לחכות
 

עדי011

New member
../images/Emo140.gifברוכה הבאה לוגית!

למעלה בסרגל הכחול יש מאמרים. במאמרים בצד ימין יש "תכנון הריון". ב"תכנון הריון" יש חום השחר. בחום השחר יש שני מאמרים של מעין בר. תקראי אותם ואני בטוחה שיהיה לך יותר מושג מה העניינים עם החום הזה. אני, אישית, לא מודדת חום אבל יש פה מומחיות מעולות שתמיד שמחות לעזור, אז את תמיד יכולה להיעזר בהן עם שאלות, להעלות את הגרף שלך כדי שהן יעזרו וכאלה. כדאי רק לשרשר הודעות של חום השחר למקום הנכון: תמיד יש שרשור גרפים, ששור ביוץ או שרשור חום השחר. והכי חשוב - שיהיה בהצלחה!
 
עשית גרף? צרפי אותו

תראי, אצל כל אחת זה שונה, אבל יש עקרון מסויים וברוב המקרים הוא נכון. חום הגוף נמוך בתחילת המחזור ולקראת הביוץ הוא עולה מאוד. מיד אחרי הביוץ הוא יורד באופן דרסטי ואחר כך שוב עולה. לקראת סוף המחזור, אם לא היה הריון, כלומר לא היתה הקלטות, החום יורד בערך לאותה טמפרטורה התחלתית בתחילת המחזור, אם יש הריון, הוא בדרך כלל נשאר גבוה. כדי לזהות ביוץ יש כמה שיטות. לפי החום, זה קשה, כי רק אחרי ביוץ יודעים שהיה ביוץ, אבל לא לפני. אז במאמר של מעין יש הסברים לגבי הפרשות שלפי סוגן השונה את יכולה לקבוע מתי הביוץ. ביחד עם חום השחר, את יכולה להגיע להשערה די מדוייקת. הטמפרטורה צריכה להיבדק בכל יום בבוקר באותה שעה בעודך במיטה. אשמח אם תצרפי גרף, ואם אין לך גרף ויש לך את הרשומות, העתיקי את הגרף שהכינה מעיןבר לשימוש כולן ותעדכני לשם וצרפי לנו שנראה. המון הצלחה! ואגב, רופאים הם טיפוסים שלא מאמינים בהרבה דברים, זה לאו דווקא אומר שהם צודקים!!
 
אור מגיע, זה לא הפוך עם החום../images/Emo35.gif

חום גוף נמוך בתחילת המחזור אחרי הביוץ קפיצה בטמפרטורה שנשארת גבוהה עד סוף המחזור ואם יש הריון נשאר גבוה ואם אין הריון יורד שוב
 
למעלה