שרשור הכוונה ומודיעין 14/4

מצב
הנושא נעול.

דניאל 130

New member
יום ראשון הקרוב בלילה (3:00)
אני צריכה להגיע מת. רכבת האוניברסיטה (מרכז הירידים) בתל אביב לתחנה מרכזית או לרכבת ארלוזורוב. אני אקח מונית מרכבת האוניברסיטה לתחנה הכי קרובה של מונית שירות שתגיע לאחד משני היעדים האלה. בעיקרון אני יודעת שמונית שירות 51 מגיעה לתחנה מרכזית, אבל מישהו יודע מה התחנה הכי קרובה שלה לרכבת האוניברסיטה? אולי איפהשהוא בז'בוטינסקי? תודה!
לא צריך את מוניות השירות של 51
כי בדרך נמיר הסמוכה אמורות לעבור גם בלילה מוניות שירות שמגיעות מכיוון נתניה וצפונה ועושות את דרכן לתחנה מרכזית חדשה תל-אביב.דרך נמיר פינת שדרות רוקח היא הנקודה הקרובה ביותר לתחנת רכבת האוניברסיטה(20 דקות הליכה ברגל בערך). לגבי מוניות שירות 51-התחנה הקרובה ביותר שלהן לרכבת האוניברסיטה היא רחוקה למדי-דרך מנחם בגין מול אולמי רסיטל,בסמוך לתחנת רכבת תל-אביב-מרכז. רחוב ז'בוטינסקי ברמת-גן מרוחק למדי מרכבת האוניברסיטה.לא בכיוון בכלל.
 

mister K

New member
ובכל זאת, מאיפה המוניות יוצאות?
וגם אם אין לו"ז מדוייק, החל מאיזו שעה יוצאות המוניות?
מרחוב יפו בירושלים ומהתמח"ת בתל אביב.
מאיזו שעה? הכל תלוי ברצון הנהגים ובמספר הנוסעים. אין משהו קבוע.
 

דניאל 130

New member
מוניות שירות מתל אביב לירושלים בשבת?
אשמח לשמוע פרטים - מיקום ולוח זמנים. תודה!
קצת פרטים
מוניות השירות מתל-אביב לירושלים יוצאות מרחוב צמח דוד,מול הכניסה לקומה 4 של תחנה מרכזית חדשה בתל-אביב לירושלים.החברה שמפעילה את מוניות השירות נקראת"מוניות קווים".מוניות השירות יוצאות לפי שיקולי כדאיות כלכלית(שזה אומר,שצריך לחכות שהמונית תתמלא בעשרה נוסעים,ורק אם היא מלאה,משתלם לנהג לצאת לנסיעה,כי אז היא רווחית מבחינתו)של הנהג.בעיקרון,צריך לחכות שהמונית תתמלא(לפי החוק-מקסימום שעה,שעה וחצי,ואם תוך פרק זמן זה,היא לא מתמלאת,אזי לפי החוק היבש,הנהג חייב להוציא את הנסיעה). בעיקרון,השירות פעיל 24 שעות ביממה,אולם הכפוף לכללים שציינתי. אפשר להתקשר ל-144,לבקש טלפון של"מוניות קווים"ולבדוק באופן פרטני ויותר בטוח גם מולם ישירות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה