"נורבגי"- המדריך המלא

idan1991

New member
הוא את הבגרות שלו בלשון כבר עשה

בניגוד אלי ואליך
 

R o n 2 5 6

New member
זה סתם קטע ביני לבינו

בכל מקרה,אנחנו עושים השנה,ויש לי מורה מעולה שללא ספק תגיש אותי על 100
 

simond15

New member
מאמר מעולה!

ממש ממצה את כל הנושאים של הנורבגי ואין שום דבר להוסיף... (נו אולי חוץ מאפקט אביעד
) שמח שהוספת עוד כמה דברים ממה ששלחת לי קודם(כדי שזה יראה באמת חפירה
) וגם התיקונים במקום
יאללה עכשיו רק נשאר לעלות נורבגי מתישהו! (חבל שבליגה שלי גם אם אני עולה עם קשר אחד זה כמו נורבגי חחח)
 

trigotrigo

New member
למה לא כתבת אותו קודם,

כשאמרתי "עכשיו אני מנצח את מני"?
תודה רבה, בכל מקרה, מאיר כמה נקודות חשובות מאוד
 

Suli

New member
הערות ותיקונים

1) 451 עם חלוץ הגנתי ו2 וינגרים לאמצע (או 1) הוא מערך שראוי להקרא "תוכי" על שם ולאד שבזמנו שיחק כך ולקח אליפות.. 2) ציינת שחייבים התקפה חזקה ולפחות ב2 מקומות. אז זהו, שלא. קח לדוגמה את המשחק של ישראל הבוגרת מול צרפת, או ישראל הבוגרת מול איסלנד (בשניהם עלו הקבוצות שהפסידו במערך נטול קישור). עם 8 מצבים שתקבל (נניח שהיריב קיבל שני קאונטרים), 2 בטוח יכנסו. הקבוצה היריבה על שלל הבעיות שלה, מקסימום תכניס לך גול רגיל אחד. וככה, גם אם עלית נורבגי בלי התקפה חזקה במיוחד ביחס להגנת היריב - ניצחת. 3) משחק שלי לדוגמה של איך מנצחים נורבגי: 84928764 4) שימוש טוב לנורבגי הוא נגד קבוצות עם התקפות חזקות מאד, אבל בלי קישור חזק במיוחד. כך שאם תקבלו 60% לפחות שליטה מול היריבה עם ההתקפה העדיפה, רוב הסיכויים שתנצחו. משחקים לריפרנס: 71587385 (אם כי פה היה קצת מזל) 40371530 (אחד מהמשחקים הגדולים בתולדות הקבוצה) (סתם כאלו שזכרתי)
 

get low

New member
"תוכי".. אהבתי.. :)

בקשר להתקפה.. ההסתמכות על אגף אחד בהתקפה היא בעייתית. יכולים להיות משחקים שהמנוע יהיה בסדר, ומתוך 8 התקפות תקבל 2 לאגף החזק (וגם אז לא בטוח ששתיהם יכנסו), אבל מספיק שהמנוע קצת יסטה, ותקבל רק מצב אחד או אולי אף מצב.. מה שכתבתי זה לא "כלל ברזל", אלא מצב אופטימלי.. בקשר ל-4, גם נכון, ככה זה אצלי בליגה, רק שאני לא צריך נורבגי כדי למחוץ אותם בקישור.. והדוגמא שהבאת לאיך מנצחים נורבגי, פשוט מעולה
 

get low

New member
ועוד תוספת

ציינת שמתוך 2 התקפות רגילות+2 קאונטרים (נניח) שהיריבה תקבל, היא תכבוש אולי 1.. לדעתי זה אופטימי מדי.. נורבגי הוא בד"כ מערך נטול הגנה, ועם התקפה נורמלית, מתוך 4 יכולים להיכנס בקלות 2 ואפילו יותר. בפועל, יש סיכוי לא רע שהיריב לא יעלה קאונטר, ואז זה מצטמצם ל-2 התקפות, ובזה אתה צודק בהחלט שאגף אחד אמור להספיק ..
 
למעלה