שרשור צהריים
היום ה49 ב

חjuspa

New member
טוב, שוק אין שם. בטח דופק שווארמה בשמש בין נסיעות

יש הרי משימת הדחה פיקטיבית, נכון? אתמול כביכול שרוליק, אליאב, תומר, טילטיל ונטע הודחו. שלושת הראשונים נמצאים בחדר צדדי, ואילו 2 המפורסמים החדשים באמת הלכו הבית

לכאורה השתחררו סופית מהמשחק כמתוכנן, אבל עם האח הנואש והלא מאורגן, אני לא חותמת על זה שלא יכניסו אותם שוב דרך החלון או הארובה.
 

מרגוליקו

Well-known member
הוא יצא אתמול בהדחה המדומה

יחד עם נטע ישראל אליאב ותומר.
&nbsp
טיל טיל ונטע סיימו את תפקידם במשימה הסודית והלכו הביתה, ואילו שלושת הבנים שגם
" הודחו " נמצאים בבית בחדר המשימות, ויחזרו במוצ"ש לבית כדי לגרום אלק הפתעה לדיירים בבית.
&nbsp
עכשיו אל תשאל מה הפואנטה של המשימה הסודית, כי אף אחד לא יודע, גם לא האח הגדול....
 

GM1988

Well-known member
נו... מגי יצאה אחרי ישראל? זובי!

אם יש משהו שקרה לה טוב באח, שכל השקרים שלה נחשפים אחד אחד...
 

אוריני3

New member
טיפשי היה להוציא את שלושת הגברים החזקים. מי שנשאר בבית לא

יספק סנסציה.
היה מעניין להוציא את מגי, לירז ואליאב. כל אחד היה מתמודד אחרת עם "ההדחה" והיה מעניין לראות את הפיות של כולם נפתחות וכל אחד באמת אומר מה שהוא חושב. מגי היתה רואה את ישראל מסתדר טוב מאוד בלעדיה ואולי היה מתערערת. מגי רגועה ועצובה זה הדבר הכי גרוע להפקה.
ולא מוזר להם שאין צעקות יום אחרי "הדחה" סוערת, משהו כמו אליאב מלך, תומר היה המנצח ובלי ישראל אין עונה? שוכחים כבר איך היה בהדחות קודמות של פייבוריטים ואהובים בתוך בהבית.
 

MIC83

New member
מוציאים את מי שזכה בזה... למה לתת לבנות

לחוש שאין חזקות יותר?
 

חjuspa

New member
כי זה יותר מעניין טלוויזיונית

כי כבר הוציאו בעבר את הפייבוריטים, היינו בסרט הזה פעמיים. יותר אמין ויותר משעשע להוציא דוווקא 2 דמויות לא פייבוריטית אבל שנורא מלאות בעצמן (כלומר לא איזה רועי חלילה, אבל בדיוק בדיוק מגי ולירז). לתת להן להתנפח וליפול לשיכרון חושים, לשמוע לכלוכים עליהן כי הן שנויות במחלוקת והיו עולים לכלוכים, אוהו. ואז להחזיר אותן למציאות כשיודחו עוד לפני הגמר.
 

אוריני3

New member
בסוף השידור במוצאי שבת. המנחים יפנו אליהם וישאלו איך הם

מרגישים. כל אחד יפרוש את הכאב שלו. האח יבלבל משהו לגבי השבוע הקרוב והמשימה החדשה. ובסוף יחזירו את המודחים לבית. כולם שמחים, שוגי ושוגה מתאחדים ונהרס כל שבוע ההחלפה והמטרה שלו.
 

koko911

New member
לירז ורועי העלובים..... אני מחכה בקוצר רוח לתוכנית מחר:

לירז הרכלנית והמשעממת (זו שאוכלת רק תפוח ואולי כפית גבינה ביום) ובטוחה שעמדה בהדחה קשה, ורועי (משורר בשקל וחצי, חרמן מתיש) שבטוח שהוא הולך ומתקדם בתוכנית, והנה הוא נפטר מ 3 גברברים שאולי ילטשו עיניים למריה העציץ המזמר. בקיצור, כמו שאומר השיר, אשליות!!!
 
למעלה