החלפת חוגונים - התמונות!

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
וואלה! איך פספסתי את השרשור הזה?

רוחב מסילה רוסיה - מונגוליה
גם שם נדרשת החלפת חוגונים בין הקרונות, מאותה הסיבה ממש.היה דיווח על זה בעבר בפורום.
וואלה! איך פספסתי את השרשור הזה?
עמית - מחדל חמור שלך!!! ממש דה-ז'ה-וו! וגם חומר מעניין לקראת המסע המתוכנן שלנו... תודה רבה על המידע.
 

mucool2

New member
חשבתי שהגשתי לך את כתב ההתפטרות

וואלה! איך פספסתי את השרשור הזה?
עמית - מחדל חמור שלך!!! ממש דה-ז'ה-וו! וגם חומר מעניין לקראת המסע המתוכנן שלנו... תודה רבה על המידע.
חשבתי שהגשתי לך את כתב ההתפטרות
כבר קודם, מיד אחרי שמינית אותי לגרגמל. להיות גרגמל זאת עבודה במשרה מלאה (והכי גרוע - חתחתול בכלל לא עוזר לי!). אתה לא מצפה ממני לרדוף אחרי דרדסים וגם להיות שר הארכיון! עד כאן!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בתור מדען דגול - הייתי מצפה ממך

חשבתי שהגשתי לך את כתב ההתפטרות
כבר קודם, מיד אחרי שמינית אותי לגרגמל. להיות גרגמל זאת עבודה במשרה מלאה (והכי גרוע - חתחתול בכלל לא עוזר לי!). אתה לא מצפה ממני לרדוף אחרי דרדסים וגם להיות שר הארכיון! עד כאן!
בתור מדען דגול - הייתי מצפה ממך
ליותר! מה הבעיה - דבר עם מאיט חלקיקים - הוא יעזור לך! תבנו איזה מכונה שמאיטה את תנועת האלקטרונים ומאפשרת בכך להאיט את מהלכו של הזמן. מה שנקרא בעולם משחקי המחשב Bullet Time - כמו במטריקס! וכך יהיה לך הרבה זמן לטפל בכל!
 

mucool2

New member
עובדים על זה... ../images/Emo132.gif

בתור מדען דגול - הייתי מצפה ממך
ליותר! מה הבעיה - דבר עם מאיט חלקיקים - הוא יעזור לך! תבנו איזה מכונה שמאיטה את תנועת האלקטרונים ומאפשרת בכך להאיט את מהלכו של הזמן. מה שנקרא בעולם משחקי המחשב Bullet Time - כמו במטריקס! וכך יהיה לך הרבה זמן לטפל בכל!
עובדים על זה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo29.gif סוף.

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
סוף.
זהו. הבטחתי - קיימתי. נהנתם - תספרו לי. לא נהנתם - תספר לסבתא שלכם...
לילה טוב/בוקר טוב - איך שבא לכם!
 

FLEDR

New member
עבודה מושקעת ביותר בקטע הרכבתי

סוף.
זהו. הבטחתי - קיימתי. נהנתם - תספרו לי. לא נהנתם - תספר לסבתא שלכם...
לילה טוב/בוקר טוב - איך שבא לכם!
עבודה מושקעת ביותר בקטע הרכבתי
ועל זה מגיע ציון 10 . הקטע הצילומי גם כן ברמה גבוהה מאוד. גם כאן הציון 10. לסיכום עבודה רצינית ומושקעת ועל זה אנו מודים לך יישר כח להמשך. פלדרמאוס
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo9.gif ../images/Emo51.gif../images/Emo51.gif רבה!

עבודה מושקעת ביותר בקטע הרכבתי
ועל זה מגיע ציון 10 . הקטע הצילומי גם כן ברמה גבוהה מאוד. גם כאן הציון 10. לסיכום עבודה רצינית ומושקעת ועל זה אנו מודים לך יישר כח להמשך. פלדרמאוס
רבה!
הנאתכם - הנאתי!
 

mucool2

New member
../images/Emo59.gif../images/Emo59.gif../images/Emo59.gif שרשור מרתק../images/Emo70.gif

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
שרשור מרתק

תמונות מעולות!
היה שווה לחכות!
 
../images/Emo51.gif בנאדם, אתה ענק!!!

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
בנאדם, אתה ענק!!!
 

alantan

New member
סבתא שלי לא תשמע ממני...

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
סבתא שלי לא תשמע ממני...
לא רק שתמונות מרתקות, אבל גם סיפור מרתק! תודה!!! נראה לי מטורף להחזיק מנגנון כזה: במצב שתיארת, מדובר בקרון בודד, ואז כמה קשה כבר שהוסעים יעברו בעצמם לקרון ברכבת השניה? ממילא הם חייבים לרדת במשך התהליך הזה, נכון? אומנם מדובר בטירחה של מזוודות וכו', אבל כמה סבלים פותרים את הבעיה. במצב אחר של החלפת רכבת שלמה מדובר בתהליך שאורך מעל שעה, שלא נראה ממש פרקטי. המנגנון שקיים בין צרפת לספרד (אכן קיים מנגנון כזה) כבר הגיוני יותר...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני לא מכיר את המנגנון

סבתא שלי לא תשמע ממני...
לא רק שתמונות מרתקות, אבל גם סיפור מרתק! תודה!!! נראה לי מטורף להחזיק מנגנון כזה: במצב שתיארת, מדובר בקרון בודד, ואז כמה קשה כבר שהוסעים יעברו בעצמם לקרון ברכבת השניה? ממילא הם חייבים לרדת במשך התהליך הזה, נכון? אומנם מדובר בטירחה של מזוודות וכו', אבל כמה סבלים פותרים את הבעיה. במצב אחר של החלפת רכבת שלמה מדובר בתהליך שאורך מעל שעה, שלא נראה ממש פרקטי. המנגנון שקיים בין צרפת לספרד (אכן קיים מנגנון כזה) כבר הגיוני יותר...
אני לא מכיר את המנגנון
הקיים בין צרפת לספרד (אבדוק את הנושא היום). אבל בהחלט לא הגיוני להוריד את הנוסעים ולהחליף קרונות. ראשית - הנוסעים עושים את דרכם באותו קרון מתחילתה של הנסיעה ועד סופה. שנית - ההחלפה מתבצעת בכל שעות היממה - לעיתים בשעות הקטנות של הלילה - ואין שום סיבה להעיר את כל הנוסעים ולטלטל אותם - על מטענם לקרון אחר. שלישית - המערכת משמשת בעיקר רכבות משא - והרבה יותר קל להחליף חוגונים מאשר להעביר את כל המשאות מקרון לקרון.
 

alantan

New member
אתה מתכוון לומר שהנוסעים נשארים

אני לא מכיר את המנגנון
הקיים בין צרפת לספרד (אבדוק את הנושא היום). אבל בהחלט לא הגיוני להוריד את הנוסעים ולהחליף קרונות. ראשית - הנוסעים עושים את דרכם באותו קרון מתחילתה של הנסיעה ועד סופה. שנית - ההחלפה מתבצעת בכל שעות היממה - לעיתים בשעות הקטנות של הלילה - ואין שום סיבה להעיר את כל הנוסעים ולטלטל אותם - על מטענם לקרון אחר. שלישית - המערכת משמשת בעיקר רכבות משא - והרבה יותר קל להחליף חוגונים מאשר להעביר את כל המשאות מקרון לקרון.
אתה מתכוון לומר שהנוסעים נשארים
בתוך הקרון בזמן ההחלפה?! זה לא נמע לי ממש בטיחותי... או שאני נמצא בבריטניה עם התקנות המחמירות יתר על המדה יותר מדי זמן?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אין פה שום סוגיה בטיחותית

אתה מתכוון לומר שהנוסעים נשארים
בתוך הקרון בזמן ההחלפה?! זה לא נמע לי ממש בטיחותי... או שאני נמצא בבריטניה עם התקנות המחמירות יתר על המדה יותר מדי זמן?
אין פה שום סוגיה בטיחותית
מנגנון ההרמה בנוי להרים משקל כבד הרבה יותר.
 

alantan

New member
אני כמעט בטוח שזה לא היה עובר כאן

אין פה שום סוגיה בטיחותית
מנגנון ההרמה בנוי להרים משקל כבד הרבה יותר.
אני כמעט בטוח שזה לא היה עובר כאן
אני חי במדינה שבה אוסרים על שימוש בבלונים במסיבות מטעמים של בטיחות וגהות (קצת הגזמה, אבל לא רחוק מכך). מפחדים כאן מתביעות כמעט כמו בארה"ב...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מדהימה אותי כל פעם מחדש

אני כמעט בטוח שזה לא היה עובר כאן
אני חי במדינה שבה אוסרים על שימוש בבלונים במסיבות מטעמים של בטיחות וגהות (קצת הגזמה, אבל לא רחוק מכך). מפחדים כאן מתביעות כמעט כמו בארה"ב...
מדהימה אותי כל פעם מחדש
הגישה ש"אנחנו יודעים הכל, אנחנו הכי חכמים בעולם"! אומנם זה נכון, היהודים הם באמת הכי חכמים בעולם, אבל זה לא הנושא... למה בארץ תמיד מנסים להמציא את הגלגל מחדש? למה מה שטוב לאחרים - לא טוב לנו? למה מערכת שהוכיחה את עצמה כיעילה בפרק זמן של עשרות שנים - לא מתאימה ל"סטנדרטים" הגבוהים פה? ומעניין שעם כל ה"סטנדרטים הבטיחותיים הגבוהים" שלנו - אחזו התאונות אצלנו גדול יותר ממקומות אחרים? הרכבות במזרח אירופה נמצאות בכל חור; כל 100 מטר יש מפגש כביש-מסילה, כל מפגש כזה - הרבה פחות "בטיחותי" מהמפגשים שלנו... וראו זה פלא: אין תאונות! הכיצד? האם המכוניות שם בטוחות יותר ונתקעות פחות על הפסים? ממש לא! הסיבה ברורה: יש מילה גסה הנקראת "תרבות נהיגה" ותרבות בכלל. כמו בכל דבר (סטיתי מהנושא, אני יודע) - חינוך הוא הדבר הבסיסי ביותר. ונחזור לנושא שלנו: אני מסכים איתך שמשרד התחבורע שלנו היה מעקם את האף באם הייתה מונחת לפתחו סוגיה כזו. למה? ככה! מה שטוב לגויים לא בהכרח טוב לנו...
 

alantan

New member
היהודים אינם כה חזקים כאן...

מדהימה אותי כל פעם מחדש
הגישה ש"אנחנו יודעים הכל, אנחנו הכי חכמים בעולם"! אומנם זה נכון, היהודים הם באמת הכי חכמים בעולם, אבל זה לא הנושא... למה בארץ תמיד מנסים להמציא את הגלגל מחדש? למה מה שטוב לאחרים - לא טוב לנו? למה מערכת שהוכיחה את עצמה כיעילה בפרק זמן של עשרות שנים - לא מתאימה ל"סטנדרטים" הגבוהים פה? ומעניין שעם כל ה"סטנדרטים הבטיחותיים הגבוהים" שלנו - אחזו התאונות אצלנו גדול יותר ממקומות אחרים? הרכבות במזרח אירופה נמצאות בכל חור; כל 100 מטר יש מפגש כביש-מסילה, כל מפגש כזה - הרבה פחות "בטיחותי" מהמפגשים שלנו... וראו זה פלא: אין תאונות! הכיצד? האם המכוניות שם בטוחות יותר ונתקעות פחות על הפסים? ממש לא! הסיבה ברורה: יש מילה גסה הנקראת "תרבות נהיגה" ותרבות בכלל. כמו בכל דבר (סטיתי מהנושא, אני יודע) - חינוך הוא הדבר הבסיסי ביותר. ונחזור לנושא שלנו: אני מסכים איתך שמשרד התחבורע שלנו היה מעקם את האף באם הייתה מונחת לפתחו סוגיה כזו. למה? ככה! מה שטוב לגויים לא בהכרח טוב לנו...
היהודים אינם כה חזקים כאן...
הייתי צריך להבהיר למה התכוונתי: לא כתבתי "במדינה שלי" אלא "אני חי במדינה", כשהכוונה שלי לבריטניה! אומנם גם בארץ מפחדים מתביעות, ושמרים לגבי מספר דברים (למשל, אי אפשר לייבא את הסגוויי), אבל תאמין לי שבבריטניה עוד יותר מקפידים, ולפעמים בצורה ממש מוגזמת. אבל בכל זאת, תקרא לי חכמולוג, אבל לי קשה לדמיין מצב בעולם המערבי כולו שבו יתו לנוסעים להשאר בקרון בזמו שמעלים אותו כמה מטרים השמיימה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הבריטים למדו את זה מהאמריקאים

היהודים אינם כה חזקים כאן...
הייתי צריך להבהיר למה התכוונתי: לא כתבתי "במדינה שלי" אלא "אני חי במדינה", כשהכוונה שלי לבריטניה! אומנם גם בארץ מפחדים מתביעות, ושמרים לגבי מספר דברים (למשל, אי אפשר לייבא את הסגוויי), אבל תאמין לי שבבריטניה עוד יותר מקפידים, ולפעמים בצורה ממש מוגזמת. אבל בכל זאת, תקרא לי חכמולוג, אבל לי קשה לדמיין מצב בעולם המערבי כולו שבו יתו לנוסעים להשאר בקרון בזמו שמעלים אותו כמה מטרים השמיימה...
הבריטים למדו את זה מהאמריקאים
שהם העם הכי צבוע ומעצבן בעולם בקטעים האלה... עזוב אין לי כוח לדיון הזה - טחנתי את זה כבר עד דק... האובר-פרוקטיויות הזאת מתישה לפעמים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה