איתן לואיס - המגודל הצהוב מתארח בפורום

efi002

New member
ברצינות אבל..

אני בטוחה שהוא לא התכוון לפגוע בקטע הזה, חוץ מזה שהוא בכלל לא ידע שאתה חולה אנורקסיה.. והוא גם לא דיבר אלייך בקטע הזה! אל תיקח את זה אישי כל כך.. בכל מקרה, מקווה שתבריא..
 

DarkDevil1

New member
אתה יודע, הוא כולה אמר שהוא שמח

מה אתה תופס אותו על המילים בטוח אתה נמשך לנשנשים איןן
 

zyyhgy

New member
איתן - "הילדים הרעבים באפריקה", כמו שאמרת

לא מזמן, אמרת "אפילו הילדים הרעבים באפריקה יכולים לישון עכשיו בשקט". תראה מה עשית, רק תראה. כי זה פשוט הדבר הנורא ביותר שיכלו להגיד. הילדים באפריקה הם חולי אנורקסיה ורזון רצחני, שגורם למוות. אתה יודע, אתה חי בשקט ובשלווה, יש לך מחשב להקליד עליו ומקרר ללכת אליו.. אבל להם אין! מי יודע, ברגע זה נפטר עכשיו אדם מת באפריקה מרזון, תאמין לי!! אני רוצה לראות איך תסתדר, יום אחד כשאתה הם. יום אחד, כשאין לך מה לאכול. כשאין לך איך לשחק. כשבא לך למות. ואתה מרגיש שאין לך בשביל מה לחיות. ואתה מתחיל לאכול מה שיש. גופות של מתים, כדי לשרוד בטבע הנורא הזה. איך אתה יכול להגיד כזה דבר? אני חולה אנורקסיה בעצמי. אני יודע איך זה איתן, להרגיש רעב אבל לא לרצות לאכול. הם רוצים לאכול - אבל אין להם! פגעת בי מאוד, ואני לא מאמין שמשפט כזה יוצא מפיו של בן אדם בן 23. זאת בושה וחרפה לילדים שקוראים כאן. אני ממליץ לכם להתעלם מדבריו של היצור הזדוני הזה. אל תאכל שלוש ימים, נראה אותך מסתדר. חוצפן. המדינה שלנו מדרדרת בגלל אנשים כמוך. חבל לי, שהגענו לרמות כאלה. תסתכל על התמונה, ותזדעזע.
 
איתן תותח....!! כל מי שלא מבין זאת הוא מסכן..

הוא הבן אדם שהיה הכי אמיתי שם..הוא אמר לאנשים בפרצוף את מה שהוא חושב ולא שם זין על אף אחד.. אמיתיות זה הדבר הכי חשוב בחיים האלה .. הוא יצא גבר!!! מאיה הזאת שטענה שהיא לא אמרה את המילה "חרם" בחיים שלה..(שקר גססססס) ורז שכל הזמן תכנן תוכניות נגד איתן וברגע שהיה לו נוח איתן היה החבר הכי טוב שלו.. איתן רב עם 99% מהאנשים במעבדה כי כולם היו צבועים ומעצבנים ומישהו היה חייב להשתיק אותם!! איתן תותח אמיתיייי ואל תתיחס למה שהמפגרים האלה אומרים..!! איתן המנצח הגדול ! הוא יהיה כוכב
love yaaaa
 

zyyhgy

New member
לאיתן - סליחה אם פגעתי בך, מכל הלב..

אני יודע שדיברתי כלפיך לא יפה... ושאר חברי הפורום, אני מקווה שאתם לפחות מעריכים את זה שאני מתנצל.. מותר שיהיו חילוקי דעות וזה בסדר, אבל הגזמתי. שיהיו לך חיים נפלאים איתן, גם אם אני לא אוהב אותך. תמשיך להצליח! סליחה. באמת שמכל הלב.
 

zyyhgy

New member
איתן אני מצטער! הגזמתי.. מקווה שתוכל להבין..

שיהיה לך המשך ערב טוב.. ובאמת סליחה אם נפגעת. זה לא היה בכוונה, פשוט אוסף של דברים שאמרת גרמו לי להתפרץ. אני לא אדם כזה, סליחה באמת שמכל הלב.
 
למעלה