המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...

מצב
הנושא נעול.
קרית אתא מאוד נפגעת מהמטרונית..

המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
קרית אתא מאוד נפגעת מהמטרונית..
למעשה, המטרונית אינה עוברת בשום נקודה חשובה בעיר.. ציר הגישה שלה לעיר עובר בעוקף קריות ואז נסיעה ליוספטל דרך ציר ראשי שאין בו בכלל בנייני מגורים. למעשה הרחוב העירוני היחיד בקו המטרונית הוא רחוב יוספטל.
מסופקני שתושבי קריית אתא יהנו מהמטרונית כמו שמתוכנן.. כל תושב בעיר שלא גר בציר יוספטל צריך אוטובוס כדי להגיע למטרונית.. מה שלא נכון לגבי תושבי ערים אחרות... זה עצוב.

אולי בגלל זה הגדילו בצורה אסטרונומית את תדירות האוטובוסים בעיר?
 
לחלוטין לא מסכים עם הקביעה הזאת.

קרית אתא מאוד נפגעת מהמטרונית..
למעשה, המטרונית אינה עוברת בשום נקודה חשובה בעיר.. ציר הגישה שלה לעיר עובר בעוקף קריות ואז נסיעה ליוספטל דרך ציר ראשי שאין בו בכלל בנייני מגורים. למעשה הרחוב העירוני היחיד בקו המטרונית הוא רחוב יוספטל.
מסופקני שתושבי קריית אתא יהנו מהמטרונית כמו שמתוכנן.. כל תושב בעיר שלא גר בציר יוספטל צריך אוטובוס כדי להגיע למטרונית.. מה שלא נכון לגבי תושבי ערים אחרות... זה עצוב.

אולי בגלל זה הגדילו בצורה אסטרונומית את תדירות האוטובוסים בעיר?
לחלוטין לא מסכים עם הקביעה הזאת.
נכון שהגעה מקרית אתא ללב המפרץ מסורבלת יותר. אבל כדי להגיע לכל מקום בחיפה עדיין צריך בדיוק החלפה אחת, רק שבמקום החלפה במרכזית המפרץ זאת תהיה החלפה בצומת קרית אתא. אז רק תחליף את מרכזית המפרץ בצומת קרית אתא ותקבל שהשירות לקרית אתא דווקא השתפר ולא נפגע.
 
זה לא נכון..

לחלוטין לא מסכים עם הקביעה הזאת.
נכון שהגעה מקרית אתא ללב המפרץ מסורבלת יותר. אבל כדי להגיע לכל מקום בחיפה עדיין צריך בדיוק החלפה אחת, רק שבמקום החלפה במרכזית המפרץ זאת תהיה החלפה בצומת קרית אתא. אז רק תחליף את מרכזית המפרץ בצומת קרית אתא ותקבל שהשירות לקרית אתא דווקא השתפר ולא נפגע.
זה לא נכון..
עבור חלק ניכר מתושבי העיר יש לקחת אוטובוס כדי להגיע למטרונית בצומת קרית אתא..

להגיע למשל בשעות הבוקר מרחוב כצנלסון למטרונית ברחוב יוספטל היא בעייתית כי תדירות האוטובוסים בכיוון הזה בשעות הבוקר היא ממש גרועה. התדירות הגבוהה היא בכיוון ההפוך לכיוון חיפה.

תוסיף על זה, למשל שהמטרונית נוסעת בציר ביאליק אתא.. שבימי שישי הוא פקוק בצורה מטורפת...

רוב תושבי קרית אתא צריכים לקחת אוטובוס + מטרונית. מה שלא נכון עבור שאר הקריות שבהם חלק ניכר מתושבי העיר יכולים להסתדר גם רק עם המטרונית וללא אוטובוס נוסף.
 

loco58

New member
המטרונית תעבור דרך עוקף קריות

זה לא נכון..
עבור חלק ניכר מתושבי העיר יש לקחת אוטובוס כדי להגיע למטרונית בצומת קרית אתא..

להגיע למשל בשעות הבוקר מרחוב כצנלסון למטרונית ברחוב יוספטל היא בעייתית כי תדירות האוטובוסים בכיוון הזה בשעות הבוקר היא ממש גרועה. התדירות הגבוהה היא בכיוון ההפוך לכיוון חיפה.

תוסיף על זה, למשל שהמטרונית נוסעת בציר ביאליק אתא.. שבימי שישי הוא פקוק בצורה מטורפת...

רוב תושבי קרית אתא צריכים לקחת אוטובוס + מטרונית. מה שלא נכון עבור שאר הקריות שבהם חלק ניכר מתושבי העיר יכולים להסתדר גם רק עם המטרונית וללא אוטובוס נוסף.
המטרונית תעבור דרך עוקף קריות
בקטע שבין מחלף אתא צפון לצומת קרית אתא ע"מ לעקוף את הפקק ברח' העמקים, עד שיסיימו את העבודה על נתיב המטרונית שם.
חוץ מזה, כדי להגיע לחפה יוכלו תושבי קרית אתא שאינם קרובים למטרונית להחליף אוטובוס בצומת קרית אתא למטרונית או לקווים 123 ו-136 ולהגיע ישירות לחיפה, דבר שלא שונה כלל מהמצב היום, שבו הם צריכים להחליף במרכזית המפרץ.
 
בדיוק... המטרונית לא מטיבה עימם...

המטרונית תעבור דרך עוקף קריות
בקטע שבין מחלף אתא צפון לצומת קרית אתא ע"מ לעקוף את הפקק ברח' העמקים, עד שיסיימו את העבודה על נתיב המטרונית שם.
חוץ מזה, כדי להגיע לחפה יוכלו תושבי קרית אתא שאינם קרובים למטרונית להחליף אוטובוס בצומת קרית אתא למטרונית או לקווים 123 ו-136 ולהגיע ישירות לחיפה, דבר שלא שונה כלל מהמצב היום, שבו הם צריכים להחליף במרכזית המפרץ.
בדיוק... המטרונית לא מטיבה עימם...
ולהזכירך כדי להגיע לק. אתא לוקחים אוטובוס מהעיר שנוסע בכל ציר זבלון.. עם מליון תחנות בדרך...
 
לא הבנת אותי או שלא ניסחתי טוב, נא קרא בעיון.

זה לא נכון..
עבור חלק ניכר מתושבי העיר יש לקחת אוטובוס כדי להגיע למטרונית בצומת קרית אתא..

להגיע למשל בשעות הבוקר מרחוב כצנלסון למטרונית ברחוב יוספטל היא בעייתית כי תדירות האוטובוסים בכיוון הזה בשעות הבוקר היא ממש גרועה. התדירות הגבוהה היא בכיוון ההפוך לכיוון חיפה.

תוסיף על זה, למשל שהמטרונית נוסעת בציר ביאליק אתא.. שבימי שישי הוא פקוק בצורה מטורפת...

רוב תושבי קרית אתא צריכים לקחת אוטובוס + מטרונית. מה שלא נכון עבור שאר הקריות שבהם חלק ניכר מתושבי העיר יכולים להסתדר גם רק עם המטרונית וללא אוטובוס נוסף.
לא הבנת אותי או שלא ניסחתי טוב, נא קרא בעיון.
נניח שאתה רוצה להגיע ממקום כלשהו בקרית אתא לעיר התחתית.
היום אתה לוקח 61/62/63 + 103/108.
אחרי הפעלת המטרונית תיקח 21/22/23/24/25/26 מכל מקום בקרית אתא + קווים 1/2 של המטרונית.
בכל מקרה החלפה אחת בדיוק! אין פה שום הרעה של השירות!

אותו דבר אם נוסעים לכרמל: היום אתה מחליף במרכזית המפרץ, מיום שישי הבא תיקח 21/22/23/24/25/26 מכל מקום בקרית אתא + קווים 123, 136 מרחוב הדשנים. בכל מקרה יש החלפה אחת בדיוק, וגם פה אין שום הרעה!

ההרעה היחידה היא לנוסעים להדר, כי אין קו מטרונית ישיר מצומת קרית אתא להדר.
 
נו... ומה אני טוען...?

לא הבנת אותי או שלא ניסחתי טוב, נא קרא בעיון.
נניח שאתה רוצה להגיע ממקום כלשהו בקרית אתא לעיר התחתית.
היום אתה לוקח 61/62/63 + 103/108.
אחרי הפעלת המטרונית תיקח 21/22/23/24/25/26 מכל מקום בקרית אתא + קווים 1/2 של המטרונית.
בכל מקרה החלפה אחת בדיוק! אין פה שום הרעה של השירות!

אותו דבר אם נוסעים לכרמל: היום אתה מחליף במרכזית המפרץ, מיום שישי הבא תיקח 21/22/23/24/25/26 מכל מקום בקרית אתא + קווים 123, 136 מרחוב הדשנים. בכל מקרה יש החלפה אחת בדיוק, וגם פה אין שום הרעה!

ההרעה היחידה היא לנוסעים להדר, כי אין קו מטרונית ישיר מצומת קרית אתא להדר.
נו... ומה אני טוען...?
שתושבי שאר הקריות צריכים רק את המטרונית ולא אוטובוס + מטרונית.
ניכר כאילו סתם העבירו את המטרונית ברחוב יוספטל רק כדי להגיד שהיא מגיעה לקרית אתא.
 
הצדק איתך ששאר הקריות מרוויחות

נו... ומה אני טוען...?
שתושבי שאר הקריות צריכים רק את המטרונית ולא אוטובוס + מטרונית.
ניכר כאילו סתם העבירו את המטרונית ברחוב יוספטל רק כדי להגיד שהיא מגיעה לקרית אתא.
הצדק איתך ששאר הקריות מרוויחות
אבל זה לא אומר שקרית אתא מפסידה. היא מרוויחה כמעט מכל בחינה, אך שאר הקריות מרוויחות אף יותר ממנה.
 
אני חושב שהיה אפשר לגרום לק. אתא להווריח יותר

הצדק איתך ששאר הקריות מרוויחות
אבל זה לא אומר שקרית אתא מפסידה. היא מרוויחה כמעט מכל בחינה, אך שאר הקריות מרוויחות אף יותר ממנה.
אני חושב שהיה אפשר לגרום לק. אתא להווריח יותר
אילו היו בה קווי אוטובוס תדירים מהשכונות לכיוון המטרונית.
הדוגמא של רחוב כצנלסון או שכונת בית וגן היא דוגמא קלאסית...
המטרונית קרובה יותר אליהם כאשר נוסעים עם אוטובוס שמגיע מכיוון חיפה לתוך העיר.. ולא עם אוטובוס שיוצא מק. אתא לכיוון חיפה.
בשעות הבוקר אין תדירות אוטובוסים טובה בכיוון הזה ולכן הם נאלצים להמשיך לנסוע במסלול שנסעו בו לפני המטרונית...
אז שום דבר לא השתנה... ושום דבר לא התייעל.
 

שימי810

New member
קו 13 (מחליף 57), הוצא מצור שלום

המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
קו 13 (מחליף 57), הוצא מצור שלום
והוארך לחוף קרית חיים. על חשבון צור שלום כמובן.

קו 57 הוא הקו הפנימי הראשי בתוך קרית ביאליק (שיוחלף בקו 13).
למה לעזאזל הוציאו את הקו מצור שלום, שכונה השייכת לקרית ביאליק?

תושבי צור שלום יצטרכו לעבור אוטובוס בקריון כדי להגיע לשאר חלקי קרית ביאליק.
נראה לכם הגיוני?!


זה מעצבן שאגד לא חשבה על זה...
אגד כתבה שהייתה שותפה מלאה, אני לא ממש בטוח. זה קו קריטי כאן.
 
מה עם קו 11? הוא נכנס לצור שלום, לא?

קו 13 (מחליף 57), הוצא מצור שלום
והוארך לחוף קרית חיים. על חשבון צור שלום כמובן.

קו 57 הוא הקו הפנימי הראשי בתוך קרית ביאליק (שיוחלף בקו 13).
למה לעזאזל הוציאו את הקו מצור שלום, שכונה השייכת לקרית ביאליק?

תושבי צור שלום יצטרכו לעבור אוטובוס בקריון כדי להגיע לשאר חלקי קרית ביאליק.
נראה לכם הגיוני?!


זה מעצבן שאגד לא חשבה על זה...
אגד כתבה שהייתה שותפה מלאה, אני לא ממש בטוח. זה קו קריטי כאן.
מה עם קו 11? הוא נכנס לצור שלום, לא?
 

שימי810

New member
כן, אבל... למה להישאר עם קו אחד במקום שניים?

מה עם קו 11? הוא נכנס לצור שלום, לא?
כן, אבל... למה להישאר עם קו אחד במקום שניים?
העדיפות היא קו אחד על פני שניים בתדירות יותר גבוהה?
אם כן, הייתי מעדיף את קו 13 נכנס במקום קו 11.

זה קו פנימי, למה אני צריך לצאת איתו אל מחוץ לעיר?
אני לא נגד הארכת 13 לחוף קרית חיים (וזה באמת הגיוני), אבל למה ע"ח שכונה, בביאליק?
אם הם מתעקשים על שיפור ע"ח הרעה, אני באמת מעדיף את 13 (ואני מניח שרובם גם היו רוצים זאת) במקום קו 11 (כלומר, קיצורו עד לקריון).
גם כך ניתן לעבור לקו 11 בקריון, לא? קו 13 ישרת את הקריה (והשכונה) הרבה יותר טוב מהסיבוב למוצקין וים.
הייתי מעדיף את שניהם, אבל שוב, הם מחפשים כנראה מאיפה לגרוע - רוב השיפורים נעשו כך, כנראה עניין של תקציב...
 
רגע, מאיפה הבאת בכלל שקו 13 יקוצר?

כן, אבל... למה להישאר עם קו אחד במקום שניים?
העדיפות היא קו אחד על פני שניים בתדירות יותר גבוהה?
אם כן, הייתי מעדיף את קו 13 נכנס במקום קו 11.

זה קו פנימי, למה אני צריך לצאת איתו אל מחוץ לעיר?
אני לא נגד הארכת 13 לחוף קרית חיים (וזה באמת הגיוני), אבל למה ע"ח שכונה, בביאליק?
אם הם מתעקשים על שיפור ע"ח הרעה, אני באמת מעדיף את 13 (ואני מניח שרובם גם היו רוצים זאת) במקום קו 11 (כלומר, קיצורו עד לקריון).
גם כך ניתן לעבור לקו 11 בקריון, לא? קו 13 ישרת את הקריה (והשכונה) הרבה יותר טוב מהסיבוב למוצקין וים.
הייתי מעדיף את שניהם, אבל שוב, הם מחפשים כנראה מאיפה לגרוע - רוב השיפורים נעשו כך, כנראה עניין של תקציב...
רגע, מאיפה הבאת בכלל שקו 13 יקוצר?
איפה ראית מידע כזה? לא ראיתי אזכור לקיצור הקו בשום מקום.
 

שימי810

New member
יש לי את המפה שפורסמה (עד ההפעלה)

רגע, מאיפה הבאת בכלל שקו 13 יקוצר?
איפה ראית מידע כזה? לא ראיתי אזכור לקיצור הקו בשום מקום.
יש לי את המפה שפורסמה (עד ההפעלה)
מופיע שם שקו 13 מתחיל\מסתיים בקריון, לא נכנס לצור שלום.
איפה היה קיצור? לא אמרתי שקוצר, מלכתחילה הוא לא נכנס.
בכל אתר שחיפשתי ראיתי שנקודת ההתחלה היא הקריון, לא צור שלום.

המפה המצורפת נחתכה למשקל המותר בתפוז... העליתי את המפה במלואו לכאן.
 

שימי810

New member
תמונה מוגדלת תהיה רעיון יותר טוב...

רגע, מאיפה הבאת בכלל שקו 13 יקוצר?
איפה ראית מידע כזה? לא ראיתי אזכור לקיצור הקו בשום מקום.
תמונה מוגדלת תהיה רעיון יותר טוב...
שכחתי לציין, המפה היא מהפעימה הראשונה, כשהקביל פעלו במקביל.
למרות שזה די ברור.
 

שימי810

New member
רגע, בהודעה לעיתונות באמת כתבו על הארכה...

רגע, מאיפה הבאת בכלל שקו 13 יקוצר?
איפה ראית מידע כזה? לא ראיתי אזכור לקיצור הקו בשום מקום.
רגע, בהודעה לעיתונות באמת כתבו על הארכה...
"קווים 11, 12 ו-13 - הארכת מסלול והגברה משמעותית של תדירות הקווים."

איפה ההארכה של קו 13, לאיפה?
באתר המטרונית של משרד התחבורה (metrobus.gov.il) בדף הקו שמו תמונה שאומרת שאין שינויים בקו...
יש מצב שהאריכו את הקו לתוך צור שלום?
 

שימי810

New member
מסלול קו 13 הוארך לתוך צור שלום ומרכזית הקריו

כן, אבל... למה להישאר עם קו אחד במקום שניים?
העדיפות היא קו אחד על פני שניים בתדירות יותר גבוהה?
אם כן, הייתי מעדיף את קו 13 נכנס במקום קו 11.

זה קו פנימי, למה אני צריך לצאת איתו אל מחוץ לעיר?
אני לא נגד הארכת 13 לחוף קרית חיים (וזה באמת הגיוני), אבל למה ע"ח שכונה, בביאליק?
אם הם מתעקשים על שיפור ע"ח הרעה, אני באמת מעדיף את 13 (ואני מניח שרובם גם היו רוצים זאת) במקום קו 11 (כלומר, קיצורו עד לקריון).
גם כך ניתן לעבור לקו 11 בקריון, לא? קו 13 ישרת את הקריה (והשכונה) הרבה יותר טוב מהסיבוב למוצקין וים.
הייתי מעדיף את שניהם, אבל שוב, הם מחפשים כנראה מאיפה לגרוע - רוב השיפורים נעשו כך, כנראה עניין של תקציב...
מסלול קו 13 הוארך לתוך צור שלום ומרכזית הקריו
ת.

[URL='http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=170715464']פרטים כאן[/URL].
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה