שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
המסלול של 89 ע"פ המודעה הוא כלהלן:
עד רוקח/שטרית ללא שינוי, בני אפרים, שלונסקי, רוזן, דבורה הנביאה, משמר הירדן, הרוגי המלכות, עולי הגרדום, מרכוס, משמר הירדן, דבורה הנביאה, עתידים. בחזרה: מעתידים דבורה הנביאה, משמר הירדן, מרכוס, עולי הגרדום, הרוגי המלכות, משמר הירדן, דברוה הנביאה, פנחס רוזן, שלונסקי, בני אפרים, רוקח וממשיך במסלול הגיל לחולון. לגבי 42: מבת ים עד השומרון פינת בגין ללא שינוי, בגין עד רכבת מרכז וממשיך במסלולו הרגיל. בחזרה: מעתידים עד בגין/נמיר ללא שינוי, בגין, השומרון וממשיך במסלול הרגיל. 289, כאמור, עד רכבת האוניברסיטה בלבד.
תודה רבה איש יקר!
 

guyweiss

New member
המסלול של 89 ע"פ המודעה הוא כלהלן:
עד רוקח/שטרית ללא שינוי, בני אפרים, שלונסקי, רוזן, דבורה הנביאה, משמר הירדן, הרוגי המלכות, עולי הגרדום, מרכוס, משמר הירדן, דבורה הנביאה, עתידים. בחזרה: מעתידים דבורה הנביאה, משמר הירדן, מרכוס, עולי הגרדום, הרוגי המלכות, משמר הירדן, דברוה הנביאה, פנחס רוזן, שלונסקי, בני אפרים, רוקח וממשיך במסלול הגיל לחולון. לגבי 42: מבת ים עד השומרון פינת בגין ללא שינוי, בגין עד רכבת מרכז וממשיך במסלולו הרגיל. בחזרה: מעתידים עד בגין/נמיר ללא שינוי, בגין, השומרון וממשיך במסלול הרגיל. 289, כאמור, עד רכבת האוניברסיטה בלבד.
מסלול קצת משונה. למה שלא ייסע על ולנברג?
קרי שלונסקי-משה סנה-דבורה הנביאה-משמר הירדן-מרכוס-עולי הגרדום-הרוגי המלכות-משמר הירדן (לכיוון דרום)-ולנברג ובחזרה אותו דבר. למרות שמה שהצעתי פה גם לא כ"כ יעיל (ולנברג לכיוון מערב עמוס אחה"צ).
 

euronitzan

New member
שינויים נוספים בקווים 42 ו- 89/289
חברת דן פרסמה מודעה במקומון "ידיעות חולון", ולפיה, החל מ- 1/9 (לשם שינוי מאז הפעלת הרפורמה, יום חמישי ולא יום שישי) יחולו שינויים בקווים 42 ו- 89/289. קו 42 יחזור לנסוע בדרך בגין מבלי להיכנס לשדרות רוטשילד/לונדון מיניסטור. 89 ימשיך מרוקח לבני אפרים ויפנה לשלונסקי, משה סנה, דבורה הנביאה ויסתובב ברמת החי"ל דרכו לעתידים. 289 יגיע עד תחנת רכבת האוניברסיטה בלבד (לא מצויין האם במסוף המזרחי או המערבי) (חבל שבאותה הזדמנות כבר לא איחדו אותו עם 13 עד קרית החינוך)
האם ידוע אם 42 ייכנס לרח' 'על פרשת דרכים'?
 

cwen

New member
אמנם אין פירסום רשמי
אבל הוא לא יכנס לשם , אין לו שום סיבה הגיונית , אתה לא מרויח שום תחנה פה .
הוא חייב להכנס
זו תחנת השקה עם עוד קווים, והאנשים שרוצים להגיע לאיזור שהוא נוסע אליו ממתינים שם. חבל שגם 531, 525 ו 524 לא עוצרים שם יותר אלא זזו לבין. זה היה מאוד נוח אם גם הם היו נכנסים לעל פרשת דרכים.
 

guyweiss

New member
הוא חייב להכנס
זו תחנת השקה עם עוד קווים, והאנשים שרוצים להגיע לאיזור שהוא נוסע אליו ממתינים שם. חבל שגם 531, 525 ו 524 לא עוצרים שם יותר אלא זזו לבין. זה היה מאוד נוח אם גם הם היו נכנסים לעל פרשת דרכים.
אני חושב שבפעימות הבאות כל הקווים יעברו לשם
 

euronitzan

New member
הוא חייב להכנס
זו תחנת השקה עם עוד קווים, והאנשים שרוצים להגיע לאיזור שהוא נוסע אליו ממתינים שם. חבל שגם 531, 525 ו 524 לא עוצרים שם יותר אלא זזו לבין. זה היה מאוד נוח אם גם הם היו נכנסים לעל פרשת דרכים.
אם הוא לא ייכנס, אופציות ההחלפה לכיוון צפון
ר"ג יאבדו רבות מיעילותן.
 

olli3

New member
מנהל
הוא חייב להכנס
זו תחנת השקה עם עוד קווים, והאנשים שרוצים להגיע לאיזור שהוא נוסע אליו ממתינים שם. חבל שגם 531, 525 ו 524 לא עוצרים שם יותר אלא זזו לבין. זה היה מאוד נוח אם גם הם היו נכנסים לעל פרשת דרכים.
524/525/531 תמיד עצרו בבגין.
יחד עם 40/42 של אז (מלבד חלופות הבוקר של 40/42 שעברו בעל פרשת דרכים). 524/525/531 הם קווים שצריכים להיות די מהירים בין המרכזית, המסגר, עזריאלי ורכבת מרכז אל רמת השרון בעיקר. זה השירות שהם בעצם מבצעים. הנסיעה לרמת השרון גם ככה דיי ארוכה, כך שאינני רואה טעם להאריך אותה עוד טיפה (הרמזור בפניה מנמיר לעל פרשת דרכים, דיי מייגע ובשעות מסויימות נוצר בו פקק קטן ואז צריכים להמתין לעוד מחזור רמזור). לטעמי עדיף להעביר את כל התחנות של כל הקווים האלו לדרך בגין (אם ניתן כמובן, אם זה לא מפריע לשאר הקווים ויצור נתיבים חסומים). כך גם קווים 75/76 ו141. יש מניעה שזה יקרה? יגרום לבעיות החלפה וכו'? לא ממש בחנתי את זה לעומק כי אני לא הכי משתמש בקווים האלו, יוצא לי פעם בחודש בערך, לא יותר.
 

cwen

New member
524/525/531 תמיד עצרו בבגין.
יחד עם 40/42 של אז (מלבד חלופות הבוקר של 40/42 שעברו בעל פרשת דרכים). 524/525/531 הם קווים שצריכים להיות די מהירים בין המרכזית, המסגר, עזריאלי ורכבת מרכז אל רמת השרון בעיקר. זה השירות שהם בעצם מבצעים. הנסיעה לרמת השרון גם ככה דיי ארוכה, כך שאינני רואה טעם להאריך אותה עוד טיפה (הרמזור בפניה מנמיר לעל פרשת דרכים, דיי מייגע ובשעות מסויימות נוצר בו פקק קטן ואז צריכים להמתין לעוד מחזור רמזור). לטעמי עדיף להעביר את כל התחנות של כל הקווים האלו לדרך בגין (אם ניתן כמובן, אם זה לא מפריע לשאר הקווים ויצור נתיבים חסומים). כך גם קווים 75/76 ו141. יש מניעה שזה יקרה? יגרום לבעיות החלפה וכו'? לא ממש בחנתי את זה לעומק כי אני לא הכי משתמש בקווים האלו, יוצא לי פעם בחודש בערך, לא יותר.
לא נכון
עד הרפורמה הם נסעו דרך על פרשת דרכים. ראיתי אותם שם וכל הזמן התעצבנתי שאני לא יכולה לעלות עליהם לכיוון הקניון או כי היה לי חופשי חודשי של דן, או כי היו לי כרטיסיות (ואז הם לא מובילים אותי כל הדרך).
 

olli3

New member
מנהל
לא נכון
עד הרפורמה הם נסעו דרך על פרשת דרכים. ראיתי אותם שם וכל הזמן התעצבנתי שאני לא יכולה לעלות עליהם לכיוון הקניון או כי היה לי חופשי חודשי של דן, או כי היו לי כרטיסיות (ואז הם לא מובילים אותי כל הדרך).
ממש אבל ממש לא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה