אביתר777777777777777
New member
אלו הם קרונות 113 ו- 84 כמובן.נוספו 2 קרונות אסלינגן וקרפ
ובסך הכל יש 4 קרונות.
אלו הם קרונות 113 ו- 84 כמובן.נוספו 2 קרונות אסלינגן וקרפ
ובסך הכל יש 4 קרונות.
קשיים במכרז הקרונות של רכבת ישראל.
אוסיף: "כצפוי". כי ככה זה כשכל המתמודדות פורשות מהמכרז ונשארת רק חברה בודדת, שיודעת היטב על מצוקת הקרונות של רכבת ישראל ומנצלת את המצב כדי לנהל את המשא ומתן מולה מעמדה של כח. פער של שלושה עד חמישה מיליון יורו עומד בין רכבת ישראל לחברת בומברדייה (Bombardier) הקנדית לקראת סגירת חוזה חדש לרכש קרונות. ל"כלכליסט" נודע שהצדדים מנהלים משא ומתן מזה כארבעה שבועות, אולם טרם הושגה הסכמה לאספקת הקרונות במועד ובמחיר שיהיה מקובל על שני הצדדים. - קישור לכתבה מאת ליאור גוטמן, ''כלכליסט''
קשה לי להאמין שיחליפו את המנוע.סביר להניח שלר"י הם יציעו גירסה ייחודית
כבדה יותר עם מנוע EMD. לפחות עכשיו נראה שבאמת יש להם מה להציע בהתאם לתנאי המכרז. לדבר אחד לא מצאתי תשובה: למה השמשה הקטנה והמכוערת הזאת?אגב, נראה שהיא מאפשרת שליטה רק בידי אדם אחד, ולא בידי נהג ועוזר... (בחלק מהמדינות זאת דרישה מחייבת, ובחלק רק ברכבות משא, ובחלק בכלל לא).
גירסה מעניינת...קשה לי להאמין שיחליפו את המנוע.
ברכבת כבר "רגילים" למנועים של קטרפילר מקרונות הכוח כך שזה לא נורא. להזכיר גם שקטרפילר קנתה את EMD השנה. באחד הפורומים בחו"ל טענו שייתכן והסיבה לחלון הקטן היא כדי להנמיך את טמפרטורת הקבינה "בארצות חמות".
ירדן כבר 20 שנה מנסה לשדרג ושום כלוםמאותו הגליון: חדשות עצובות מירדן השכנה
הירדנים מתכננים להסב את מסילת הברזל שלהם לרוחב תקני. המשמעות - סופה של המסילה החיג'אזית ההיסטורית. קטרי הקיטור הירדנים והסורים לא ייצאו יותר כנראה ממתחמי המוזיאונים. המשמעות מבחינת ישראל כרגע: כלום, כי מסילת ברזל לאירביד לא עומדת על הפרק, שלא לדבר על הארכה לגבול עם ישראל. החלום לחיבור מסילתי בין הים התיכון לעירק והמפרץ הפרסי דרך ישראל יישאר חלום, כי ככל הנראה הסורים יקדימו את הישראלים בהקמת מסילה חדשה מנמליהם לעירק.
כמה עובדות שכדאי לציין:ירדן כבר 20 שנה מנסה לשדרג ושום כלום
ולהערכתי גם הפעם לא יקרה דבר מתכנית מגלומנית זו לשדרג את הקו עמן-זרקה לרכבת פרברים הם כבר מתכננים כ 15 שנה ושום דבר לא זז.
כן, אבל את קו המטענים ממען הם הקימו לפניכמה עובדות שכדאי לציין:
הירדנים, להזכיר, הם אלה שהקימו בהצלחה את קו המטענים הרווחי לעקבה, שלא היה קיים בתקופה העותמאנית והבריטית, וגם רכשו עבורו ציוד נייד מודרני. צריכים לעשות הפרדה בין שדרוג הקו הקיים לרוחב תקני, שלא יהיה מסובך במיוחד, וממילא הקו הקיים לסוריה מצבו בכי רע; לבין הקמת קווים חדשים. מדובר לא על רכבת פרברים אלא על פיתוח שירותי המשא הרווחיים ועל הגדלת הקיבולת של הקווים הקיימים, בעיקר לסוריה בשלב הראשון ורק בעתיד גם לעירק. ולכן לא הייתי משתמש במילה השחוקה "מגאלומניה" בקשר לתכניות כאלו. מדובר על תכניות כלכליות גרידא, ולא על תכניות פוליטיות משום שלא צפוי פה שום רווח פוליטי לממשלת ירדן, אלא רק תקווה לרווח ולפיתוח הכלכלה הלא-מאוד מפותחת של מדינה זו. זאת גם הסיבה שתכניות אחרות לא יצאו אל הפועל - פשוט כי התועלת הכלכלית שבהן לא הוכחה באופן חד-משמעי ונחרץ (כמו הרכבת הקלה לזרקא, למשל).
אולי ימכרו לנו איזה קטרמאותו הגליון: חדשות עצובות מירדן השכנה
הירדנים מתכננים להסב את מסילת הברזל שלהם לרוחב תקני. המשמעות - סופה של המסילה החיג'אזית ההיסטורית. קטרי הקיטור הירדנים והסורים לא ייצאו יותר כנראה ממתחמי המוזיאונים. המשמעות מבחינת ישראל כרגע: כלום, כי מסילת ברזל לאירביד לא עומדת על הפרק, שלא לדבר על הארכה לגבול עם ישראל. החלום לחיבור מסילתי בין הים התיכון לעירק והמפרץ הפרסי דרך ישראל יישאר חלום, כי ככל הנראה הסורים יקדימו את הישראלים בהקמת מסילה חדשה מנמליהם לעירק.
גם זה חלום באספמיה, לצערנו...אולי ימכרו לנו איזה קטר
קשיים במכרז הקרונות של רכבת ישראל.
אוסיף: "כצפוי". כי ככה זה כשכל המתמודדות פורשות מהמכרז ונשארת רק חברה בודדת, שיודעת היטב על מצוקת הקרונות של רכבת ישראל ומנצלת את המצב כדי לנהל את המשא ומתן מולה מעמדה של כח. פער של שלושה עד חמישה מיליון יורו עומד בין רכבת ישראל לחברת בומברדייה (Bombardier) הקנדית לקראת סגירת חוזה חדש לרכש קרונות. ל"כלכליסט" נודע שהצדדים מנהלים משא ומתן מזה כארבעה שבועות, אולם טרם הושגה הסכמה לאספקת הקרונות במועד ובמחיר שיהיה מקובל על שני הצדדים. - קישור לכתבה מאת ליאור גוטמן, ''כלכליסט''
החזרתו של חקי הראל למנכ"לות הרכבת היא אחדראיון מעניין עם אורי יוגב.
ציטוט: "את חקי הכרתי כמנכ"ל הרכבת לפני כשנה וחצי ולא מפה. אני עסקתי במסגרת תפקידי כיועץ הכלכלי של ראש הממשלה בקידום התוכנית של נתיבי ישראל - חיבור הגליל והנגב באוטוסטראדת רכבות. באופן טבעי נפגשנו מספר פעמים, והתפתחה הערכה. כשמוניתי לדירקטור התבקשתי לסייע לפתור תסבוכת בתהליך המינוי (במקומו של הראל ח.ש). חקי עשה כבר שנתיים וחצי ברכבת והחליט שמספיק. חשבתי שזה הפתרון הנכון לרכבת ולישראל ושכנעתי אותו כאן ב'באנאפה' (בית הקפה שפעל בכפר רות ועבר למרכז רעות, ח.ש). אני חושב שהוא מנכ"ל מצוין לרכבת ומקדם אותה." הראיון המלא באתר MNews
החזרתו של חקי הראל למנכ"לות הרכבת היא אחד
המהלכים המוצלחים ביותר שנעשו השנה בענף התחבורה. לאורי יוגב מגיעות נקודות זכות רבות על המהלך הזה.
אתה ענק - גוליבר של המאה ה-21 ! מודה לך עלהחזרתו של חקי הראל למנכ"לות הרכבת היא אחד
המהלכים המוצלחים ביותר שנעשו השנה בענף התחבורה. לאורי יוגב מגיעות נקודות זכות רבות על המהלך הזה.
אתה ענק - גוליבר של המאה ה-21 ! מודה לך על
מה שאני צריך להודות לך. רק עכשיו ראיתי. תבורך אחי היקר ! נהדר !!!!!!!!מסור ד"ש חם לחברנו הגדול מכולם - לשותפנו רב המעלה, סר הכבוד, נשיא הרפובליקה במתחם לוד, המופיע יחד עם שנינו - קטני האומה, בשרשור מכובד זה...... ליל מנוחה. אביה.
ראיון מעניין עם אורי יוגב.
ציטוט: "את חקי הכרתי כמנכ"ל הרכבת לפני כשנה וחצי ולא מפה. אני עסקתי במסגרת תפקידי כיועץ הכלכלי של ראש הממשלה בקידום התוכנית של נתיבי ישראל - חיבור הגליל והנגב באוטוסטראדת רכבות. באופן טבעי נפגשנו מספר פעמים, והתפתחה הערכה. כשמוניתי לדירקטור התבקשתי לסייע לפתור תסבוכת בתהליך המינוי (במקומו של הראל ח.ש). חקי עשה כבר שנתיים וחצי ברכבת והחליט שמספיק. חשבתי שזה הפתרון הנכון לרכבת ולישראל ושכנעתי אותו כאן ב'באנאפה' (בית הקפה שפעל בכפר רות ועבר למרכז רעות, ח.ש). אני חושב שהוא מנכ"ל מצוין לרכבת ומקדם אותה." הראיון המלא באתר MNews
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.