שרשור צהריים 2 היום ה-76 ב

EnLetaer

New member
זה בסדר. הבית הזה טיפולי עבורה.

היא מבריאה כאן. יציבה ובטוחה.
 

nicknick28

New member
סימה נראית לי דיירת בריאה והגיונית

סימה אכן היסטרית ורועשת וצועקת באופן מוגזם, אבל תפיסת המציאות שלה בריאה והגיונית ביותר. היא עצבנית ככה דווקא בגלל שהיא מבינה את המציאות בצורה כל כך טובה ואת מה שאביבית עושה בצורה חדה ומדוייקת.
היא לא מדמיינת לעצמה תסריט שלא קורה .
&nbsp
המקסימום שצריך לשלוח אותה זה להירגע בספא, להוריד את רמות העצבנות והכעס.
 

חjuspa

New member
בדיוק. הכי קל להסתכל על זה שהאמת בוערת בו כעל משוגע

כשחצי מהאנושות, ובטח רוב יושבי האח, הם צבועים מקצוענים.
אני בכלל שונאת את העלבונות השובניסטים האלה "היסטרית" (היסטרה כידוע זה רחם ביוונית עתיקה). על גבר צווחן, ווכחן, רב סדרתי, פסיכי, מה שזה לא יהיה, בחיים לא יגידו היסטרי.
 

DPocean

New member
מרתיח אותי איך שהוציאו את סימה בפרק הזה

יצאה הרבה פחות טוב ממה שקרה בפועל, ההפקה מקדמת את אביבית ואת מירב וזה פשוט נורא כי שתיהן נוראיות לדעתי. ושלא נדבר על כך שהריב של סימה ואלי לא נכנס בכלל שזו פשוט בושה. עם כמה שסימה שחקנית ומשחקת למצלמות היא יותר אמיתית שם מרוב הדיירים. הוציאו אותה בתוכנית כלא נורמלית שיוצאת על אנשים פחות או יותר "על כלום". מי שראה את כל מה ששודר באותו לילה יכול להבין בדיוק איך הגיעה לסיטואציה הזו. כל כך הרבה תוכן שצונזר שזה פשוט לא ייאמן.

בקשר לבריאות שלה-לדעתי באותו הלילה היא הייתה על סף התקף עצבים וככל הנראה קיבלה כדורים מרגיעים שגרמו לה להיות די אפאטית ביומיים שלאחר מכן. (מדובר כמובן בדעה אישית על סמך איך שנראתה לי התנהגותה, חשוב להדגיש שזו דעה שאינה מבוססת)
היא לאט לאט יוצאת מזה וחוזרת לעצמה, אני ממש לא חושב שהיא צריכה לצאת מהבית כי היא (לפחות עדיין) בשליטה. אלי הוא זה שצריך לעוף על טיל כי ככל הנראה נהג באלימות שאינה מתקבלת על הדעת (אם לא פיזית, אז מילולית) אבל הם אפילו לא הראו חלקיק שניה מזה. פשוט בושה.
 

Psy Bear

Well-known member
אגב, זו הזדמנות לבדוק אם ההשערה שלי מכניסת החדשים נכונה

שברגע שיתאפשר, אליאב יעמיד את אלי להדחה.
כי הוא תופס לו את המשבצת.
&nbsp
עכשיו הם חברים בבית אמנם, אבל בואו נראה.
 

goldenn

New member
הצביע לו. רמז לזה היום, ואלי אמר שב100 אחוז אליאב הצביע

לו לדעתו כי המילים הקשות שזרק על סימה לא היו במקום
 
למעלה