ויוה פלוס - חוד מאי

LIAH1

New member
אה יפנית ../images/Emo6.gif

התבלבלתי עם אוקראינה חחחחחחחחח שם זה רוסית
 

ינצה

New member
זה כנראה השלב הבא.

יביאו לנו טלנובלות מאוקראינה! ואח"כ מלבנון
 

LIAH1

New member
חחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

בחיי עוד ניראה את הטלנובלה המג'נופה שבסוף ארץ נהדרת בלייב בשפה המקורית בויוה שלנו
 

yaelsn

New member
חחחחח מה זה אולי?

ברור שידברו קוריאנית.. לא נראה לי שיש בקוריאה שפה אחרת
 

ינצה

New member
../images/Emo6.gif

ברוסית, ביפנית, או בסינית-מה שבטוח היא לא תהיה באיזה שפה דרום אמריאית שמוכרת לנו... אולי הטרנד החדש יהיה שבני נוער ישראלים יתחילו ללמוד יפנית
"צ'לום ישראל"
 

זידהלה4

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo6.gif

יא בורים, קוריאה זו מדינה במזרח, כמו יפן וסין והם אפילו דומים להם....חוץ מזה שאם תגידו להם שהם סינים הם ירצחו אתכם אבל חוץ מזה הכל בסדר
 
פרטים לגבי הסדרה הקוריאנית הקצרה

קוראים לסדרה:''סאם סון המתוקה'' קומדיה רומנטיתקוריאנית. סאם סון היא בחורה קוריאנית בת 29 פשוטת מראה,שמנמנה מלאת אנרגיות וסקרנות שמרבה לשוחח עם עצמה בקול רם.לאבא שלה יש מאפייה של עוגיות אורז והיא בתו השלישית.בתיכון שיחקה כדורסל אבל היום היא חיה חיים מאוד פשוטים של רווקה לא מרוצה.אין לה חבר,אין לה דירה או מכונית משלה וכשהיא בלחץ היא בעיקר אוכלת ויושנת.החבר האחרון שלה בגד בה ולבה השבור גרם לכך שהעלתה עוד יותר במשקלה.הבוס שלה מציע לה להעמיד פנים שהיא חברה שלו תמורת סכום כסף.מצבה הכלכלי של משפחתה של סאם סון רע,ולכן היא נאלצת להסכים.בליבה היא גומלת שלא להתאהב כי נשבעה שאף גבר לא ישבור אותה יותר.ג'ין האון הבוס של סאן סון,הוא בעל מסעדה שתאונת דרכים שינתה את חייו.הוא איבד את אחיו ואשתו ומאז לא חזר לעצמו.האון הפך לאיש עצוב ומריר שבטוח שלא מגיע לו להיות מאושר.הוא עדיין בטראומה מכך שאהובת נעוריו עוזבת אותו בלי הסברים.מסתבר שהיא חלתה במחלה קשה ונאלצה לעזוב את הארץ כדי לעבור טיפולים מסובכים.אבל כשהיא חוזרת אל אהובה,הוא אומר לה שהוא מאוהב במישהי אחרת:סאם סון. מה אתם אומרים?מעניין?כדאי לתת צ'אנס(בכל זאת זה סך הכל 15 פרקים).
 

ינצה

New member
האמת שלא כדאי לתת צ'אנס../images/Emo6.gif

העלילה נשמעת קי'צית ברמות מטורפות!
אבל אתה צודק בדבר אחד-זה סה"כ 15 פרקים, זה יעבור מהר, ואולי אז יגיע משהו טוב (משהו א-ר-ג-נ-ט-י-נ-א-י!!!)
 
יניב

הייתי מעדיף לא ארגנטינאית כי יש כבר אחת=מונטקריסטו. הייתי מעדיף מכסיכנית כי הזר נגמרת היום ואז יהיה אמריקה(טלנובלה ברזילאית)ושאר הטלנובלות שמשודרות בויוה הן:2 ונצואליות,אחת ארגנטינאית,אחת ברזילאית(אמריקה)הימור מסכון(זה מכסיכני?)תשוקת הנצים(קולומביה) וים של סודות זה מכסיכני גם(אם אני לא טועה)אבל עוד מעט נגמר ואז תבוא קוריאנית כך שלא היה מזיק שיביאו מכסיכנית אחת או שתיים.
 

Gitana

New member
אז מה אם יש רק ארגנטינאית אחת!

"הימור מסוכן" זה מקסיקני אז גם מקסיקני כבר לא צריך יותר אם ככה כי כבר יש אחת
וחוץ מזה כנראה קנו את "עולמן של חיות הפרא" ככה שיהיו שתי מקסיקניות...
שישימו טלנובלה צ'יליאנית!!!
הם מתעלמים מהשחקנים הצ'יליאנים וזה מרגיז
 
חיטאנה ויניב

הייתי מעדיף שישימו במקום דרוש נסיך את עולמן של חיות הפרא...ובהחלט לא היה מזיק ארגנטינאית....אני מעדיף את משפחת פיירו מה אתם אומרים?משפחת פיירו במקום סאם סון המתוקה(הסדרה הקוריאנית)יכול להיות שהשעה לא נוחה ובל כך זה יגיע יותר מהר אלא אם יביאו את זה בשעה אחרת(ואם בכלל יביאו את זה לארץ)
 

ינצה

New member
הימור מסוכן זה מקסיקני.

ואני לא סובל מקסיקניות
אמנם יש כמה בודדות סבירות, אבל בכללי-הם הגרועות מכולן
הלוואי שיביאו לא רק עוד ארגנטינאית אחת-אלא עוד 10!
 
למעלה