מוזמנים לשאול את מיכל הר-שמש

isaacm

New member
הייתי אומר שזה לא חיוני, לדעתי.

ויש מקומות שחושבים כמונו, כנראה. יש מקומות שחושבים אחרת גם כן - וזה נפלא. ואז מי שאין לו תואר יכול לבחור רק את המקומות שלא דורשים תואר, ומי שיש לו תואר יכול לבחור בכל המקומות. איזה עולם נפלא. שיהיה יום כמו העולם, נפלא. איציק
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
../images/Emo124.gif מוזמנים לשאול את מיכל הר-שמש ../images/Emo124.gif

שרשור השאלות פתוח לשאלותיכם!
 
איך מתנהלת לשכת המאמנים?

ראיתי באתר שיש תקנון - כיצד הוא נקבע? כיצד נבחר הוועד? האם הלשכה מיועדת לכל המאמנים או לבוגרים של בתי ספר מסויימים?
 
איך מתנהלת לשכת המאמנים?

בוקר טוב, ב 2005, בכנס הבינלאומי הראשון, התגבשה קבוצת מאמנים שחוו צורך בגוף שיהיה בית וייתן מענה לצרכים של מאמנים. הרעיון התגבש סביב התפיסה שהלשכה צריכה להיות מקום שבו פועלים 'מאמנים למען מאמנים' . זה היה הקו המנחה של גרעין היסוד, שבסיוע של אנשי מקצוע וגורמים ברשם העמותות, והמון השקעה של זמן, כסף ומאמץ, גיבשו את מבנה הלשכה, כתבו את התקנון (לא מעט טיוטות ושעות עד אמצע הלילה הושקעו בכתיבת התקנון), ועשו את שאר הפעולות האדמיניסטרטיביות הנדרשות עד קיום הבחירות הראשונות בספטמבר 2006. הלשכה מיועדת לכל המאמנים מכל בית ספר כל זמן שאלה עומדים בתנאי הסף. הוועד נבחר באסיפה כללית על פי חוקי רשם העמותות.
 

hagirafa

New member
מי יכול להיות מאמן?

אני מכירה מישהי שעסקה בייעוץ ארגוני ועכשיו היא סיפרה לי שהיא מאמנת - מותר לה? מה בעצם הלשכה עושה?
 
מי יכול להיות מאמן?

בוקר טוב, אחד הצרכים עליו עונה הלשכה הוא הבידול של מאמנים שטרחו להשקיע את הנדרש לשם התמקצעות כדי לעשות עבודה שאוצרת בתוכה אחריות גדולה מאוד. לכאורה אם נפשפש טוב בעברנו כל אחד מאיתנו אימן או מאמן את הסובבים אותו באופן כזה או אחר... מכאן ועד לקום בוקר בהיר אחד ולהחליט ש"בזכות שניתנה לי על ידי עצמי אני מסמיכה את עצמי לאמן מהיום והלאה..." קצת לא אחראי, גם אם לדעת האיש/ה הוא/היא עושים את זה טוב. לכן, אני מזמינה כל מתאמן, לפני תחילת אימון לפנות ללשכה (בעתיד הקרוב אפשר יהיה לעשות זאת באמצעות האתר) ולברר האם המאמן רשום בלשכת המאמנים, כיוון שכך יוכל להיות בטוח שהמאמן עבר מסננת ראשונה שמבטיחה מידה של מקצוענות.
 
הרשמה ללשכה

הכנסי לאתר הזמני שלנו www.fee.co.il/icc , מלאי את טופס ההרשמה (כל השדות הינם שדות חובה ) . בשאלות נוספות אל תהססי ליצור קשר עם המנהלת האדמיניסטרטיבית שלנו בטלפון 3218050 - 077 בין 8:30 ל 13:30, או במייל [email protected] נשמח לסייע
 

hagirafa

New member
אני לא מאמנת

כל אחד יכול להרשם ללשכה? וז מה נותן לי שבדקתי שמאמן רשום ללשכה?
 
תשובה ל "אני לא מאמנת "

במידה שאת עומדת בקריטריונים תוכלי להרשם ללשכה. אם אינך מאמנת , לא תוכלי להרשם. אם את בשלבי הכשרה, תוכלי להרשם כמועמדת לחברות עד שתשלימי את כל תנאי הסף. ההבדל בין חבר מן המניין למועמד לחברות, הוא הזכות לבחור ולהבחר לוועד המנהל של הלשכה.
 

נטלי510

New member
שאלה על לשכת המאמנים

מהם תנאי הקבלה ללשכה? האם חשוב לבחור בבית ספר ספציפי או מה שחשוב שלמדתי 120 שעות? באתר של לשכת המאמנים אין מספר טלפון שאפשר לברר פרטים.
 
תנאי קבלה ללשכה

נטלי שלום, כדי להרשם ללשכה בשלב זה, עליך להשלים את שלושת תנאי הסף שהם 120 שעות אקדמיות, אימון אישי בן 10 מפגשים שאת מקבלת ממאמן שסיים לימודים (לא קולגה מהקורס), אימון אישי שאת מעבירה למתאמן שלך בן 10 מפגשים לפחות עליהם את מקבלת הנחיה צמודה ממאמן שסיים לימודים (לא קולגה מהקורס). אנחנו ממליצים ללכת לכמה שיותר ערבי מבוא, ולמצוא את בית הספר שאת הכי מתחברת לתכנים שלו ולצוות ההנחיה. במידה שתהיינה לך שאלות נוספות , אנא אל תהססי ליצור קשר בטלפון 3218050 - 077 או במייל [email protected] יום נעים
 

ענבל כהן חמו

מאמנת אישית בכירה ומדריכת מאמנים מוסמכת
מנהל
תודה למיכל על התשובות

תודה שהגעת לפורום ונתת מענה לשאלות שעלו כאן.
 
תודה

תודה על הזמנה להתארח. שמחתי להיות ולענות. אשמח להשיב לשאלות נוספות באמצעות המייל [email protected] , או בטלפון 3218050 - 077. כמו כן, נשמח לסייע לכל מי שירצה להרשם ללשכה. שיהיה המשך יום נעים לכולם.
 

chan007

New member
שלוש שאלות למיכל

יש לי כמה שאלות לגבי החוק שאותו מקדמת הלשכה ולגבי פעילות הלשכה: א. מה מספר השעות המסתמן היום כמספר שעות הלימוד המינימלי לצורך הכשרת מאמנים? והאם יש מספר שעות מינימלי שאותו קובעת הלשכה? ב. האם לפי החוק המיועד יש דרישות נוספות לצורך הכשרתך כמאמן? ג. האם יש בתי ספר שהלשכה מכירה בהם כ"מוכרים" ללמד אימון וכאלה שאינם "מוכרים" ללמד אימון? תודה
 
תשובה לשלוש שאלות

הצעת החוק נמצאת בוועדה המשפטית של הכנסת, ועד שלא תקבל את אישורה לא נוכל להתייחס לטיוטה. אני יכולה לומר שכיום מספר השעות המינימלי לצורך הכשרת מאמנים המהווה אחד מתנאי הסף לקבלה ללשכה עומד על 120 שעות אקדמיות. תנאי הסף האחרים הינם : אימון אישי בן 10 מפגשים לפחות, ממאמן שסיים לימודים. אימון אישי בהנחיה בן 10 מפגשים לפחות ממאמן שסיים לימודים, אימון שאת/ה מעביר/ה למתאמן שלך תוך קבלת הנחיה על כל מפגש. בשלב זה, הלשכה אינה מכירה בבתי ספר, כל בוגר שעומד בתנאי הסף יכול להיות חבר מן המניין.
 

chan007

New member
כיצד ניתן לעיין בטיוטה וללמוד על כוונותיה?

תודה רבה. היכן אני יכול לעיין בטיוטה לחוק? האם יש מישהו או גורם כלשהו שתוכלי להפנותי אליו? תודה שוב.
 
עיון בטיוטה

בשלב זה אין אפשרות לעיין בטיוטה. כשהוועדה המשפטית תסיים עבודה ותאפשר, נעביר לכל המעוניין. בברכה
 
למעלה