שרשור צהרים 2
היום ה-59 ב

פונט3

New member
אני משתגע מהאיפה ואיפה של זאק. לשטן, הוא מאפשר לשתן עליו.

 

CyberP

New member
הכל בגלל דודו ועמרי המפגרים האלו.

עמרי הזה, "ספורטאי".
רוח ספורטיבית הכי גרועה שראיתי בחיים שלי.
כל הזדמנות מנצל לנסות לרמות, לתחמן, לכסת"ח, לעגל...
 

Pachulii

Well-known member
מרי אמרה מקודם שכן, מעניין אם זה יצא כי זק עצבני

 

ornass2

New member
תניה לא שולטת בשי חי,

הוא מאפשר לה ל"שלוט" בו,
לצורך התוכנית, לצורך האינטרס.......
בחוץ, הוא מעיף אותה בבעיטה.
אין פה אהבה.
 

amirline

New member
קוראים לזה זוגיות

ובזוגיות יש ויתורים/התפשרויות/ הבנה הדדית , לא כל גבר שעושה מה שהאשה מבקשת הוא סמרטוט, בכל אופן בעולם המערבי זה לא עובד ככה
 

רינה 157

Active member
דודו צעק לאח של עומרי ושאל אם אוהבים אותו ורועי

ענה לו שעפים עליו וגם הזמין אותו לישון אצלם. לעומרי הוא סימן שהכל בסדר.
שיחי רק נופף ולא צעק כלום לעבר החבר שלו אייל!!!- זה ההבדל!!!
אני שונאת את דודו כשהשתן עולה לו לראש!!!! ואת הצחוק המלאכותי הפרוע שלו המלוווה בצרידות של מעשן כבד!!!
הוא יודע שאוהבים אותו ולא מפסיק לסחוט עוד ועוד!!!! חשבתי שאחרי משימת המתים שיחול שיפור כי היה שם מאוד בוגר אבל זה רק מראה שהוא שחקן כי הוא יודע להיות בוגר ומעדיף לעשות את השטויות המעצבנות שלו להתערב בין כל הזוגות ..... עכשיו יושב על המיטה של תני ומנסה לנחם אותה. מי ביקש ממנו?????
 

gragulla

New member
אני מעתיק משהו מהשרשור הקודם (שנכתב בזמן שנפתח שרשור חדש)

אנחנו אוהבים את שי חי "שלנו" יורק אש, חד כתער, גורם לנו ריגוש כל פעם שהוא שולף את הדיעות שלו ומשתמש בהן בשנינות רבה. הבחור נוטף כריזמה ובזה אין ספק. לזה תני מפריעה. אבל מה שמפריע לנו לאו דווקא מפריע לו.
אני חוזר לאותה שיחה מופלאה בחדר המתים עם דודו, ששי הלך ואיבד שליטה לתוך "המפלצות" שהוא יצר לעצמו. שי חי לא אוהב את זה שהוא מפחד מן העולם, שהוא משתמש בכריזמה וביכולות שלו כדי להיות תמיד במצב של מגננה מפני ההתקפה הבאה, ולמראית עין זה מחזק אותו, אבל הוא גם סובל מזה. הוא יכול לבנות לעצמו חומות ולהיות לבד (או רק הוא והילדים, כמו שהוא אמר), אבל גם הוא לא רוצה את זה. אני חושב שתני מצליחה להעניק לו את הבטחון הזה, שמאפשר לו להחזיר את הפחדים העצומים שלו לפרופורציה. אותנו זה משעמם, אבל לדעתי זה מה שהוא מחפש - מישהו שמכירה את הפחדים שלו ויודעת לעזור לו לנטרל אותם. מהבחינה הזאת, הזוגיות הזאת יפה.
חוצמזה, צביעות זה over-rated. אני רוצה לראות מי היה שמח לקבל משפט כמו "מה קרה לך הבוקר? אתה לבוש זוועה" שהוא נכנס למשרד בבוקר. קצת צביעות לא הרגה אף אחד
 
איך את רוצה בדיוק שיתנהג אחרי שהיא מעבירה ביקורת על כל מה

שהוא עושה ומנמיכה אותו לפני כל עם ישראל, קוראת לו נאצי עושה לו רגשות אשם, היות והיא בת הזוג שלו כרגע, בחיים האזרחיים אין ספק שלאחר התנהגות מהסוג הזה שלה הוא מסיים את הקשר ביניהם.
 
למעלה