סופ''ש של כדורגל ישראלי-מח' 27

itzikon5352106

New member
אני מציע לבוזגלו להתחבא

איך הבן אדם הזה העז השבוע לדבר על אליפות אחרי שהוא חטף בק''ש רביעייה.... מעניין מה הוא יגיד עכשיו??? שבעוד שנתיים מכבי תנצח את בארסה 0-10 מכבי פשוט ביזיון......
 

Cade Foster

New member
וואו, אלוהים ישמור

(ישמור שהם ימשיכו להראות ככה) מי שבונה קבוצה על טהרת שכירי החרב עם חוזים שמנים, שלא יתפלא שאחר כך הם זורקים זין ונראים ככה. שחקן שבאמת יש לו מה להוכיח ולאן להתקדם - לא יגיע לישראל ובטח שלא לבית קברות כמו מכבי ת"א. נ.ב. מישהו יודע לאן נעלם ברק יצחקי? לא אמרו שהוא ייעדר חצי שנה (לפי ספירה שלי החצי שנה הזאת הייתה צריכה להיגמר לפני חודש)? לא נראה לי שבוער לו לחזור מהפציעה...
 

ReDEAD

New member
השמועות אומרות

שהוא חוגג במועדונים והעלה איזה 10 ק"ג במשקל..
 

tanj

New member
אצלכם הוא לפחות שיחק...

היום יצחקי משחק בעיקר בגלינה
 

Cade Foster

New member
עד היום אני זוכר

איך במשחק ההוא השרץ הזה נפצע, עלה ליציע ליקק ארטיק יחד עם איזה 2-3 כוסיות ביציע ונהנה מכל שנייה שבה מכבי חיפה עשתה מה שהיא רוצה על המגרש מול הקבוצה שלו... מכבי ת"א - פסגת השאיפות עבור שחקנים חסרי שאיפות. אין בעולם עוד קבוצה שמחלקת חוזים כאלה לשחקנים כאלה.
 

Cade Foster

New member
תכל'ס?

אם הייתי יושב על חוזה של 2 מיליון שקל במכבי ת"א גם לי לא היה אכפת. צודק, מבקש את התנצלותו של יצחקי.
 

Benedictus2

New member
אני שמח שיש כאן כותבים

שהבחינו שמכבי נתניה נצחה את "מכבי". זה מאד מעודד במיוחד על רקע העובדה שצבע העיתונאים הצהובים ממשיכים לחשוב ש"מכבי" מנצחת את עצמה. אין מולה קבוצות שמשחילות אותה בכל מחזור תוך הצגת עליונות מוחלטת אלא רק קבוצה צהובה ומסכנה, הקבוצה של המדינה, ה"מכבי" הנצחית שלא יכולה בשום פנים ואופן להפסיד לקבוצה אחרת, אלא רק לנצח את עצמה. הריטואל הזה ממשיך לחזור על עצמו שוב ושוב ואפילו אצלי סוף סוף ירד האסימון: ככל שיקשקשו העיתונאים הצהובים, ככל שיחרבשו האתרים המלקלקים לחבורה המגוחכת מקרית שלום, ככל שיגבירו את הדיונים ה"מלומדים" בתקשורת האסייגית על "איך יכול להיות ש"מכבי" משחקת כך, ככל שימשיכו לבכות את מר גורלה של הקבוצה הזאת, כך תלך ותמשיך הקבוצה הנוראית הזאת לדעוך ולדעוך עד שתהפוך למה שהיא באמת - והפעם אולי גם בעיני העיתונאים העיוורים: קבוצת מרכז טבלה משעממת וחסרת יומרות כפי שהיא אמורה הייתה להיחשב בשלושים השנים האחרונות.
 

Cade Foster

New member
לצערי

גם הקבוצה שלנו לאט לאט נכנסת לדרך הזאת, מדברת פחות על המגרש ויותר מחוצה לו.
 

Benedictus2

New member
אכן

ההופעות התכופות של רפאלוב בתקשורת והתפקוד של אלישע לוי מול התקשורת קצת מעוררים חשש. אבל, וזה אבל גדול, להבדיל מהקבוצה של המדינה, מכבי חיפה היא מועדון שבנה את המורשת שלו צעד אחרי צעד, במחשבה שקולה ובשום שכל. המועדון גדול בהרבה משחקניו ואפילו מאחד ששנינו חלוקים מאד לגבי תרומתו ומעורבותו. גם הוא לא מתקרב לרמת ההשפעה השלילית שהייתה - יש - ותהיה - לשחקנים נפוחי אגו ו/או ארנק במכבי תל-אביב. מהסיבה הזאת, אגב, שחקנים מסויימים לא באו לשחק - או להתערב בענייני מכבי חיפה למרות שמאד רצו בכך: לא איל ברקוביץ', שהיה מביא למועדון את כל הסחי של אופירה ושל מה שהיא מייצגת; לא מאור בוזגלו ואביו האכסהיביציוניסט החולני (גם הוא מהמפלגה של אופירה); לא רוברטו קולאוטי שדרש משחר סכומים ששולמו לו (על לא עוול בכפו) בגרמניה וכמובן, גם ב"מכבי" הגדולה; לא אלירן עטר שעולה למגרש במחשבה אחת בלבד: "כמה אני אוהב את עצמי"; לא גל אלברמן - שכבר שלוש שנים נחשב שחקן גמור, שמרוויח מליונים. מן הצד השני, זכור לי שכשג'ובני רוסו רצה "להתקדם" הוא הגיע למכבי תל-אביב, ואם נלך לעבר הרחוק - ניר קלינגר, שלמרות שהביא אליפות למועדון האם שלו, עבר - לשמחתנו - למכבי תל-אביב ודווקא הצליח שם לא רע עד כדי כך שהפך להיות "מכביסט" על כל הקונוטציות הקשורות בביטוי הזה.
 

Cade Foster

New member
הייתה תקופה שגם מכבי ת"א הייתה אימפריה

ואימפריות נהרסות מבפנים. מכבי חיפה בשנים האחרונות יותר מידי מכורה לשחקני הנוער שלה ונותנת את הבמה לפרחחים שעדיין לא נגמלו משווארמה (אבל לחייך למצלמה הם יודעים מגיל 0). כלי התקשורת בזמנו ניפחו לפרחחים מהזן התל אביבי את החזה ואת התוצאות אנחנו רואים עד היום - מאור בוזגלו זורק כיסאות בחדר ההלבשה, "שחקן במכבי" ממשיך להדליף וכן הלאה. בשנים האחרונות אותם כלי תקשורת הצפינו לחיפה (בכל זאת קצת קשה להתעלם מקבוצה שלוקחת 5 אליפויות ב-6 עונות) והחלו להרוס גם את הבחורים שלנו. החלוץ היה רפאלוב, והוא פתח את הדלת לכל מיני סמרטוטים כמו שי מימון ומוחמד גאדיר. אני מקווה שנחזור לתקופה ההיא שבה היינו מאמצים לעצמינו את המכביסטים שלנו - אפילו אם הם היו ברזילאים חינניים כמו גוסטבו בוקולי. אם נמשיך לתת לכל פרחח שלא הוכיח את עצמו בשום מקום מלבד המצלמה - צפה לעוד הרבה רפאלובים ומימונים בשנים הבאות.
 

Benedictus2

New member
בוא נקווה שזה לא יקרה

בעבר הצלחנו להתגבר על מצבים כאלה, ואולי כאשר אלישע לוי יעבור לאמן את מכבי תל-אביב (זה יהיה קידום עבורו כי הוא עדיין חושב שקוראים לקבוצה הזאת "מכבי") נוכל לנקות את האורוות - כפי שעשינו בעבר בלי שום זעזוע מהסוג שעובר על התל-אביביות או על הירושלמית - ולחזור להוביל את המירוץ. אף רפאלוב לא יכול לקלקל זאת מאחר ולהבדיל ממכבי תל-אביב, אין סיכוי קלוש שרפאלוב - או כאלה שדומים לו - יהיו יותר גדולים מהמועדון.
 

RKL8

New member
קוראים לה מכבי

גם אם קבוצות הבת מתעללות בה בימים אלה
 

Puskas

New member
חחחחח קבוצות בת עלק..

מכבי ת"א ב-30 שנים האחרונות בערך השיגה איזה אליפות ורבע.. שיגידו תודה שאיגביני עזב בינואר וז'וטא גמר את העונה אחרת גם בשנת 03 הם לא היו אלופים ואז היה להם עשור שלם ללא אליפות.. קבוצת גרביים אומללה... מכבי יש רק בחיפה ומי שחי על הצלחות ותארים משנות ה-70 ואחורה,שלא יתפלא שלא לוקחים אותו ברצינות.
 

RKL8

New member
עצם העובדה שכל הזמן מדברים עליה

מוכיח שיש על מה אף פעם לא היית חזק במספרים אבל 4 אליפויות זה לא אחת ורבע חיפה לעולם לא תהיה "מכבי" גם עם עוד 90 אליפויות
 

Puskas

New member
ברור שידברו

גם על בית"ר מדברים אז מה? מכבי ת"א היא חלק מהכדורגל הישראלי ומן הסתם יהיה סיקור סביבה.. על אחת כמה וכמה כשהם משקיעים 120 מיליון שקל ונראים כמו פרודיה לקבוצת כדורגל.. תרצה או לא תרצה,אליפויות,תארים בכלל והצלחות באירופה הן המדד לקבוצה גדולה.. מכבי באירופה היא גורנישט ובליגה יש לה כמו שאמרת (איך לא התביישת לתקן אותי בכלל?) 4 אליפויות ב-30 שנים.. אני יודע שאתה מתגעגע לתקופה שלקחתם אליפויות על הגב של מונטיפיורי,מכבי ראשל"צ,הכח וינה והמשטרה הבריטית,אבל הימים הללו עברו חלפו.. היום לא נשאר ממכבי כלום והקבוצה הכי מצליחה בישראל בכמעט 30 שנים האחרונות זו מכבי חיפה.. היא המכבי האמיתית,היא הנציגה המוצלחת ביותר של אגודת מכבי והיא תמשיך להיות המוצלחת ביותר לפחות עד ששחר ילך ואז ניראה מי יבוא.. מכבי? היא תמשיך להיות צעצוע קטן וחביב של כל מיני מיליארדרים פראיירים שיזרקו אותה כמו גרב ישנה אחרי שנה-שנתיים :)
 
למעלה