סיכום שבועי

Renat Zeitune

New member
הגעתי לפרק שביעי אני חושבת

ואליזבט משחקת נהדר את האחות השובבה את האחות הרצינית והקשוחה משחקת נורה סלינס אני לא יודעת אם זאת החלטה של התסריט אבל לא זכור לי שבתשוקת הנצים שריתה המקבילה שמה עין על האח השלישי עד כמה שזכור לי הם התקרבו ממש מאוחר יותר בניגוד לשני הגרסאות האחרונות שהאהבה שלהם הייתה באוויר עוד בהתחלה ונורה סלינס נראית פחות קשוחה משריתה המקבילה. העלילה עצמה קלאסית ומיושנת בעיניי אבל תשוקת הנצים הייתה יותר מצחיקה במיוחד הסבא ששיחק אותו חורחה קאו הנהדר שחילק פליקים בישבנים של המשרתות זה היה מצחיק חבל שכבר לא שייך לטלמונדו יותר ומי שאומר שהוא לא יודע לשחק לדעתי לא מבין במשחק, הוא גילם כמה דמויות שונות בטלמונדו מתשוקת הנצים עד הזורו והוא נכנס לתפקידים מעולה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן רק במילה של כבוד ובאש ודם האחות השלישית

גם נדלקת על האח השלישי, למרות שבתשוקת הנצים כשהתחיל הרומן בין האח והאחות הקשוחה היא הודתה שהיא התאהבה בו מן ההתחלה ולכן קינאה לו כשהיה עם האחות השובבה.

גם פה אנדראה פחות קשוחה כי בתשוקת הנצים כששריתה (אנדראה) גילתה על הרומן בין נורמה (סופיה) לחואן (ארתורו) היא הלכה לפרננדו בעלה של נורמה (לאונרדו) וביקשה ממנו לדרוש את זכויותיו כבעל, ולא ברור אם התכוונה בכוח, אבל אחרי זה הוא ניסה לאנוס אותה. פה אנדראה אמנם אמרה לסופיה להישאר עם לאונרדו אבל לפחות לו לא חילקה עצות אחיתופל.

כך שהגרסה האחרונה היא ערבוב של שלושת הגרסאות הקודמות ונראה שהם לקחו הרבה הן מתשוקת הנצים והן מן הגרסה המקסיקנית. הבנתי שבגרסה המקסיקנית לא היה שום דבר בין האחות השובבה לבין האח שמאוהב בזמרת, במילה של כבוד הייתה בינהם משיכה וכמעט רומן, אבל זה לא התקדם מספיק כדי שאירינה תהיה נעלבת ממנו כמו שחימנה הייתה בתשוקת הנצים.

לגבי עלילה קלאסית ומיושנת זה יחסי, גם באומץ לאהוב לכאורה העלילה קלאסית ומיושנת, אבל העלילה ממש מדהימה ומפתיעה וקסומה.

מה שכן בגרסאות האחרונות יש נטייה להפוך את הרעים לשטניים ואת הטובים למושלמים כמו שבשקרים של קייט דל קסטיו, האח מתאבד כי הבת דודה הרעה עוזבת אותו ואילו בשקרים של סילביה נבארו הכול בא מפינה, רוברטה לא התכוונה לנטוש את רפאל ורפאל לא התאבד פינה זייפה את המכתב ורצחה אותו. גם בגרסאות האחרונות של אש ודם ומילה של כבוד בעלה של סופיה הוא השטן בהתגלמותו, האבא לא נהרג בתאונה כמו בתשוקת הנצים אלא נרצח וגם האחות לא מתאבדת כמו במים שקטים ותשוקת הנצים אלא נרצחת וגם בשתי הגרסאות האלה סופיה לא עברה אונס קבוצתי כמו בגרסאות הראשונות אלא רק של אנס אחד רמז שהאנס הוא הבעל עצמו שעבד עליה ושיחק את המושיע שגם האונס לא בא מסתם שודדים אלא גם האונס כנראה, וגם הרצח של האבא והאחות הוא בעלה השטני של סופיה, נראה שאת זה גם לקחו מהגרסה המקסיקנית.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם לי אין מישהו בקאסט שאהבתי

ולמעשה היחידים שהיו מוכרים לי זה סוניה סמית, השחקן של פליפה מהשיבה הביתה וכמובן אהרון דיאז. וגם בחיים שגנבו ממני לא היה אף אחד בקאסט שמשך אותי ולמעשה אנג'ליק בויאר הייתה הסיבה להירתע ממנה בגלל תהום של תשוקה אבל נהנתי ואני נהנה משתיהן למרות שצפיתי פעמיים באהבת אמת ובתשוקת הנצים (פעמיים בכל אחת).
 


דבר טוב שקרה השבוע:סופ''ש
דבר רע שקרה השבוע:מכבי עפה מהיורוליג
טלנובלת השבוע:מילה של כבוד
תכנית השבוע:הישרדות,הכוכב הבא
שחקנ/ית השבוע:-
קניית השבוע:-
מאכל השבוע:שניצלים ופסטה
שיר השבוע:

תמונה:-

 

elall

Member
מנהל
מסכמת

דבר טוב שקרה השבוע: -
דבר רע שקרה השבוע: -
טלנובלת השבוע: אימפריה

תכנית השבוע: -
שחקנ/ית השבוע: אלשנדרי נרו, ליליה קבראל, דניאל רושה.
קניית השבוע: מיקרוגל ורדיאטור
מאכל השבוע: המשכתי עם סופגניות

שיר השבוע:-
תמונה: מגיע להם! (ועוד ציור אחד בקטנה)





 
למעלה