האח הגדול - גלגל הצלה

מה שהוא לא יגיד תהיו נגדו-אחרת הייתם רואים מה

שאנחנו רואים בו. והוא בחור מדהים,לא מושלם. אין דבר כזה מושלם. שיא האנושיות,חביב,מצחיק,חכם,חבר ,נאמן,ועוד ועוד היית רוצה להיות כמוהו,יש לו את הגן X שכולם אוהבים שזה קצת מכל דבר.
 

פנינית14

New member
האח הגדול123 קבל שיר על אלירז

אלירז זה סיפור על בחור אמיתי שהגיע לתכנית ריאלטי איש לא שם לב אליו בתחילה אך זו הייתה רק ההתחלה אלירז אלירז כבש את כולם אלירז אלירז יקיר העם הוא פתח לבבות של ילדים וילדות של סבים וסבתות שלא לדבר על אימהות ואבות משפחות שלמות, מאוהבות. מהו סוד הקסם של זה הבחור למביני עניין הכל ברור זהו אדם המבדיל בין טוב לרע בעל יושרה אדירה צניעות התבוננות עצמית ונשמה טהורה תמיד קשוב לחבר עצוב קופץ לעזור שוב ושוב הוא מצא את מילת הקסמים של עלי באבא וארבעים השודדים ססמי היפתח והלב ניפתח האוצר ניגלה במערת ליבנו יש אהבה גדולה יבורך עלם החמודות אשר מצליח לפתוח לבבות מלמד את כולנו מהי אהבה אנו נצביע בשבילו ויהי מה. .
 

Sימה2

New member
ההפקה היתערבה אתמול וסיכסכה, לא יתכן שבזמן

אמת כשאלין ואלירז משוחחים, יספיק מישהו להגיע עם מגאפון ויצרח !! הפקה סכסכנית, עדיין עובדת בשביל אותו מחנה שלא נישאר ממנו הרבה חוץ מחלבונים ורוע ילדותי.
 

רקלוש

New member
כשבערוץ 20 בזמן אמת מראים את אלירז ואלין ולא

את גואל ופוטנה...אין ספק שמשהוא מסריח כאן.... זה כבר גובל בשערוריה...
 
לגמרי. מריח יותר נכון מסריח שצעקו מההפקה!

עובדה שלא הופעל רעש והצעקות היו משפטים ארוכים שתמיד אין סיכוי לסיים כאלה!! מסריח עד השמים!
 
לירליר הוא לא מתיימר הוא אוהב לעזור נקודה

ראי איך הקים את גואל לאחר המתקפה של סער וארז עליו ראי איך הרים את שארית מחנה הרוע קרי סער איילה מהקרשים ראי כמה ניסה לסייע לאיילה הבלוף הגדול וכשל לצערה ראי איך החזיר לארז בחמלה ואמפטיה נטו ומהלב על הצבעתו האחרונה ראי כמה הוא רגיש ומסייע לאלין המתוקה והילדה עדיין רק הוא היה לאורך כל התוכנית איש עם נשמה איש נבון בשפה פשוטה ללא פלצנות ריקה וללא פלספנות מוקצנת הוא האיש של תוכנית זו וחבל על האנרגיות השליליות שלך הפני אותם לסער שעוד נותר בבית או לאלה שעפו והם בתוכם יודעים בדיוק מדוע לא הצליחו לעבוד על קהל הצופים לשקר ולצביעות ולהתנשאות אין רגליים ואין ידיים !!!
 

CRAZYxNUTS

New member
אלירז הוכיח שהוא חיית פרא הוא פירק את אלין

ירד עליה והחליש בכוונה את כוחה.
 

ATIG

New member
במה הוא פירק אותה בזה שהסביר לה כמו אח גדול

אלין כמו ילדה קטנה שצריכה ללמוד הרבה על החיים ואלירז מתנהג איתה כמו אח גדול הוא גם לא חייב לסבול את כל שינוי המצב רוח שלה
 
אלין יותר בסדר מכולם!!!

הלוואי עליהם להיות עם נשמה כל כך טובה כמו שיש לאלין. על איזה אמת מדברים פה? מה הילדה הזו עשתה כבר? הרוע הטהור מגיע מפותנה וגואל ולא מאלין. אנשים לא מוכנים לראות באמת מהי האמת.
 

שיבולות

New member
אלירז אלין שיחה האמת לאמיתה

אתמול בערב התחילה שיחה בין אלירז לאלין שיחה נגעת ללב בין ילדה המבקשת לדעת איך היא יכולה להתמודד ולתקשר טוב יותר עם אחרים, זו הייתה אחת השיחות המרתקות בהן אלירז מניח מול אלין מראה ואומר לה הכל, פשוט הכל ועושה זאת בצורה כל כך עדינה, קדמה לשיחה תחושת פגיעה מצד פותנה באלין ואפילו גואל העיר על כך לפותנה, לא היו שום לילוכים מצד אלין כלפי פותנה בכלל לא. אח"כ גואל סיפר לאלירז שצעקו לפותנה שאלין מלכלכת עליה, אני באמת לא מבינה מה רצו להשיג בעניין הזה הצועקים, לא פותנה ולא אלין מרוויחות ממידע כזה ניראה שהם באו מצד שלישי שמבקש ליצור פרובוקציה ביניהם. נחזור לשיחה המרתקת והסבלנית הרגישה העצובה והשמחה אף כותב תסריט לא יכול היה לכתוב שיחה כזו בין שחקנים....צריך קודם שתי נשמות מלאות ועגולות כמו שיש לאלין ולאלירז כדי ליצור אינטראקציה כזו. לגבי המשך השיחה של אלירז ואלין היא הייתה החלק השני של השיחה שקדמה לא שמעתי ולא ראיתי אותה, אבל בטוח שהיא נעשתה ברוח השיחה הקודמת, אלירז מבין שמולו ניצבת נערה על סף ההתבגרות וברור כמו לכולנו שחטפנו ועברנו מכשולים בדרכנו כך יקרה לאלין והוא מסביר לה מה לא טוב בהתנהגותה ומדוע היא עוד תקבל מכות כי כך היא תבין ואולי תוכל לשנות את התנהגותה, אלין הקשיבה למרות שלא היה לה קל אבל היא כל כך בוטחת באלירז שהיא פתחה לו פתח לנבכי נשמתה ואף הודתה שרק אצלו זה קורה לה, והוא ברגישותו הנפלאה הסביר לה. אלירז מתגלה שוב כאדם רגיש סבלני וסובלני שנראה על המסך בשנים האחרונות. כולי תקווה שהוא ינצח וישכיל למצוא את דרכו לאחר התוכנית שם מצפה לו התמודדות לא קלה כי כמו שאנחנו יודעים להמליך אוי כמה אנחנו נהנים להוריד להשפיל עד אפר. מקווה שכולנו למדנו מאלירז משחק הוגן מהו.
 

סנס NoN

New member
לא, הוא ממש לא פסיכולוג

הוא חבר טוב שיודע להגיד את הדבר הנכון לראות עיניו כששואלים אותו לדעתו. הם יכולים לקבל את דעתו, הם יכולים גם לא. זה כבר תלוי בהם. כנראה , לירליר שלא חווית מימייך חברה טובה מהי.. שיודעת לעמוד לצידך ויודעת להגיד לך את האמת לטוב ולרע. גם אם האמת כואבת. לי יש חברה כזו... אפילו שתיים... ותאמיני לי שאין טוב מזה. מה עדיף? מישהי כמו איילה שמטייחת ומדברת מאחורי הגב ? מישהו כמו סער שמפזר ערס בכל מקום אך מפחד לבוא ולדבר בפנים?
 
למעלה