הכר את החבר
המרואיין: itzikon535210

יובה נוסדה ב-1897

ניוקאסל 5 שנים קודם אז מי החיקוי? אגב נוטס קאונטי כבר לבשה את מדי הפסים 40 שנה קודם המועדון הראשון בהיסטוריה
 

Puskas

New member
אורגינל

זה מי הפכו את הזברה ללהיט ויובה עשתה את זה.. ניוקאסל עם איזה 3 תארים בכל ההיסטוריה שלה לא ראויה בכלל להאמר באותה שורה עם האגדה האיטלקית!
 

Puskas

New member
טכנית

כל זמן שיש תנינים אז הדינוזאורים עדיין קיימים ולא רק..חלק מהדינוזאורים הפכו לציפורים.. ועכשיו לעניינו..קהל מעניין לי ת'חריץ..יובה היא הזברה הכי מצליחה בהיסטוריה והכי מוכרת אז שניוקאסל יביאו מצידי 80 אלף איש למשחקים שלהם..הם עדיין לא שווים כלום ולא היו שווים מעולם.
 
לא בטוח שיובה יותר מוכרת

ה-PL זוכה לחשיפה הכי גדולה אי פעם ומה לעשות שאנשים מעדיפים לראות משחקים עם אוירה וניוקאסל בהחלט מספקת את הסחורה אבל תוכל להתנחם בהגרלה שזימנה לכם את הסיטיזנס שם תיזכו לחשיפה לא בזכותכם אמנם אבל יש מצב שאנשים יטרחו לצפות בכם כי משחקים נגד בארי ופארמה לא ממש עושים את זה
 

שומו

New member
אני ממש לא אוהד אותם, וגם לא רוצה

אני פשוט לא מבין למה חייבים לשנוא קבוצה שלמה רק בגלל שהאוהדים של מחלקת הכדורסל של המועדון לא אוהבים אותנו. עשה מה בראש שלך, אני רק מקווה שאתה מבין כמה מגוחך אתה נתפס בעיני אחרים.
 
אני לא היחיד ששונא אותם

אפילו בארץ יש כמה צדיקים אבל אני יכול לספר לך שבן דוד שלי הפסיק לאהוד אותם אחרי המחזות בפלאו בלאו לא מבין איך אפשר להתעלם ממפגן אנטי ציוני כזה בלב קטלוניה אגב אני לא "חייב" לשנוא אותם זו זכות לא חובה מה שלא נורמלי זו השנאה העצמית של כמה יהודים
 

רז 1978

New member
היי איציק

1.כמה שנים אתה אוהד את בית"ר ירושלים? 2.לכמה משחקים בשנה אתה הולך במומצע? יש לך מנוי? 3. מה המשחק הכי גדול של בית"ר שאתה זוכר עד היום שהיית בו ומהו משחק השפל שלך שהיית בו? 4.ציין 3 מועדונים שאתה שונא בארץ 5.חוץ מברצלונה איזה עוד קבוצות אתה אוהב/מחבב באירופה/בעולם? 6.ציין 3-5 מועדונים שאתה שונא בחו"ל
 

itzikon5352106

New member
אהלן רז

1- מאז שאני זוכר את עצמי,אבא היה לוקח אותי לטדי כל שבת. 2- אין לי מנוי,מעולם לא היה לי.פעם הייתי הולך הרבה למשחקים,בשנים האחרונות כבר לא.המשחק האחרון שהייתי בו היה בעונת 07/08 בשכונת התקווה,גביע הטוטו נגד בני יהודה הובלנו 0-1 כל המשחק קיללנו את אלי אברבנל שבדקה ה-90 כבש בפנדל והשווה. 3-מעולם לא יצא לי להיות במשחק גדול של בית''ר,אן כבר אז ראיתי בטלוויזיה משחקים גדולים.אבל זכור לי במיוחד הניצחון 0-4 על בית''ר ת''א בבלומפילד,עונת 95/96.זה היה בתקופה שנהגו לערוך 'הצגה כפולה' ובמשחק אחרינו היה מכבי ת''א-הפועל פ''ת ובמחצית אוהדי מכבי התעמתו איתנו ואני זוכר שאבא שמר עליי שלא אקבל איזה תפוז בפנים.הובלנו 0-1 מפצצה לחיבורים של דוד אמסלם,אח''כ אני זוכר שממש בתחילת המחצית השנייה היה פנדל לבית''ר וסטפן שאלואי כבש ואז אלי אוחנה כבש צמד. http://www.youtube.com/watch?v=BjyOnIOQnUQ&feature=related משחק השפל היה באותה עונה,אותו מגרש ואפילו נגמר באותה תוצאה כמו נגד בית''ר ת''א רק שלא לטובת בית''ר.הובסנו 4-0 להפועל ת''א אני זוכר שבפעם הראשונה ולדעתי גם האחרונה ישבתי ביציע הכבוד ואני זוכר שאחרי השער הרביעי קמנו והלכנו הביתה.שלום תקווה נתן הצגה. 4-הפועל ת''א,בני סכנין ומכבי ת''א. 5-ארסנל. 6-ריאל מדריד,לאציו ואוסאסונה ריאל מדריד: בשנים האחרונות התחלתי לשנוא אותם כי הם מביאים כל שנה כוכבים ובונים קבוצת פאר ומנסים להתמודד עם בארסה אבל הם נכשלים פעם אחר פעם לא רק בליגה אלא גם בליגת האלופות ואם אני לא טועה כבר 7 שנים שהם לא עברו את שמינית הגמר. לאציו: עוד לפני הבלאגן עם אייל גולסה שפתחו נגדו קבוצה בפייסבוק לאחר שסיכם במועדון לאציו זו קבוצה של אנטישמים ואני לא אשכח את הצדעת היד של פאולו די קאניו המשוגע,אותו די קאניו שמצד אחד קיבל באנגליה תואר של שחקן הוגן לאחר שעצר התקפה של קבוצתו ווסטהאם בגלל פציעה של שוער היריבה כשהוא ממש בתוך הרחבה לבדו ויכול לכבוש שער ומצד שני אותו די קאניו שבמדי שפילד וונסדי קיבל אדום נגד ארסנל ודחף את השופט. אוסאסונה: בכל פעם שדודו אוואט מגיע לשם למשחק הוא זוכה לקללות ואיחולים שאריאל שרון ימות ושהוא רוצח וממזר יהודי.
 
אפרופו אוססונה

ממש מקומם לשמוע שאפילו עמיחי שפיגלר הצטרף רשמית לצוות ערוץ השמאל כשהצהיר שהוא "אוהד" את אוססונה לא יודע אם הוא אמר את זה בבדיחות הדעת מה שבטוח שזה לא עניין לבדיחות הלוואי שירדו כבר רצוי יחד עם בילבאו המסריחה
 

Puskas

New member
בילבאו?

הלוואי ויהיו עוד קבוצות כמוהם..נאמנים לשחקני בית מקומיים ולא מתמלאים בזרים ושכירי חרב.. אמנם הבסקים הם מחבלים חארות בחלקם אבל הכיוון הכללי של בילבאו הוא מעולה.
 
מחבלים חארות לא יכולים להיות מעולים

ולא מעניין שחקני הבית המסריחים שלהם
 

Puskas

New member
אז גם יהודים הם חארות

אם יש אלפיים רוצחים אז כל העם דפוק לא? תפסיק לקשקש ולערבב כל פעם ספורט עם פוליטיקה..כל דבר שאתה כותב בכל נושא נגוע בפוליטיקה.. ניראה גם קונדומים אתה קונה על סמך יצור של מישהו שהוא "אוהד ישראל" ובטח גם נעלי ואנס לא תקנה נכון? אתה לא קשור לכלום בחיי.. בילבאו היא קבוצת כדורגל ואף אחד משחקניה הוא לא מחבל ולא הואשם מעולם בכלום,הם בסה"כ קבוצה מצוינת שבונה על מחשבה מסוימת ולא זזים מהאג'נדה שלהם וזה יפה ורומנטי בעולם שמלא ברכש וכסף מבוזבז ומסחור מסריח של המשחק..
 
לא מעניין אותי אם הם קונים זרים

אני שונא את האוהדים המסריחים שלהם שתומכים במחבלים וגם התלבושת שלהם דוחה
 

Puskas

New member
כן הבגדים הם בהחלט טיעון מקצועי ראוי..

ולגבי הקהל שלהם,תוכיח שהם תומכי מחבלים כולם..
 
לא אמרתי שכולם

גם לא כל אוהדי לאציו נאצים זה אומר שאני צריך לחבב אותם עכשיו?
 

yoss5

New member
לא, אבל לאציו זו קבוצה שמזוהה עם אג'נדה כזאת

בילבאו, חוץ מזה שהם באסקים פטריוטים, לא מזוהה עם אט"א. (בדיוק כמו שסלטיק, פרו-איריים ככל שיהיו, לא מזוהים עם ה-IRA)
 
למעלה