שרשור אדמיניסטרציה ב'

arielgre3

New member
ידיעוני פקולטות

בזמן האחרון אני שומע פה הרבה על ידיעוני פקולטות שמתפרסמים. מה זה בדיוק? ואגב הידיעון של גאוגרפייה בבר אילן התפרסם?
 
זו מעין חוברת[לרוב וירטואלית

אבל נדמה לי שאפשר להשיג במזכירויות השונות גם עותק כתוב של הנ"ל] שמרכזת בה את המידע האקדמי הדרוש לשנה הקרובה באותו חוג,כמו סיליבוסים של קורסים וכו'.. הצץ פה לגבי בר אילן["מבוא"/"קורסים"]: https://dory.os.biu.ac.il/BIH/Choveret/FklHevra.htm
 

mimaglo

New member
ש"ס../images/Emo12.gif

כשמדברים איתי על מספר שעות שאני צריכה לבחור, מדובר על מספר השעות או על מספר השיעורים? מהגיון פשוט נראה לי שזה מספר שעות, אבל היות והשיעורים נמשכים שעתיים, איך אני יכולה לבחור חמש שעות?
 

zippa

New member
יש מקומות בהם תרגול שווה חצי מהזמן

כלומר, תרגול של שעתיים נחשב לך לנקודה אחת בלבד. בנוסף, יש שיעורים מסוימים שנמשכים 3 שעות (אבל זה כבר תלוי באיזה מוסד ובאיזו פקולטה לומדים).
 
שאלה לטכניוניסטים../images/Emo13.gif

כידוע,יש לכם הרצאות בוידאו באתר שלכם... רק אנשים שלומדים בטכניון יכולים לראות את אותן הרצאות בוידאו?אצלי זה פשוט לא עובד...אולי עניין של הגדרות במחשב?
בכ"א,אודה למידע בעניין
 

כאגאי

New member
רק מי שנוכח כרגע בטכניון

או שהטכניון הוא ספק האינטרנט שלו ואז הוא יכול גם מהבית. זה לא אישי נגדך.
 

Loser

New member
צריך להיות מחוברים

לאינטרנט דרך הטכניון כדי לראות את זה
 

1234aaa

New member
כדי לצפות בהרצאות

אתה חייב להיות מחובר דרך הטכניון (הטכניון מעניק שרותי ISP). אלא שמחוברים מקבלים מחולל סיסמאות ,שבכל חיבור נותן סיסמא חדשה (חד פעמית). אם אתה מכיר משהו שמחובר דרך הטכניון ,אז מה שאתה יכול לעשות זה לצור חייגן לטכניון ולבקש ממנו ש"יחולל" לך סיסמא וכך להתחבר. אני לא בטוח אם זה יעבוד אבל שווה לנסות. או להגיע לטכניון לצפות שם בהרצאות..
 

פרדוקס21

New member
לנודדים באונ' העברית...

היי :) מישהו מכם יודע כמה זמן לוקחת הנסיעה באוטובוס מקמפוס גבעת רם להר הצופים ולהפך? כל כמה זמן עובר האוטובוס- ובקיצור- האם הגיוני לקחת שיעורים עוקבים בקמפוסים השונים (עם הפרש 45 דק' ביניהם..). תודה מראש
 

M r s S m i t h

New member
מציפה בלית ברירב-איפה משיגים מע'

שעות?.. של מקצוע אדריכלות באוני' ת"א לשנה א'? תודה לכל מי שמוצא את אפיקומן..
 

danbros

New member
הלינק לא הסתדר..

לכן אסביר איך הגעתי אליו: באתר של האוניברסיטה(www.tau.ac.il): שירותי סטודנטים >> ידיעונים >> הפקולטה לאמנויות >> רשימת קורסים: ביה"ס לאדריכלות ע"ש עזריאלי בהצלחה
 

CrazyGirl22

New member
../images/Emo124.gif סטודנטים להנדסה!

אולי מישהו יודע מה הם ציוני קבלה לפקולטות להנדסה (חשמל, פיסיקה, תעשיה, רפואה ומכונות) - תואר שני? הכוונה לאוניברסיטאות: ת"א, באר שבע, בר אילן ואם יש אז גם באחרות. לא טכניון. מה צריך להיות הממוצע של תואר ראשון? כל מידע יעזור. תודה מראש.
 

2_be

New member
באת"א

לפי הידיעון צריך 75. במציאות אני מניחה שצריך יותר ואני מכירה אנשים שנכנסו לתואר שני בחשמל ובביו רפואה ללא בעיה עם ממוצע של 82. (בטח התשובה לא ממש עוזרת, אבל לפחות תראי שיש יחס
)
 
בניית מערכת שעות

מה הסידור המועדף עליכם בסידור מערכת השעות? אני מתעתד ללמוד באוניברסיטה בשנה הקרובה ואני לא יודע איך מתבצעים השיעורים באוניברסיטה. כלומר, אם אני מסדר לי את המערכת כך שלמשל בין 14-16 יש לי קורס מסויים ומייד לאחר מכן בין 16-18 יש לי קורס אחר יש הפסקות? ואם כן, כמה זמן כל אחת? אני למשל רוצה לסדר לי את הלוח כך שביום אחד אני אלמד מהבוקר עד הערב, אבל השאלה הנשאלת כאן מה מספר ההפסקות. כי אם לא תהיינה מספיק הפסקות אני לא אוכל לסדר את הלוח ברציפות אלא אצטרך לעשות לי "חלון".
 
למעלה