סקר המסגרות הארצי - 2012

  • פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך
למיטב ידיעתי

יש שם שלוש קבוצות גיל - ובכל קבוצת גיל יש כ8 - 9 ילדים. כשביקרתי שם הראו לי את הילדה הכי צעירה בקבוצה של הקטנטנים שהתחילה בגיל עשרה חודשים בספטמבר.
 

niya

New member
ראיתי

אבל בינתיים השגתי (אני מקווה) את הטלפון
 

מאיה 34

New member
גני המתנ"ס בבית הכרם

גנים לא רעים בכלל. בעיקר מומלץ גן גני וגם הגן ברח' סמדר אם אני לא טועה - גננות סופי המקסימה ואסתי (היו בגן גני בשנה שעברה). הגן של רועי בחלוץ - אפשרי אם תוכלי לסבול את הגנן שם, פיני, איש די מעצבן.
 

פפשושית

New member
אשמח להמלצות

באיזור גילה/ הר חומה לקטנה שתיהיה 1.4 בספטמבר. עכשיו אנחנו במשםחתון של העיריה ומאוד מרוצים. יש המון משפחתונים כאלה לגילאי 3 חודשים עד 3 מסגרות קטנות של 5 ילדים. הבעיה שאין ממש סדר יום וסדר מבחינת גילאים לכן מעדיפה שלא להמשיך במסגרת כזו בשנה הבאה.
 

lil001

New member
תוכלי לפרט על המסגרות?

אני גם מחפשת באזור גילה/הר חומה. הבת שלי עכשיו בת חודש וחצי ואני מתחילה לחפש משפחתון/מטפלת לקראת החזרה לעבודה... :(
 

פפשושית

New member
מדובר במשפחתון של העיריה

מצ״ב קישור מדובר במשפחתונים, 5 ילדים בכל הגילאים 3 חודשים עד 3. יש פיקוח של העיריה ומועברים תכנים וחוגים לילדים הגדולים יותר. מסגרת קטנה וחמה לדעתי זה בדיוק מה שתינוק צריך. http://www.jerusalem.muni.il/jer_ma...?pub_id=36198&father_id=36195&lang=1&cont=604 דברי עם הרכזת ותרי מה יש כרגע פתוח ואם יש מקומות... תלכי לראות כמה משפחתונים ודברי עם ההורים כמובן. אני כאמור לשנה הבאה מחפשת גן פרטי. אשמח להמלצות.
 
ממומלץ בחום גן פרטי בגילה

גן לי-רון של הגננת רבקה ברחוב שלמה דוגה אין דברים כאלה!!!! אם את רוצה פרטים אשמח לתת....
 
גן לי-רון

בגילה, בהנהלת רבקה גננת מדהימה חמה ומעניקה יש 4 סייעות בנוסף, אני לא יודעת כמה יהיו שנה הבאה מה שבטוח שאני מכניסה את הקטנה וזאת תהיה השנה שלישית שלנו בגן הגדול שנתיים שם, יש בגן חוג אנגלית חוג ליטוף חיות וחוג ריטמיקה פעמיים בשבוע, אני יודעת ששנה הבאה יהיו הרבה קטנים יחסית. הגן נמצא ברחוב שלמה דוגה רחוב שקט ונעים, הגן הוא בעצם בית של 4 חדרים עם חצר ענקית שיש בה גם ארגז חול, וגם דשא עם משחקים. הם מבשלות כל יום אוכל טרי וטעים (הבן שלי לא אכלן ורק שם הוא אוכל כמו שצריך) אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות והטלפון: 02-6452281 בהצלחה!
 

shoni1234

New member
מחפשת המלצות ושאלה..


מחפשת מסגרת לבתי החל מחודש מאי כשהיא תהיה בת חצי שנה באיזור הולילנד/רמת שרת/ קרית יובל ובית הכרם... למיטב ידיעתכן יש אפשרות לרשום למשפחתון ממאי עד אוגוסט?..או אולי אפילמטפלת הבעיה שאני מפחדת שהיא תתעסק בענינים שלה במקום להעשיר את הילדה.. מתלבטת גם לגבי מסגרת לספטמבר..האם להמשיך במשפחתון פרטי שאמצא במידה ואמצא או ללכת למסגרת כמו ויצו ?. ושאלה- לאיזה דגשים אני צריכה לשים לב בשיחות עם המטפלת/מנהלת המשפחתון, למה חשוב לשים לב?.. כפי שאפשר להבין זאת ילדה ראשונה ואני ממש מבולבלת..
 

mcFLAME

New member
שאלה לא קשורה

שמעת במקרה על דירות להשכרה באיזור? אנחנו נואשים. מחפשים דירה 3 חדרים עד 3300
 

bambit12

New member
יש גם של 4


אבל לא הרבה.... נסי ביד 2.. דירות 3 חדרים ב3000 ש"ח באיזור מלחה- רמת שרת יהיה קשה למצוא, אולי יותר קרית יובל שם המחירים "מציאותיים"
אני פשוט גרה במלחה אז אני מכירה את האיזור. הוא יקר להחריד.
 

babkas

New member
אני יכולה...

להמליץ על מטווח שעובד באיזור הזה אולי הוא יוכל לעזור לך.
 

mcFLAME

New member
טוב הסתכלתי עכשיו ביד 2

פשוט זוועה. יש רק הצעה אחת ב 3500 שח. שאר הדירות באיזור 5000 שח... מצאנו כרגע דירה קרוב להורים שלי בפסגת זאב, 3000 שח, 3 חדרים. הבעיה שאין הסקה, אין יונקרס. בעל הבית אמר שיתקין מזגן רק בסלון והבית בנוי בצורה כזו שהמזגן לא יחמם/יקרר את החדרים. עכשיו אנחנו בבעיה, איך לחמם או לקרר את הבית? רדיאטור זה לא מספיק מחמם וזה נורא יקר.
 
למעלה