הכר את החבר
המרואיין: itzikon535210

בטח פסחת על הקטע שלהם

על הסתרת יהדותך/ישראליותך באצטדיוני היבשת אחד המבחילים שראיתי
 

yoss5

New member
גם משרד החוץ ממליץ להסתיר את זה

ולא רק באיצטדיוני היבשת. ממש ארגון שמאלני מבחיל
 

Puskas

New member
זה למען ביטחונך האישי

למרבה הצער כמעט בכל מדינה באירופה יש שנאה ברמה זו או אחרת לישראל..ובכל איצטדיון כדורגל יהיה לפחות כמה אנטישמים חביבים.. אתה באמת רוצה להצהיר על יהדותך ובמקרה ליפול ליד כמה כאלה? יהודים באופן כללי מנמיכים פרופיל בחו"ל..אין קשר לשמאל..
 
זו הנקודה

הם הפכו נושא כאוב לסוג של הומור חולני מי עושה דבר כזה בכלל?
 

Puskas

New member
מסחור השואה?

מי ממסחר אותה? אני לא חושב שיש לך זכות לבקר את מי שעושה בדיחות מהשואה.. אם ילדים של ניצולים עושים מזה צחוק אז אתה לא בעמדה לבקר את זה! הם עברו ילדות לא קלה ואם יש להם את האנרגיות לצחוק על זה אז מגיע להם שאפו ולא שתגיד שמפריע לך שהם ממסחרים את השואה..
 

Puskas

New member
כן אני יודע

אבל אתה אמרת באופן כללי שמגעיל אותך המסחור של השואה..ולא רק המערכון של הקמרית
 
מי שם בן של ניצולים?

לדעתי רק לניצולים עצמם שמורה הזכות לצחוק(איך אפשר בכלל?) למי שלא היה שם אין זכות כזו אבל היות ואנחנו עדיין חיים במדינה דמוקרטית יש מצב שאנשים מנצלים זאת לרעה
 

שומו

New member
שלום איציק

אוהב בעלי חיים באופן כללי
אם כן, מה הוא בעל החיים האהוב עליך
יש חיית מחמד
אם כן, איזה
באך או מוצארט
רוק או מוסיקה מזרחית
מהו הצבע האהוב עליך
המוסיקאי הדגול ביותר בעיניך ולמה
מה אתה שומע כרגע
מהו הספר האהוב עליך או זה שהשפיע עליך יותר מכולם
סדרה אהובה
סרט אהוב
 

itzikon5352106

New member
היי שומו

באופן כללי אני אוהב בע''ח ובעיקר סוסים. יש לי בבית אקווריום עם דגים. באך או מוצרט? אני מעדיף את צ'ייקובסקי חחחחח רוק או מוסיקה מזרחית? מוסיקה מזרחית הצבע האהוב עליי הוא כחול המוסיקאי הדגול בעיניי הוא שלמה ארצי.הוא כותב מדהים,שר עוד יותר מדהים,והוא כבר 40 שנה מופיע ללא הפסקה,נשאר צנוע עם אותה חולצה וטי שירט והוא לא מראה לרגע אחד סימני כוכבות,בניגוד לזמרים אחרים שמוציאים שיר אחד חושבים שהם שלמה ארצי ואחרי שבוע נעלמים מן העולם. אני כרגע שומע את 'דוד ושאול' של אהוד בנאי,עוד זמר גדול מאוד. http://www.youtube.com/watch?v=1eEhJajtUIw ספר אהוב-מלך החומוס ומלכת האמבטיה וספר שכל אוהד כדורגל אמיתי חייב לקרוא שנקרא כדורגל באור בצל. סדרה אהובה-יש כ''כ הרבה.אהבתי את רמזור,עספור,הבורר ונבלות וכרגע אני רואה באינטרנט את הגרסה הישראלית של הצשרד עם דביר בנדק טנהנה מכל רגע.אני גם אוהב לצפות בסדרות שמדברות על הנוסטלגיה והעבר של המדינה כמו 'כך היה' עם יגאל רביד בערוץ 1 והסדרה שעשה מודי בר און לאותו ערוץ על תולדות הצחוק והבידור בישראל בסדרה 'במדינת היהודים' ואני פריק של סדרות מצויירות שגדלתי עליהן ואני נחשב מומחה בזה אחרי המומחיות שלי בכדורגל... סרט אהוב-אני לא פריק של סרטים.אם סרט ישראלי אז אבא גנוב,אני כבר מכיר את כל השלושה בע''פ ואם סרט מחו''ל אז סיפור אהבה בלתי נשכח,סרט מרגש מאוד.
 

שומו

New member
השם הוא שמר../images/Emo13.gif

וקבל ממני חיבוק גדול על האהבה לשלמה
אם כי החיבוק נגמר ברגע שהזכרת את אהוד בנאי...
 
למעלה