שרשור צהריים
היום ה59 ב

Rain04

New member
הסבר מניח את הדעת

נכון הוא ממש התרשם ממנה בחדר המתים איך שדיברה עליו. קסניה תמיד הייתה אצלו בלב והריחוק ממיקה הלך והתעצם עוד ממזמן. את עמרי תמיד אהב ולא ידעתי שאמר שתני מס׳ 2 עבורו. חבל לי ששם את תני וקסניה לפני עמרי, כי עמרי היה בשבילו הכל, אבל באמת יכול להיות שנפגע מתגובתו לעזיבתו.
 

TaliR10

New member
אם עומרי יישאר. יהיה טוב בשבילו שימשיך את מגמת ההתרחקות

מדודו. אתמול הוא ישב בספסל עם שי חי, קסניה ואורלי והם ניהלו שיחה על עצמם ודודו הגיע וכמובן ישר ניסה להפוך את עצמו לנושא השיחה..ועומרי אמר לו:"רגע דודו. עכשיו אנחנו הנושא לא אתה". גם לומרי נפלו כמה אסימונים בנוגע לדודו. הוא הבין שאם דודו רוצה, דודו יכול ולשקל לו להיות בפוזיציית המסכן, החלש כביכול על הגב של עומרי, אז הוא כבר לא נוהג בו בכפפות של משי כמו פעם..
 

TaliR10

New member
אגב באופן כללי דודו חזר פחות "דודו" לבית מחדר המתים..

גם היחס שלו לשי חי השתנה..
 

Rain04

New member
הרבה דברים השתנו ביחסי עמרי ודודו

אני חושבת שזה שעמרי מתחיל להציב לדודו גבולות ברורים זה מצוין. הוא ניסה לעשות זאת ממזמן, אבל לא כל כך הצליח. כניסת החדשים גרמה לו להבין שהוא חייב לבצע את השינוי בטיב היחסים ביניהם וזה מבורך.
 

צאט10

New member
מה עובר עליכם? תני היא אחת הנורמליות בבית. יש רשימה ארוכה של

יש רשימה ארוכה של דיירים שהייתי מנפנף עוד הרבה לפניה, כגון ברק הקוף, דודו הדפר, שי הריקנית, אור השחצנית והריקנית, מייקי החסר חיים ועוד!
 

Rain04

New member
צבועה מס׳ 1 בבית

נניח שנשים בצד את זה שהיא נדבקת לשי ולא נותנת לו מרחב נשימתי, נניח נשים המד את זה שהיא קנאית אובססיבית ומחפשת שליטה, נניח נשים בצד שהיא לא מאפשרת לו ליצור חברויות ושיחות עם יתר הדיירים (לא רק הדיירות), נניח שנשים בצד שהיא עושה סקס בחדר שנמצאים בו אנשים ולא מכבדת אותם, ונניח שנשים בצד את זה שהיא מתעוררת עירומה בבקרים, נניח נשים בצד שהיא לא תורמת בכלום בבית, נניח שמנו את כל ״היתרונות״ האלה בצד עדיין אי אפשר להתעלם מכך שהילדה הזאת צבועה, הכי צבועה בבית. כל היום חוזרת ואומרת כמה שהיא ״הכל בפנים״, כאשר האמת היא שהיא בדיוק ההיפך, היא הכל חוץ מלהגיד את מה שהיא חושבת על האנשים שהיא חושבת. כל היום אני ואני אני ואני, אני אומרת, אני לא מסתירה, אני ואני, כאשר האמת היא שהיא מפחדת להגיד למישהו משהו. מרכלת על אנשים ללא הרף, מלגלגת עליהם ולא אומרת לאותם אנשים דבר וחצי דבר ועוד מעידה על עצמה שהיא ״בפנים״ - זאת צביעות! אין לי בעיה עם אנשים שלא אומרים ״בפנים״, אבל לפחות שלא יעידו על עצמם שהם כן, כי זה שקר אחד גדול.
 

ranvio

New member
כתבתי בדיוק אותו דבר פרוטקשין לתני

ממש מאפיה
הדיירים מפחדים משי חי
הוא הצליח במשימתו״ לחנך״ את הדיירים.
אני אוהבת את דרכו אבל בתוך בית האח בתקופה קצרה הוא לא יכול באמת להעביר את ״החניכים״ תהליך אמיתי
בסופו של דבר הם התחברו אליו בגלל אהבת הקהל והם מפחדים ממנו.
כי כל מי שרב איתו יוצא מהבית...
אבל את זה הוא לא רואה , שי אוהב את עצמו ואת תני ולא אכפת לו מאף אחד הם סתם פוגעים בחברים שלהם מהפחד:
 

Rain04

New member
גם מיקה התחילה ללקק לו ולתני

מיקה מעצבנת אותי לאחרונה, יצאה על מייקי אז נתנו לה מחמאות שעומדת על שלה ושיש לה אמירה אז התחילה לתפוס מעצמה. גם היא מפחדת מחי. אני לא יודעת אם באמת הותיקים העמידו את אור ולצורך העניין אם עמרי העמיד אותה (מישהו יודע היכן לצפות בהעמדות?), אבל אם הוא שהוא חבר שלה העמיד אותה ולא את תני: אז א׳ מייקי צודק במה שאמר וב׳ זה נעשה מפחד משי וזה עצוב ביותר.
 
כן אם ראית את כל האמת בפרצוף ואת התגובה של מייקי המעורער

אז עיוותו את זה קצת ויצא מקרה כאילו מייקי סתם לשי את הפה באמצע שדיבר
ממש לא וגם שהוא אמר לו שתוק עכשיו אני מדבר או אני לוקח את המושכות כי ככה אמרו לו לומר בחדר מתים
 

EREZG07

Well-known member
מעולה. נפילתו של שי חי החלה. קבוצת אור-מייקל תעלה

 
למעלה