שרשור צהריים
היום ה-11 ב

bibaso

New member
אני לא מאלו שחושבים שהכל בו אמיתי

אבל המשחק הוא ברגיל - כאן התנצלות בשביל איזון והצבעות, פה התמסכנות ושברון לב .. כאלו דברים שלא צריך להיות גאון בשביל לעשות אותם.
 

CyberP

New member
אני לא אמרתי שהוא גאון. בכלל לא.

אבל הוא משחק את המשחק ובא מוכן מאוד לעונה הזו.
 

bibaso

New member
לא, לא אתה, אבל לוטריה אמרה כמה שורות למעלה

על זה הגבתי ואז אולי השתמע שאני לא חושב שהוא שחקן
בקיצור, שחקן רגיל כן, גאון לא
 

Sימה3

New member
איזה גאון ???? אכול ריגשי נחיתות מינף את

זה להיתנשאות .
"מת" לאהבה , פוץ מאין כמוהו .

היי לוטריה
 

anna152

New member
רק בגלל ששניהם שנואים על שאר המועמדים אבל זהו

אפשר להבין למה דונלד טראמפ הוא מה שהוא, לא? מיליארדר נהנתן ויהיר שצבר פרסום רב עוד לפני מסע הבחירות. מצד אחד אנטי ממסדי, ישיר, לא פוליטיקאי ולא מפחד להשמיע את האמת שלו( גם אם היא לא פוליטיקלי קורקט) אך מצד שני הוא מנותק מהשכבה החלשה יותר, הענייה וחיי במין גן עדן( שאותה מציג ללא בושה).. לדעתי מדובר בגאון תקשורתי, כריזמתי ומוכשר ועם זאת קצת אידיוט, עם אמרות לא ריאליסטיות ולא יישומיות. אבל מה הקשר לשיחי שדיי חיי בסרט לגבי עצמו?!? אין שום הצדקה למגלומניה שלו.. אני גם לא חושבת שבשיחי יש משהו יוצא דופן, אלא רק שבהשוואה לשאר המתמודדים הוא הכי מעניין.
 

bibaso

New member
את לא רואה את ההקבלה שהוא עולה בסקרים בגלל שהוא "אמיתי"?

גם כשמראינים אנשים ברחוב שתומכים בו, זה מה שהם אומרים.
&nbsp
 

ברבור129

New member
לגמרי שי חי!לא אוהבים שפנים ונחשים חסרי כריזמה כמו עומרי

אין בכלל מה להשוות בין השניים מלבד זה ששינהם חתיכים .
שי חי :אמיתי , כריזמטי , חכם , זאב בודד
עומרי: טיפש , תוקף רק מאחורי הגב , צריךהסביבה כדי להסית , אין לו כריזמה , אובססיבי וקנאי כלפי מאסטר הקארטה ובעיקר צבוע צבוע ודוחה
 

rachela8

New member
מהיום הראשון חשבתי שעומרי יהיה הפייבוריט שלי

אבל מייד ראיתי איזה טיפוס הוא והשנאה הבלתי מוסברת לשי חי הביאה אותיי לחבב את שי חי ולא את עומרי ,שי חי לא משחק הוא באמת פגוע ואין לו כישורים חברתיים ,הוא ממש לא רע ולא מניאק כמו שאתם חושבים ,הוא סתם מסכן שצריכים ממש ממש לעזור לו ,אבל בגלל הפה שלו קשה לעזור לו ,תמר ומייקי ממש ניסו אבל גם הם לא רוצים להיות מנודים בחרה שם אז די ירדו מזה ,היחידי שנשאר לו זה סלים שגם הוא מתבודד ולא מקובל ,אבל שי חי לא יצא כל כך מהר והוא השתנה כבר עכשיו משתתף במשחק עם כולם ,וכולם רוצים כן להתחבר איתו כי ראו שהוא אינטלגנטי
 

sigalit1000

New member
שי חי

עומרי מסית, מופרע, וכל פעם ששי חי מדבר עם מישהו הוא רץ לברר ומוצא את המילה שבגללה שי חי לא בסדר, היום שי חי דיבר עם שי ועומרי ביקש מגילי להציץ עם מי שי חי מדבר, אתמול הוא חקר את דודו מה שי חי אמר לו ודודו אמר ששי חי אמר מצטער אם פגעתי ועומרי רץ לומר לו שהוא אמר אם פגעתי ולכן אסור לו לסלוח אז דודו ענה לו שהוא בכלל לא יודע אם שי חי אמר: אם הוא פגע או: סליחה שפגע ועומרי המשיך להסית.... וממש עכשיו הוא ממשיך לדבר על שי חי עם החבורה....
 

ברבור129

New member
עם חברים כמוהו מי צריך אויבים ? בהזדמנות הראשונה שזה יעמוד

למבחן הוא יזרוק את כל החברים שלו מתחת לגלגלים הראשון הוא דודו מעפולה יקבל את הזפטה מנחש הזה
 

PuffPuffPass

New member
שי חי. עומרי לעומתו הוא קנאי, פחדן, צבוע וסכסכן.

שי חי לפחות הולך עם האמת שלו, גם אם היא לא נעימה לאוזניהם של הדיירים והצופים.
אני מעדיפה את הקור שלו על החום העממי, הרועש והמעיק של כל השאר.
 

hericane

New member
מראה לשי חי (וכמה מילים על אילנה)

כתבתי את זה למטה, אבל נראה לי שכאן זה מקום נכון יותר -

אם שי חי רוצה שישימו לו מראה - אז הנה המראה שלי:

הדבר היחיד שמחזיק את שי חי בבית זה הדרמות שהוא מייצר על כלום ושום דבר. הבן אדם שמתנהג נכון עם שי חי מההתחלה היא אילנה. אילנה שומרת ממנו מרחק: לא מדברת עליו, לא בפניו ולא מאחורי הגב. היא לא מחרימה אותו, אבל גם לא נותנת לו במה, בשום צורה. היא לא מאכילה את הטרול - והיא די היחידה שלא עושה זאת.

אין לשי חי כמעט שום זכות קיום בפני עצמו. היו לו כמה שיחות מעניינות - עם סלים, עם תמר וקוקו ומייקי. זה מה שאני מוכנה לקחת ממנו לטובה. סה טו.

היה דיבור נגוע בבית - להחרים אותו. שי חי לא חכם מספיק להבין את מה שאילנה הבינה - שחרם לא מספיק, צריך שגם יפסיקו לדבר עליו מאחורי הגב אחרת הוא תמיד ישאר המסכן, האנדרדוג, המוחרם, זה שאומר "אמת" או "שם מראה" לאנשים. הוא לא. להגיד למישהו שהוא טיפש, או מרוקאי, או אפילו שטחית - זה לא באמת מראה. זה ניסיון לפגוע.

בקרטה, כאשר עושים תרגיל, יש גם תרגיל נגד שמטרתו להשתמש בכח של היריב נגדו. כל מה ששי חי עשה בריכזו הדיירים "כדי לדבר על המצב" זה תרגיל נגד - כנגד תרגיל החרם. כשבן אדם מרכז דיירים זה כי יש לו מה להגיד. מה היה לו להגיד? הוא לא מוכן לשנות את מעשיו בכל הנוגע להשתתפות במטלות ביחד עם היתר, הוא לא חושב שהוא צריך או מוכן להתנצל על פגיעה שהוא פוגע, בכוונה, באחרים.

כל מה שהוא רצה, שוב - זו במה. כי מה יותר במה מכל הדיירים מרוכזים במקום אחד? ולא סתם כל הדיירים ביחד - אלא מדברים עליו, שוב?

אם שי חי רוצה מראה, אז זו המראה שלי. לא רק שהבן אדם אגואיסט, לא רק שהבן אדם עצלן, לא רק שלא אכפת לו לדרוס אחרים - הוא בעיקר חולה תשומי חולני וחסר כל מודעות עצמית. אם הוא חושב שאחרים לא חשובים לו הוא טועה. הם כל כך חשובים לו שבלי האפשרות להתנגח בהם הוא כלום ושום דבר.
 
למעלה