סקר המסגרות הארצי - 2012

  • פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך

mcFLAME

New member
אנחנו גם מהאיזור

ביתי בת שנה כשחיפשתי לה גן, הגן הראשון שראיתי היה נוראי, הזדעדעתי. הבעיה היא שזה היה הגן היחיד שהיה בו מקום, כל הגנים מלאים, ובגלל זה כדאי אולי לחפש ולרשום עכשיו אם את מוצאת גן טוב באיזור. כרגע היא עדיין איתי בבית, אולי קבלתי טראומה
 

babkas

New member
מטפלת שמתפנה בספטמבר...

חמה, אוהבת ילדים, ניסיון עשיר גם עם תאומים/ אחים. לשנה יש אפשרות לצרף לבתי ילד נוסף ל30 שעות בשבוע. באיזור ארנונה/ בקעה/ ארמון הנציב
 

muga

New member
אזור השפלה והסביבה


מתייחס ל - נס ציונה-רחובות אשדוד-אשקלון רמלה-לוד גדרה-יבנה והסביבה מושבי השפלה
 
אשדוד


אין לי הפעם המלצות חד משמעיות בסקר של השנה שעברה פירטתי מאד על גן צ'ילה בט', גן של החברה למתנסים, שהוא לדעתי עדיין גן טוב מאד, אבל הרבה השתנה שם- התחלפו הגננות בשתי הקבוצות והמנהלת. ובכל זאת למי שמחפשת גן שווה לבקר ולבדוק גם את הגן הזה. עוד גן ששמעתי עליו המלצות ממש חמות מחברות קרובות זה הגן של כלנית ביב'. היא עבדה הרבה שנים בטו' בוילה ועברה לאחרונה למבנה גדול עם הרבה מרחב. אשמח לשמוע אם יש המלצות על משפחתונים/גנים קטנים באזורים יז' טו' יב' כי המשפחתון שתכננתי לשים בו את הקטן נסגר.
 
היא כבר פתחה רשימת המתנה

לשנה הבאה. אם את ממש מעוניינת כדאי לך ללכת ולשריין לעצמך מקום.
 

danny242

New member
כלנית כבר לא כמו פעם...

כשהיו בט"ו היה אופי אימהי יותר ואחלה מטפלות, עכשיו נהיה מסחרה את האחיינים הוצאנו ורק אחד הספיק להנות ממנה בט"ו
 
ביקרתי אצל כלנית לפני כשבועיים

לכאורה היה נראה מתאים. קל"ב מחיר סביר- 1980 לחודש. כלנית- רכשה לעצמה שם וכל מי ששומע אומר שיש לה ניסיון וזה כדאי. אבל וואלה... כשהייתי שם זה ממש לא עשה לי את זה. התינוקות נמצאים במקלט של המבנה. אין שם צעצועים וגם לא שטיח. מה עושים התינוקות כל היום? קצת מוזיקה? משחק? שכיבה על מזרון? שום כלום. המטפלות שם היו נשמעות לי כמו הו הא ובמילים אחרות עושות יותר מידי רעש. מטפלת בבוגרים היא למעשה כלתה וכבר זה לא נשמע טוב.
 

anaztazia

New member
ניצנים צמוד לכלנית, המבנה מאוד יפה

בניצנים כל קבוצת גיל היא בפני עצמה כל קבוצה במבנה נפרד, אין חלוקה פנימית של המבנה כמו שאת מתארת בכלנית, אם קרוב לך לבית כדאי להכנס ולהתרשם. אני מאוד מרוצה.
 
אני יודעת איפה זה מעון ניצנים

אני עוברת שם כל יום פעמיים ביום בדרך לבית חלומותי (בכיכר). האמת שאני מחפשת לשנה הבאה מעון חרדי ששעות הבסיס שלו זה מ-7:00 עד 17:00 אולי שמעת? מכירה משהו טוב? ברמה גבוהה? מאוד חשוב לי מקצועיות, סדר, ארגון ואנשים שיודעים מה הם עושים ולא מאלתרים.
 

anaztazia

New member
האמת שלא שמעתי

על מעונות חרדיים טובים, בהצלחה בחיפוש ובמציאה.
 

anaztazia

New member
פרטים על ניצנים

הגן נמצא בי"ב הגן מאוד מרווח, המבנה חדש יש בו ממד, ולומר את האמת, אחד השיקולים בבחירה היה דווקא העניין שהצוות חדש ורענן ועם רצון להוכיח את עצמו. הצוות מקסים עם גישה חיובית כלפי הילדים, אני מרגישה שהגישה בגן מפתחת את עצמאותה של ביתי, דבר שהוא מאוד חשוב. כמו כן לגבי התכנים בגן, מקסים ויצירתי, לדוגמה לפני כחודש הגננת אמרה לילדים שהיא מביאה לגן תינוקת, |(בובה תינוקת) הילדים חיכו לבואה, הכינו עבורה חדר מאובזר עם טיטולים, מוצצים, בקבוקים וכו' וכש"התינוקת" הגיעה הם ערכו לה "בריתה" בחרו עבורה שם. והם מטפלים בה- כל שבוע ילדי אחר לוקח את התינוקת לביתו לאירוח בסוף שבוע. עכשיו התינוקת חולה, אז הם פתחו מרפאה בגן והילדים מטפלים בבובות. בקיצור מקסים....
 

anaztazia

New member
הכתובת של מעון ניצנים

ניסן 9. יש שם "רכבת" של גנים עירוניים וגנים פרטיים. ניצנים הוא הראשון מכיוון כיכר תמוז. בהצלחה, ושתפי אותנו בהתרשמות שלך אם את מבקרת שם.
 
למעלה