שאלות, חדשות, בקשות

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
טלוויסה הרגו את הגיבור הראשי (טוב!) שלהם

במשפחת פיירו שלהם שזה ממש מפגר. מילא ארגנטינאים הרגו את הדמות של מריאנו מרטינז והפכו את מה שהתחיל כקומדיה לטרגדיה, אבל אצלהם הייתה בעיה כי מריאנו החליט לפרוש 10 פרקים לפני הסוף, למרות שלא ברור מה היה להם קשה כל כך למצוא פתרון פחות טראגי או לסיים את הטלנובלה 10 פרקים לפני. אבל טלוויסה בכלל, השחקן שלהם לא עשה בעיות למיטב ידיעתי, אבל כנראה נאלצו לשחזר במדוייק את משפחת פיירו וגם הם הרגו את הגיבור הראשי שלהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפעמים אלה שמוכרים את זכויות השידור מציבים תנאים

ומגבילים את אפשרות השינוי. שמעתי שחוליו חימנס התסריטאי של האלמנה, תשוקת הנצים ועל החיים ועל המוות הציב להפקה של טלמונדו להאלמנה 2006 תנאי של ללא שום שינויים בתסריט ואכן כך היה הכול היה מדוייק לפי התסריט המקורי, רק שינו טיפה את הפרק האחרון ממש לא משמעותי. ולכן גם האחות של הראשי איידה שהאלמנה השחקנית הזמרת הייתה צריכה לעזוב והרגו אותה, היה צריך להרוג אותה גם בריימק. ולריימק של אש ודם הוא לא הציב תנאים אבל הוא כעס על ששינו מעל ומעבר ובאמת הגזימו שם ששם הורידו את הקטע של רות/וורוניקה ועשו שסופיה היא הבת של אווה/סולדד וגם הוסיפו לרוסריו/פטריסיה ילד שיש לה וגם עשו את פרננדו/לאונרדו וארמנדו/אוליסס כאותה דמות. זה מה שהבנתי מהצופים בה. אם כי לא מצדיק את התסריטאי כי גם בבגידה הרסו את התסריט שלו לראוזן מעל ומעבר ועל זה הוא אמר על כלום ועל אש ודם הוא אמר שלא ימכור יותר תסריטים למקסיקנים.

גם במונטה כריסטו הארגנטינאית כשמכרו אותה לרוסים לעשות גרסה רוסית, התנאי היה לעמוד בתסריט המקורי והם יכולים להוסיף פרקי המשך אך לא לשנות, ואמנם הם שינו בשביל הקיצורי דרך כי היה אחרי פרק 60 היה ברור להם שאין להם את 144 הפרקים הארגנטינאים מחוסר תקציב והיו צריכים לדחוס 84 פרקים ב-57. אז ייתכן שגם כאן הארגנטינאים הציבו תנאי לא לשנות.
 

Elad 27

New member
מאיפה נלקחים העדכונים של טלוויסה?

מאז שנסגר באופן זמני הבלוג Mas que telenovelas שעידכן באופן שוטף ביותר (כולל סופי שבוע) והוא נסגר לפני גחודש (1.2) מסיבות חיוביות אין ממש דרך להתעדכן באופן מסודר על כל המתרחש בתעשיית הטלנובלות. האחראי על הבלוג בעצם קיבל הצעת עבודה מפתה מאוד והצטרף לצוות של המגזין והאתר הפופולארי People en Espanol כשותף בתחום הטלנובלות.

בכל אופן לבלוגר קוראים משה, הוא מעדכן מדי פעם בעמוד הבלוג שנשאר פעיל לעומת הבלוג (למעט ציוצים של כוכבי הז'אנר מדי יום בלבד), אך עדיין מדובר בעדכונים דלים מבחינה כמותית לעומת כמות העדכונים העצומה בבלוג ואני מדבר על לפחות 6 פוסטים ביום על סדרות טלוויסה, טלמונדו, אצטקה ומדי פעם Univision ו-Argos המקסיקנית.

בכל אופן אני מקבל מדי פעם מחשבון פורום טלנובלות תפוז בפייסבוק עדכונים חמים כתיוג לוול כמו האחרון עם הרימייק ל"אזל" הטורקית (אני חושב לגבי עדכון זה), אני מתייג את החשבון שלכם בתמונות חדשות ובזמן האחרון גם חברות מתייגות תמונות שלי בקיר של חשבון תפוז בפייס.

בכל אופן אשמח ללינק לאתר שממנו אתם מפרסמים עדכונים ולדעת גם אם מעדכנים על עוד הפקות כמו טלמונדו ומי מנהל את הפרופיל בפייסבוק?





 

elall

Member
מנהל
היי אלעד

אין איזשהו אתר אחד (או אני לפחות לא מכירה) בסגנון כמו mas que telenovelas שמפרסם כל הזמן וכל יום פוסטים ועדכונים על טלנובלות. המידע שאני מפרסמת כאן וגם רנת, וגולש Jeepers Creepers (סליחה, לא יודעת את שמו הפרטי) וגולשים אחרים מגיע מכל מיני אתרים, שמועות וחדשות שמסתובבים בפייסבוק, טוויטר, פורומים שונים.
אני יכולה להמליץ על כמה:
https://www.facebook.com/Telenovelas-VIP-487734914695319/?fref=ts
יש את עמוד https://www.facebook.com/TVyNovelasMex/?fref=ts
שזה בעיקר רכילויות ועל כוכבים עצמם אבל יש גם מידע על טלנובלות.
https://twitter.com/TvsEspectaculos?lang=en
אני גם נעזרת בפורומים ברוסית שגם מוצאים כל מיני עדכונים.
אנחנו המנהלות של הפורום(אני בעיקר) מנהלים את העמוד בפייסבוק של תפוז טלנובלות. לרוב אין לי ממש כוח לכתוב או לשתף שם דברים, אז מידי פעם אני משתפת הודעות שהם אקסטרה "מושקעות" ועם הרבה מידע, כמו במקרה של "יאגו, תשוקה ונקמה". אבל ביומיום יש פה הרבה יותר עדכונים קטנים כאלה ושמועות שונות שאנחנו לא משתפים לפייסבוק. ימי הולדת אני מפרסמת בפייסבוק, פה לרוב אין לי כוח.
 
מרטין קרפאן בפרוייקט חדש

הוא יככב בעונה השנייה של האלמנה השחורה(La Viuda Negra), נרקונובלה, לצידו תככב השחקנית שגילמה את ג'סיקה, חברתה הטובה של קטלינה ושבסוף בגדה בה מאין שטוחות בגן עדן.





 
גם לואיס רוברטו גוזמן משחק בזה

אגב טעיתי, מרטין קרפאן והשחקנית שלצידו לא ראשיים, לא ברור לי מה תפקיד של מרטין קרפאן בסדרה זו.

 
אלה יכול להיות שכבר פרסמת על זה?

פתאום נזכרתי שכתבת שמרטין קרפאן ישחק בנרקונובלה אבל לא זוכרת את שמה.
 

elall

Member
מנהל
חח שטויות, זה היה לפני חצי שנה , מי זוכר את זה בכלל?!

דרך אגב, זה בדיוק התחיל השבוע.
הנה טריילר , נראה אם את מוצאת את מרטין , נראה לי יש לו איזשהו תפקיד שולי של איזשהו שוטר


 
דולסה מריה בשיחות לגבי תפקיד ראשי בטלנובלה חדשה של טלויסה

אחרי הטלנובלה Corazón que miente שם היא מגלמת רעה

 
אאורה כריסטינה גייטנר תככב בטלנובלה חדשה של פדרו דמיאן

השחקנית הקולומביאנית(לונה, הסערה, תחת שמיים אדומים) נבחרה לככב בטלנובלה שמתכנן פדרו דמיאן, מדובר ברימייק לטלנובלה הקולומביאנית Pobre Pablo ששודרה אצלנו ממזמן בשם "מסכן פבלו" בכיכובה של קרולינה אסבדו(הכל או כלום).
http://www.radioformula.com.mx/notas.asp?Idn=575421&idFC=2016



 

elall

Member
מנהל
יש מצב שידחו את הטלנובלה הזאת

יש סיכוי שאחרי תשוקה וכוח תשודר "סודות המלון" ורק אחרי זה הטלנובלה של אנג'לי נסמה. הבנתי שהם קצת מתקשים עם הצילומים בגלל השלישיה וצריכים עוד זמן.
 
למעלה