לשתי שאלות
נתחיל מהשאלה השנייה (כי בשאלה זאת התשובה כל כך ברורה ופשוטה): לא כמעט הכל מותר אלא הכל מותר ובלבד כמובן שזה יהיה עם אשתו, כשהם מותרים ובחדרי חדרים. יש מקום אחד בו ניתן לנו האפשרות לחופש עם קדושה, ללא הגבלות ואיסורים. חיי אישות מעצם הגדרתם מתקיימים ממקום של שחרור ואם שמנו איסורים יש בו סתירה פנימית. זה לא אומר שלכל זוג הכל מתאים אלא זה אומר שכל זוג ינהג לפי מה שמתאים להם. התשובה לשאלה השנייה היא רחבה וקצרה כאן היריעה. אני מרשה לעצמי להפנות אותך לספרי "ודבק באשתו" בו אני כותבת מאוד בהרחבה גם על הסוגייה הראשונה וגם על חינוך לצניעות. הקו המנחה הוא שהקב"ה ברא לנו גוף נפלא ושאנו אוהבים אותו מאוד מאוד. ולכן לא נאמר אף פעם מילים שיתפרשו כדחיית הגוף , למשל כשהילד יוצא ערום מהמקלחת או מאונן. נוכל לומר "יש לך גוף יפה, נשמור עליו ונכסה אותו" וכו'