מקבץ ידיעות מהתקשורת

מצב
הנושא נעול.

shim121

New member
מקבץ ידיעות מהתקשורת
2 קוים חדשים של אגד תעבורה (אלעד)
רק בימי שישי ומוצאי שבת.(בשני הכיוונים). 1. 270 - אלעד - נתניה . 2. 284- אלעד - צ. בילו - גדרה - יישובי מ.א. נחל שורק (חפץ חיים,בית חלקיה , יסודות).
 

אורי404

New member
מקבץ ידיעות מהתקשורת
שינויים בקווים 567 ו-640
כפי, שכתבתי בשבוע שעבר. כעת מופיע עדכון באתר של "אגד" לשינוי של קווים 567 ו-640: 567 לכיוון תל אביב - ביטול התחנה בצומת רעננה בטרמפיאדה ותחנה חדשה במסוף האוטובוסים בצד המזרחי. המשך נסיעה במנהרה. 640 - הארכת הנסיעה מנתניה לצומת רעננה, לתל השומר דרך כביש 4 עם הצמתים והמחלפים בדרך, ביניהם מורשה, גהה, גבעת שמואל, אוניברסיטת בר אילן. ממה שהצלחתי לראות באתר של "אגד" השינוי הוא רק מנתניה ולא הפוך. כמו כן נשאר מספר נסיעות מצומצם בקו, במקום נסיעות לאורך כל שעות היום בשני כיווני הנסיעה. לדעתי מוטב היה להוסיף נסיעות ואולי גם לוותר על קטע הנסיעה בתוך כפר סבא ונסיעה בהמשך כביש 4.
 

mister K

New member
שינויים בקווים 567 ו-640
כפי, שכתבתי בשבוע שעבר. כעת מופיע עדכון באתר של "אגד" לשינוי של קווים 567 ו-640: 567 לכיוון תל אביב - ביטול התחנה בצומת רעננה בטרמפיאדה ותחנה חדשה במסוף האוטובוסים בצד המזרחי. המשך נסיעה במנהרה. 640 - הארכת הנסיעה מנתניה לצומת רעננה, לתל השומר דרך כביש 4 עם הצמתים והמחלפים בדרך, ביניהם מורשה, גהה, גבעת שמואל, אוניברסיטת בר אילן. ממה שהצלחתי לראות באתר של "אגד" השינוי הוא רק מנתניה ולא הפוך. כמו כן נשאר מספר נסיעות מצומצם בקו, במקום נסיעות לאורך כל שעות היום בשני כיווני הנסיעה. לדעתי מוטב היה להוסיף נסיעות ואולי גם לוותר על קטע הנסיעה בתוך כפר סבא ונסיעה בהמשך כביש 4.
השינוי ב-640 בשני הכיוונים, גם יוצא מתה"ש.
 

muki123

New member
שינויים בקווים 567 ו-640
כפי, שכתבתי בשבוע שעבר. כעת מופיע עדכון באתר של "אגד" לשינוי של קווים 567 ו-640: 567 לכיוון תל אביב - ביטול התחנה בצומת רעננה בטרמפיאדה ותחנה חדשה במסוף האוטובוסים בצד המזרחי. המשך נסיעה במנהרה. 640 - הארכת הנסיעה מנתניה לצומת רעננה, לתל השומר דרך כביש 4 עם הצמתים והמחלפים בדרך, ביניהם מורשה, גהה, גבעת שמואל, אוניברסיטת בר אילן. ממה שהצלחתי לראות באתר של "אגד" השינוי הוא רק מנתניה ולא הפוך. כמו כן נשאר מספר נסיעות מצומצם בקו, במקום נסיעות לאורך כל שעות היום בשני כיווני הנסיעה. לדעתי מוטב היה להוסיף נסיעות ואולי גם לוותר על קטע הנסיעה בתוך כפר סבא ונסיעה בהמשך כביש 4.
שינוי מבורך!!
כעת זה הופך להיות הקו הראשון בהיסטוריה שנוסע מצומת דרור עד מחלף בר אילן ברצף!! בעצם...גם זה לא ממש ברצך כי יש סיבובון קטן בכפר סבא. מתי כבר יהיה קו שנוסע לאורך כביש 4 ברצף??? מצומת השרון עד בר אילן ברצף בלי להסתובב בדרך בכל ערי השרון?
 

אורי404

New member
שינוי מבורך!!
כעת זה הופך להיות הקו הראשון בהיסטוריה שנוסע מצומת דרור עד מחלף בר אילן ברצף!! בעצם...גם זה לא ממש ברצך כי יש סיבובון קטן בכפר סבא. מתי כבר יהיה קו שנוסע לאורך כביש 4 ברצף??? מצומת השרון עד בר אילן ברצף בלי להסתובב בדרך בכל ערי השרון?
עבר והפנים לעתיד
בעבר היו כל מיני קווים לאורך כביש 4, כמו למשל קווים מאשדוד/אשקלון לחיפה (992 אם אני לא טועה ואחרים), קו מראשון לציון לחיפה (946). כעת מוטב לדעתי להוסיף נסיעות לקו 640. מסכים שאפשר ברב אם לא כל שעות היום לוותר על הסיבוב בכפר סבא. אולי רק בחלק משעות היום לכיוון צומת רעננה, מהיר יותר לנסוע דרך מנחם בגין וטשרנחובסקי, מאשר דרך כביש 4 עם פקקים. עדיין זה לא בטוח ובכל מקרה, נראה שמוטב לנסוע דרך כביש 4. עם קשר ובלי קשר, לדאוג לשירות אוטובוסים טוב יותר מאזור צפון רעננה (כמו למשל אזור התעשייה) לכפר סבא דרך מנחם בגין ובן יהודה. ניתן לעשות זאת בין אם זה להוסיף נסיעות לקו 571 או קו חדש אחר. בכל מקרה מי שירצה לנסוע בקו מבית ליד/צומת השרון, יוכל לנסוע עם אחד הקווים לכיוון דרום ובהמשך להחליף לקו 640.
 

amirv

New member
עבר והפנים לעתיד
בעבר היו כל מיני קווים לאורך כביש 4, כמו למשל קווים מאשדוד/אשקלון לחיפה (992 אם אני לא טועה ואחרים), קו מראשון לציון לחיפה (946). כעת מוטב לדעתי להוסיף נסיעות לקו 640. מסכים שאפשר ברב אם לא כל שעות היום לוותר על הסיבוב בכפר סבא. אולי רק בחלק משעות היום לכיוון צומת רעננה, מהיר יותר לנסוע דרך מנחם בגין וטשרנחובסקי, מאשר דרך כביש 4 עם פקקים. עדיין זה לא בטוח ובכל מקרה, נראה שמוטב לנסוע דרך כביש 4. עם קשר ובלי קשר, לדאוג לשירות אוטובוסים טוב יותר מאזור צפון רעננה (כמו למשל אזור התעשייה) לכפר סבא דרך מנחם בגין ובן יהודה. ניתן לעשות זאת בין אם זה להוסיף נסיעות לקו 571 או קו חדש אחר. בכל מקרה מי שירצה לנסוע בקו מבית ליד/צומת השרון, יוכל לנסוע עם אחד הקווים לכיוון דרום ובהמשך להחליף לקו 640.
ועוד לא דיברתם על קווים 606 607
החדשים שפתחה נתיב אקספרס מקרית השרון (השכונה של נתניה שהיא בגודל של עיר ממזרח לכביש החוף וגם קו חדש של אגד תעבורה שם
 

אורי404

New member
ועוד לא דיברתם על קווים 606 607
החדשים שפתחה נתיב אקספרס מקרית השרון (השכונה של נתניה שהיא בגודל של עיר ממזרח לכביש החוף וגם קו חדש של אגד תעבורה שם
בקשר לקרית השרון (אכן שכונה בגודל עיר)
לדעתי היה מוטב קווי אוטובוסים ממנה לתחנת רכבת בית יהושע וכן קווים נוספים מרכבת בית יהושע לאזורים שונים בנתניה. גם לדעתי היה מוטב אחרי הוספת מסילות רכבת, להקים תחנה על התוואי הקיים ליד חלק משכונת קרית השרון, ליד גשר חצייה להולכי רגל ואופניים מקרית השרון לחציית כביש החוף לאזורים מערבית לכביש החוף. תחנת רכבת לשם שינוי במרחק הליכה מחלק משכונות המגורים.
 

mister K

New member
בקשר לקרית השרון (אכן שכונה בגודל עיר)
לדעתי היה מוטב קווי אוטובוסים ממנה לתחנת רכבת בית יהושע וכן קווים נוספים מרכבת בית יהושע לאזורים שונים בנתניה. גם לדעתי היה מוטב אחרי הוספת מסילות רכבת, להקים תחנה על התוואי הקיים ליד חלק משכונת קרית השרון, ליד גשר חצייה להולכי רגל ואופניים מקרית השרון לחציית כביש החוף לאזורים מערבית לכביש החוף. תחנת רכבת לשם שינוי במרחק הליכה מחלק משכונות המגורים.
מישהו בנתניה מאוד פוחד ממוניות שי-לי.
אחרת אני לא רואה שום סיבה הגיונית לכך שאין אף קו אוטובוס שנכנס לתחנת בית יהושע. זה יותר ממתבקש ואפילו זועק שיהיה קו כזה (וקו 20א שיש לו נסיעה אחת מסכנה ביום לא נחשב).
 

mister K

New member
ועוד לא דיברתם על קווים 606 607
החדשים שפתחה נתיב אקספרס מקרית השרון (השכונה של נתניה שהיא בגודל של עיר ממזרח לכביש החוף וגם קו חדש של אגד תעבורה שם
זה בעצם קו אחד. 607 זו חלופת בוקר של 606.
 

traiNir

New member
"תעצרו את הרכבת! מצאנו בית מרחץ"
ynet החדשות הטובות: משהו בכל זאת קורה לאורך התוואי מאשקלון לבאר שבע....
למהלעכב פרוייקט לאומי בשביל כל מזבלה היסטורית
למה צריך לעכב פרוייקט לאומי בשביל כל מזבלה פרה-היסטורית שמתגלה?
 

Pycnonotidaeon

New member
למהלעכב פרוייקט לאומי בשביל כל מזבלה היסטורית
למה צריך לעכב פרוייקט לאומי בשביל כל מזבלה פרה-היסטורית שמתגלה?
אין עיכוב בסה"כ עושים חפירות הצלה...
ואחר כך מכסים את זה בעפר ואפשר להמשיך... הרכבת בהחלט יכולה להנשיך לקדוח לחפור ולגרוף בהמשך התוואי...
 

amit1270

New member
מקבץ ידיעות מהתקשורת
הוועדה המחוזית אישרה את תוואי הרכבת לירושלים
הוועדה המחוזית ירושלים אישרה את התכנית שמשלימה את התכנון המקורי של תוואי הרכבת המאושר. התכנית כוללת אמצעים סטטוטוריים לביצוע הקו וכן פתרונות לעודפי עפר, דרכי גישה ואתרי התארגנות. הוועדה החליטה לא להמליץ על בחינה מדוקדקת של ההצעה להקים בנחל יתלה מנהרה מונמכת. Local ירושלים
 

jp3raptor

Member
הוועדה המחוזית אישרה את תוואי הרכבת לירושלים
הוועדה המחוזית ירושלים אישרה את התכנית שמשלימה את התכנון המקורי של תוואי הרכבת המאושר. התכנית כוללת אמצעים סטטוטוריים לביצוע הקו וכן פתרונות לעודפי עפר, דרכי גישה ואתרי התארגנות. הוועדה החליטה לא להמליץ על בחינה מדוקדקת של ההצעה להקים בנחל יתלה מנהרה מונמכת. Local ירושלים
חדשות מעולות! מה השלב הבא?
מה השלבים הבירוקראטים הבאים לפני תחילת העבודות?
 

traiNir

New member
הוועדה המחוזית אישרה את תוואי הרכבת לירושלים
הוועדה המחוזית ירושלים אישרה את התכנית שמשלימה את התכנון המקורי של תוואי הרכבת המאושר. התכנית כוללת אמצעים סטטוטוריים לביצוע הקו וכן פתרונות לעודפי עפר, דרכי גישה ואתרי התארגנות. הוועדה החליטה לא להמליץ על בחינה מדוקדקת של ההצעה להקים בנחל יתלה מנהרה מונמכת. Local ירושלים
עוד אישור בדרך....
בעבר, האתגרים הגדולים בפניהם ניצבו מתכנני קווי רכבת היו בנייתם של גשרים גדולים, חציבת מינהרות ןשאר אתגרים הנדסיים. היום האתגר הקשה ביותר הוא פשוט להתחיל בעבודה: להתגבר על הסבך הביורוקרטי, על תופעת ה NIMBY
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה