שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289

מצב
הנושא נעול.

guyweiss

New member
התכוונתי
שאת 45,55,58 ישימו בתחנה שהיום נמצאים בה 7,58 כך שמן הסתם 58 כן יוכל להיכנס לשם (אם הוא עושה זאת היום). את 7 באמת אפשר בשקט להעביר יחד עם 59 לציר בגין. אני אישית הייתי מפריד את 40/240 מ-42/142 בגלל שאלו אוטובוסים שלרוב מפרקיים ותופסים שטח גדול בדיוק לאחר הפנייה ימינה. שיעשו זאת כך: תחנה 1 (הכי מערבית) - 166,38,82,70 (כיום של קווי 60 ו61) תחנה 2 - 40/240/278 (כיום של 40, 42 ו75/76) תחנה 3 - 42/75/76/142 (כיום של 38/45/70/82/166) תחנה 4 - 60/61/160/161 (כיום של 55/278) תחנה 5 - 45/55/58 (כיום של 7 ו58) ואת 7 להעביר לציר בגין עם 59.
הייתי מחליף בין 2 ל-3, כיוון ש - 240 נוסע לב
 

guyweiss

New member
בלתי אפשרי, 58 לא יוכל להיכנס לשם.
58 מגיע מרכבת מרכז הרי ופונה שמאלה לעל פרשת דרכים. הוא לא יכול להיות בתחנות המערביות. ולגבי 45, הוא בא מדרך נמיר, מהנתיב השמאלי אל הימיני ביותר, זה מקשה על כניסה נאותה לתחנה (היצמדות לשפת המדרכה). כמו כן לשים את קווי פתח תקווה ראשונים כשהם צריכים לפנות שמאלה, בשביל מה שידלגו בין הנתיבים? וכשהרחוב קצת יותר סתום? מה יעשו אז, ידחפו בכח לנתיב השמאלי?
דווקא בגלל שהם צריכים שמאלה
התחנות שלהם צריכות להיות ראשונות. ודווקא בגלל ש - 58 חייב להיות הכי מערבי תחנות גבעתיים חייבות להיות הכי רחוקות מדרך נמיר. נראה לי שלא הבנת אותי.
 

guyweiss

New member
דווקא בגלל שהם צריכים שמאלה
התחנות שלהם צריכות להיות ראשונות. ודווקא בגלל ש - 58 חייב להיות הכי מערבי תחנות גבעתיים חייבות להיות הכי רחוקות מדרך נמיר. נראה לי שלא הבנת אותי.
מערבי=מזרחי
 

olli3

New member
מנהל
דווקא בגלל שהם צריכים שמאלה
התחנות שלהם צריכות להיות ראשונות. ודווקא בגלל ש - 58 חייב להיות הכי מערבי תחנות גבעתיים חייבות להיות הכי רחוקות מדרך נמיר. נראה לי שלא הבנת אותי.
כן, חשבתי הפוך ואז הבנתי שלא הבנתי כראוי :)
חשבתי שאתה אומר שהתחנות של פתח תקווה יהיו הכי קרובות לעיר פתח תקווה, וכך זה יוצא הכי מזרחי...
 

alantan

New member
חייבים לעשות שם סדר בכל התחנות
לפי מרחק היעד - קווי פ"ת צריכים להיות ראשונים (יחד עם הקווים לתל השומר), אח"כ קווי צפון ת"א, אח"כ קווי רמת גן/בני ברק ולבסוף קווי גבעתיים (יחד עם 7). בעתיד, אם וכאשר יתווספו עוד קווים לרחוב אפשר פשוט כמו דומינו להזיז הכל ימינה. יש מספיק מקום עד הצומת הבא.
אם זה היה תלוי בי, הייתי בונה משהו כזה
סימנתי את התחנות העיקריות לכיוון מערב (לא את כל הקווים זכרתי).
 

olli3

New member
מנהל
אם זה היה תלוי בי, הייתי בונה משהו כזה
סימנתי את התחנות העיקריות לכיוון מערב (לא את כל הקווים זכרתי).
18 לא צריך לעצור שם, הוא גם לא עוצר כיום.
את 7 עדיף להעביר לבגין יחד עם 59 שכבר שם - הם נוסעים במשותף על יגאל אלון וחבל שדווקא ברכבת מרכז הם לא באותה התחנה. גם 173 ו83 לא צריכים לעצור שם, הם מסיימים במסוף. ולמה להעביר את כל הקווים של דן וקווים מבגין על פרשת דרכים? מזה הפרדת הכוחות הזאת? ורם כבר 51, לא ראוי לשים אותו יחד עם 82 (וגם 38 שלא זכרת, לא נורא). וגם 50 לפתח תקווה בתלנה נפרדת... מה ההגיון? במקום עוברים הקווים הבאים: 38/40/42/45/55/58/61/70/75/76/82/141/142/240/278/166 ויש מצב שעוד שכחתי. התכנון הזה פשוט קודם כל לא תואם את המציאות ומצד שני לא תואם את צרכי הנוסעים.
 

alantan

New member
18 לא צריך לעצור שם, הוא גם לא עוצר כיום.
את 7 עדיף להעביר לבגין יחד עם 59 שכבר שם - הם נוסעים במשותף על יגאל אלון וחבל שדווקא ברכבת מרכז הם לא באותה התחנה. גם 173 ו83 לא צריכים לעצור שם, הם מסיימים במסוף. ולמה להעביר את כל הקווים של דן וקווים מבגין על פרשת דרכים? מזה הפרדת הכוחות הזאת? ורם כבר 51, לא ראוי לשים אותו יחד עם 82 (וגם 38 שלא זכרת, לא נורא). וגם 50 לפתח תקווה בתלנה נפרדת... מה ההגיון? במקום עוברים הקווים הבאים: 38/40/42/45/55/58/61/70/75/76/82/141/142/240/278/166 ויש מצב שעוד שכחתי. התכנון הזה פשוט קודם כל לא תואם את המציאות ומצד שני לא תואם את צרכי הנוסעים.
התכנון שלי הוא לא סופי ולא עברתי קו קו
הרעיון הוא להקים מסוף למעבר קל בין הקווים, גם קווים שמסיימים בתוך המסוף יכולים לאסוף שם. כך מקובל בהרבה ערים בעולם, אין סיבה שלא יהיה מקובל בארץ. אגב להערתך, קו 50 ו-51 לכיוון לדרום אין טעם שיהיו ביחד. 50 נוסע למסגר, 51 לדרך בגין, השומרון, הר ציון. קו 59 יש להוסיף גם כאן. אין סיבה שהוא יהיה שונה מהאחרים ולא יעבור במסוף. "התכנון הזה פשוט קודם כל לא תואם את המציאות ומצד שני לא תואם את צרכי הנוסעים." יתכן שאני טועה, אבל אני לא בטוח שאתה הבן אדם הכי מוסמך לקבוע בעניין זה.
 

olli3

New member
מנהל
התכנון שלי הוא לא סופי ולא עברתי קו קו
הרעיון הוא להקים מסוף למעבר קל בין הקווים, גם קווים שמסיימים בתוך המסוף יכולים לאסוף שם. כך מקובל בהרבה ערים בעולם, אין סיבה שלא יהיה מקובל בארץ. אגב להערתך, קו 50 ו-51 לכיוון לדרום אין טעם שיהיו ביחד. 50 נוסע למסגר, 51 לדרך בגין, השומרון, הר ציון. קו 59 יש להוסיף גם כאן. אין סיבה שהוא יהיה שונה מהאחרים ולא יעבור במסוף. "התכנון הזה פשוט קודם כל לא תואם את המציאות ומצד שני לא תואם את צרכי הנוסעים." יתכן שאני טועה, אבל אני לא בטוח שאתה הבן אדם הכי מוסמך לקבוע בעניין זה.
כבר יש שני מסופים במתחם רכבת מרכז....
ביטלו חניון כדי להקים את המסוף של מטרופולין - אגד תעבורה, ויאולה - סופרבוס - קווים. אז להקים עוד אחד? איפה? במקום הפארק השפוי היחד באיזור הזה? לא יודע, גם לא יודע אם אפשר לנגוס עוד מהחניון שצמוד לדרך נמיר. מה שכן, יש 2-3 תחנות שלא בשימוש ברכבת מרכז. מדובר על תחנות הקשת (הכביש שבין המסוף של דן למסוף שציינתי בתחילת ההודעה). תחנות ששימוש את קווים 29/32 וגם את 58 וכעת אחת מהן משמשת את הסעות של הנתיב המהיר. ושוב, אין טעם להאריך את המסלול של קווים מסויימים למקומות רחוקים, זה מיותר לטעמי. יש מנהרות שמובילות לדרך בגין, אין יותר טוב מזה. ה3 רמזורים האלו בבגין יחד עם ריבוי אוטובסים גורם כל יום אחה"צ להיתקעות ברמזור למחזור רמזור שני, ואח"כ להיתקע בעוד רמזורים. עצירת קווים שמסיימים במסוף 2000 בעל פרשת דרכים זה דבר שיקשה עליהם מאד לעבור מהתחנה אל הפניה שמאלה, במיוחד כשמדובר על מפרקית שתחסום 3-4 נתיבים ואולי את כל הכביש כשהיא עושה זאת. למה שלא יהיו ביחד? מדרך בגין אוספים קווים של אגד שנוסעים על המסגר וקווים שנוסעים על בגין, מה הבעיה עם זה? גם 68 אוסף משם וממשיך על בגין... לא הבנתי מה הבעיה בעניין. עומס קווים ברחוב על פרשת דרכים יסתום אותו לחלוטין. גם ככה כשמגיעים שני קווים ומפרקית מכיוון ארלוזורוב וחוסמים את הפניה ימינה מנמיר לעל פרשת דרכים זה תוקע את הרמזור הזה... וגם ככה נתקעים שם מחזורים של שני רמזורים בשעות קשות, אז להוסיף עוד קווים לשם? ולהאריך קווים לאיזורים מרוחקים רק בשביל שיעברו בעל פרשת דרכים?
 

alantan

New member
כבר יש שני מסופים במתחם רכבת מרכז....
ביטלו חניון כדי להקים את המסוף של מטרופולין - אגד תעבורה, ויאולה - סופרבוס - קווים. אז להקים עוד אחד? איפה? במקום הפארק השפוי היחד באיזור הזה? לא יודע, גם לא יודע אם אפשר לנגוס עוד מהחניון שצמוד לדרך נמיר. מה שכן, יש 2-3 תחנות שלא בשימוש ברכבת מרכז. מדובר על תחנות הקשת (הכביש שבין המסוף של דן למסוף שציינתי בתחילת ההודעה). תחנות ששימוש את קווים 29/32 וגם את 58 וכעת אחת מהן משמשת את הסעות של הנתיב המהיר. ושוב, אין טעם להאריך את המסלול של קווים מסויימים למקומות רחוקים, זה מיותר לטעמי. יש מנהרות שמובילות לדרך בגין, אין יותר טוב מזה. ה3 רמזורים האלו בבגין יחד עם ריבוי אוטובסים גורם כל יום אחה"צ להיתקעות ברמזור למחזור רמזור שני, ואח"כ להיתקע בעוד רמזורים. עצירת קווים שמסיימים במסוף 2000 בעל פרשת דרכים זה דבר שיקשה עליהם מאד לעבור מהתחנה אל הפניה שמאלה, במיוחד כשמדובר על מפרקית שתחסום 3-4 נתיבים ואולי את כל הכביש כשהיא עושה זאת. למה שלא יהיו ביחד? מדרך בגין אוספים קווים של אגד שנוסעים על המסגר וקווים שנוסעים על בגין, מה הבעיה עם זה? גם 68 אוסף משם וממשיך על בגין... לא הבנתי מה הבעיה בעניין. עומס קווים ברחוב על פרשת דרכים יסתום אותו לחלוטין. גם ככה כשמגיעים שני קווים ומפרקית מכיוון ארלוזורוב וחוסמים את הפניה ימינה מנמיר לעל פרשת דרכים זה תוקע את הרמזור הזה... וגם ככה נתקעים שם מחזורים של שני רמזורים בשעות קשות, אז להוסיף עוד קווים לשם? ולהאריך קווים לאיזורים מרוחקים רק בשביל שיעברו בעל פרשת דרכים?
מדובר בתכנון מסוף משולב
הסטנדרט שהיה נהוג בשנות ה-70 כשתכננו את המנהרות לבגין אינו נחשב best practice כיום. רצוי להנגיש את המעברים בין האמצעים כמה שניתן, בטח כשמדובר בתחבורת מעברים. לא כולם הם אצנים אולימפיים - לי אישית אין בעיה עם הליכה, אבל לרבים זה לא נוח. לגבי הערותיך: "עצירת קווים שמסיימים במסוף 2000 בעל פרשת דרכים זה דבר שיקשה עליהם מאד לעבור מהתחנה אל הפניה שמאלה, במיוחד כשמדובר על מפרקית שתחסום 3-4 נתיבים ואולי את כל הכביש כשהיא עושה זאת." - בשל זה אני מציע לסלול עוד שני מסלולים (אחד לכל כיוון). למשל לקו 18 לא תהיה בעיה לפנות ימינה (פניה חופשית) למסלול החדש. להוריד נוסעים, ולהמשיך לרמזור היציאה מהמסלול החדש. גלאי דרישה בכביש יהפוך את הרמזור ירוק והקו יוכל לפנות הישר אל תוך מסוף 2000. במסופים כאלה נהוג לתכנן רמזורים שנותנים העדפה לאוטובוסים שיוצאים מהמסוף. "למה שלא יהיו ביחד? מדרך בגין אוספים קווים של אגד שנוסעים על המסגר וקווים שנוסעים על בגין, מה הבעיה עם זה? גם 68 אוסף משם וממשיך על בגין... לא הבנתי מה הבעיה בעניין." אין בעיה, אבל ממילא אי אפשר שכל הקווים יעצרו באותה תחנה, אז אם מפרידים, עדיף לעשות זאת לפי היעדים. כך שמבחינת יעדים לכיוון דרום, קו 50 מקומו הטבעי עם 68, ואילו קו 51 מקומו הטבעי עם קווים לכיוון המסגר. צריך כמובן לחשב את העומס הצפוי בכל תחנה - לא ירדתי לרמת פירוט כזו. "עומס קווים ברחוב על פרשת דרכים יסתום אותו לחלוטין. גם ככה כשמגיעים שני קווים ומפרקית מכיוון ארלוזורוב וחוסמים את הפניה ימינה מנמיר לעל פרשת דרכים זה תוקע את הרמזור הזה... וגם ככה נתקעים שם מחזורים של שני רמזורים בשעות קשות, אז להוסיף עוד קווים לשם? ולהאריך קווים לאיזורים מרוחקים רק בשביל שיעברו בעל פרשת דרכים?" שוב, העדפה ברמזורים תתקן את המצב. הפניה ימינה תהיה ללא רמזור (לרציף החדש). המדרכה הקיימת תשמש רק לקווים המגיעים מארלוזורוב ונמיר (מצפון). כמו כן, הרציף החדש לכיוון דרום-מערב יהיה עם רמזור בלעדי לאוטובוסים (יכול לפעול במקביל למופע הירוק בעל פרשת דרכים-ארלוזורוב), כך שהעיכוב (אם בכלל) יצטמצם רבות.
 

olli3

New member
מנהל
מדובר בתכנון מסוף משולב
הסטנדרט שהיה נהוג בשנות ה-70 כשתכננו את המנהרות לבגין אינו נחשב best practice כיום. רצוי להנגיש את המעברים בין האמצעים כמה שניתן, בטח כשמדובר בתחבורת מעברים. לא כולם הם אצנים אולימפיים - לי אישית אין בעיה עם הליכה, אבל לרבים זה לא נוח. לגבי הערותיך: "עצירת קווים שמסיימים במסוף 2000 בעל פרשת דרכים זה דבר שיקשה עליהם מאד לעבור מהתחנה אל הפניה שמאלה, במיוחד כשמדובר על מפרקית שתחסום 3-4 נתיבים ואולי את כל הכביש כשהיא עושה זאת." - בשל זה אני מציע לסלול עוד שני מסלולים (אחד לכל כיוון). למשל לקו 18 לא תהיה בעיה לפנות ימינה (פניה חופשית) למסלול החדש. להוריד נוסעים, ולהמשיך לרמזור היציאה מהמסלול החדש. גלאי דרישה בכביש יהפוך את הרמזור ירוק והקו יוכל לפנות הישר אל תוך מסוף 2000. במסופים כאלה נהוג לתכנן רמזורים שנותנים העדפה לאוטובוסים שיוצאים מהמסוף. "למה שלא יהיו ביחד? מדרך בגין אוספים קווים של אגד שנוסעים על המסגר וקווים שנוסעים על בגין, מה הבעיה עם זה? גם 68 אוסף משם וממשיך על בגין... לא הבנתי מה הבעיה בעניין." אין בעיה, אבל ממילא אי אפשר שכל הקווים יעצרו באותה תחנה, אז אם מפרידים, עדיף לעשות זאת לפי היעדים. כך שמבחינת יעדים לכיוון דרום, קו 50 מקומו הטבעי עם 68, ואילו קו 51 מקומו הטבעי עם קווים לכיוון המסגר. צריך כמובן לחשב את העומס הצפוי בכל תחנה - לא ירדתי לרמת פירוט כזו. "עומס קווים ברחוב על פרשת דרכים יסתום אותו לחלוטין. גם ככה כשמגיעים שני קווים ומפרקית מכיוון ארלוזורוב וחוסמים את הפניה ימינה מנמיר לעל פרשת דרכים זה תוקע את הרמזור הזה... וגם ככה נתקעים שם מחזורים של שני רמזורים בשעות קשות, אז להוסיף עוד קווים לשם? ולהאריך קווים לאיזורים מרוחקים רק בשביל שיעברו בעל פרשת דרכים?" שוב, העדפה ברמזורים תתקן את המצב. הפניה ימינה תהיה ללא רמזור (לרציף החדש). המדרכה הקיימת תשמש רק לקווים המגיעים מארלוזורוב ונמיר (מצפון). כמו כן, הרציף החדש לכיוון דרום-מערב יהיה עם רמזור בלעדי לאוטובוסים (יכול לפעול במקביל למופע הירוק בעל פרשת דרכים-ארלוזורוב), כך שהעיכוב (אם בכלל) יצטמצם רבות.
עם הדברים האלו אין לי בעיה, ההפך מאד מבורך.
אבל רשמתי שתכל'ס כרגע זה לא קיים ואני מדבר על כרגע. דר"א לא ממש הבנתי את העניין של נסיעות לכיוון דרום באמצעות 50/68, אין לקווים אלו דרך אחרת לנסוע מלבד בבגין. כי אין פניה מעל פרשת דרכים דרומה לנמיר. תהיה יותר ברור לגבי העניין של הקווים האלו כי ממש לא הבנתי מה רצית להגיד על 50/51/68.
 

alantan

New member
עם הדברים האלו אין לי בעיה, ההפך מאד מבורך.
אבל רשמתי שתכל'ס כרגע זה לא קיים ואני מדבר על כרגע. דר"א לא ממש הבנתי את העניין של נסיעות לכיוון דרום באמצעות 50/68, אין לקווים אלו דרך אחרת לנסוע מלבד בבגין. כי אין פניה מעל פרשת דרכים דרומה לנמיר. תהיה יותר ברור לגבי העניין של הקווים האלו כי ממש לא הבנתי מה רצית להגיד על 50/51/68.
נדמה לי שזו לא הפעם הראשונה שאני מפרסם
רעיון, תכנון של משהו שאין כרגע, ומי שמגיב מגיב כאילו אני מציע רק להציב עמודי תחנות ללא שום אמצעים משלימים אחרים. כאן מדובר בשני מסלולים חדשים, והעדפה לקווים שמשתמשים בהם. לפי התכנון הזה תהיה פניה מהרציף הדרומי (שפונה לכיוון מערב) שמאלה לנמיר, ואני מציע שכל הקווים לבגין יסעו דרך הרציף הזה במקום לעצור מול רסיטל. תסתכל שוב על הציור - זה אמור להיות די ברור מהשרטוט.
 

alantan

New member
אתה מדבר על סלילת כביש בתוך הפארק?
כן, מדובר ברצועה צרה (3-4 נתיבים רוחב)
באורך של כ-130 מ' ושהייתי מייעד לצורכי ציבור (תחבורה ציבורית). ניתן בתמורה לבטל את החניון שתופס חלק גדול ממזרח הפארק ולהפוך את השטח הזה לשטח ירוק (לאחר שיסיימו עם הקידוחים של הקו האדום). אגב הייתי עושה אותו דבר (מסוף לקווי מעבר) בשטח שבדרום מזרח כיכר רבין.
 

olli3

New member
מנהל
בדיוק
אין לך פנייה שמאלה מעל פרשת דרכים חזרה לדרך נמיר לכיוון דרום. מה גם שהכביש רחב בעל פרשת דרכים, אז אוטובוסים עוד יכולים לעקוף אחד את השני (מה שהם לא יכולים לעשות על כביש השירות של דרך בגין לכיוון צפון). טוב שעשו הפרדה בין הקווים של ר"ג-גבעתיים ובין הקווים של בקעת אונו ופ"ת (למעט 82) רק חבל שלא עשו את התחנות מפוזרות בצורה הגיונית. כל הקווים שעוברים בגבעתיים מפוזרים על 4 תחנות (תחנת 60/160 הראשונה, תחנת 45 השלישית, תחנת 55 הרביעית ו-58 החמישית (עם 7). לפחות היו מאחדים את 55 עם 58 ו-45 לתחנה האחרונה, ומקדימים את התחנה של 7 להיות היכן שתחנת 55 כיום ומוסיפים לה אולי גם את אחד ממזלגות 40 או 42 כי שתי התחנות הראשונות של מזלגות 60 ו-61 , 40 ו-42 ממש גורמות לעומס לא קטן מהפנייה ימינה מנמיר כשכמה אוטובוסים באים יחדיו (וזה קורה הרבה).
אני יודע את זה...
ציינתי שאנשים עשו את זה בשני הכיוונים לא פעם, אנשים עדיין עושים זאת בנסיעה לפתח תקווה (למרות 82) ובנסיעה לקרית אונו. העלת כאן נקודה נוספת שמרגיזה. קווים 7 ו59 נוסעים במשותף על ציר יגאל אלון, אבל התחנות שלהם לא באותו המקום ברכבת מרכז, מה עוד ששניהם מגיעים משאול המלך. בהחלט יש מקום להעביר את אחד משניהם לאחד מהצירים האלו. לטעמי יש להעביר לבגין. שמע, זה עניין של 3 רמזורים אל מול אחד וזה תופס זמן רב המעבר בעל פרשת דרכים. זה לא משפר את השירות, זה מאריך מסלולי קווים. אז השינוי יכול להיות בעדיפות רמזור לפניה ימינה מנמיר לעל פרשת דרכים, אבל זה לא קורה... בכלל גם מה שאתה מתאר לגבי עקיפה וכו' בדרך בגין, זה לא נורא כל כך כמו שאתה מתאר. רוב הקווים שיש שם הם קווי אגד לשרון (שלא ממש יש ביקוש מטורף אליהם שם) וכן קווי אריאל (שוב לא ביקוש מטורף). בנוסף רק פתח תקווה וקרית אונו, להם יש ביקוש גבוה ויש רבים בתחנה ממתינים להם, אבל בתכל'ס, גם בימים של 40/42 שעצרו שם זה לא גרם לתקיעות רציניות. המעבר בשלושת הרמזורים דרך על פרשת דרכים מעיק, לא פעם נסעתי בקו 70 מהקריה לתל השומר והיינו נתקעים במעבר הזה 8-10 דקות. שני מחזורי רמזור, העלאה והורדת נוסעים עוד רמזור אדום ועוד אחד בפניה לז'בוטינסקי - סתם בזבוז זמן ויצירת תח"צ לא יעלה. הרבה פחות מהליכה של עוד דקה אחת לדרך בגין. ובכלל לבאי הרכבת, מדובר על זמן זהה, עקב ההתעכבות בהמתנה ברמזור אל פרשת דרכים אל מול המעבר במנהרה לדרך בגין.
 

אוהד11

New member
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289. קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור. 89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים. 289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי) (חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)
באותה הזדמנות יכלו להעביר את 142 לבת ים
דרך יהודה הלוי במקום להכניס אותו לסיבוב מיותר דרך רוטשילד ובצלאל יפה
 

oshri5917

New member
באותה הזדמנות יכלו להעביר את 142 לבת ים
דרך יהודה הלוי במקום להכניס אותו לסיבוב מיותר דרך רוטשילד ובצלאל יפה
לדעתי עדיף להחזיר את קו 26 לפעילות
ולשנות את קוים 42/142 שיפנו מדרך בגין למוזס,יגאל אלון,יצחק שדה,דרך בגין וחזרה למסלול רגיל למה כל הקוים צריך לסוע על אותו ציר ?
 

cwen

New member
לדעתי עדיף להחזיר את קו 26 לפעילות
ולשנות את קוים 42/142 שיפנו מדרך בגין למוזס,יגאל אלון,יצחק שדה,דרך בגין וחזרה למסלול רגיל למה כל הקוים צריך לסוע על אותו ציר ?
להכניס אותם לפקקים של יגאל אלון לפני השלום?
ואיך זה יעבוד בכיוון ההפוך כשאין פניה שמאלה ממוזס לבגין?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה