המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...

מצב
הנושא נעול.

darkshadow1

New member
גרוע מאוד.

GTFS: תחנות והערכות זמנים, קו 2 לכיוון ק. אתא
הערכת זמן מקצה לקצה: 56 דקות.

אגב, שעת היציאה הכי מאוחרת שראיתי משתי תחנות הקצה היא 0:30. לא בדקתי אם מדובר בכל יום או רק במוצ"ש.
גרוע מאוד.
BRT צריך לספק שירות 24/7. אם הביקוש נמוך בשעות הלילה- שיהיה אוטובוס פעם בחצי שעה/שעה.
 
GTFS: תחנות והערכות זמנים, קו 3 לכיוון חיפה

המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
GTFS: תחנות והערכות זמנים, קו 3 לכיוון חיפה
זה הנתון הכי מוזר, ונראה שיש בו טעות: על פי ה-GTFS, זמן הנסיעה המתוכנן ממרכזית הקריות עד הדר הוא שעתיים ושבע דקות (!) כשהרוב המוחלט של הזמן הזה הוא בקריות: חצי שעה האוטובוס יבלה בצפון קרית ים, חצי שעה במרכז קרית ים ועוד חצי שעה בקרית חיים. לא ברור מה פשר הנתונים המוזרים האלה. דווקא להדר המטרונית תעלה במהירות יפה מאד (ואני מקווה שגם כאן אין טעות): רק 12 דקות ממרכזית המפרץ עד הנביאים.
 
GTFS: תחנות והערכות זמנים, קו 3 לכיוון ק. ים

המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
GTFS: תחנות והערכות זמנים, קו 3 לכיוון ק. ים
גם כאן אותו נתון מוזר: רק 11 דקות מהנביאים עד מרכזית המפרץ ובסך הכל 25 דקות מהנביאים עד כיכר דגניה, ואז כמעט שעה וחצי בתוך הקריות. כנראה טעות.
 
רשימת התחנות של קו 3


GTFS: תחנות והערכות זמנים, קו 3 לכיוון ק. ים
גם כאן אותו נתון מוזר: רק 11 דקות מהנביאים עד מרכזית המפרץ ובסך הכל 25 דקות מהנביאים עד כיכר דגניה, ואז כמעט שעה וחצי בתוך הקריות. כנראה טעות.
רשימת התחנות של קו 3

הנביאים
העירייה
לב הדר
שוק תלפיות
יל''ג
חליסה
הגיבורים
גשר פז
מרכזית המפרץ
לב המפרץ
בתי הזיקוק
חוצות המפרץ
חלוצי התעשייה
אלכסנדר זייד
האיצטדיון
דגניה
יחיעם
מח''ל/סולד
ז'בוטינסקי
קריית שמואל
צה''ל
אביר יעקב
הפלמ''ח
גולדה מאיר
סביוני ים
אילנות
רפא"ל
מרכזית הקריות
 
כשמסתכלים על הנתונים באתר החדש של מטרופולין

המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
כשמסתכלים על הנתונים באתר החדש של מטרופולין
חיפה לא ברור מה קורה עם קו 16. מצד אחד הוא רשום כקו גרנד קניון - רכבל בת גלים ומצד שני במפה נקודת הקצה שלו היא מרכזית המפרץ. מה נכון?
ברשימת השינויים בקווים, רשום שבקו 23 החיפאי יהיה שינוי תדירות מ-2.8. האמנם? האם קו זה לא מתבטל ומוחלף על ידי 136?
וברשימת כל קווי המטרופולין שכחו את קו 11 של חיפה.
ממש לא ברור למה לא מסדרים את מספרי הקווים כך שלא תהיה כפילות ביניהם.
אי אפשר היה לתת לקווי הקריות החדשים מספרים בסדרות 8X ו-9X?
אם כבר עשו שינוי במסלול של קו 3 החיפאי של אגד אי אפשר היה לשנות את המספר שלו, למשל ל-41?

רשימת הקווים לחיפה ממרכזית המפרץ הולכת להשתנות שינוי גדול. הרשימה החדשה:
מ1 (כתחנת ביניים)
מ2 (כתחנת ביניים)
מ3 (כתחנת ביניים)
16 ? (לא ברור מה קורה עם הקו הזה)
101
115
123 (כתחנת ביניים)
131
132
133
136 (כתחנת ביניים)
141
142
146
כמו כן מרכזית המפרץ מתרוקנת מקווי הקריות והופכת להיות בעיקר תחנת מעבר עבור תושבי הצפון מחוץ לקריות. מעניין יהיה לראות האם מספר הנוסעים בתחנת הרכבת לב המפרץ יושפע מהשינויים ולאור העובדה שמתחנות חיפה מחירי הנסיעות ברכבת דרומה נמוכים יותר, האם הרשת החדשה תגרום למעבר נוסעים מלב המפרץ לתחנות חיפה.
למשל, תושב נשר שמעוניין ליסוע ברכבת לתל אביב, מבחינת עלות, יהיה עדיף לו להשתמש בקו 112 ולעלות על רכבת בחוף הכרמל מאשר לעלות על רכבת בלב המפרץ. ולאור העלאת התדירות בקו 146, גם הוא מגדיל את אפשרויות השיnוש בחוף הכרמל במקום בלב המפרץ.
שתי מגמות הפוכות עוברות על מרכזית/לב המפרץ - מצד אחד הפיכתה למרכז תחבורה ראשי של אזור הצפון ומצד שני הקטנת מרכזיותה בנסיעות יוממים בתוך המטרופולין.

במרכזית חוף הכרמל השינוי צנוע יותר - ביטול 103, 113, 114, הוספת 112 ו-מ1 (הצמצום המשמעותי של 45 אינו חלק מהשינוי בקווים לחיפה, אלא לטירת הכרמל).
 
לדעתי מסלול קו 16 לא משתנה.

כשמסתכלים על הנתונים באתר החדש של מטרופולין
חיפה לא ברור מה קורה עם קו 16. מצד אחד הוא רשום כקו גרנד קניון - רכבל בת גלים ומצד שני במפה נקודת הקצה שלו היא מרכזית המפרץ. מה נכון?
ברשימת השינויים בקווים, רשום שבקו 23 החיפאי יהיה שינוי תדירות מ-2.8. האמנם? האם קו זה לא מתבטל ומוחלף על ידי 136?
וברשימת כל קווי המטרופולין שכחו את קו 11 של חיפה.
ממש לא ברור למה לא מסדרים את מספרי הקווים כך שלא תהיה כפילות ביניהם.
אי אפשר היה לתת לקווי הקריות החדשים מספרים בסדרות 8X ו-9X?
אם כבר עשו שינוי במסלול של קו 3 החיפאי של אגד אי אפשר היה לשנות את המספר שלו, למשל ל-41?

רשימת הקווים לחיפה ממרכזית המפרץ הולכת להשתנות שינוי גדול. הרשימה החדשה:
מ1 (כתחנת ביניים)
מ2 (כתחנת ביניים)
מ3 (כתחנת ביניים)
16 ? (לא ברור מה קורה עם הקו הזה)
101
115
123 (כתחנת ביניים)
131
132
133
136 (כתחנת ביניים)
141
142
146
כמו כן מרכזית המפרץ מתרוקנת מקווי הקריות והופכת להיות בעיקר תחנת מעבר עבור תושבי הצפון מחוץ לקריות. מעניין יהיה לראות האם מספר הנוסעים בתחנת הרכבת לב המפרץ יושפע מהשינויים ולאור העובדה שמתחנות חיפה מחירי הנסיעות ברכבת דרומה נמוכים יותר, האם הרשת החדשה תגרום למעבר נוסעים מלב המפרץ לתחנות חיפה.
למשל, תושב נשר שמעוניין ליסוע ברכבת לתל אביב, מבחינת עלות, יהיה עדיף לו להשתמש בקו 112 ולעלות על רכבת בחוף הכרמל מאשר לעלות על רכבת בלב המפרץ. ולאור העלאת התדירות בקו 146, גם הוא מגדיל את אפשרויות השיnוש בחוף הכרמל במקום בלב המפרץ.
שתי מגמות הפוכות עוברות על מרכזית/לב המפרץ - מצד אחד הפיכתה למרכז תחבורה ראשי של אזור הצפון ומצד שני הקטנת מרכזיותה בנסיעות יוממים בתוך המטרופולין.

במרכזית חוף הכרמל השינוי צנוע יותר - ביטול 103, 113, 114, הוספת 112 ו-מ1 (הצמצום המשמעותי של 45 אינו חלק מהשינוי בקווים לחיפה, אלא לטירת הכרמל).
לדעתי מסלול קו 16 לא משתנה.
אם אני לא טועה, גם היום חלק מהנסיעות מסתיימות בגרנד קניון וחלק במרכזית המפרץ.

סדרת 8X ו-9X שייכת לקווי תלמידים.

ואני מסכים לחלוטין לגבי המספור של קו 3.
 
אז שלקווי תלמידים יתנו מספרים תלת-ספרתיים

לדעתי מסלול קו 16 לא משתנה.
אם אני לא טועה, גם היום חלק מהנסיעות מסתיימות בגרנד קניון וחלק במרכזית המפרץ.

סדרת 8X ו-9X שייכת לקווי תלמידים.

ואני מסכים לחלוטין לגבי המספור של קו 3.
אז שלקווי תלמידים יתנו מספרים תלת-ספרתיים
החפיפה של המספרים בין קווי חיפה לקווי הקריות בעייתית.
 
שינוי מתבקש נוסף שלא עשו:

המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
שינוי מתבקש נוסף שלא עשו:
לאור הוצאת קווי הקריות ממרכזית המפרץ, הפיכת צומת קרית אתא לתחנת החלפת קווים ראשית והעלאת תדירות קו 146, היה ראוי לבטל את קו 141 ולהעביר את הנסיעות שלו לקו 143 ולשנות את מסלול 143 כך שממרכזית המפרץ לאוניברסיטה יסע במסלול 141 ולא דרך נשר. וכן להעביר את נקודת הקצה של קו 142 ממרכזית המפרץ לצומת קרית אתא.
 

arielguelman

New member
למה לבטל?

שינוי מתבקש נוסף שלא עשו:
לאור הוצאת קווי הקריות ממרכזית המפרץ, הפיכת צומת קרית אתא לתחנת החלפת קווים ראשית והעלאת תדירות קו 146, היה ראוי לבטל את קו 141 ולהעביר את הנסיעות שלו לקו 143 ולשנות את מסלול 143 כך שממרכזית המפרץ לאוניברסיטה יסע במסלול 141 ולא דרך נשר. וכן להעביר את נקודת הקצה של קו 142 ממרכזית המפרץ לצומת קרית אתא.
למה לבטל?
זה אחד הקווים הכי טובים שיש בחיפה היום עם התדירות הכי זבל שיש!
לדעתי להאריך אותו זה מעולה עד לצומת קרית אתא אבל להעלות את התדירות שלו
 
אפשר להאריך אותו עד לצומת קרית אתא

למה לבטל?
זה אחד הקווים הכי טובים שיש בחיפה היום עם התדירות הכי זבל שיש!
לדעתי להאריך אותו זה מעולה עד לצומת קרית אתא אבל להעלות את התדירות שלו
אפשר להאריך אותו עד לצומת קרית אתא
וגם להעלות את התדירות שלו, אבל סביר שאז קו 143 יבוטל.
השאלה האם עדיף לשנות את 141 או למזג אותו עם 143. כלומר: בעצם השאלה היא האם להאריך את 141 עד צומת קרית אתא בלבד או עד לצפון הקריות.
 

Heineken

New member
אני מכיר את הקו הזה אבל אם כבר

אפשר להאריך אותו עד לצומת קרית אתא
וגם להעלות את התדירות שלו, אבל סביר שאז קו 143 יבוטל.
השאלה האם עדיף לשנות את 141 או למזג אותו עם 143. כלומר: בעצם השאלה היא האם להאריך את 141 עד צומת קרית אתא בלבד או עד לצפון הקריות.
אני מכיר את הקו הזה אבל אם כבר
למה רק הוא, למה לא גם 142 מהטכניון למשל? באופן אישי, עבורי, זה היה מועיל.

אבל,

בעצם מה ש"רוח הדברים" שלך מציעה היא.. פשוט כל קו שיוצא מחיפה ומסתיים במרכזית המפרץ - שיסתיים בקרית אתא, ואז בעצם מרכזית המפרץ מתייתרת.

ואז, בשביל מה צריך את המטרונית?
 
כתבתי גם להאריך את 142 לצומת קרית אתא

אני מכיר את הקו הזה אבל אם כבר
למה רק הוא, למה לא גם 142 מהטכניון למשל? באופן אישי, עבורי, זה היה מועיל.

אבל,

בעצם מה ש"רוח הדברים" שלך מציעה היא.. פשוט כל קו שיוצא מחיפה ומסתיים במרכזית המפרץ - שיסתיים בקרית אתא, ואז בעצם מרכזית המפרץ מתייתרת.

ואז, בשביל מה צריך את המטרונית?
כתבתי גם להאריך את 142 לצומת קרית אתא
ומרכזית המפרץ לא מתייתרת, מכיוון שהקווים הבינעירוניים וקווים כמו 101, 115, 131-133, 146 ורוב קווי נשר (7X) עדיין נשארים במרכזית המפרץ כתחנת קצה.
ההגיון בהארכת 142 לצומת קרית אתא -141 לצומת קרית אתא או צפונה יותר זהה להגיון של הארכת קו 123 וקו 136 החדש.
מכיוון שאין יותר קווי קריות (חוץ מקווי המטרונית) שמגיעים למרכזית המפרץ, הגיוני שצומת קרית אתא תהיה נקודת ההחלפה בין קווי הקריות לקווים שעולים לכרמל. אין הגיון ליסוע עם קו פנימי בקריות עד למטרונית, ליסוע עוד קטע קצר עם המטרונית עד מרכזית המפרץ וליסוע את עיקר הנסיעה ליעד בכרמל בקו שלישי ממרכזית המפרץ.
המטרונית פשוט לא משרתת בצורה טובה נסיעות בין הקריות ליעדים בכרמל.
אני למשל לא הצעתי להאריך את 101 או את 115 לצומת קרית אתא.
 

Heineken

New member
אוקיי אבל

כתבתי גם להאריך את 142 לצומת קרית אתא
ומרכזית המפרץ לא מתייתרת, מכיוון שהקווים הבינעירוניים וקווים כמו 101, 115, 131-133, 146 ורוב קווי נשר (7X) עדיין נשארים במרכזית המפרץ כתחנת קצה.
ההגיון בהארכת 142 לצומת קרית אתא -141 לצומת קרית אתא או צפונה יותר זהה להגיון של הארכת קו 123 וקו 136 החדש.
מכיוון שאין יותר קווי קריות (חוץ מקווי המטרונית) שמגיעים למרכזית המפרץ, הגיוני שצומת קרית אתא תהיה נקודת ההחלפה בין קווי הקריות לקווים שעולים לכרמל. אין הגיון ליסוע עם קו פנימי בקריות עד למטרונית, ליסוע עוד קטע קצר עם המטרונית עד מרכזית המפרץ וליסוע את עיקר הנסיעה ליעד בכרמל בקו שלישי ממרכזית המפרץ.
המטרונית פשוט לא משרתת בצורה טובה נסיעות בין הקריות ליעדים בכרמל.
אני למשל לא הצעתי להאריך את 101 או את 115 לצומת קרית אתא.
אוקיי אבל
למה את 115 לא להאריך ואת 141 כן?

אחד משרת אוכלוסייה מסוימת למקום מסוים, האחר משרת אוכלוסייה אחרת למקום אחר.

כלומר למה רק קווים מסויימים. והארכת 115 לא תפגע באיש, מי שהיה רגיל להחליף במרכזית המפרץ (הגיע למשל מנשר), ימשיך לעשות זאת.

ובאופן כזה, אם כך, המטרונית מתייתרת.

למשל, אני היום נוסע בקו 57 למרכזית המפרץ ו-142 לטכניון.

לפי הצעתך,

אני אסע עם 24 עד לצומת קרית אתא ומשם 142 לטכניון.

ובאופן דומה, אם קווים אחרים שממשיכים לחיפה.

אז במה מושיעה המטרונית? היא תהיה טובה רק למקרים קונקרטיים - מי שירצה להגיע איתה למקום שהיא מגיעה אליו, אם מישהו ירצה להגיע לכרמל או לאוניברסיטה - לא יזדקק לה.
 
המטרונית טובה כאשר קטע הנסיעה העיקרי

אוקיי אבל
למה את 115 לא להאריך ואת 141 כן?

אחד משרת אוכלוסייה מסוימת למקום מסוים, האחר משרת אוכלוסייה אחרת למקום אחר.

כלומר למה רק קווים מסויימים. והארכת 115 לא תפגע באיש, מי שהיה רגיל להחליף במרכזית המפרץ (הגיע למשל מנשר), ימשיך לעשות זאת.

ובאופן כזה, אם כך, המטרונית מתייתרת.

למשל, אני היום נוסע בקו 57 למרכזית המפרץ ו-142 לטכניון.

לפי הצעתך,

אני אסע עם 24 עד לצומת קרית אתא ומשם 142 לטכניון.

ובאופן דומה, אם קווים אחרים שממשיכים לחיפה.

אז במה מושיעה המטרונית? היא תהיה טובה רק למקרים קונקרטיים - מי שירצה להגיע איתה למקום שהיא מגיעה אליו, אם מישהו ירצה להגיע לכרמל או לאוניברסיטה - לא יזדקק לה.
המטרונית טובה כאשר קטע הנסיעה העיקרי
מתבצע בה. למשל מהקריות להדר, לעיר התחתית או לבת גלים ואפילו מהקריות למת"ם ולחוף הכרמל המטרונית מצויינת.
אבל אין טעם לשלב את המטרונית כאשר צריך אוטובוס להגיע אליה ואוטובס להגיע ממנה ליעד וקטע הנסיעה במטרונית עצמה הוא קצר ואפילו הקצר ביותר.
למשל ליסוע מתוך אחת הקריות עד לצומת קרית אתא, להחליף למטרונית לנסיעה של שתי דקות, ולהחליף במרכזית המפרץ שוב על מנת להגיע לאוניברסיטה, לטכניון, לנווה שאנן, לגרנד קניון, למרכז חורב או למרכז הכרמל זה לא הגיוני.
וגם אם ההחלפה למטרונית מתבצעת לא בצומת קרית אתא אלא בתחנה צפונית יותר, זה עדיין לא מסלול נסיעה רצוי. לא הגיוני שעל מנת להגיע מהקריות למקומות מרכזיים על הכרמל יהיה צורך בשלושה אוטובוסים.

לגבי קו 115 יש שאלה אחת: מה התחליף לו בקישור בין הקריות לאזור בתי העלמין בכפר סמיר. כי להדר המטרונית נותנת שירות טוב והכרמל הצרפתי וקרית שפרינצק אלה אזורי מגורים שלא בטוח שמספר הנסיעות בין הקריות לבינם מצדיק קישור טוב יותר מהקישור באמצעות המטרונית ועוד 2 אוטובוסים, כאשר המטרונית תהווה את הקטע המרכזי בנסיעה (בין עם הקו להדר והחלפה בהדר ובין עם הקו לחוף הכרמל והחלפה בדרך ההגנה). לדעתי, גם לבתי העלמין קו 1 של המטרונית מספק תשובה מספיק טובה. לכן, אני לא חושב שאת 115 צריך להאריך לצומת קרית אתא.
 

Heineken

New member
לפי מה שאתה אומר

המטרונית טובה כאשר קטע הנסיעה העיקרי
מתבצע בה. למשל מהקריות להדר, לעיר התחתית או לבת גלים ואפילו מהקריות למת"ם ולחוף הכרמל המטרונית מצויינת.
אבל אין טעם לשלב את המטרונית כאשר צריך אוטובוס להגיע אליה ואוטובס להגיע ממנה ליעד וקטע הנסיעה במטרונית עצמה הוא קצר ואפילו הקצר ביותר.
למשל ליסוע מתוך אחת הקריות עד לצומת קרית אתא, להחליף למטרונית לנסיעה של שתי דקות, ולהחליף במרכזית המפרץ שוב על מנת להגיע לאוניברסיטה, לטכניון, לנווה שאנן, לגרנד קניון, למרכז חורב או למרכז הכרמל זה לא הגיוני.
וגם אם ההחלפה למטרונית מתבצעת לא בצומת קרית אתא אלא בתחנה צפונית יותר, זה עדיין לא מסלול נסיעה רצוי. לא הגיוני שעל מנת להגיע מהקריות למקומות מרכזיים על הכרמל יהיה צורך בשלושה אוטובוסים.

לגבי קו 115 יש שאלה אחת: מה התחליף לו בקישור בין הקריות לאזור בתי העלמין בכפר סמיר. כי להדר המטרונית נותנת שירות טוב והכרמל הצרפתי וקרית שפרינצק אלה אזורי מגורים שלא בטוח שמספר הנסיעות בין הקריות לבינם מצדיק קישור טוב יותר מהקישור באמצעות המטרונית ועוד 2 אוטובוסים, כאשר המטרונית תהווה את הקטע המרכזי בנסיעה (בין עם הקו להדר והחלפה בהדר ובין עם הקו לחוף הכרמל והחלפה בדרך ההגנה). לדעתי, גם לבתי העלמין קו 1 של המטרונית מספק תשובה מספיק טובה. לכן, אני לא חושב שאת 115 צריך להאריך לצומת קרית אתא.
לפי מה שאתה אומר
אני לפחות, מקבל את התחושה, ש-1.3 מילארד שקל על משהו שהוא "מכסה רק רצועה צרה ",

קצת מיותר לא? ככה לפחות מתחיל להרגיש לי.
 
לא מיותר בכלל. רצועה צרה אין משמעותה שאין בה

לפי מה שאתה אומר
אני לפחות, מקבל את התחושה, ש-1.3 מילארד שקל על משהו שהוא "מכסה רק רצועה צרה ",

קצת מיותר לא? ככה לפחות מתחיל להרגיש לי.
לא מיותר בכלל. רצועה צרה אין משמעותה שאין בה
הרבה יעדים חשובים ושאין אליה הרבה נוסעים. הרצועה הצרה הזו כוללת את העיר התחתית של חיפה, את הדר - אחד מהאזורים המרכזיים בחיפה, שלוש תחנות רכבת שלה (לא כולל התחנות במפרץ), בית החולים הגדול ביותר בצפון המדינה, ואזורי תעסוקה ומסחר גדולים.
אבל לא צריך להלביש על המטרונית את מה שהיא לא. לא מדובר במערכת שלמה שמכסה את כל חיפה, אלא בתת-מערכת אחת מתוך מכלול התחבורה הציבורית במטרופולין חיפה.
יש נסיעות שלהן היא מצויינת ויש נסיעות שבהן היא לא עונה על הצרכים ולכן יש צורך גם באמצעים אחרים.

אגב, יש תוכנית להרחיב בעתיד את המטרונית גם לכרמל.
 
כל קו הוא רצועה צרה, מעצם היותו קו.

לפי מה שאתה אומר
אני לפחות, מקבל את התחושה, ש-1.3 מילארד שקל על משהו שהוא "מכסה רק רצועה צרה ",

קצת מיותר לא? ככה לפחות מתחיל להרגיש לי.
כל קו הוא רצועה צרה, מעצם היותו קו.
בתוך חיפה יש רק שני קווים למטרונית: קו 1/2 לאורך החוף וקו 3 להדר.ואלה אכן האזורים הכי מרכזיים בחיפה, סוג של "מרכזי העיר". אתה מכיר עיר שאפשר לכסות את כל שכונותיה באמצעות שני קווים בלבד?
 
ברגע שיפעילו על הכרמל

כל קו הוא רצועה צרה, מעצם היותו קו.
בתוך חיפה יש רק שני קווים למטרונית: קו 1/2 לאורך החוף וקו 3 להדר.ואלה אכן האזורים הכי מרכזיים בחיפה, סוג של "מרכזי העיר". אתה מכיר עיר שאפשר לכסות את כל שכונותיה באמצעות שני קווים בלבד?
ברגע שיפעילו על הכרמל
נגיד סטלה מריס עד האוניברסיטה זה יהיה כיסוי די רציני,
כמובן שאין לי מושג אי אפשר לכסות את נווה שאנן ורוממות, כי שם זה כבר סיפור אחר ולא נראה לי שמטרונית תוכל להסתובב שם.
 
אוטובוסי המטרונית יכולים ליסוע בדרך פיק"א

ברגע שיפעילו על הכרמל
נגיד סטלה מריס עד האוניברסיטה זה יהיה כיסוי די רציני,
כמובן שאין לי מושג אי אפשר לכסות את נווה שאנן ורוממות, כי שם זה כבר סיפור אחר ולא נראה לי שמטרונית תוכל להסתובב שם.
אוטובוסי המטרונית יכולים ליסוע בדרך פיק"א
ובדרך חנקין וגם ברחוב טרומפלדור ולדעתי גם יכולים להסתובב לרחוב הגליל או לרחוב חניתה עם שינויים גיאומטריים קטנים.
הם לא צריכים להיכנס לתוך הרוממות.
הבעיה תהיה בדרך יד לבנים.
אפשר אולי לעשות מסלול כזה שסובב את נווה שאנן - חנקין, טרומפלדור, גליל, חניתה, שמחה גולן עם תחנת קצה בגרנד קניון.
אם המטרוניות יכולות ליסוע בהדר, הן יכולות ליסוע גם בנוה שאנן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה