המבזקיה 21

חיים: "לא נוותר, נילחם עד הסוף"

חיים: "לא נוותר, נילחם עד הסוף"

החלוץ, שכבש את שער השיוויון עבור ר"ג מול אשקלון לא מתייאש מקבוצתו
תאריך עדכון: 12/09/10 13:00


לאחר שלושה מחזורים, הפועל רמת גן נועלת את ליגת העל ללא ניצחון ועם מינוס 2 נקודות. במועדון מאוכזבים מאוד מהתיקו 1:1 מול הפועל אשקלון אמש (שבת). הקבוצה התקשתה להגיע למצבים מול ההגנה של אשקלון, רק שער של אופיר חיים, שנכנס כמחליף, ובזכות ניסיונו הרב העניק לר"ג נקודה נוספת.
"ברור שאנחנו עם הגב אל הקיר. אבל אנחנו נמשיך לתת את הכל ונילחם עד טיפת הדם האחרונה", אמר כובש השער, אופיר חיים, לאתר ערוץ הספורט, וגם התייחס לשער שהבקיע: "באופן אישי אני מרוצה שכבשתי, אבל יחד עם זאת, אני מאוכזב שלא השגנו תוצאה טובה יותר".
למרות המצב הקשה של קבוצתו, אופיר חיים עוד אופטימי לגבי העתיד: "כולנו צריכים להשתפר ולעלות את רמת המשחק שלנו, ואני בטוח שבצוות המקצועי יעשו את הטוב ביותר כדי שנצא מהמינוס הזה במשחק הקרוב מול הפועל עכו".
בר"ג מרוצים מהעובדה, שקפטן הקבוצה, תמיר בן עמי, שספג אמש 2 כרטיסים צהובים יירצה את עונש ההרחקה שלו במשחק גביע הטוטו מול מכבי פ"ת ביום שני בשבוע הבא. החלוץ לירון דיאמנט, והבלם פאבלו בונדיאה אמורים להיות כשירים למשחק. השניים נכללו בסגל כבר אמש, אך עדיין סבלו מכאבים קלים ולכן לא שותפו.

לכתבות נוספות >
 
גווארדיולה: "המשחק שלנו לא זרם"

גווארדיולה: "המשחק שלנו לא זרם"

מאמן ברצלונה לא לוקח ללב את ההפסד (2:0) להרקולס. "הם שיחקו מצוין"
תאריך עדכון: 12/09/10 14:21


לאחר ההפסד המפתיע אמש (שבת) בבית 2:0 להרקולס, בברצלונה לא מתרגשים במיוחד. "השנה הקרובה צפויה להיות קשה מאוד, כרגע הקבוצה לא נמצאת במיטבה, יש עוד הרבה מה לשפר". אמר המאמן המנוצח, פפ גווארדיולה שהתייחס גם לגבי הרקולס: "הם סגרו אותנו מצוין, והיה לנו קשה להגיע למצבים. הדבר שחסר לנו כרגע במשחק הוא השטף. המשחק לא זורם. כל הכבוד להם ולמאמן, הם שיחקו יוצא מן הכלל".
גם אנדרס אינייסטה התייחס להפסד המפתיע: "אני לא מחפש תירוצים, חסרה לנו חדות ליד השער, לא שיחקנו מספיק מהר, והם (הרקולס) היקשו עלינו מאוד". אינייסטה התייחס גם לדשא באצטדיון: "נכון שהייתה בעיה, אבל בעבר גם ניצחנו וגם הפסדנו במגרשים לא טובים. אנחנו אשמים, ואנחנו חייבים להמשיך ולהשתפר, לוח המשחקים שלנו עמוס. אבל ככה זה ברמות הגבוהות".
חלוץ הרקולס, נלסון ואלדס, שכבש את שני השערים לרשת של בארסה, אמר: "זה משחק בלתי נשכח עבורנו, זה תענוג גדול לנצח כאן, בעיקר בגלל העבודה שזה לא קורה הרבה". החלוץ מפרגוואי הוסיף: "עשינו כאן דבר גדול, אני מקדיש את השערים שלי למשפחה, ההרגשה נפלאה".
ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה להיכנס לתקופה רעה, המשחק הבא של הקטלונים מגיע כבר מחרתיים בערב מול פאנאתינייקוס היוונית במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות. אינייסטה התיייחס גם למשחק הקרוב: "אסור שההפסד אמש ישפיע על המשחק נגד היוונים, פשוט צריך ללמוד את הלקח, וזהו".


לכתבות נוספות >
 
הימים הנוראים: פרימו מסכם את המחזור ה-3

הימים הנוראים: פרימו מסכם את המחזור ה-3

בית"ר ירושלים והפועל ת"א בצרות, מכבי ת"א חוגגת ושימו לב לנתניה
תאריך עדכון: 12/09/10 15:25


1. האמת, המצב של בית"ר ירושלים לא מפתיע אותי. אחרי הכל, אורי מלמיליאן יצא למחנה אימונים עם שחקנים שלא משחקים היום, טוטו תמוז נמכר אחרי שהעונה החלה ובינתיים הגיעו ארבעה שחקנים חדשים שלא התאקלמו. פלא שאחרי שלושה מחזורים יש לקבוצה 0 נקודות? לא זכורה לי הכנה גרועה כזאת של קבוצה בליגת העל מזה שנים. מלמיליאן לדעתי הוא האשם העיקרי במצב, כי בית"ר שלו פשוט בפאניקה. בהתחלה בונים על צעירים, אחר כך מביאים שחקני רכש, כל שבוע הרכב אחר, סגל אחר, וככה אי אפשר להתקדם. אורי חייב לייצב את השורות כי אחרת זה לא ייגמר טוב.

2. לא מובן לי איך אבירם ברוכיאן מצוטט בתקשורת כשהוא אומר שבית"ר תיתן פייט ליתר הגדולות. אז אני אומר לאבירם: לפני שמדברים על צמרת, קודם צריך לדאוג שתהיה קבוצה. שיהיה הרכב קבוע, שתהיה המשכיות. בית"ר של היום היא אנדרלמוסיה שלמה עם הגנה נוראית, וצירופו של כריסטיאן גונזאלס הבינוני-מינוס בטח שלא תביא את הישועה.
3. הפועל ת"א שוב לא ניצחה בליגה. מה עוד חדש? מאז שהאדומים באירופה, תמיד היתה להם בעיה לעשות את ההפרדה. אני מסכים עם גוטמן שלא צריך לעשות השוואה בין בנפיקה להפועל עכו, אחרי הכל הפועל כבר הוכיחה שהיא יכולה לאבד נקודות בליגה ולעשות תוצאה נהדרת באירופה, אבל בהחלט יש לו בעיות שהוא חייב לטפל בהן. הראשונה: מרכז ההגנה. באדיר נמצא ביכולת קטסטרופלית וחבל שהוא לא נותן לביבאן פרנסמן לשחק. אין שום סיבה שהוא לא יפתח בפורטוגל, בעיקר אחרי המשחק בשבת.

4. הפועל ת"א, וזה לא סוד, בהחלט סובלת מהיעדרותו של איתי שכטר. עם כל הכבוד לתמוז ולסהר, הם עדיין לא ברמה שלו. אין להם את היכולות שלו. כששכטר על המגרש עושה רושם שהוא מדרבן את השחקנים ומפעיל אותם גם כשדברים לא הולכים, וזה משהו שאי אפשר להכניס לנוסחת מחשב זו או אחרת. אם שכטר היה במגרש הפועל היתה מנצחת.
5. אם הפועל ת"א תמשיך ביכולת שלה מהליגה אז היא בבעיה גדולה בליגת האלופות. למזלה, לפחות על פי ניסיון העבר, היא מסוגלת לעשות הפרדה. גם אם תפסיד בפורטוגל, אסור לה להיראות רע. ואולי זה עניין של המנטאליות הישראלית, כי כשאתה מגיע לאיצטדיון גרין עם מגרש ירוד מול 2,000 צופים - השחקנים לא נותנים 100 אחוז. מצד שני, כששומעים את המנגינה של ליגת האלופות השחקנים ייתנו 200 אחוז. השחקן הישראלי הוא לא השחקן הגרמני או האנגלי. צריך לזכור שגם בתקופת קשטן בגביע אופ"א הם איבדו נקודות בליגה לקבוצות שלנו.

6. 0:4 זו תוצאה שתמיד מרשימה, למרות שלדעתי מכבי ת"א שיחקה נגד אחת הקבוצות הגרועות בליגת העל. יש למכבי סגל שמרוב שהוא גדול אף אחד לא יוכל להשתמש בפציעתו של יצחקי כתירוץ. אין פריבילגיה לאף מאמן בליגת העל שיש לו בסגל את ראנגלוב, עטר, אבידור וקולאוטי. המלחמה על ההרכב תהיה כל שבוע והסגל המרשים יוביל אותה להתמודדות על האליפות.

7. בסכנין השכונה נמשכת. ראינו את האירועים וההתנהגות הנוראה של עבאס סואן, וגם אם אוהדי מכבי התנכלו לו הוא עדיין היה צריך להתנהג בקור רוח. המאמן חיים לוי פשוט לא מתאים לסכנין. זה מקום עבודה קשה ואין לו ניסיון בליגת העל. הם לקחו סיכון גדול מדי ולא בטוח שיישאר.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/186144.jpg
8. אין ספק שאלרואי כהן מקרית שמונה הוא כישרון בלתי רגיל. לשחק בהרכב הראשון אצל גיא לוזון בנבחרת הצעירה זה לא דבר של מה בכך, וכנראה שמדובר בשחקן מאוד מאוד מוכשר. מטבע הדברים, אם ימשיך ביכולת הזאת, הוא ימצא את ביתו החדש בת"א או בחיפה.

9. בדומה מאוד לבית"ר י-ם, גם הפועל פ"ת עוד לא החלה את העונה. במלאבס הביאו שחקנים טובים יותר מהשנה שעברה, אבל משהו שם לא מתרומם. עד עכשיו היו את 3 משחקים הכי קלים על הנייר, והתוצאות: הפסדים לאשקלון ולק"ש ותיקו מול עכו. הם מתיימרים להיות בפלייאוף האמצעי? בינתיים התוצאות שלהם מנבאות שהקבוצה עוד עלולה להיפרד מהליגה.

10. גילוי נאות: אני אוהד את מכבי נתניה. אבל אין ספק שממה שרואים, הקבוצה של ראובן עטר לוקחת בקלות את התואר המרענן הרשמי של הליגה. מעבר לצעירים שעושים עבודה נהדרת, הדמות שמכוונת אותם היא דמות נערצת. עטר מתאים להם כמו כפפה ליד. בתחילת העונה דיברו שם על הישארות בליגה, אבל כשרואים את הליגה היום - אם נוציא את מכבי ת"א, הפועל ת"א ומכבי חיפה - נתניה בהחלט יכולה לתפוס את אחד מ-3 המקומות הנוספים בפלייאוף העליון. ולשם, לדעתי, הם צריכים לכוון.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/186145.jpg
לכתבות נוספות >
 
אופ"א קנסה את מכבי ת"א ב-20 אלף יורו

אופ"א קנסה את מכבי ת"א ב-20 אלף יורו

פרסום ראשון: העונש בשל המהומות מול אולימפיאקוס. סואן יועמד לדין
תאריך עדכון: 12/09/10 19:01


אם במכבי ת"א טענו לקיפוח מצד בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שקנס את הקבוצה ב-30 אלף שקלים בעקבות אירועי הדרבי האחרון, היום (ראשון) קיבלו במכבי את הפרופורציות לגבי העונשים שמקבלות קבוצות באירופה. המועדון נקנס בלא פחות מ-20 אלף יורו בגין התפרעות אוהדיה, שכללה זריקת חפצים לכר הדשא, במשחק מול אולימפיאקוס במסגרת הליגה האירופית.
עוזר מאמן בני סכנין, עבאס סואן, יועמד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל על התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. זאת בגלל אירועי אמש במשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד (4:0). שופט המשחק, איתן תבריזי, התייחס לתקרית, שנקלטה גם במצלמות הטלוויזיה, בדוח השיפוט אותו הגיש הבוקר למשרדי איגוד השופטים.
"אחרי הרחקתו של חלאיילה, בעט סואן בקבוק שהיה מעבר לאזור הטכני, בו אסור לו להיות, לכיוון יציע הכבוד, המאכלס את אוהדי מכבי תל אביב". טען תבריזי ובדוח והוסיף: "כתוצאה מכך התפתח עימות בין הצדדים". גם מכבי ת"א תעמוד לדין, בגלל קריאות גזעניות והתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה. כל הדיונים יתקיימו ביום שלישי אחר הצהריים.
באיגוד השופטים היו מרוצים מתצוגות אנשיהם במשחקי סוף השבוע, ולא היו להם טענות לגבי השופטים או הקוונים. באיגוד דאגו לשבח במיוחד את השופט חיים יעקב, והקוון עידן ירקוני, שהרחיקו את שוער אשדוד, דראגאן סטוייקיץ´, לאחר שהאחרון נגע בידו מחוץ לרחבה ובכך מנע הזדמנות כיבוש מנתניה.

לכתבות נוספות >
 
"מעולם לא נראינו כה גרוע"

"מעולם לא נראינו כה גרוע"

אחרי הפסד הליגה השלישי ברציפות, בבית"ר י-ם מתכננים שינויים בהרכב
תאריך עדכון: 12/09/10 19:56


בבית"ר ירושלים ניסו הבוקר (ראשון) לאסוף את השברים אחרי ההפסד השלישי הרצוף בליגה (2:1 למכבי פ"ת). בבירה יודעים שהמצב לא טוב, אבל מתנחמים בעובדה שסמואל יבואה וכריסטיאן גונזאלס הצטרפו רק השבוע, ובנוסף אחרי הפגרה הקצרה יחזור גם כריסטיאן אלבארס שנעדר עד כל בגלל ניתוח אפנדציט.
כל החדשות, התוצאות והטבלה - באזור ליגת העל החדש
"עד עכשיו היו שינויים בסגל", אמרו היום במועדון, "שחקנים באו ושחקנים עזבו, אבל מהמחזור הבא יהיו מהפכות בהרכב. ברור ששחקנים כמו כריסטיאן אלבארס וסמואל יבואה ייכנסו להרכב ויהיו חייבים להביא את השינוי".

"זאת לא השנה הראשונה שאנחנו פותחים בחוסר ודאות עם סגל שנבנה טלאי על טלאי", הוסיפו שם, "אבל אין שום סיבה שניראה כמו שאנחנו נראים. חובת ההוכחה היא על כל אחד ואחד מהשחקנים וכמו שמלמיליאן אמר, אף אחד לא חסין".

במהלך הפגרה תקיים הקבוצה שני משחקי אימון, מול קבוצת הנוער ומול הפועל פ"ת, ובנוסף תפגוש בית"ר את הפועל אשקלון ביום שני הבא בגביע הטוטו.

המשחק הבא בליגה של החבורה של אורי מלמיליאן יהיה ביום שבת הבא, בטדי מול הפועל באר שבע.

לכתבות נוספות >
 
משחקי הבית של הנבחרת בבלומפילד?

משחקי הבית של הנבחרת בבלומפילד?

פרננדס ביקש מלוזון להזיזם, למעט המפגשים עם קרואטיה ויוון
תאריך עדכון: 13/09/10 08:22


משחק רשמי אחד באיצטדיון ר"ג הספיק ככל הנראה ללואיס פרננדס. המאמן הצרפתי של נבחרת ישראל ראה יציעים חצי ריקים במשחק מול מלטה (1:3), אליו הגיעו כ-18,000 צופים בלבד, ובשיחה עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ביקש להעביר את כל המשחקים הרשמיים במוקדמות יורו 2012, למעט אלו מול קרואטיה ויוון, לאיצטדיון בלומפילד.
יש לציין כי בקשתו של פרננדס הגיעה אחרי שלא מעט שחקנים בנבחרת רמזו לו כי היו מעדיפים לשחק מול יציעים ריקים באיצטדיון עם אווירה ביתית ולא במגרש בר"ג, בו היציעים מרוחקים מכר הדשא. עדיין לא ברור האם לוזון יענה לבקשתו של פרננדס.
הנבחרת, שצברה 4 נקודות משני המשחקים הראשונים שלה במוקדמות יורו 2012 (ניצחון על מלטה, 0:0 בגיאורגיה), תארח במשחק הרשמי הבא שלה ב-7 באוקטובר את קרואטיה, כך שההחלטה של לוזון יכולה לחכות עד המשחק הביתי מול לטביה ב-26 במרץ, 2011.
בין לבין תתארח נבחרת ישראל ביוון, המשחק ייערך חמישה ימים לאחר המפגש מול קרואטיה ב-12 באוקטובר.

לכתבות נוספות >
 
חבל שדווקא המשחקים החשובים

ישוחקו בר"ג איצדיון גרוע. הייתי שם בשבת וממש סבלתי
 
מיינץ שנייה אחרי 1:3 על לאוטרן

מיינץ שנייה אחרי 1:3 על לאוטרן

הקבוצה המפתיעה של הבונדסליגה רשמה ניצחון שלישי רצוף ונצמדה להופנהיים
תאריך עדכון: 12/09/10 19:39


בקרב בין שתי הפתעות פתיחת העונה גברה הערב (ראשון) מיינץ על קייזרסלאוטרן 1:2 בבית ועלתה למקום השני בבונדסליגה. פ.צ קלן גברה 0:1 על העולה החדשה סנט פאולי.
מיינץ - קייזרסלאוטרן 1:2
השדים האדומים עלו ליתרון 0:1 מרגלי סרדיאן לאקיץ´, שקיבל כדור עומק וירה מקצה הרחבה את שערו הרביעי העונה, כבר אחרי 20 דקות. אבל המארחת התאוששה, והישוותה בזכות ניקו בונגרט (71) שכבש מקרוב, ואנדרה שורלה (73) עם עזרה של מגן יריב.
היה זה הניצחון השלישי העונה של מיינץ שנצמדו בפסגת הבונדסליגה להופנהיים, מפתיעה נוספת. לאוטרן ספגה את הפסדה הראשון העונה, אחרי שניצחה בשני המשחקים הראשונים של העונה, כולל 0:2 ביתי מדהים על האלופה באיירן מינכן.
פ.צ קלן - סנט פאולי 0:1
מאמן המארחת, זבונימיר סולדו הקרואטי, יכול לנשום לרווחה אחרי שער של טאנר ילצ´ין בדקה ה-17, אחרי מבצע נהדר של לוקאס פודולסקי, שהעניק לקבוצה מהריין ניצחון בכורה בעונת 2010/11.
קשר לברקוזן, מיכאל באלאק, שנפצע אתמול בתיקו 2:2 מול האנובר, ייעדר שישה שבועות. הגרמני הבינלאומי עבר בדיקה בה התברר כי הוא סובל משבר בעצם השוק.

לכתבות נוספות >
 
רק 3:3 ליובנטוס מול סמפדוריה

רק 3:3 ליובנטוס מול סמפדוריה

הגברת הזקנה נכנעה לצמד של פוצי הקבוצה מוורונה גברה 1:3 על גנואה
תאריך עדכון: 12/09/10 19:10


בקיץ האחרון צירפה יובנטוס מסמפדוריה את המאמן לואיג´י דל נרי, השוער מרקו סטורארי והמנהל הכללי בפה מרוטה. כל זה לא עזר לה במשחק מול הגנואזים היום (ראשון) והשתיים נפרדו בתיקו 3:3 מרתק באולימפיקו בטורינו. בתום המחזור השני יש רק קבוצה אחת עם מאזן מושלם, זוהי קייבו ורונה (קבוצתו לשעבר של דל נרי) הצנועה שגברה בחוץ על גנואה 1:3.
יובנטוס - סמפדוריה 3:3
ניקולה פוצי הדהים את יושבי טורינו עם שער יתרון (34), אבל קלאודיו מארקיזיו איזן לקראת המחצית (43). יובה הייתה עדיפה במחצית השנייה, במיוחד בזכות מילוש קרסיץ´ הפעלתן, ועלתה ליתרון פעמיים מרגלי שחקני הרכש החדשים, סימונה פפה (50) ופאביו קוואליארלה (67).
סמפדוריה התרכזה במתפרצות בעיקר והצליחה להשוות משער של אנטוניו קסאנו (64) אחרי מסירה גדולה של אנג´לו פאלומבו ופוצי (74) שהשלים צמד בנגיחה. הביאנקונרי נותרו עם נקודה אחת בלבד בשני מחזורי ליגה.
גנואה - קייבו 3:1
מאטיה דסטרו העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי 6 דקות. אבל החמורים המעופפים הפכו את הקערה בזכות שערים של דוידה מוסקארדלי (45), מיקלה מרקוליני (56) ו-סרחיו פליסייר הוותיק (74), וטיפסו לפסגת הטבלה.
לצ´ה - פיורנטינה 0:1
העולה החדשה לסריה A התאוששה מהר מאוד מהרביעייה שספגה בסן סירו מול מילאן, ורשמה ניצחון חשוב משער בודד של החלוץ הוותיק דויד די מיקלה (9). הויולה עדיין ללא ניצחון העונה.
יתר התוצאות: ברשיה - פאלרמו 2:3 (לברשיה: דלאמאנו 23, אדר 28, קראצ´יולו 43 בפנדל; לפאלרמו: פסטורה 22, בלצארטי 83). לאציו - בולוניה 1:3 (ללאציו: מאורי 68, רוקי 75, הרנאנס 93. לבולוניה מודינגיי 78). קטאניה - פארמה 1:2 (לקטאניה: מסקארה 12 בפנדל, אנטנוצ´י 82 בפנדל; לפארמה ג´יובינקו 90).

לכתבות נוספות >
 
עטר: זה פשוט תענוג לראות את הקבוצה

עטר: זה פשוט תענוג לראות את הקבוצה

מאמן מכבי נתניה לרדיו ת"א. "הדבר הכי חשוב הוא שהצעירים משחקים"
תאריך עדכון: 12/09/10 19:28


עם 7 נקודות מ-9 אפשריות וכשהוא במקום הראשון בטבלה, לראובן עטר יש הרבה סיבות לחייך בחודש האחרון. מכבי נתניה שלו פתחה מצוין את העונה ולמרות תקציב נמוך והמון שחקנים צעירים הקבוצה מפגינה יכולת נהדרת ומהווה הפתעה נעימה.
למרות הפתיחה הטובה, עטר נזהר מאוד. הוא לא יוצא בהצהרות ורוצה להתקדם שלב אחרי שלב, לאט ובזהירות. "בשלב זה אני לא מציב מטרות ארוכות טווח", אמר עטר בראיון לתוכנית הספורט של רדיו ת"א, רדיו דרום וקול הים האדום בשיתוף ערוץ הספורט. "אני מרוצה מהפתיחה ומקווה שנמשיך כך אבל לפני שנדבר על העתיד, אני רוצה לראות איך נסיים את הסיבוב הראשון. כרגע אני רוצה ליהנות מהרגע, זה פשוט תענוג לראות את הקבוצה".
המאמן התייחס גם לריבוי השחקנים הצעירים בקבוצה והוא מדבר על כך בגאווה: "התחזקנו בתקופה האחרונה וזה עזר לנו. את מאור אסור ראיתי במשחקי הליגה הלאומית והסגנון שלו מצא חן בעיני. הוא שייך להפועל ת"א והתניתי את המעבר של ביבאן פרנסמן בזה שהם יתנו לנו את מאור. חן עזרא הגיע מטוברוק ודיברתי איתו ושכנעתי אותו להגיע לפה מאשר להגיע למכבי חיפה וקבוצות אחרות. אני מרוצה מהשחקנים שיש לי. אני לוקח את האחריות עלי ואני מרגיע את השחקנים שהם ידעו לשמר את המצב הזה. זה לא משנה איפה נסיים הכי חשוב שהצעירים משחקים".

לכתבות נוספות >
 
הפועל חיפה בפסגה עם 0:2 על בני יהודה

הפועל חיפה בפסגה עם 0:2 על בני יהודה

צמד לאראל (19, 80). לחצו וקראו את סיקור ה-play by play המלא
תאריך עדכון: 13/09/10 00:10


כמה כיף להיות אוהד הפועל חיפה הערב (ראשון). מדוע? שתי סיבות. א. האדומים גברו 0:2 על בני יהודה והמשיכו את פתיחת העונה הנפלאה שלהם כשנותרו מושלמים עם 9 מ-9 נקודות. ב. לפחת עד מחר הפועל חיפה לבדה בפסגת הטבלה, כשהיא משקיפה על היריבה העירונית מכבי. סוג של תענוג לקהל.
אחרי הנצחונות היפים על הפועל ר"ג והפועל ת"א, האדומים עלו בטירוף גם הערב ובמשחק קצבי ולא רע בכלל, תקפו בלי הרף. גל אראל היה שם כדי לנצל שני מצבים, אחד בדקה ה-19 והשני בדקה ה-80, ולהעניק ניצחון צודק למארחת.
בני יהודה? מה כבר אפשר לומר. חוסר יציבות טוטאלי מפגינים הבחורים של דרור קשטן ולראיה המאזן שלהם עד כה בליגה: ניצחון, תיקו והפסד. אז נכון, בלילי וגלבאן עדיין בחוץ ואולי ישובו בעוד שבועיים, אבל בטוח שהאוהדים בכתום ציפו למשהו אחר, לא לחילופים מקצועיים של המאמן כבר בדקה 35 (אדרי יצא).
ניצן שירזי התייחס בסיום לחזרת קבוצתו למקום הראשון: "כשמסתכלים על הטבלה זה נראה יפה, אבל אנו מבינים שזהו בסך הכל המחזור השלישי. אנחנו עדיין לא מושלמים וצריכים לקחת דברים בפרופורציות. אתה לא בוחן את הדברים לפרקי זמן קצרים למרות שאני קונה הקפאה של הליגה עכשיו". בצד הפחות סימפטי, אגב, אושרי רואש מתח את שריר התאומים וייבדק ביומיים הקרובים.
"אני נותן את הלב והנשמה בכל משחק", אמר כובש הצמד גל אראל, "מגיע קרדיט לכל החבר´ה שנלחמו על הדשא. קשה לבוא אחרי שני נצחונות. ניצן הכין אותנו הכי טוב שאפשר". אראל המשיך והצטנע: "אני בסך הכל שחקן צעיר ששואף לעבוד קשה על מנת להתקדם. אליפות? אנחנו מתכוננים למשחק הבא נגד אשקלון, מוקדם לחשוב על סוף העונה".
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/186223.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/186224.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/186225.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/186226.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/186227.jpg"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/8/186228.jpg
צפו בתגובות מה-0:2 של הפועל חיפה על בני יהודה--->
"משחק רע שלנו, אף אחד לא תיפקד. מי שרצתה יותר ניצחה", סיכם דרור קשטן את התצוגה של שחקניו בקרית אליעזר.
המאמן המשיך: "הייתה שגיאה גדולה של ההגנה בשער השני, וגם את הראשון אפשר היה למנוע.
זה יום שחור, כמו התלבושת ששיחקנו בה היום". למרות הכל, קשטן סיים את דבריו בנימה אופטימית: "בכדורגל יש ימים טובים יותר ופחות. כפי שידענו לשחק לא רע בב"ש ולנצח, נעשה זאת הרבה גם השנה".

לכתבות נוספות >
 
צרפת: עוד הפסד לבורדו, 2:1 בניס

צרפת: עוד הפסד לבורדו, 2:1 בניס

נכנעה לשערים של מולונגי ובמוגו. מודסטה בהמשך: מארסיי-מונאקו
תאריך עדכון: 12/09/10 23:13


פתיחת העונה האומללה של בורדו נמשכת. הקבוצה של ז´אן טיגאנה, שבקיץ איבדה את מרוואן שמאח, יוהאן גורקוף והמאמן לורן בלאן, הפסידה 2:1 בניס. המחזור החמישי בצרפת ננעל בתיקו 2:2 לאלופה מארסיי מול מונאקו בוולודרום.
  • הירשמו עכשיו לפנטזי האלופות של אתר ערוץ הספורט
ניס - בורדו 1:2
הקבוצה מעיר היין נותרה במקום ה-17, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין המקום שיורדים ממנו ליגה בסוף העונה. חלוץ נבחרת גבון, אריק מולונגי, מצא את הרשת בדקה ה-35, אחרי אסיסט של אנתוני מונייה הצעיר והעלה את הקבוצה מהריביירה ליתרון ראשון.
בתוספת הזמן (94) הכפיל חאביב במוגו הכפיל את היתרון לאחר הרמה של דידיה דיגאר. אנתוני מודסטה כבש את שער הניחומים מהנקודה הלבנה בדקה ה-95.
מארסיי - מונאקו 2:2
עוד אכזבה לאלופה הצרפתית. דניאל ניקולאי הרומני העלה את הקבוצה מהנסיכות ליתרון ראשון (15) כשכבש מזווית קשה. מאתיו ולבואנה, קשר נבחרת צרפת, הישווה בבעיטה חזקה לרשת הגבוהה (42) והוריד את הקבוצות לחדר ההלבשה בשיוויון.
11 דקות לסיום החזיר פארק הקוריאני את מונאקו, אבל שער עצמי של אדריאנו פריירה כעבור שתי דקות, הביא לחלוקת נקודות במשחק משוגע. במשחק נוסף: ברסט - לוריין 0:0

לכתבות נוספות >
 
סואן: "אני לא פרחח, לא ראיתי דבר כזה"

סואן: "אני לא פרחח, לא ראיתי דבר כזה"

צפו בעוזר מאמן סכנין ב"ריאדה עלא חמיסה": "המצלמה לא קלטה הכל"
תאריך עדכון: 14/09/10 01:06


יומיים לאחר המהומה שהתפתחה בגלל בקבוק שבעט עבאס סואן לכיוון האוהדים ביציע הכבוד בבלומפילד, במסגרת ההפסד של סכנין 4:0 למכבי ת"א, התפנה עוזר מאמן בני סכנין להסביר בדיוק מה גרם להתפרצות שלו לעבר הקהל בראיון לתכנית "ריאדה עלא חמיסה".
"לצערי הרב, מה שהמצלמה קלטה זה רק הסוף", אמר סואן על התקרית, והוסיף: "חבל שלא הראו את כל מה שקרה לאורך כל המשחק. חוץ מקריאות גזעניות ויריקות, הם גם זרקו חפצים ובקבוקי שתיה. שני המאבטחים שעמדו שם רק צחקו, הם לא עשו כלום".
"אני יותר מ-15 שנים במגרשים, ואף פעם לא התייחסתי כך להתנהגות של אוהדים. אני לא פרחח. חבל שאף אחד לא התייחס בדיוק למה שהלך שם", הוסיף עוזר המאמן, שיעמוד לדין השבוע בגין התנהגות בלתי הולמת.
לאחר שלושה מחזורים, בני סכנין מדורגת במקום ה-14 (לפני בית"ר ירושלים והפועל ר"ג) כשהיא עדיין ללא ניצחון ורק עם נקודה אחת. במחזור הקרוב, שיתקיים רק בשבוע הבא בגלל יום הכיפורים, תארח סכנין את מכבי פ"ת, שמגיעה מעודדת לאחר הניצחון על בית"ר ומלמיליאן.

לכתבות נוספות >
 

tanj

New member
לא ראיתי את המשחק

אבל בעתונות תוארה אוירה מאוד גזענית בעת המשחק. עם קללות, ידוי פירות ובקבוקים ועוד מיציע הכבוד! (טוב, בעצם המקורבים הפליליים למחצה של נמני מקבלים לשם כרטיסי חינם). עצוב מה שקרה ושהגזענות של כמה מאוהדי ביתר זולגת למרכז הקונסנזוס המכביסטי.
 

webber44

New member
אתה דמגוג זוטר

כל הכבוד לך על זה שהצלחת להכניס לעניין הזה את אוהדי בית"ר.
 

tanj

New member
מדובר על עובדות יקירי

וכמו שאמר לי אוהד ביתר מהיציע המערבי, המיושב בדעתו, בטדי במשחק האליפות, ואני מצטט "אתה חושב שמגיעה לכם האליפות? יש לכם ערבי בקבוצה! תראה זה! יש להם ערבי בקבוצה" צר לי, אבל הגזענות נגד קבוצה ערבית היתה קיימת בטדי שנים ושלשום הגיעה לתל אביב. עובדה.
 

webber44

New member
מטומטמים יש בכל מקום

וזה שהקהל של מכבי מקלל את טועמה? זה לא נחשב לחטוא בגזענות? זה לא עומד בפני עצמו, או שגם פה אוהדי בית"ר אשמים? ברוב המפגשים עם קבוצות ערביות יש נטיה לקריאות גזעניות, אז אמנם בבת"ר זה בא בכמויות גדולות יותר, אבל זה לא הם שצועקים מהגרונות של המריונטות (-לפי גרסתך) מת"א.
 

tanj

New member
ברור שלא!

אבל המינהג הפסול הזה הולך ומתרחב וחבל שכך.
 
למעלה