רחוב יפו נטול גדרות

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
רחוב יפו נטול גדרות
אתמול הסתובבתי קצת ברחוב יפו שהגדרות לאורך המסילה הוסרו בו לפני כשבוע. למרות החששות (המוגזמים לדעתי) נראה שהירושלמים והמבקרים בעיר די התרגלו למצב החדש ולא ראיתי בעיות מיוחדות. נסיעות המבחון התנהלו בלי הפרעות מיוחדות וגם לא נתקלתי במצבים מסוכנים להולכי הרגל (שאגב מספרם גדל מאוד מאז נסגר הרחוב לתנועה). נצחיל בתמונה שצולמה דווקא בקטע הלא-מדרחובי של הרחוב, ממערב לשוק, באתר הבנייה של "בתי סיידוף", ששם דווקא השאירו את הגדרות (מסיבה די מובנת).
== 5 ==
התמרור בתמונה המצורפת מסביר את פשר הסימונים המצחיקים על הכביש. בסוף השבוע קראתי באחד המקומונים שהתירו למשאיות להיכנס לרחוב יפו לצורך פריקה וטעינה. אני לא בטוח אם כל הפרטים תואמו לקראת ההפעלה המלאה. בכל אופן, מדובר ב"נסיגה" מהקו הרשמי שלפיו נאסר על כלי רכב שאינו רק"ל או רכב חירום לנוע שם.
 

down under

New member
== 5 ==
התמרור בתמונה המצורפת מסביר את פשר הסימונים המצחיקים על הכביש. בסוף השבוע קראתי באחד המקומונים שהתירו למשאיות להיכנס לרחוב יפו לצורך פריקה וטעינה. אני לא בטוח אם כל הפרטים תואמו לקראת ההפעלה המלאה. בכל אופן, מדובר ב"נסיגה" מהקו הרשמי שלפיו נאסר על כלי רכב שאינו רק"ל או רכב חירום לנוע שם.
איך באמת חנויות יקבלו סחורה
ואיך תפונה האשפה, אם לפי התכנון רק רכבות (ואמבולנסים/ניידות משטרה) היו מורשים לנוע ברח' יפו?
 
איך באמת חנויות יקבלו סחורה
ואיך תפונה האשפה, אם לפי התכנון רק רכבות (ואמבולנסים/ניידות משטרה) היו מורשים לנוע ברח' יפו?
רק"ל משא.
תא ניהוג משודך לארבעה קרונות שטוחים ייעודיים המצוידים במנוף אורגני, המסוגל לפרוק פריקה מהירה. סידור המטענים ייעשה בדיפו על פי סדר הפריקה לאורך הרחוב, והפריקה עצמה תתבצע בשעה מוקדמת של הבוקר. לאחר הרצת רכבת החלוקה תעבור רכבת איסוף האשפה, שתורכב מתא ניהוג המשודך לארבעה קרונות מיכליים המצוידים בדחסן אשפה אורגני בעל פעולה מהירה. NOT
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רק"ל משא.
תא ניהוג משודך לארבעה קרונות שטוחים ייעודיים המצוידים במנוף אורגני, המסוגל לפרוק פריקה מהירה. סידור המטענים ייעשה בדיפו על פי סדר הפריקה לאורך הרחוב, והפריקה עצמה תתבצע בשעה מוקדמת של הבוקר. לאחר הרצת רכבת החלוקה תעבור רכבת איסוף האשפה, שתורכב מתא ניהוג המשודך לארבעה קרונות מיכליים המצוידים בדחסן אשפה אורגני בעל פעולה מהירה. NOT
צחוק צחוק אבל זה ל לגמרי מנותק מהמציאות
בעבר במקומות מסויימים הופעלו טראמים בתצורת מאיות. בימי המלחמה ברוסיה אף השתמשו בטראמים מונעי בנזין כשהיה מחסור בחשמל.
 

raminec

New member
אולי תענה אתה על השאלה?
מה עושים במציאות, תכל'ס, באירופה ברחובות שהם רק לתנועת טראמים? הכוונה כיצד מגיעה סחורה לחנויות שבאותם רחובות?
בצ'כיה יש כניסה לרכבים לפריקת סחורה
עד שעה מסויימת בבוקר. אח"כ כל האיזור שהוגדר כמדרחוב נסגר לתנועת רכבים שאינם רקלת.
 

down under

New member
בצ'כיה יש כניסה לרכבים לפריקת סחורה
עד שעה מסויימת בבוקר. אח"כ כל האיזור שהוגדר כמדרחוב נסגר לתנועת רכבים שאינם רקלת.
האמת? הגון והגיוני
אבל אך ורק ורק ואך בתנאי שיש מקום למשאית/טנדר לעצור בצד (בתוך הרחוב שהוא מדרחוב-רק"ל) ולא על המסילה, קרי כשיש משאית/טנדר ברחוב הזה הרכבת תוכל להמשיך לנסוע. אחרת, מה הועילו חכמים בתקנתם (או יותר נכון טפשים בקלקלתם המטופשת)?
 

raminec

New member
האמת? הגון והגיוני
אבל אך ורק ורק ואך בתנאי שיש מקום למשאית/טנדר לעצור בצד (בתוך הרחוב שהוא מדרחוב-רק"ל) ולא על המסילה, קרי כשיש משאית/טנדר ברחוב הזה הרכבת תוכל להמשיך לנסוע. אחרת, מה הועילו חכמים בתקנתם (או יותר נכון טפשים בקלקלתם המטופשת)?
מובן מאליו
ורחוב יפו עונה על התנאי שציינת בקלות.
 

Rubim88

New member
אולי תענה אתה על השאלה?
מה עושים במציאות, תכל'ס, באירופה ברחובות שהם רק לתנועת טראמים? הכוונה כיצד מגיעה סחורה לחנויות שבאותם רחובות?
אני לא יודע איך בדיוק
עושים את זה, כי עדיין לא נתקלתי במקרה כזה, אבל אני משער שהפתרון דומה לפתרון המיושם במדרחובים עם חנויות שבהם מותרת רק תנועת הולכי רגל. מותר לרכבי אספקה להכנס לאזור ולפרוק אבל יש הגבלת שעות.
 

down under

New member
יש כניסות אחוריות לבניינים
לדעתי אתה טועה
כמעט באף רחוב שאני מכיר בארץ, אין לבתים שיש להם חזית בו, אין להם עורף ברחוב מקביל/אחר. עפ"י רוב יש לכל הבניינים שאני מכיר (ואני מכיר עשרות אלפי בניינים ברחבי הארץ) חצר אחורית. היא נוגעת בחצר אחורית של בניין מקביל. כלומר הכניסה האחורית דרך רחוב אחר (או רחוב מקביל) היא לבניין המקביל לאותו בניין. היא ממש לא לבניין עצמו. במלים אחרות, בין שני רחובות מקבילים יש, לפחות, שני בניינים ברוחב, כלומר בצידו האחר של בניין אין רחוב (שזה אומר שאין כביש)! || O O|| || - כביש O - בניין שים לב שמצידו האחורי של הבניין (O) אין כביש אלא בניין מקביל לו.
 

amit1270

New member
לדעתי אתה טועה
כמעט באף רחוב שאני מכיר בארץ, אין לבתים שיש להם חזית בו, אין להם עורף ברחוב מקביל/אחר. עפ"י רוב יש לכל הבניינים שאני מכיר (ואני מכיר עשרות אלפי בניינים ברחבי הארץ) חצר אחורית. היא נוגעת בחצר אחורית של בניין מקביל. כלומר הכניסה האחורית דרך רחוב אחר (או רחוב מקביל) היא לבניין המקביל לאותו בניין. היא ממש לא לבניין עצמו. במלים אחרות, בין שני רחובות מקבילים יש, לפחות, שני בניינים ברוחב, כלומר בצידו האחר של בניין אין רחוב (שזה אומר שאין כביש)! || O O|| || - כביש O - בניין שים לב שמצידו האחורי של הבניין (O) אין כביש אלא בניין מקביל לו.
יש רחובות צדדיים
בכל מקרה אפשר לעצור כמה מטרים מהחנות ולקחת את הסחורה בהובלה רגלית. אלה חנויות בגדים, נעליים ומזון. לא ציוד כבד.
 

down under

New member
יש רחובות צדדיים
בכל מקרה אפשר לעצור כמה מטרים מהחנות ולקחת את הסחורה בהובלה רגלית. אלה חנויות בגדים, נעליים ומזון. לא ציוד כבד.
אם אתה אומר (לגבי הצדדיים)
כי לחנויות מזון האספקה שהם מקבלים זה וואחד משקל (נניח 5 קרטונים כשבכל קרטון 50 קופסאות שימורים של זייתים או עגבניות מרוסקות). בסופרים יש ממש מלגזות קטנות לפריקת ארגזי הסחורה שמתקבלת ממשאיות האספקה (ואם אין אזי יש שלושה או ארבעה עובדים שקורעים ת'תחת בלסחוב ארגזים גדולים וכבדים עד למחסן האחורי).
 

amit1270

New member
אם אתה אומר (לגבי הצדדיים)
כי לחנויות מזון האספקה שהם מקבלים זה וואחד משקל (נניח 5 קרטונים כשבכל קרטון 50 קופסאות שימורים של זייתים או עגבניות מרוסקות). בסופרים יש ממש מלגזות קטנות לפריקת ארגזי הסחורה שמתקבלת ממשאיות האספקה (ואם אין אזי יש שלושה או ארבעה עובדים שקורעים ת'תחת בלסחוב ארגזים גדולים וכבדים עד למחסן האחורי).
בתי קפה, לא סופרמרקטים.
בכל אופן, לא צריך לשאת הכל בידיים, יש עגלות (ויש בתי קפה ומסעדות במקומות פחות נגישים ואיכשהו הם מסתדרים).
 

down under

New member
בתי קפה, לא סופרמרקטים.
בכל אופן, לא צריך לשאת הכל בידיים, יש עגלות (ויש בתי קפה ומסעדות במקומות פחות נגישים ואיכשהו הם מסתדרים).
אתה בעצמך הראית באחת התמונות
סניף של המשביר לצרכן. בחנות כלבו ענקית שכזו מקבלים מדי פעם כמויות עצומות של הספקה. (א-פרופו ויכוח בעברית איך צריך לאמר, אספקה או הספקה?) כל המטרה של ה"חפירה" שלי היא לבדוק, עוד בטרם הפתיחה, איך בדיוק תכננו בעירית ירושלים ו/או משטרת מרחב מוריה (וגם מרחב דוד) ו/או במנהלת הרכבת הקלה שחנויות יקבלו סחורה? להבדיל מהלקוחות, שיגיעו ברגל או באופניים או בעיקר (כולי תקווה) ברכבת הקלה עצמה, הסחורה לא בדיוק יכולה לעשות זאת! איך אומרים? אלוהים מצוי בפרטים הקטנים (בלועזית אומרים שהשטן מצוי בפרטים הקטנים). על דברים קטנים כאלו לעתים יכול לקום וליפול דבר. כי פתאום יגלו שמשאיות ה/א/ספקה כן חייבות לנסוע על רח' יפו וכו' וכו'.
 

amit1270

New member
אתה בעצמך הראית באחת התמונות
סניף של המשביר לצרכן. בחנות כלבו ענקית שכזו מקבלים מדי פעם כמויות עצומות של הספקה. (א-פרופו ויכוח בעברית איך צריך לאמר, אספקה או הספקה?) כל המטרה של ה"חפירה" שלי היא לבדוק, עוד בטרם הפתיחה, איך בדיוק תכננו בעירית ירושלים ו/או משטרת מרחב מוריה (וגם מרחב דוד) ו/או במנהלת הרכבת הקלה שחנויות יקבלו סחורה? להבדיל מהלקוחות, שיגיעו ברגל או באופניים או בעיקר (כולי תקווה) ברכבת הקלה עצמה, הסחורה לא בדיוק יכולה לעשות זאת! איך אומרים? אלוהים מצוי בפרטים הקטנים (בלועזית אומרים שהשטן מצוי בפרטים הקטנים). על דברים קטנים כאלו לעתים יכול לקום וליפול דבר. כי פתאום יגלו שמשאיות ה/א/ספקה כן חייבות לנסוע על רח' יפו וכו' וכו'.
לבניין החדש של המשביר יש חזית נוספת
לרחוב סלומון/כיכר ציון עם חיבור לרחוב שמאי.
 

danielya

New member
לבניין החדש של המשביר יש חזית נוספת
לרחוב סלומון/כיכר ציון עם חיבור לרחוב שמאי.
רק להזכיר לכם
שכבר אין תנועה ברחוב יפו מעל לחודש ואף אחד לא התלונן על אספקת או אי אספקת סחורה לעסקים
 

down under

New member
יש רחובות צדדיים
בכל מקרה אפשר לעצור כמה מטרים מהחנות ולקחת את הסחורה בהובלה רגלית. אלה חנויות בגדים, נעליים ומזון. לא ציוד כבד.
כי אם אינני טועה, במדרחוב עצמו
יש שעות מועטות בהן מותרת כניסת רכבי אספקה לחנויות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה