סקר המסגרות הארצי - 2012

  • פותח הנושא muga
  • פורסם בתאריך

mitmit11

New member
טוב לדעת שנפתחה שם תינוקייה

כשביררתי עם הדובון לא קיבלו לפני גיל שנה וההמלצות עליה היו מדהימות.
 

clown23

New member
זה ממש חדש

אני חושבת שאולי 3 שבועות. הם עברו למתחם ענק שווה לך אולי לברר עכשיו לשנה הבאה
 

mitmit11

New member
אני מאוד מרוצה ממיקומו של הדובון

אבל אמליץ לגיסתי שמחפשת.
 

mitmit11

New member
פעוטון ניצנים - חולון


שם הגן/משפחתון: פעוטון ניצנים
מיקום+ טלפון: חנקין 66, 03-6519274
סוג הגן (פרטי, עיריה): פרטי
שעות פעילות (אם מדובר בגן עיריה, האם ישנו צהרון?): 7-17
מחיר: 2300/2400 ₪, אם משאירים עד 16:00 אז 100 ₪ פחות
האם ישנה אפשרות לחצי יום במחיר מופחת: מניחה שכן, צריך לברר
חוגים: חיות, ריתמוס יקה, ג'ימבורי ויש עוד כמה...
טווח גילאים בקבוצה: תינוקייה 3 ח' עד סביבות שנה ו- 10 ח', בבוגרים משנה ו-10 ח' עד 4
האם ישנן כמה קבוצות בגן (רלוונטי לגבי המשך שהיה בשנים הבאות, וגן משותף לכמה אחים): שתי הקבוצות כמו שהזכרתי קודם, מופרדות אחת מהשניה לחלוטין פרט למטבח (שסגור בפני הילדים).
יחס מטפלים/ות לעומת ילדים (כמה מטפלים/ות לכמה ילדים, והאם מעוגן בחוזה או נתון לשיקול דעת המנהלים?) מטפלת על כל 4 ילדים בתינוקייה. לא יודעת כמה יש בבוגרים בדיוק.
האם ישנו/ה גננ/ת במקום? (כמה ימים חופשיים יש לו/ה בשבוע, אם בכלל?): יש גננת בבוגרים. בעלת הגן גם היא גננת ועוברת בין הקבוצות לסירוגין.
האם יש חצר\מרפסת\חול (האם מכוסה כשאינו "בשימוש") ? יש שתי חצרות, אחת לכל קבוצה, ללא חול. בריכת כדורים מכוסה.
האם האוכל מבושל במקום? מגיע מקייטרינג? האם הוא איכותי לטעמכם? מגוון? מבושל במקום, כשעוברים את שלב המרוסק האוכל ממש שונה כל יום. מכיוון שיש גם קטנטנים בשלב טעימות צריך לעדכן את הצוות מה ניסינו ומה לא כדי שיתנו בהתאם.
טלויזיה יש/אין: יש. בד"כ פועלת רק בזמן שההורים אוספים והמטפלות עסוקות ב"שחרור" הילדים ומתן דיווח (עשיתי המווווון ביקורות פתע ואפילו שלחתי את חמתי "לרגל).
דיווח להורים – כיצד מתבצע (לוח מודעות/דף עם פירוט לגבי "היום שהיה"/מענה לשאלות): כשעדיין פצפונים יש דו"ח שמקבלים כל יום עם כמה הילד שתה בבקבוק, איזה יציאות היו ומתי ולגבי השינה. כשגדולים יותר יש לוח מרוכז עם השמות ופירוט מה אכלו במשך היום (כולל הערות של אכל מעט, סיים הכל, ביקש תוספת). המטפלות תמיד מעדכנות גם בע"פ את מי שלוקח את הילד אם היה משהו חריג או משעשע.
האם ניתן להגיע בהפתעה? כן ותתקבלו בברכה!
אבטחה (שער, פעמון, שומר/ת, גדר פנימית וכו' ): שער כפול לכל קבוצה. דלת אחורית נעולה תמיד (עם מפתח צמוד לשעת חירום), מחוברים ללחצן מצוקה, כל הצוות עבר הכשרת עזרה ראשונה והחייאת פעוטות. קיימות מצלמות אבטחה בתינוקייה כך שאם בעלת הגן נמצאת בבוגרים היא יכולה לראות בכל רגע נתון מה קורה בקבוצה השניה.
כמה ימי חופש ומתי (אפשר גם לכתוב עפ"י איזה "לוח חופשות" מסתמכים, במידה ויש כזה): לפי איחוד גני הילדים ולסיכום:
האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן: כן
מהי רמת המרוצות שלכם מהגן בסולם 1-10 (כש-10 מסמל את המרוצות הגבוהה ביותר ו-1 חוסר מרוצות): 10
הילד שמח ללכת כל בוקר לגן. אוכל טוב ומגוון ומסגל הרגלי אכילה טובים, לומד להתמודד עם חברה ומקבל המון חום ואהבה מכל הצוות.
יש הקפדה על הבאת אישור רפואי לאחר היעדרות של יומיים ומעלה (נשלחתי פעם הביתה להביא את האישור ששכחתי, הילד לא הורשה להכנס לגן עד שהבאתי).
במקרה חירום (נפילה, פציעה, מחלה) יידעו אותי בטלפון בצורה רגועה ואינפורמטיבית. הרגשתי שהילד בידיים טובות עד שאגיע.
 

Jinny77

New member
תינוקיה/גן ברמת החייל

ממליצה על מעון דליה, ברחוב הגולן ברמת החייל. הבת שלי היתה שם 3 שנים גן פרטי עם 3 קבוצות- תינוקיה, פעוטון וגן, עד גיל 4 (יש גם ילדים גדולים יותר) שעות פעילות (אם מדובר בגן עיריה, האם ישנו צהרון?): 7:30-17:00 חוגים: בפעוטון ובגן יש 2-3 חוגים בשבוע - מוזיקה, תנועה, טבע טווח גילאים בקבוצה: בקבוצה הנוכחית 2.5-4 חופשות בדומה לרוב הגנים הפרטיים האם ניתן להגיע בהפתעה? כן בכל קבוצה גננת + 2-3 סייעות ולסיכום: האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן: כן הערות נוספות (דברים שלא צוינו בשאלון והייתם רוצים להדגיש): מאוד מרוצה מהתכנים פחות מרוצה מעליית המחיר המשמעותית שהיתה בשנה האחרונה, ומהעובדה שבימים של מסיבות אחר הצהרים הגן מסתיים ב-12
 
גבעתים - גנדנה/גן שקד/דובדבן

אשמח להמלצות נוספות אם יש לגנים בגבעתים ועוד יותר לתגובות /דיעות על הגנים האלו גן דנה - ח.נ ביאליק בגבעת רמבם גן שקד בצהל גן דובדבן בטייבר יום שישי הולכים לסיבוב. תודה
 
לאיזה גיל את מחפשת?

על גן דובדבן שמעתי שהוא מעולה, הכי טוב בגבעתיים ויחס של מטפלת של שלוש אבל השמועות אומרות שמאוד יקר שם (אני אשמח אם אחרי שתהיי שם תתקני אותי אם אני טועה בקטע הזה). גן שקד בצהל הייתי ולא כ"כ אהבתי את האוירה במקום, אם בא לך יותר פרטים מסררי לי.
 

נ ת ו ש ה

New member
שמעתי המלצות חיוביות

על גן שקד מחברה שהבן שלה היה שם וכנ"ל לגבי גן דבדבן. את גן דנה איני מכירה אבל בגבעת רמבם יש את גן פז שהאחיינית שלי הייתה בו ואחותי הייתה מאד מרוצה! בהצלחה
 

Noeett

New member
גן דובדבן אמור להיות טוב אבל יקר מאד

לדעתי בלי הצדקה. לוקחים 3500 (!!) ש"ח לחודש. לטעמי הגן גדול מדי יש שם 3 או 4 קבוצות וסה"כ משהו כמו 70 ילדים.... המבנה עצמו גדול אבל לא הכי חדש ודי מצ'וקמק לטעמי. לא בטוחה שיש הצדקה למחיר, מבחינת גן אני יודעת שהוא טוב אבל יקר לי וגדול לי. לאיזה גיל מחפשת?
 
היא תהיה 1.3

ואין לי כוונה לשלם 3500. יש גבול. בהפרש אני יכולה לקחת אותה למספיק חוגים תודה מה גם שהוא רחוק יחסית חסכת לי הליכה, תודה
 

iwantyou1

New member
דובדבן באמת מאוד יקר

עולה כ-3500 ש"ח לחודש וזה בלי ה"תוספות" שהן רבות מספור לפי מה ששמעתי. ולא מניסיון - אבל סיפרו לי שאכן יש שם המון המון ילדים, אני לא חושבת שיחס הגננות כל כך טוב כמו שכתבו מעלי...עוד כמה דברים שמפריעים לי - יש טלויזיה, ומקבלים שם יחסית הרבה מאוד ממתקים.
 

liatka

New member
גן דובדבן בטייבר 1 גבעתיים

רשמתי לשם את הבן שלי שיהייה בן שנה ועשר לספטמבר. וכן, הוא מאוד יקר 3240 ש"ח לחודש לא כולל חוגים עוד 460 ש"ח כל שלושה חודשים ולא כולל דמי הרשמה וביטוח. כן, מאוד יקר אבל עשה עליי אישית את הרושם הכי טוב+המלצות כ"כ חמות מכל מי שהילד שלו היה שם שקנו אותי. לגבי טלוויזיה, יש להם אומנם טלוויזיה ואני זוכרת שעם הבכור שלי זו הסיבה שפסלתי אז (לפני 5 שנים) את הגן הזה ורשמתי ל"פלסטלינה" בר"ג (על גבול גבעתיים). הפעם החלטתי שעל זה אני מוכנה להתפשר, טלוויזיה הם רואים רק בזמן ההחלפות לפני השנת צהריים וזהו ,במשך היום יש להם הפעלות, וחוגים אין סיבה שיראו טלוויזיה.
 

AGAMY11

New member
ראשון לציון

שם הגן/משפחתון:"גן פרפראות" מיקום+ טלפון:רח' סמילנסקי 28 יש גם סניף חדש ברחוב הפלמ"ח (אני אתייחס לסניף ברח סמילנסקי) סוג הגן (פרטי, עיריה):פרטי שעות פעילות (אם מדובר בגן עיריה, האם ישנו צהרון?):7.00-17.00 יש גם צהרון בכתה נפרדת מחיר: זה תלוי עד איזה שעה עד 13.00 -1850 עד 16.00 -2250 שח עד 17.00 -2400 שח האם ישנה אפשרות לחצי יום במחיר מופחת:כן עד 13.00 1850 חוגים:יש .מוסיקה/ספורט/יוגה/ועוד אחד שאני לא זוכרת טווח גילאים בקבוצה:יש 3 קב' נפרדות תינוקייה עד שנה וארבעה ח' / פעוטות /בוגרים האם ישנן כמה קבוצות בגן (רלוונטי לגבי המשך שהיה בשנים הבאות, וגן משותף לכמה אחים):עניתי -3 קב' בכתות וחצרות בנפרד יחס מטפלים/ות לעומת ילדים (כמה מטפלים/ות לכמה ילדים, והאם מעוגן בחוזה או נתון לשיקול דעת המנהלים?),על 30 ילדים 4 בצוות בקבוצה של בני 2-3 האם ישנו/ה גננ/ת במקום? (כמה ימים חופשיים יש לו/ה בשבוע, אם בכלל?):יש גננת מקסימה שקוראים לה לימור.היא נדמה לי כל השבוע בגן. לא יודעת על על יום חופש. היא עד 13.00 בגן כל יום האם יש חצר\מרפסת\חול (האם מכוסה כשאינו "בשימוש") ?יש חצר, אין חול בכלל בגן האם האוכל מבושל במקום? מגיע מקייטרינג? האם הוא איכותי לטעמכם? מגוון?אוכל מבושל במקום ,מגוון טלויזיה יש/אין: יש , אבל כמעט ולא מפעילים, אין D/V/D דיווח להורים – כיצד מתבצע (לוח מודעות/דף עם פירוט לגבי "היום שהיה"/מענה לשאלות):מדווחים בלוח מחיק, במיילים להורים ובדפי מידע , המטפלות עונות בנועם לכל שאלה וכך גם הגננת האם ניתן להגיע בהפתעה?כן אבטחה (שער, פעמון, שומר/ת, גדר פנימית וכו' ):יש שער שנפתח ע"י קוד שרק ההורים מקבלים אותו, הם יכולים להכנס מתי שרוצים בלי לצלצל כמה ימי חופש ומתי (אפשר גם לכתוב עפ"י איזה "לוח חופשות" מסתמכים, במידה ויש כזה):לוח חופשות כמו ויצו ונעמת ולסיכום: האם אתם ממליצים להורים אחרים לבוא להתרשם מהגן:ממליצה בחום!!! על הכתה של גילאי 2-3 עם לימור הגננת מהי רמת המרוצות שלכם מהגן בסולם 1-10 (כש-10 מסמל את המרוצות הגבוהה ביותר ו-1 חוסר מרוצות):9 דבר אחד שאתם לא הכי אוהבים בגן:בינתיים הכל בסדר
הערות נוספות (דברים שלא צוינו בשאלון והייתם רוצים להדגיש):
 

shilor1

New member
חייבת לשאול אותך

האם לא מפריע לך גודל הגן. הלכתי לראות אותו ונחרדתי מהגודל שלו. לא הצלחתי להיכנס לכיתת הבוגרים (בלי לדרוך על ילדים) מרוב שהיה פצפון. נראה לי הזוי להכניס לשם 30 ילדים. אני יודעת שהחצר די גדולה, אבל מה קורה בימי גשם? שואלת ברצינות, כי שוקלת האם לרשום לשם בשנה הבאה.
 

AGAMY11

New member
רוב הגנים שבהם ביקרנו היו בגודל הזה

ובאילו שלא היו הרבה ילדים ,לא אהבנו שם הרבה דברים ושמענו ביקורת לא טובה. אני באמת מרוצה, הילדה שלי חוזרת הביתה ורוצה לגן בחזרה :) .גם בשבת..אז לי זה מספיק, אם לילדה טוב , זה מספיק לי.. בכל גן תמצאי חיסרון , שם מצאתי הכי מעט
 

shilor1

New member
הבנתי. ההכרות שלי היא עם מעונות של ויצו ונעמת

ושם הכיתות מאוד גדולות. ציפיתי שבפרפראות אם הכיתות כל כך קטנות, אז יהיו פחות ילדים. וגיליתי להפתעתי, שלא רק שיש בדיוק אותו מספר ילדים כמו בויצו, גם יש את אותו יחס מטפלת-ילד. אז קשה לי להבין למה הם עדיפים על פני מעון. האם התשלום שם כולל חוגים? או שהחוגים משולמים בנפרד?
 

AGAMY11

New member
המחיר כולל חוגים, מסיבות , הכל!

ההבדלים בין ויצו ונעמת הם רבים, אל תסתכלי רק על כמות הילדים .אבל בגדול לא את כל הילדים מקבלים לויצו ולנעמת. זה הרי עובר ועדה.אותנו למשל לא קיבלו .אזי נשארה לחפש גן פרטי
 

appelbit

New member
יש לי שאלה לגבי המחיר

שוקלת להעביר את הקטנצ'יק לשם. כמה מקדמה משלמים בהרשמה, והאם היא מוחזרת בשלב כלשהו? המון תודה לך.
 
למעלה